Ze zingt echt niet goed!quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef Marrije het volgende:
Annet ambieert een carrière in de muziek, 1000% knallen
Dacht dat ik te kritisch was... maar volgens mij valt dat meequote:
Wij als kijkers zijn net zo schuldig aan pestgedrag.quote:Op maandag 9 december 2024 02:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat Paul nog blijft, alleen al om die roddelkapster en die Annetnetniet dwars te zitten. maar als hij wel gaat, begrijp ik hem volkomen. Zo naar om door 2 van die valse trutten zo zwart te worden gemaakt, dat hij bij niemand nog goed kan doen. Pestgedrag van het laagste soort. FEBO zou hier moeten ingrijpen
Dit programma is om 19.30 uur op tv en geeft een totaal verkeerd voorbeeld voor de jeugd, die hier ziet dat pesten geaccepteerd wordt
Ik stoor me bij Annet vooral aan haar uitdrukkingen, zoals met dat eten dat Paul in een bakje wilde bewaren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Annet is een geitenwollensokkerneukert zoals Jeff uit EJVJL zou zeggen, en zo ook Morri.
Yup, 0 medelijden, met geen van beiden.quote:Op maandag 9 december 2024 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Die is net zo fout. Hopelijk beide exit komende cyclus.
Allemaal naar huisquote:Op maandag 9 december 2024 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, en dan spelen ze ineens de heilige onschuld. Nare mensen die gieren.
Heel naar ja, het ligt echt niet aan hun.quote:Op maandag 9 december 2024 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ja hoor, en dan spelen ze ineens de heilige onschuld. Nare mensen die gieren.
Wie zou er volgende cyclus met die 2 in een bondje willen? Moraima was er vorige week ook al behoorlijk duidelijk over..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |