abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215766962

quote:
Na maanden van onzekerheid is het nu toch echt zover. Elon Musk is officieel eigenaar van Twitter. De man die in april vol enthousiasme een deal sloot - en daar vervolgens eenzijdig van afzag - liet deze maand weten alsnog bereid te zijn 44 miljard dollar neer te leggen. En nu is de kogel door de kerk.

Mogelijk heeft voor Musk meegespeeld dat als hij voet bij stuk had gehouden, hij naar de rechter had gemoeten. Waarschijnlijk wist hij dat zijn kansen in de rechtszaal niet zo groot waren. Zijn bewering dat Twitter niet eerlijk is geweest over de hoeveelheid nep- en spamaccounts horen we in elk geval niet meer. Ook bleek hij opeens wel weer toekomst te zien in Twitter: het zou onderdeel worden van de 'allesomvattende' app X.

Waarom is dit groot nieuws?
De kans is groot dat je dit leest, maar niet zoveel met Twitter hebt. In vergelijking met bijvoorbeeld Facebook en Instagram is het platform relatief klein - in Nederland zijn volgens onderzoeksbureau Newcom 1,1 miljoen mensen dagelijks actief.

Toch wordt Twitter gezien als invloedrijk omdat er veel journalisten, politici en opiniemakers op zitten. Gesprekken en reacties op het nieuws kunnen daardoor verstrekkende gevolgen hebben voor de 'echte wereld'. Het vervult daarmee soms een invloedrijke rol in het maatschappelijke debat. Het is spannend om te zien hoe Musk daarmee omgaat.

Wordt Musk zelf de baas bij Twitter, of wordt hij alleen eigenaar?
Het is wel de verwachting dat hij de leiding op zich zal nemen, zij het tijdelijk. Vannacht werd al bekend dat de top is ontslagen.

quote:
BlueSky is een nieuw social media platform dat als doel heeft om gebruikers meer controle te geven over hun online ervaring. Het is opgericht door Jack Dorsey, een van de oprichters van Twitter, en is bedoeld als een alternatief voor de traditionele sociale media zoals we die kennen.
Wat maakt BlueSky anders?

* Decentralisatie: In tegenstelling tot veel andere platforms, is BlueSky niet afhankelijk van één centrale server. Dit maakt het systeem stabieler en geeft gebruikers meer keuzevrijheid.

* Algoritmes: Bij BlueSky kun je zelf bepalen welke algoritmes je gebruikt om je tijdlijn samen te stellen. Dit betekent dat je meer controle hebt over wat je te zien krijgt.

* Openheid: Het platform is gebouwd op open standaarden, waardoor het makkelijker is om het te integreren met andere diensten en apps.

quote:
Threads is een app die wat wegheeft van de functionaliteiten van Twitter (nu X). Net zoals Mastodon, Bluesky, Post en Spill is het een social media-platform dat inspeelt op het gemis van het oude Twitter.

Sinds Elon Musk aan het roer kwam, zijn er verschillende veranderingen doorgevoerd waar veel gebruikers door zijn afgehaakt. Voorbeelden zijn het kunnen kopen van verificatievinkjes, de toename van nepaccounts en spam en het weer herstellen van eerder verbannen accounts.

Threads laat je tekstberichten plaatsen, waar andere gebruikers op kunnen reageren of deze kunnen delen. Het plaatsen van tekstberichten op deze manier wordt ook wel gezien als microblogging: in compacte vorm bloggen over welk onderwerp dan ook. Op het platform is het mogelijk om berichten van maximaal 500 tekens te posten, waar dit op Twitter maximaal 280 tekens is. Ook kun je er foto's en video's van maximaal vijf minuten delen.
Game on!

[ Bericht 20% gewijzigd door Rnie op 04-12-2024 15:04:06 ]
Op woensdag 15 januari 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:
Het is een en al boosheid dat je post hier. Je hebt dat kennelijk niet eens meer door.
pi_215766972
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef epicbeardman het volgende:
Naja als dat een recente foto is zie je er iig goed uit voor 44, en soms ben ik wel geïnteresseerd naar hoe lang iemand op fok zit als ik er nog nooit mee gepraat heb.
Het is een en al boosheid dat je post hier. Je hebt dat kennelijk niet eens meer door.
pi_215767039
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:50 schreef Rnie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen reden om te liegen op een online forum, dusja. SEMTEX mag er wezen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 december 2024 @ 14:58:08 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215767040
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:49 schreef Rnie het volgende:

[..]
X dus?
Voor mij niet. Dat posts met links naar beneden worden geduwd maakt het gewoon minder bruikbaar voor me. Ik moet dus meer doen, meer scrollen, meer zoeken, waarna Musk meer reclamegeld binnenkrijgt.

Probeer het me maar te verkopen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215767083
OP even aangepast :7
pi_215767132
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 13:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]
beste Howard dan moet jij jezelf toch beter gaan uitdrukken.
[..]
De echokamer hier komt vooral van conservatief elkaar napratende mensen af die van alles stellen maar niets kunnen onderbouwen.. :D
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Je bedoelt dat een aanzienlijk deel van de mensen die in de wetenschap werken, progressief links tot extreemlinks is en zich daarom niet kan vinden in rechts en conservatieve standpunten? Dat is zeker een steeds groter wordend probleem. Maar dat heeft niets te maken met het dit gedachtegoed zelf.
Dat er trouwens alleen progressief linkse tot extreemlinkse standpunten welkom zijn in de academische wereld aal een grote kern van waarheid inzitten. Rechtse en conservatieve academici zullen in veel gevallen aan zelfcensuur moeten doen.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ben blij dat je afstand neemt.

Is dat ook uit de wereld.
Ik neem nergens afstand van, ik merk op dat jij een stropop optuigt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215767171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:58 schreef Ulx het volgende:

[..]
Voor mij niet. Dat posts met links naar beneden worden geduwd maakt het gewoon minder bruikbaar voor me. Ik moet dus meer doen, meer scrollen, meer zoeken, waarna Musk meer reclamegeld binnenkrijgt.

Probeer het me maar te verkopen.
Hoe kwalitatiever de post, hoe meer X het bericht zal pushen.

Draai het eens om, zou het interessanter zijn voor lezers als contentcreators gedeeltelijk long form zouden posten op X, waar diezelfde contentcreators ook geld via X mee kunnen verdienen? Niets staat ze namelijk in de weg om gedeeltelijk long-form te posten met als afsluiter een link.

Deze win-win situatie is geen slecht idee toch?
  woensdag 4 december 2024 @ 15:20:11 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215767249
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Naja als dat een recente foto is zie je er iig goed uit voor 44, en soms ben ik wel geïnteresseerd naar hoe lang iemand op fok zit als ik er nog nooit mee gepraat heb. Toen ik zag dat je in 2001 geregistreerd was klikte ik op de laatste pagina om te kijken hoe je toen tegen de wereld aankeek.

Vind het interessant om beetje idee te krijgen en het is natuurlijk een leuke tijdcapsule, hetzelfde zal voor mijn account gelden natuurlijk. Zijn vast ook pareltjes te vinden. En soms vindt ik bij users gelijkenissen en dan maakt het voor mij ook weer wat "persoonlijker" en relativeer ik makkelijker.

Ik ben niet echt goedgelovig door alle media en het internet is natuurlijk al helemaal een plaats waar je bijna niemand kan vertrouwen. Als een nieuw account bijvoorbeeld in de eerste week van registreren allemaal topics aanmaakt kan je iemand snel identificeren als een troll of een 2de account.
[..]
Ik kwam op het idee n.a.v. het zien van een ander parodie account ja en zag hoeveel reactie er op kwam. Ik had natuurlijk niet kunnen weten dat het zo goed aansloeg en dat er destijds mijn tweet op dumpert kwam. En voor meedere dagen een kudotopper was.

Vanaf dat moment ging het account in een stroomversnelling en had ik de grootste lol met "wappies" die helemaal gek werden en mij geloofde. Ik heb oprecht zo vaak zo hard gelachen, als je door de tweets gaat en de reacties eronder kan je wellicht begrijpen waarom ik dit eventjes aanhield.

Helaas zou ik nu volgens mij dus een parodie tag op mijn account krijgen als ik verder zou gaan, het was ook beetje verveling in coronatijd om eerlijk te zijn.
[..]
Kan, maar op dit moment ben ik gewoon aan het "werk" :9
Je hebt best veel tijd over voor iemand die aan het werk is. Als je tijd over hebt om een parodie Twitter account op te zetten of iemands posthistorie door te akkeren, zou ik je manager vragen of-ie niet wat meer uitdagende taken voor je heeft. Die BMW moet wel verdiend worden natuurlijk.

Ik ben hier vandaag omdat ik een dodelijk saaie training aan het volgen ben met veel statistiek en af en toe iets anders lezen een manier is om de gortdroge stof aan te kunnen :P

Mijn PI is trouwens van 2019.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Overall beste user 2022 woensdag 4 december 2024 @ 15:35:52 #9
3928 Ulx
pi_215767384
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:12 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoe kwalitatiever de post, hoe meer X het bericht zal pushen.

Draai het eens om, zou het interessanter zijn voor lezers als contentcreators gedeeltelijk long form zouden posten op X, waar diezelfde contentcreators ook geld via X mee kunnen verdienen? Niets staat ze namelijk in de weg om gedeeltelijk long-form te posten met als afsluiter een link.

Deze win-win situatie is geen slecht idee toch?
Nah, longform is kut. Dat is geen microbloggen maar gewoon bloggen. En daarnaast is dat vaak toch niets anders dan knip-plak van de eigen site. Als je daar alles al hebt uitgeschreven waarom zou je dan moeilijk doen? En bovendien geef je toestemming om je werk in Grok stoppen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215767554
quote:
80s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Je hebt best veel tijd over voor iemand die aan het werk is. Als je tijd over hebt om een parodie Twitter account op te zetten of iemands posthistorie door te akkeren, zou ik je manager vragen of-ie niet wat meer uitdagende taken voor je heeft. Die BMW moet wel verdiend worden natuurlijk.

Ik ben hier vandaag omdat ik een dodelijk saaie training aan het volgen ben met veel statistiek en af en toe iets anders lezen een manier is om de gortdroge stof aan te kunnen :P

Mijn PI is trouwens van 2019.
Lang verhaal en irrelevant aan dit topic, maar aangezien ik toch tijd heb en mijn 64 jarige collega al half uur geleden heeft geroepen dat hij ging afsluiten voor vandaag;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS 2019 dus niet zo heel lang geleden dus, leuke foto :@
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215767569
_O-

Epicincelmangod

Toch best wel veel fantasie, dat kan je hem niet ontzeggen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215767576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:58 schreef Fok-it het volgende:
_O-

Epicincelmangod

Waarom zou ik een reden hebben om te liegen als anoniem iemand? Maar laten we het topic niet verpesten met afgunst.
pi_215767630
Hebben de BlueSky users hier op FOK trouwens nu al wat geld gedoneerd om Danny's devops te kunnen betalen voor het implementeren van BlueSky?

Voor wat hoort wat, het minste wat jullie kunnen doen is FOK forum promoten op BlueSky zodat deze site weer wat meer users krijgt en wat actiever wordt. Meer revenue via ads en clicks.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 december 2024 @ 16:05:24 #14
3928 Ulx
pi_215767636
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom zou ik een reden hebben om te liegen als anoniem iemand?

Moet je een reden hebben? Je kunt ook gewoon een lul zijn.
  woensdag 4 december 2024 @ 16:05:52 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215767641
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:04 schreef epicbeardman het volgende:
Hebben de BlueSky users hier op FOK trouwens nu al wat geld gedoneerd om Danny's devops te kunnen betalen voor het implementeren van BlueSky?

Voor wat hoort wat, het minste wat jullie kunnen doen is FOK forum promoten op BlueSky zodat deze site weer wat meer users krijgt en wat actiever wordt. Meer revenue via ads en clicks.
Ik heb een Basic Abo.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215767647
Er heeft namelijk nog nooit iemand op internet ergens over gelogen zonder reden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215767648
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:05 schreef Ulx het volgende:

[..]
Moet je een reden hebben? Je kunt ook gewoon een lul zijn.
Ik ben eigenlijk hartstikke lief, maar zolang ik als vuil behandeld wordt hier, heb ik geen reden om lief terug tezijn.

Zijn genoeg topics zoals in TV waar ik heel normaal reageer e.d. En ook in mijn sociale kringen en op werk ben ik erg geliefd. Heb nooit ruzie met iemand, wellicht rij ik af en toe beetje asociaal. Maarja daar sponsor ik dan CJIB ook mee.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 december 2024 @ 16:07:40 #18
3928 Ulx
pi_215767659
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:04 schreef epicbeardman het volgende:

Volgens mij vindt Danny de mensen daar te links voor dit forum.
pi_215767673
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nah, longform is kut. Dat is geen microbloggen maar gewoon bloggen. En daarnaast is dat vaak toch niets anders dan knip-plak van de eigen site. Als je daar alles al hebt uitgeschreven waarom zou je dan moeilijk doen? En bovendien geef je toestemming om je werk in Grok stoppen.
Dat geklaag omtrent draadjes 1/6 op Twitter heb ik je nooit over gehoord. Ongetwijfeld heb je er duizenden gelezen in heel je leven zonder te klagen.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 december 2024 @ 16:11:28 #20
3928 Ulx
pi_215767695
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:09 schreef Rnie het volgende:

[..]
Dat geklaag omtrent draadjes 1/6 op Twitter heb ik je nooit over gehoord. Ongetwijfeld heb je er duizenden gelezen in heel je leven zonder te klagen.
Ik er genoeg gelezen om ze vaak kut te vinden. Dat klopt.
pi_215767700
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Volgens mij vindt Danny de mensen daar te links voor dit forum.
Denk dat dit wel meevalt, neem aan dat je ook beetje sarcastisch bent.

Iedereen die normale interactie zoekt is hier toch welkom? Laat dat nou net de doelgroep zijn die naar BlueSky is gegaan, diegene die normaal willen en "kunnen" communiceren.

En mooie topics zoals van Fred de straatkat kunnen lezen, en mee leven met de emigraties van Isegrim en LHO.
F&F / De (straat)katten van España: Fred, Beans en Bob!

Of lekker babbelen over Winter Vol Liefde, Ik vertrek/Roer om O+ Muscles en Brains en ga zo maar door.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 december 2024 @ 16:22:42 #22
3928 Ulx
pi_215767784
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Denk dat dit wel meevalt, neem aan dat je ook beetje sarcastisch bent.

Iedereen die normale interactie zoekt is hier toch welkom? Laat dat nou net de doelgroep zijn die naar BlueSky is gegaan, diegene die normaal willen en "kunnen" communiceren.

En mooie topics zoals van Fred de straatkat kunnen lezen, en mee leven met de emigraties van Isegrim en LHO.

Of lekker babbelen over Winter Vol Liefde, Muscles en Brains en ga zo maar door.
Dat zijn goede argumenten voor @Danny om een officieel Fok account aan te maken op bluesky. Er zal wel iets te bouwen zijn om direct nieuwe FP-berichten, of een samenvatting of zoiets, te delen in een bericht op Bluesky. Misschien een starter pack erbij maken voor de leukste onderwerpen of zo.

Hij moet het wel zelf doen, geverifieerde accounts werken op basis van DNS records, en die staan niet op mijn naam, dus dat kan ik niet voor ze doen. Maar is hij zoiets maakt wil ik dat best even promoten. Kleine moeite.

Jij toch ook?
pi_215767811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:22 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat zijn goede argumenten voor @:Danny om een officieel Fok account aan te maken op bluesky. Er zal wel iets te bouwen zijn om direct nieuwe FP-berichten, of een samenvatting of zoiets, te delen in een bericht op Bluesky. Misschien een starter pack erbij maken voor de leukste onderwerpen of zo.

Hij moet het wel zelf doen, geverifieerde accounts werken op basis van DNS records, en die staan niet op mijn naam, dus dat kan ik niet voor ze doen. Maar is hij zoiets maakt wil ik dat best even promoten. Kleine moeite.

Jij toch ook?
Zeker een goed plan. Make Fok Great Again! 2025 _O_ Samen gaan wij de strijd aan en doen wij promotie. Stikkers plakken op lantaarnpalen e.d. Ik zie het al voor mij.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 december 2024 @ 16:27:41 #24
3928 Ulx
pi_215767842
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zeker een goed plan. Make Fok Great Again! _O_ Samen gaan wij de strijd aan en doen wij promotie. Stikkers plakken op doelpalen e.d. Ik zie me ze al verschuiven.
pi_215767922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Whatever floats your boat, alleen als er iemand (waarschijnlijk een mod i.v.m. dedication) tijd heeft om een FOK! BlueSky account aan te maken (iom Danny) en af en toe wat leuke feitjes dropt dan wel nieuws van de frontpage is dat toch helemaal prima?

Ik ben helemaal voor iig.
pi_215768367
Ik ben ook voor *O*
pi_215769982
twitter

GROK is leveling up! :Y Echt, sjeuzes, update na update op X _O_
pi_215771888
quote:
13s.gif Op woensdag 4 december 2024 13:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh en Jensen wordt niet uitlachen door jullie? of Alex Jones? Of OngehoordNederland.
Volgens mij snap je het nog steeds niet helemaal.
Nou, toon eens citaten van mij waarbij ik bovengenoemde uitlach op hun Twitter pagina.

Ik wacht wel even.

quote:
De MSM/wetenschappers krijgen nu dezelfde backlash als bovengenoemde, omdat ze door de mand zijn gevallen.
Nee, iemand uitlachen is kinderachtig gedrag.

Platte aarde adepten lachen wetenschappers uit.

Volgens jouw redenatie betekent dat dat de wetenschappers door de mand zijn gevallen en de aarde dus plat is..
pi_215772520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:58 schreef Fok-it het volgende:
_O-

Epicincelmangod

Deden maar wat meer fokkertjes zo, topvermaak.
pi_215774136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 00:44 schreef havanagila het volgende:

[..]
Deden maar wat meer fokkertjes zo, topvermaak.
Eerder jaloezie! Maar steek er nog een op! Ouwe stoner, ben blij dat je iig nog kan vermaken in het leven, doet mij goed dat ik jou vrolijk maak.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, toon eens citaten van mij waarbij ik bovengenoemde uitlach op hun Twitter pagina.

Ik wacht wel even.
[..]
Nee, iemand uitlachen is kinderachtig gedrag.

Platte aarde adepten lachen wetenschappers uit.

Volgens jouw redenatie betekent dat dat de wetenschappers door de mand zijn gevallen en de aarde dus plat is..
Ik mis de aantallen van BlueSky!

En neem niet alles zo persoonlijk met "jullie" want als ik op jouw naam en Jensen zoek zie ik heel wat lachsmileys op de vods/podcasts. Dus je doet het wel degelijk.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 10:11:58 #31
3928 Ulx
pi_215774146
~24,3 miljoen vanmorgen.
pi_215774171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 10:11 schreef Ulx het volgende:
~24,3 miljoen vanmorgen.
Helaas nog steeds minder dan Elon Musk qua views krijgt op zijn tweets, schiet niet echt op tbh.

Zijn er ook cijfers over actieve users? want die je kan de 8-9 miljoen inactieve Brazilianen natuurlijk niet echt meetellen.

https://hypefury.com/bluesky/bluesky-facts-and-statistics/
Al die Brazilianen zijn namelijk gewoon weer verder gegaan met hen "X" account nadat de ban verwijderd is.
pi_215774282
quote:
Bluesky komt voor het einde van het jaar met abonnement

Socialemediaplatform Bluesky komt voor het einde van het jaar met een abonnement voor gebruikers. Abonnees zullen hun profiel meer kunnen aanpassen en video's van hogere kwaliteit plaatsen.

De kernfuncties van Bluesky zullen niet verdwijnen achter een paywall, meldt een topvrouw van het bedrijf aan Bloomberg. Bluesky had al eerder gezegd dat een abonnement een van de verdienmodellen zou zijn. Socialemediabedrijven verdienen veelal hun geld met een combinatie van abonnementen en advertenties, net als traditionele mediabedrijven.

Bluesky heeft behalve video-uploads van hogere kwaliteit en meer aanpassingen aan het profiel geen functies van het abonnement bekendgemaakt. Onder meer concurrent X, het voormalige Twitter, heeft al jaren abonnementen voor gebruikers. Bluesky heeft rond de 20 miljoen gebruikers wereldwijd. Twitter had er in 2022 grofweg 230 miljoen.
https://tweakers.net/nieu(...)-met-abonnement.html

Wie gaat er een abonnement afsluiten?
pi_215774365

https://brazilian.report/(...)x-supreme-court-ban/

Als deze nu allemaal weer naar "X" zijn moeten we helaas concluderen dat de statistieken erg geflatteerd zijn.

Miljoenen inactieve users.
pi_215774485
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2024 10:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Eerder jaloezie! Maar steek er nog een op! Ouwe stoner, ben blij dat je iig nog kan vermaken in het leven, doet mij goed dat ik jou vrolijk maak.
[..]
Ik mis de aantallen van BlueSky!

En neem niet alles zo persoonlijk met "jullie" want als ik op jouw naam en Jensen zoek zie ik heel wat lachsmileys op de vods/podcasts. Dus je doet het wel degelijk.
Je komt met geen enkel citaat waarin ik Jensen loop uit te lachen op zijn X-account.

24,261,334
pi_215774531
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 10:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je komt met geen enkel citaat waarin ik Jensen loop uit te lachen op zijn X-account.

24,261,334
Jij was gisteren helemaal niet actief in die discussie, je moet een post van een topic terug achterhalen om vervolgens hier persoonlijk op aangevallen te voelen. Ok je was wel actief zie ik nu.

Ik ga niet happen, want het enige wat jij doet is discussies slopen. Iedereen die pro-MSM is lacht namelijk Jensen, Alex Jones, OngehoordNederland uit. Vind ik allemaal prima trouwens, maar niet zoals nu gaan huilen als deze genoemden toch meer realiteit rapporteren dan de huidige journalisten activisten.

Daarnaast, 24 miljoen is een lachwekkend laag aantal. Zeker met 8-9 miljoen inactieve Brazilianen.
Kom maar terug als ze meer users hebben dan Elon Musk binnen 10uur aan views krijgt op zijn tweets. (Dat is 35 miljoen+)

En ik wacht nog steeds op de actieve users, volgens mij zijn er maar 1 of 2 miljoen "actief" waaronder veel scamartists, pornbots, spambots, furrys, bedrijven en liberale/linkse politici die een safespace willen.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 05-12-2024 11:00:09 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 11:01:46 #37
3928 Ulx
pi_215774605
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2024 10:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Helaas nog steeds minder dan Elon Musk qua views krijgt op zijn tweets, schiet niet echt op tbh.

Zijn er ook cijfers over actieve users? want die je kan de 8-9 miljoen inactieve Brazilianen natuurlijk niet echt meetellen.

[ afbeelding ]
https://hypefury.com/bluesky/bluesky-facts-and-statistics/
Al die Brazilianen zijn namelijk gewoon weer verder gegaan met hen "X" account nadat de ban verwijderd is.
Ik kan alles vinden op BSky, en gemakkelijker dan op X. Het aantal gebruikers loopt nog steeds gewoon op met een tot twee miljoen per week.

En als mensen liever MuskTV -want dat is X onderhand geworden- kijken doen ze dat toch? Het zal mij een rotzorg zijn.
pi_215774607

Dit zijn nog maar 2 voorbeelden van de 100, in een topic van Jensen continue moeten "lachen" en _O- smileys maken. Je valt weer door de mand zoals gewoonlijk. Jensen leeft huurvrij in je hoofd.
pi_215774632
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 11:01 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik kan alles vinden op BSky, en gemakkelijker dan op X. Het aantal gebruikers loopt nog steeds gewoon op met een tot twee miljoen per week.

En als mensen liever MuskTV -want dat is X onderhand geworden- kijken doen ze dat toch? Het zal mij een rotzorg zijn.
Users zegt niet zo veel Ulx.
Als ik dit soort users zie in de "nieuwe NL taligen"

De rest zijn allemaal bedrijven ook, zou mij niets verbazen dat Wantie al 100 accounts heeft aangemaakt ondertussen om de cijfers te boosten.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 11:11:32 #40
3928 Ulx
pi_215774692
Waarom zou ik zulke accounts volgen?

En aangezien BSky niet van plan is advertenties tussen de posts te plaatsen is dat snel 100 miljoen gebruikers hebben minder van belang.
pi_215774701
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2024 11:02 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit zijn nog maar 2 voorbeelden van de 100, in een topic van Jensen continue moeten "lachen" en _O- smileys maken. Je valt weer door de mand zoals gewoonlijk. Jensen leeft huurvrij in je hoofd.
Jensen is te opgezwollen obees om in het hoofd van Wantie te passen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215774722
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 11:11 schreef Ulx het volgende:
Waarom zou ik zulke accounts volgen?

En aangezien BSky niet van plan is advertenties tussen de posts te plaatsen is dat snel 100 miljoen gebruikers hebben minder van belang.
Ik zeg niet dat je ze volgt hoor, hoop het niet. Alleen users zeggen niet zo veel.
Want hoeveel users heeft FOK Forum in totaal en hoeveel zijn er actief bijvoorbeeld.

Net zoals die 8-9 miljoen inactieve Brazilianen op BlueSky, die kan je wel meetellen in de "aantallen" ja maar als ze niet meer hebben ingelogd sinds dat ze weer op Twitter mogen dan heb je er ook niet zo veel aan.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 11:15:15 #43
3928 Ulx
pi_215774734
Is het heel erg dat ik amper weet wie die Jensen zou moeten zijn? Ik ken de naam, maar daar blijft het wel bij.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 11:16:41 #44
3928 Ulx
pi_215774745
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2024 11:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat je ze volgt hoor, hoop het niet. Alleen users zeggen niet zo veel.
Want hoeveel users heeft FOK Forum in totaal en hoeveel zijn er actief bijvoorbeeld.

Net zoals die 8-9 miljoen inactieve Brazilianen op BlueSky, die kan je wel meetellen in de "aantallen" ja maar als ze niet meer hebben ingelogd sinds dat ze weer op Twitter mogen dan heb je er ook niet zo veel aan.
Aangezien ik geen Portugees spreek heb ik sowieso niet veel aan hun berichten.
pi_215774758
quote:
EU: Bluesky overtreedt Europese regel en moet Europees kantoor hebben

Sociaal medium Bluesky zou een Europees kantoor moeten hebben om aan Europese regels te voldoen. Dat meldt de Europese Commissie. Ook zou er een pagina moeten zijn waarop staat hoeveel gebruikers er in de EU zijn.
Laten we hopen dat BlueSky snel deze pagina klaar heeft, dan kunnen we de cijfers controleren.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 11:16 schreef Ulx het volgende:

[..]
Aangezien ik geen Portugees spreek heb ik sowieso niet veel aan hun berichten.
Dat is wel raar, want gisteren zei je nog dat je de eerste Zuid Koreaan had gezien en hier blij mee was.
Elke user die ze hebben is toch goed? ongeacht welk land ze vandaan komen.

En af en toe spreken Brazilianen ook gewoon Engels, niet allemaal over een kam scheren.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 11:25:04 #46
3928 Ulx
pi_215774834
Wat is je punt? Moet ik alle 24 miljoen leden gaan volgen of zo?
pi_215774859
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 11:25 schreef Ulx het volgende:
Wat is je punt? Moet ik alle 24 miljoen leden gaan volgen of zo?
Nee, ik ben gewoon benieuwd hoeveel actieve users er van die 24 miljoen zijn.

Als 9 miljoen inactieve brazilianen er op zitten, dan zijn er nog maar 15 miljoen over. Als die al actief zijn.
Maar nergens worden actieve users aantallen gepost, en dat is voor mij een redflag.

De laatste statistieken lieten zien dat er 6-7 duizend Nederlanders actief zijn (inclusief bedrijven zoals dierenasiel zwolle) en andere self-promotie/bedrijf kanalen.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 december 2024 @ 11:31:56 #48
3928 Ulx
pi_215774895
Wie zegt dat die 9 miljoen Brazilianen inactief zijn op Bsky?
pi_215774982
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik heb geen reden om te liegen op een online forum, dusja. SEMTEX mag er wezen.
Waarom doe je dat dan bv wel met Femenientje?
Vreemd hoor.
pi_215775143
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2024 11:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Users zegt niet zo veel Ulx.
Als ik dit soort users zie in de "nieuwe NL taligen"

Maar hoe zit het met de cijfers van x en het grote aantal pornobots tel je die mee met de gebruikers?

Hoeveel actieve users heeft men op x nog over ipv geregistreerde waarvan het grootste gedeelte niet actief is met zoals hier op fok. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')