Zou lachen zijn als hij zijn aanhang oproept om te demonstreren en dan blijkt dat hij slechts 100 fysieke aanhangers heeftquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:06 schreef Middelpunt het volgende:
Wel eng wat daar aan de hand is.
Hier zijn de documenten met de bewijzen te vinden:
https://www.g4media.ro/br(...)ipar-de-campani.html
Alleen is het nogal de vraag of de fans van Georgescu dit allemaal geloven.
Grote kans van niet, waardoor er alleen maar meer stemmen naar hem gaan (mits hij opnieuw mee mag doen).
Ik vrees dat al die stemmen wel van echte mensen kwamen. Die gemanipuleerd zijn via TikTok.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als hij zijn aanhang oproept om te demonstreren en dan blijkt dat hij slechts 100 fysieke aanhangers heeft
Onderschat de kracht van brainwashing via social media niet, vooral van een TikTok-campagne waar geld mee gemoeid ks, fysieke aanhang zal er wel zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als hij zijn aanhang oproept om te demonstreren en dan blijkt dat hij slechts 100 fysieke aanhangers heeft
Gaat het niet veel verder? De torries hadden nul behoefte om Russische inmenging bij het Brexit reverendum te bekijken, de inmenging van de Russen bii Trump vs Clinton, etc, etc.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Zoveelste teken aan de wand dat het in oost Europa borrelt. Hongarije, Roemenië, Moldavië, Servië.. de gehele Balkan lijkt langzaam weer onder het juk van de Russen te gaan vallen. Zorgelijke ontwikkeling.
Gaat ook veel verder, wat te denken van wat er in diverse Afrikaanse landen gaande is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaat het niet veel verder? De torries hadden nul behoefte om Russische inmenging bij het Brexit reverendum te bekijken, de inmenging van de Russen bii Trump vs Clinton, etc, etc.
Ja die lente in het midden-oosten vanuit het Westen was ook al een belachelijk groot succes en nu dus ook in het Oostblok.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Zoveelste teken aan de wand dat het in oost Europa borrelt. Hongarije, Roemenië, Moldavië, Servië.. de gehele Balkan lijkt langzaam weer onder het juk van de Russen te gaan vallen. Zorgelijke ontwikkeling.
Ik maak me meer zorgen dat sommige van die landen in de EU zitten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Precies, heel veel bedrijven doen veel zaken in oost Europese landen ivm de lagere kosten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen dat sommige van die landen in de EU zitten.
Klopt, veel in Bulgarije. Hoewel je de laatste jaren wel een verplaatsing ziet naar de Baltische staten en Oekraine, punt is dat de goede Bulgaren naar hier komen voor het salaris.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:26 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Precies, heel veel bedrijven doen veel zaken in oost Europese landen ivm de lagere kosten.
Veel it bedrijven hebben bijvoorbeeld vestigingen in oost Europa voor diensten die ivm regelgeving vanuit de eu geleverd moeten worden. Maar als eu landen opeens geregeerd worden door pro Russische partijen lijkt me dat wel een probleem.
Maar van 0,4 ofzo naar het aantal wat ie nu heeft gekregen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:35 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ik vrees dat al die stemmen wel van echte mensen kwamen. Die gemanipuleerd zijn via TikTok.
Maar die manipulatie kan je helaas niet ongedaan maken waardoor dit wel eens nog veel lelijker kan worden.
En vooralsnog is Georgescu niet uitgesloten van de herverkiezingen.
Dan laten we de EU gewoon een vazal aanstellen. Is sowieso veel makkelijker dan dat gedoe met verkiezingen om de zoveel jaar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:39 schreef AchJa het volgende:
En als de uitkomst dan nog niet bevalt? Wat dan?
Gaat toch niet gebeuren. De EU is veels te bang dat het een soort tweede Wit-Rusland wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:47 schreef Momo het volgende:
Maar als ze straks nog steeds zo stemmen meteen de geldkraan gewoon dichtdraaien net als dat bij Hongarije al lang had moeten gebeuren.
Of een tweede Hongarije.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren. De EU is veels te bang dat het een soort tweede Wit-Rusland wordt.
Weten die 18-jarigen veel wat WOII was. Zegt ze niets. Stalinisme, zegt ze waarschijnlijk ook niets.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Die inmenging zal vast, maar dit gaat zijn wappie fans heel erg radicaliseren gok ik zo. Al kun je je afvragen hoe groot die stap nog is als je al stemt op iemand die ww2 nazis verheerlijkt.
Waarom?quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:47 schreef Momo het volgende:
Maar als ze straks nog steeds zo stemmen meteen de geldkraan gewoon dichtdraaien net als dat bij Hongarije al lang had moeten gebeuren.
Dat wordt niet genegeerd, het is zo moeilijk het te bestrijden en te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:18 schreef Jaeger85 het volgende:
Wanneer gaan onze naïeve regeringen eens onderkennen dat Rusland een hybride oorlog met ons aan het voeren is en dit aanpakken?
Noem je toch exact één Balkanland.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze zouden kunnen beginnen met Russische geldstromen naar politieke partijen te onderzoeken en aan te pakken en social media strenger te reguleren op bots en nepnieuws.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:25 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat wordt niet genegeerd, het is zo moeilijk het te bestrijden en te voorkomen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen nu opeens anders gaan stemmen. Als je overtuigd van je gelijk bent, zul je dat nu nog zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:47 schreef Momo het volgende:
Wordt gedaan, maar is lastig. Met Rusland werd tot 2020 normaal economisch samengewerkt. Brug naar de Krim is met hulp van Nederlandse bedrijven gebouwd. Wilders heeft zijn vriendsschapsspeldje dat hij van Poetin kreeg nooit ingeleverd, en hij heeft er nooit iets nuttigs mee gedaan ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ze zouden kunnen beginnen met Russische geldstromen naar politieke partijen te onderzoeken en aan te pakken en social media strenger te reguleren op bots en nepnieuws.
Wat hebben die hier nou weer mee te maken?quote:
Maar wat doen de thuisblijvers van poging 1?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen nu opeens anders gaan stemmen. Als je overtuigd van je gelijk bent, zul je dat nu nog zijn.
Geen idee of ze stemplicht hebben en wat de opkomst geweest is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar wat doen de thuisblijvers van poging 1?
Ik denk dat veel mensen die dachten dat het wel los zou lopen dan juist zullen opdagen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee of ze stemplicht hebben en wat de opkomst geweest is.
Kan me wel voorstellen dat er een tweede keer juist meer mensen thuis blijven.
In Hongarije vonden ze niets, of Orban had chantage materiaal.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:15 schreef Ulx het volgende:
Wel dom dat Brussel het dan vertikt om de verkiezingen die werden gewonnen door Fico en Orban ongeldig te verklaren.
Weet iemand wat de reden daarvoor is?
Heb je een bron?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:34 schreef Ulx het volgende:
Er is een betaling van 1 miljoen dollar gevonden.
Weer opnieuw. Zoals al gezegd werd hierover “de democratie is veel te belangrijk om aan het volk over te laten”quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:39 schreef AchJa het volgende:
En als de uitkomst dan nog niet bevalt? Wat dan?
Maar kunnen die Russen toveren dan? Dat ze op afstand en met beperkte middelen en helemaal obscuur verkiezingen weten te sturen? En hierin z zo o succesvol zijn dat marketingbudgetten van miljarden en de stem van vele beroemdheden en de steun van de halve media tenietgedaan worden (in de VS dan)quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:33 schreef RotatoR het volgende:
Democratie is leuk totdat die klote russen de boel proberen te beïnvloeden.
Zag het vanmiddag langskomen. Iets van een betaling aan de campagne die niet mocht/quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Heb je een bron?
Ik heb gezocht, niets gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |