Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Blijkbaar iets wat ze in vertrouwen heeft gedeeld.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Vind het bepaald niet iets om je voor te schamen hoor.
Tot nu toe ook het beste gedicht, dus even afwachten wat de rest heeft neergezet.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Die gieren, krijgen vast wel die 250, want ze staan onderaan
Het was wel het het meest klassieke gedicht zonder gluiperigheidquote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe ook het beste gedicht, dus even afwachten wat de rest heeft neergezet.
Zou Jason 'm krijgen?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... Suprise tijd.. Het Armbandje van Deem.. en wie o wie wordt de gelukkige
[ afbeelding ]
Die van de slangen was gewoon slecht, liep niet en was wel enorm wraakachtig zonder humor.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was wel het het meest klassieke gedicht zonder gluiperigheid
"Tuurlijk niet, als ze slim is kiest ze een maagdquote:Op woensdag 4 december 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou Jason 'm krijgen?
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, zou Jason 'm krijgen?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Tuurlijk niet, als ze slim is kiest ze een maagd
Je mag nog 10x raden..quote:Op woensdag 4 december 2024 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zou Jason 'm krijgen?
Dan Preciousquote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mag nog 10x raden..
da's beter
[ afbeelding ]
Die andere gif was echt creepyquote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mag nog 10x raden..
da's beter
[ afbeelding ]
Marco Louwerens volgens mij.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:54 schreef freaky40 het volgende:
Beste uitzending sinds alle cyclussen waar Fleuris bij was, echt spot on en master actie van De Vossen. Sylvia moest enkel nog even TV maken op straffe van een toneelhaakje aan het eind van deze cylush, mwahhhh, dat is gelukt moet ik zeggen! Topshow
Wie zat er 'in de Sinterklaas' trouwens? Dacht even dat het Paul de Leeuw was, maar toen hij zijn stemmetje opzetten was het hem duidelijk niet.
Dat stoer kijken,wat stond hij voor schut daarmee.quote:Op donderdag 5 december 2024 02:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond het een masterset van Sylvia! Heerlijk en dan die Floris in zijn blote bast door de loods zien paraderen met zijn meest arrogante boze blik. Hilarisch. Ik moest later kijken, maar oh wat heb ik genoten van dat snotjong. Leukste aflevering tot nu toe
Nee hoor. Sylvia deed precies het juiste. De enige echte feeksen blijven Nancy (pestkop), Floris (tiran) en Senna (schijnheil).quote:Op donderdag 5 december 2024 01:57 schreef Majoraan het volgende:
Als oude taart vond ik Sylvia eerder het sympathiekst, waar Nancy al door de mand was gevallen als nare pestkop/ roddeltante/ treiterwijf. Ik vind nu in de bondgenoten Sylvia het naarste mens ooit
Daar is ie weer hoor!quote:Op donderdag 5 december 2024 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat stoer kijken,wat stond hij voor schut daarmee.
quote:Op donderdag 5 december 2024 10:30 schreef humpty het volgende:
Valt mij op als er ergens een meningsverschil of fittie is
dan staat betweter(die uiteindelijk niks weet) Annet vooraan.
Je ziet aan haar kop dat ze ervan geniet echt een heel naar mens.
Het is ook niet aan hun om zoiets in de openbaarheid te gooien, bah! laag.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar iets wat ze in vertrouwen heeft gedeeld.
Nee volgens mij is dit iemand anders. Kan ook zo'n onbekende ingehuurde sinterklaas zijn die je als particulier ook gewoon kan laten opdraven. Of het is iemand van de FEBO...kan ook.quote:
Ja ik vrees het ergste. Kan zijn dat hij vanaf nu alles gaat winnen, ook de knock outs want die Ranking slaat echt nergens op en is niet alles bepalend is gebleken, helaas....Daar mag wel een aanpassing in komen, als er iets aangepast mag worden.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:54 schreef Gia het volgende:
Goede en terechte actie van Sylvia. Floris dacht slim te zijn door die afspraak met Rami te maken, maar dat zou de Haaien een stuk dichter bij de Vossen brengen. Want er zou anders meer van de Vossen naar de Haaien gaan, dan andersom. En inderdaad: De Haaien hebben de Vossen al 2x genaaid.
Genoten van de verongelijkte kop van Floris. Meer van dit, graag.
Echt vreselijk dat Bokito gedragquote:Op donderdag 5 december 2024 02:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond het een masterset van Sylvia! Heerlijk en dan die Floris in zijn blote bast door de loods zien paraderen met zijn meest arrogante boze blik. Hilarisch. Ik moest later kijken, maar oh wat heb ik genoten van dat snotjong. Leukste aflevering tot nu toe
Nou, we gaan het zien.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
De Sint heeft heel lang lopen denken, aan wie hij de 250 moet schenken..
Annet stond met de roe in de handquote:Op donderdag 5 december 2024 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zongen ze nou?
"Dag Sinterklaasje dahaag dahaag dahaag dahaag onverstaanbaar gemompel Piet!"
Beter dan sommige 18- jarigen die hun 3de abortus al hebben gehadquote:Op donderdag 5 december 2024 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. eenheel punt maken van het feit dat Pres nog nooit geneukt heeft
Meer dat het een persoonlijk iets is. Had niet openbaar gehoeven zeker niet op tv.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. eenheel punt maken van het feit dat Pres nog nooit geneukt heeft
Er er maar 1 die het wist en dat was Pres zelf, dat het in the open is moet dus haar eigen schuld zijnquote:Op donderdag 5 december 2024 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer dat het een persoonlijk iets is. Had niet openbaar gehoeven zeker niet op tv.
Tis goedkoop scoren over de rug van een anderquote:Op donderdag 5 december 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er er maar 1 die het wist en dat was Pres zelf, dat het in the open is moet dus haar eigen schuld zijn
Kindje Che heeft het Peter Pan-syndroom.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
Ach mijn god
Nu ligt het aan demi
Want che is zielig
Dafuq!!
Als je niet wil dat iets openbaar wordt dan moet je..?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis goedkoop scoren over de rug van een ander
Lijkt me wel fijn om iemand te vertrouwen daar.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je niet wil dat iets openbaar wordt dan moet je..?
In een TV Show,quote:Op donderdag 5 december 2024 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn om iemand te vertrouwen daar.
Gewoon-weer-de-zoveelste-keer-van-hetzelfde-gate.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Deem danst heerlijk met Jason.. El Grover ligt in bed te zieligen.. hebben we een ArmbandjesGate?
Praten tegen een muurquote:Op donderdag 5 december 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
" Iedere keer heb ik de hoop dat het een keer veranderd"
Dorst?quote:
Floortje.. Alles wat ik wil voor Kersmis is Senna neuken voor ze naar huis toe gaatquote:Op donderdag 5 december 2024 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
El Che: "Alles wat ik wil voor Kessemus is Demi-i-i-i-i-i-i-i-i-i!"
Waarschijnlijk
Verwende peuterquote:Op donderdag 5 december 2024 20:11 schreef Soury het volgende:
Elsje gooit zijn kont tegen de kerst krib.
Volgt elkaar inderdaad wel snel op zo, lijkt wel of ze haast hebben.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:15 schreef spapaars het volgende:
Wel grappig dat ze op Sinterklaasavond het item Kerst brengen.
Hahaha! En terecht!quote:
Wat kan jij onzin blaten, het is ware kunstquote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Zou hij op de verzendknop hebben geklikt? Die gast is gewoon een trol in opdracht van de FEBO om de boel op te spicen, komt alleen niet echt uit de verf; het is gewoon een kneus...nou dat.
We weten nu allemaal dat het vooronder van Precious nog lekker krap is, nou boeiiiiuhhh of heeft ze nooit iets naar binnen gestoken want dan is het dus pertinent fake news...
El Che moet lekker wieberen, die gaat dit niet trekken. Vermoedelijk knock-outs en finale in de week voor kerst dus lekker vlug weer terug naar huisje. en Demi ook, wat een ijskonijn is dat.
Lekker dat die Haaien net die 250 punten niet kregen, en Fleuris is nog steeds viesmad over de tactische move van de Vossen.
Dank.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat kan jij onzin blaten, het is ware kunst
Ach, weet je nog, de hoelahoep? Kan ik daaaaaaaagen volhouden, aldus Annet.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
Annet staat te springen
Die wil het die kan het die doet het
En klopte ook voor geen meter. 8 lettergrepen in een liedje, zijn nog geen 8 maten. In dit geval zelfs maar 2.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ach jemig, Pieter Paul denkt ook dat hij verstand heeft van muziek en legt het de slangen uit. Nou zoals hij het uitlegt begrijpen ze het nooit.
Wtf.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef freaky40 het volgende:
We weten nu allemaal dat het vooronder van Precious nog lekker krap is, nou boeiiiiuhhh of heeft ze nooit iets naar binnen gestoken
Als ze op Paul stemmen moet hij vertrekken en kan Jason ook vrijwillig vertrekken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:25 schreef woxxel2 het volgende:
Paul vertrekt, slim.
Hij weet dat hij er uit gestemd gaat worden als ze laatste eindigen.
Of mogen ze ook op Jason stemmen als hij zegt te vertrekken?
WTFquote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef freaky40 het volgende:
We weten nu allemaal dat het vooronder van Precious nog lekker krap is, nou boeiiiiuhhh of heeft ze nooit iets naar binnen gestoken
Slaat nergens op iddquote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:25 schreef woxxel2 het volgende:
Paul vertrekt, slim.
Ja, ze mogen op Jason stemmen. Dat was zelfs het verkooppraatje van Jason en Annet aan het begin van deze cyclus. Zoiets als: 'We stemmen je er sowieso niet uit, want Jason vertrekt toch zelf na deze cyclus, bij ons zit je dus veilig'quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:25 schreef woxxel2 het volgende:
Paul vertrekt, slim.
ik nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat de haaien laatste worden. Ik wil Floris door het lint zien gaan en Sylvia dan zien lachen
Die jongen heeft eng gedragquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:48 schreef Yver73 het volgende:
Ik moest de aflevering van gisteren terugkijken, omdat ik niet thuis was en dat heb ik dus net gedaan.
Ik schrok van de woorden van El Che, dat hij iets zei tegen Demi als: ook al zeg je nog zo vaak tegen me dat ik geen kans maak bij je als we hier buiten zijn, ik blijf er toch in geloven, want ik weet dat dat niet zo is!
🫤🫤🫣🫣🤯🤯
Stalkergedrag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Over een paar jaar een aflevering van 'Zeeman Confronteert' met in de hoofdrol El Chequote:Op vrijdag 6 december 2024 15:48 schreef Yver73 het volgende:
Ik moest de aflevering van gisteren terugkijken, omdat ik niet thuis was en dat heb ik dus net gedaan.
Ik schrok van de woorden van El Che, dat hij iets zei tegen Demi als: ook al zeg je nog zo vaak tegen me dat ik geen kans maak bij je als we hier buiten zijn, ik blijf er toch in geloven, want ik weet dat dat niet zo is!
🫤🫤🫣🫣🤯🤯
Stalkergedrag
lolquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Over een paar jaar een aflevering van 'Zeeman Confronteert' met in de hoofdrol El Che
Ik ben dol op kerst...quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
Kerstliedjes heb ik niet zo veel mee.
geluid even heeel zacht
Jaa ik weet dat jij ook dol op kerst bent, net als ik maar die muziek vind ik niks.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben dol op kerst...
En het geluid gaat hier ook heel zacht
Ik lag ook in een deukquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn man huilt van het lachen en dat zegt wel wat.
Hahaha ja... zoiets is leuk om met je familie als kerstactiviteit te doen... alleen op televisie is net een ander verhaalquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa ik weet dat jij ook dol op kerst bent, net als ik maar die muziek vind ik niks.
Daddaadidididididid......................quote:
Ze doen het toch maarquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja... zoiets is leuk om met je familie als kerstactiviteit te doen... alleen op televisie is net een ander verhaal
Maar ik moet zeggen; ze hebben lef
Het gaat alleen niet om de zang LOLquote:
Ik durf dat niet eens bij naastenquote:
Maar goed ookquote:
Ik gun dat mijn naasten nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik durf dat niet eens bij naasten
Die kan je twee kanten op interpreterenquote:
Waar!quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die kan je twee kanten op interpreteren
Hij is echt grappigquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Billy heb ik nog nooit eerder gezien/van gehoord
Zal vast wel aan mij liggen hoor
Alleen wat een figuur
Oh... ik vind hem nu niet zo lekker uit de verf komen danquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is echt grappig
Deed ook mee aan ER
En De Verradersquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is echt grappig
Deed ook mee aan ER
Er zijn er maar weinig die hier goed uit de verf komen als ze jurerenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... ik vind hem nu niet zo lekker uit de verf komen dan
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die hier goed uit de verf komen als ze jureren
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Alleen jammer dat Appie bij de haaien zit
1000 zelfsquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
Zodra Annet eruit komt
Gaat ze 100% knallen
Ja maar wel vet verdientquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Alleen jammer dat Appie bij de haaien zit
Ja, in het kleine kamertje zekerquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
Zodra Annet eruit komt
Gaat ze 100% knallen
Zeker!quote:
Ze zong de halve tekst niet, en nog had ze 50 punten verwacht. Hahahahaquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze snapt volgens mij niet eens waarom de laatste plaats en het ligt aan alles en iedereen
Zelfreflectie ten topquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
' je kan me blinddoeken en nog doe ik het goed'
Hij is een beetje de real live Martin Moreroquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Billy heb ik nog nooit eerder gezien/van gehoord
Zal vast wel aan mij liggen hoor
Alleen wat een figuur
Echt wel!!quote:
Annet beweert dat hij geen zelfreflectie heeftquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
tenzij hij de volledige macht krijgt zegt Annet, nee die heb jij liever zelf toch????
Iedere keer als Annet in de spiegel kijkt komt er weer een barst bijquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Annet beweert dat hij geen zelfreflectie heeft
Beetje geval pot ketel
Als er een dat zeker niet heeft is zij het wel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Annet beweert dat hij geen zelfreflectie heeft
Beetje geval pot ketel
Lijkt mij heel verstandig ,want die gaat maandag weer huilenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Floris een ijsbaan neemt
Kan iemand haar uit haar lijden verlossen? Davey ligt al weken met een ander te krikken als hij slim is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
Neeeeee
Niet weer dat gedraaikont van Senna
Verhuizen naar de noordpool, (zonder camera's en zeker zonder micorofoon!) zou het beste zijn!quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Floris een ijsbad neemt
Nou, met hoelahoepend 1 van haar vele (want ze schudt ze zo uit haar mouw, hè) zelfgeschreven nummers te zingen en dan de tekst te vergeten. Ze zou dat zelfs geblinddoekt kunnen doen. Daar is echt wel vraag naar hoor 😁quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:03 schreef humpty het volgende:
Alles is al gezegd maar man wat heb ik genoten van deze aflevering
en nog denkt Annet dat ze het hier buiten gaat maken...waarmee dan
oooh yeahhh... so keilllllquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kunnen ze die Floris niet vastbinden op een stoel, met een gagball in zijn muil
quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:50 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nou, met hoelahoepend 1 van haar vele (want ze schudt ze zo uit haar mouw, hè) zelfgeschreven nummers te zingen en dan de tekst te vergeten. Ze zou dat zelfs geblinddoekt kunnen doen. Daar is echt wel vraag naar hoor 😁
Annet is een geitenwollensokkerneukert zoals Jeff uit EJVJL zou zeggen, en zo ook Morri.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh die Annet, de vrouw met alle mensenkennis, manager ervaring enz.
Ik vind alleen haar non verbale communicatie al genoeg zeggen, maar hoe groot kan het bord voor je kop zijn?
'Hierbuiten ga ik 1000 procent knallen' Waarmee? Werken een jezelf, zelfreflectie, je manier van communiceren?
Precious een jonge dame van 26 weet precies de vinger op de zere plek te leggen bij dr!
Stiekem hoopte ik dat Morri Annet wel de waarheid zou kunnen zeggen, maar ik begrijp na de laatste uitzending dat Morri ook ver van Annet wil blijven.
Ik vind het sneu voor Paul. Hij begin inderdaad veel te stevig (zoals Rami heel terecht zei) Maar Nancy en Annet pesten hem gewoon letterlijk weg. Wat een nare vrouwen....en dat op die leeftijd.
Ze zingt echt niet goed!quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef Marrije het volgende:
Annet ambieert een carrière in de muziek, 1000% knallen
Dacht dat ik te kritisch was... maar volgens mij valt dat meequote:
Wij als kijkers zijn net zo schuldig aan pestgedrag.quote:Op maandag 9 december 2024 02:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat Paul nog blijft, alleen al om die roddelkapster en die Annetnetniet dwars te zitten. maar als hij wel gaat, begrijp ik hem volkomen. Zo naar om door 2 van die valse trutten zo zwart te worden gemaakt, dat hij bij niemand nog goed kan doen. Pestgedrag van het laagste soort. FEBO zou hier moeten ingrijpen
Dit programma is om 19.30 uur op tv en geeft een totaal verkeerd voorbeeld voor de jeugd, die hier ziet dat pesten geaccepteerd wordt
Ik stoor me bij Annet vooral aan haar uitdrukkingen, zoals met dat eten dat Paul in een bakje wilde bewaren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Annet is een geitenwollensokkerneukert zoals Jeff uit EJVJL zou zeggen, en zo ook Morri.
Yup, 0 medelijden, met geen van beiden.quote:Op maandag 9 december 2024 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Die is net zo fout. Hopelijk beide exit komende cyclus.
Allemaal naar huisquote:Op maandag 9 december 2024 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, en dan spelen ze ineens de heilige onschuld. Nare mensen die gieren.
Heel naar ja, het ligt echt niet aan hun.quote:Op maandag 9 december 2024 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, en dan spelen ze ineens de heilige onschuld. Nare mensen die gieren.
Wie zou er volgende cyclus met die 2 in een bondje willen? Moraima was er vorige week ook al behoorlijk duidelijk over..quote:
Dat denk ik al 2 bondjes langquote:Op maandag 9 december 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie zou er volgende cyclus met die 2 in een bondje willen? Moraima was er vorige week ook al behoorlijk duidelijk over..
Gaat om een aantal woorden die door allen moet worden benoemt.quote:
Gaat ook om de woordenquote:
Ja en daar wist hij er 3 te noemen.quote:
Van de onderstreepte woorden was er verder niet 1 aan hem verteldquote:Op maandag 9 december 2024 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja en daar wist hij er 3 te noemen.
Beter geweest om zoveel mogelijk het verhaal vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |