Nee, ik kijk daar niet raar van op. Helemaal niet juist, maar wellicht is het niet handig om een journalistieke rol te vervullen als je niet tegen andere meningen kan als je uiteindelijk toch niet aan het langste eind trekt.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:52 schreef Ulx het volgende:
En dan raar opkijken als mensen zeggen dat ze geen zin hebben met dat soort figuren in discussie te gaan.
Nou, kennelijk begrijp je niet wat de term 'voorspelling' precies inhoudt.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Van een journalist die bekend is van "De Wild in de Middag, VRT, EénVandaag, Goedemorgen Nederland, Pauw, Jinek, Beau, RTL Boulevard, Renze" en een zelfbenoemd Amerika kenner, daar verwacht je toch een meer genuanceerdere berichtgeving? anders maak je jezelf toch ongeloofwaardig als je een grote winst voor Kamala hebt voorspeld?
Nee, iemand uitlachen is onfatsoenlijk.quote:Dan kan je toch ook verwachten dat je uitgelachen wordt?
We zijn ook blij dat je niet op tv bentquote:Ik zou mijzelf niet meer op TV durven te tonen als ik zulke statements maak.
Je ziet zaken extreem zwartwit.quote:Het is duidelijk dat Michiel Vos een pesthekel heeft aan Trump als je met Pelosi getrouwd bent. Dat is echt geen pro-Trumper.
Hoezo moet hij daarvoor de wind van voren krijgen?quote:Dus het is gewoon niet objectief, natuurlijk mag hij roepen wat hij wil op TV van mij. Maar ga niet achteraf huilen dat als je mis zit je de wind van voren krijgt. Het heeft geen journalistieke basis maar een persoonlijke basis.
Dat vind jij.quote:Terwijl de mensen die wel die progamma's hierboven kijken nu een beeld krijgen van Trump die totaal losstaat van het beeld hoe de Amerikanen naar Kamala en Trump keken.
Tja, wetenschap is geen geloof.quote:Daarom was de NOS verkiezingen 2024 nachtuitzending ook zo'n tranentrekker waar Marieke de Vries nog net niet in tranen uitbarstte.
Dit stukje van (trouwens hele interview) van Jan Roos bij de journalistieke universiteit is echt een kijktip, ondanks dat jullie hem wellicht niet mogen. Is het zeker een kijktip en gaat het ook over deze vermeende nacht.
En journalisten/wetenschappers vinden het steeds vreemder dat ze niet geloofd worden.. tja.. hebben ze aan henzelf te danken helaas.
Oh en Jensen wordt niet uitlachen door jullie? of Alex Jones? Of OngehoordNederland.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, kennelijk begrijp je niet wat de term 'voorspelling' precies inhoudt.
[..]
Nee, iemand uitlachen is onfatsoenlijk.
[..]
We zijn ook blij dat je niet op tv bent
[..]
Je ziet zaken extreem zwartwit.
Dat viel me eerder ook al op
[..]
Hoezo moet hij daarvoor de wind van voren krijgen?
Waarom kan men niet op een volwassen wijze met elkaar om gaan?
Het is een voorspelling.
Ja, dat kan de plank mis slaan.
En als je een journalist volgt op Twitter vanwege diens voorspellingen, en die persoon heeft het te vaak mis, dan stop je toch gewoon met volgen?
Waarom dan de wind van voren geven?
Waarom uitlachen?
Dat is toch kinderlijk gedrag?
[..]
Dat vind jij.
[..]
Tja, wetenschap is geen geloof.
Dus waarom zou je een wetenschapper geloven.
En een voorspelling is het realiteit.
Dus waarom dat wel zo opvatten.
Wat is concerning?quote:
Hmm. Wetenschap heeft binnen bepaalde, veelal sterk geseculariseerde kringen, zeker wel de rol van religie overgenomen. Daar ziet men wetenschap als een methode om de het eigen wereldbeeld te rechtvaardigen en normaliseren. Want, als een vermeende 'expert' het zegt, dan is het zo. Natuurlijk tot het moment dat zulke mensen dingen concluderen waar men het zelf niet mee eens is, dan is het meteen een kwakzalver, een charlatan en iemand die academische titels moet worden ontnomen.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, wetenschap is geen geloof.
Dus waarom zou je een wetenschapper geloven.
En een voorspelling is het realiteit.
Dus waarom dat wel zo opvatten.
Nee, dat zeg ik niet en dat bedoel ik ook niet. Misschien moet je eens reageren op wat ik zeg en niet op wat je denkt dat ik zeg.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Je bedoelt dat een aanzienlijk deel van de mensen die in de wetenschap werken, progressief links tot extreemlinks is en zich daarom niet kan vinden in rechts en conservatieve standpunten? Dat is zeker een steeds groter wordend probleem. Maar dat heeft niets te maken met het dit gedachtegoed zelf.
Allemaal compleet irrelevant in mijn (natuurwetenschappelijk) vakgebied.quote:Immers vallen veel te veel academici wél als een blok voor het nieuwe raciaal essentialisme dat in progressief linkse kringen heerst, het demoniseren van het Westen en de Westerse cultuur (zie het 'dekoloniseren' op de universiteiten), het omarmen van radicaal Islamitisch terrorisme (zie situatie Palestijnen), waanideeen over de menselijk biologie (zie de genderideologie), het kapotmaken van de natiestaat ten gunste van Europeanisme of globalisme (zie de populariteit van Volt of alle radicale pro-migratie standpunten).
Kortom, dit heeft te maken met een ideologisch wereldbeeld, wat helaas grip heeft gekregen op de academische wereld. En nog erger, tegenspraak wordt ook niet meer geduld.
Maar dat is geen wetenschap.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Wetenschap heeft binnen bepaalde, veelal sterk geseculariseerde kringen, zeker wel de rol van religie overgenomen. Daar ziet men wetenschap als een methode om de het eigen wereldbeeld te rechtvaardigen en normaliseren. Want, als een vermeende 'expert' het zegt, dan is het zo. Natuurlijk tot het moment dat zulke mensen dingen concluderen waar men het zelf niet mee eens is, dan is het meteen een kwakzalver, een charlatan en iemand die academische titels moet worden ontnomen.
Dat de microblog wars praktisch ten einde komt.quote:
Er is geen microblogoorlog. En je gunt het ze helemaal niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat de microblog wars praktisch ten einde komt.Ik had het blueblabla zo gegund eigenlijk.
Nou ja, er is wel enigszins iets gebeurd in het landschap naar aanleiding van de overname van Twitter door Musk toch?quote:
Hij heeft er iets van gemaakt waar veel gebruikers niets mee kunnen. Dus gaan gebruikers ergens anders posten en lezen. Maar is dat een oorlog?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, er is wel enigszins iets gebeurd in het landschap naar aanleiding van de overname van Twitter door Musk toch?
beste Howard dan moet jij jezelf toch beter gaan uitdrukken.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Stropop.
[..]
En ook hier een stropop.
De echokamer hier komt vooral van conservatief elkaar napratende mensen af die van alles stellen maar niets kunnen onderbouwen..quote:Op woensdag 4 december 2024 11:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het creëert een echokamer die wetenschappelijk onderzoek op den duur gaat beïnvloeden. De wetenschap zou een diversiteit aan gedachtegoed moeten hebben, niet alleen academici met progressief linkse tot extreemlinkse standpunten.
Omdat ik enkel aangeef dat er na 2 dagen van momentum haast niks gebeurd op het platform en het ogenschijnlijk een niche platform is voor veelal (extreem) linkse types, gun ik bluesky geen toekomst? Wat is dat voor aparte retoriek?quote:
Ik denk dat ik inderdaad loog, ik had geen thuiswerk opties in 2001quote:Op woensdag 4 december 2024 12:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meid, ik keek even in je post historie en ik refereerde na dit topic dat jij had aangemaakt in 2001.
SC / thuiswerkrs meldt u hier!
Niet liegen nou he.
Ik ben 44quote:Op woensdag 4 december 2024 12:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vond haar wel cutie op de usericon, maar uiteindelijk kan dat niet kloppen. Die foto is niet iemand die al in 2001 liep thuis te werken (minimaal 18+ in 2001) betekent nu al dat ze al 40+ moet zijn.
Moet dan net zo nep zijn als Femenientje.
Dit en dat Twitter account vind je een gezonde actie? Ok.....quote:Op woensdag 4 december 2024 12:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vreemd, want ik heb Femenientjes foto aangemaakt met een AI website.
[ afbeelding ]
Staat nog op mijn bureaublad.
Ik zou zeggen dat er op z'n minst een strijd gaande is, sinds Twitter niet meer *het* platform bij uitstek is. Wat wordt het dan wel? Dat is de vraag.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij heeft er iets van gemaakt waar veel gebruikers niets mee kunnen. Dus gaan gebruikers ergens anders posten en lezen. Maar is dat een oorlog?
Ik ben blij dat je afstand neemt.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Stropop.
[..]
En ook hier een stropop.
Kun je dan niet beter in je BMW gaan rondrijden en mooie vrouwtjes neuken ipv anoniem op een forum mensen overtuigen van je gelijk?quote:Op woensdag 4 december 2024 11:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De enige mensen die boos zijn jullie natuurlijk zelf, maar ik weet al langer dat het enige wat jullie kunnen is projecteren en op de man spelen, want jullie kunnen nooit met goede argumenten komen zoals HowardRoark.
Waarom zou ik boos zijn? verdien rete goed, heb tijdens de Trump era mijn huis kunnen kopen met een hypotheekje van 400 euro per maand. Lukte niemand in de afgelopen 4 jaar. Rij een dikke BMW. De mooiste vrouwtjes gedaan en klap op de vuurpijl bijna PoE 2 release!
Daarnaast zal er een Trump dynastie ontstaan tot aan 2040, waar Vance/Vivek/Tulsi/Baron Trump/Elon Musk de wereld nog mooier maken dan hij al is? nee. Het is allemaal projectie, daarkom komen jullie ook als aasgieren op mijn posts af vol met emoties.![]()
Naja als dat een recente foto is zie je er iig goed uit voor 44, en soms ben ik wel geïnteresseerd naar hoe lang iemand op fok zit als ik er nog nooit mee gepraat heb. Toen ik zag dat je in 2001 geregistreerd was klikte ik op de laatste pagina om te kijken hoe je toen tegen de wereld aankeek.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad loog, ik had geen thuiswerk opties in 2001Bizar dat jij die posthistorie helemaal hebt doorgeakkerd.
Ik kwam op het idee n.a.v. het zien van een ander parodie account ja en zag hoeveel reactie er op kwam. Ik had natuurlijk niet kunnen weten dat het zo goed aansloeg en dat er destijds mijn tweet op dumpert kwam. En voor meedere dagen een kudotopper was.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit en dat Twitter account vind je een gezonde actie? Ok.....
Kan, maar op dit moment ben ik gewoon aan het "werk"quote:Op woensdag 4 december 2024 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter in je BMW gaan rondrijden en mooie vrouwtjes neuken ipv anoniem op een forum mensen overtuigen van je gelijk?
Het meest bruikbare.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat er op z'n minst een strijd gaande is, sinds Twitter niet meer *het* platform bij uitstek is. Wat wordt het dan wel? Dat is de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |