Ik ben dol op kerst...quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
Kerstliedjes heb ik niet zo veel mee.![]()
geluid even heeel zacht
Jaa ik weet dat jij ook dol op kerst bent, net als ikquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben dol op kerst...
En het geluid gaat hier ook heel zacht
Ik lag ook in een deukquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn man huilt van het lachen en dat zegt wel wat.
Hahaha ja... zoiets is leuk om met je familie als kerstactiviteit te doen... alleen op televisie is net een ander verhaalquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa ik weet dat jij ook dol op kerst bent, net als ikmaar die muziek vind ik niks.
Daddaadidididididid......................quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja... zoiets is leuk om met je familie als kerstactiviteit te doen... alleen op televisie is net een ander verhaal
Maar ik moet zeggen; ze hebben lef
Het gaat alleen niet om de zang LOLquote:
Ik gun dat mijn naasten nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik durf dat niet eens bij naasten
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die kan je twee kanten op interpreteren
Hij is echt grappigquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Billy heb ik nog nooit eerder gezien/van gehoord
Zal vast wel aan mij liggen hoor
Alleen wat een figuur
Oh... ik vind hem nu niet zo lekker uit de verf komen danquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is echt grappig
Deed ook mee aan ER
En De Verradersquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is echt grappig
Deed ook mee aan ER
Er zijn er maar weinig die hier goed uit de verf komen als ze jurerenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... ik vind hem nu niet zo lekker uit de verf komen dan
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die hier goed uit de verf komen als ze jureren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |