Nou.....quote:Op woensdag 4 december 2024 12:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vond haar wel cutie op de usericon, maar uiteindelijk kan dat niet kloppen. Die foto is niet iemand die al in 2001 liep thuis te werken (minimaal 18+ in 2001) betekent nu al dat ze al 40+ moet zijn.
Moet dan net zo nep zijn als Femenientje.
Neuh, die naam is besmet door Musk.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Twitter een sterkere merknaam is dan Threads, X of BlueSky.
Alsof daar geen internet is.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:09 schreef ReplaR het volgende:
Kunnen jullie niet met z'n allen een hotelkamer huren?
Loodgieters? Daar gaat het hier niet over.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een rechts-conservatieve loodgieter moet ook zijn zegje kunnen doen over astrofysica en wetenschappers dienen daar serieus op te reageren?
Dan heb je iets gemist. Ik zou alle posts nog eens goed doorlezen, wellicht valt het kwartje dan.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:35 schreef Tijn het volgende:
Wetenschap is links, wat lees ik nou toch allemaal weer voor waanzin hier joh.
Hmm. Je bedoelt dat een aanzienlijk deel van de mensen die in de wetenschap werken, progressief links tot extreemlinks is en zich daarom niet kan vinden in rechts en conservatieve standpunten? Dat is zeker een steeds groter wordend probleem. Maar dat heeft niets te maken met het dit gedachtegoed zelf.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat wetenschappers collectief weinig moeten hebben van de retoriek van schreeuwende populisten zoals Trump en Wilders betekent niet dat er een probleem is. Integendeel, ik zou me ernstig zorgen maken over het functioneren van mijn collega's wanneer ze niet in staat zijn om daar doorheen te prikken. Het vermogen om gesprekken te voeren op basis van argumenten, ratio, en logica is immers een essentiële vaardigheid in deze tak van sport.
Dat betreft natuurlijk projectie. De emotionele progressief linkse medemens, projecteert de eigen frustratie en woede op de rationeel denkende rechts en conservatieve medemens. Zodra men begint met 'jij bent geëmotioneerd!' kun je er eigen van wel vanuit gaan dat men zelf getriggerd is.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet geëmotioneerd, zoals aangegeven, waarom zou ik dat zijn? Het leven lacht mij toe.
Je snapt goed dat ik hier plezier heb, en des te meer als jullie mij continue persoonlijk aanvallen, wie is dan geemotioneerd?
Waarom zouden die niet mee mogen praten?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Loodgieters? Daar gaat het hier niet over.
[..]
Daar gaat het hier simpelweg niet over. Het onderwerp betreft de academische wereld.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zouden die niet mee mogen praten?
Zeg ik niet.quote:
Bepaal jij dat?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar gaat het hier simpelweg niet over.
Top!quote:Op woensdag 4 december 2024 12:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit genoeg? ik haal mijn femenientje niet uit hiatus, of ja.. heel misschien om FOK forum te promoten ipv BlueSky..
https://imgur.com/qGnEMdXquote:
Doe niet zo elitair.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar gaat het hier simpelweg niet over. Het onderwerp betreft de academische wereld.
Nou dan heb je vast wel een wetenschappelijk onderzoek die je hypothese dat alle academici links of extreem links zijn kan bevestigen.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar gaat het hier simpelweg niet over. Het onderwerp betreft de academische wereld.
Niemand zegt alle toch? maar gisteren heb ik ook Michiel Vos een journalist en Amerika kenner met best wel referenties en veel talkshow bezoeken aan HumbertoTan/Eva/EenVandaag en andere tafels gezeten.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou dan heb je vast wel een wetenschappelijk onderzoek die je hypothese dat alle academici links of extreem links zijn kan bevestigen.
Wetenschap is extreem linksquote:Op woensdag 4 december 2024 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Loodgieters? Daar gaat het hier niet over.
[..]
Dan heb je iets gemist. Ik zou alle posts nog eens goed doorlezen, wellicht valt het kwartje dan.
[..]
Hmm. Je bedoelt dat een aanzienlijk deel van de mensen die in de wetenschap werken, progressief links tot extreemlinks is en zich daarom niet kan vinden in rechts en conservatieve standpunten? Dat is zeker een steeds groter wordend probleem. Maar dat heeft niets te maken met het dit gedachtegoed zelf.
Immers vallen veel te veel academici wél als een blok voor het nieuwe raciaal essentialisme dat in progressief linkse kringen heerst, het demoniseren van het Westen en de Westerse cultuur (zie het 'dekoloniseren' op de universiteiten), het omarmen van radicaal Islamitisch terrorisme (zie situatie Palestijnen), waanideeen over de menselijk biologie (zie de genderideologie), het kapotmaken van de natiestaat ten gunste van Europeanisme of globalisme (zie de populariteit van Volt of alle radicale pro-migratie standpunten).
Kortom, dit heeft te maken met een ideologisch wereldbeeld, wat helaas grip heeft gekregen op de academische wereld. En nog erger, tegenspraak wordt ook niet meer geduld.
[..]
Dat betreft natuurlijk projectie. De emotionele progressief linkse medemens, projecteert de eigen frustratie en woede op de rationeel denkende rechts en conservatieve medemens. Zodra men begint met 'jij bent geëmotioneerd!' kun je er eigen van wel vanuit gaan dat men zelf getriggerd is.
Een mening is nooit objectiefquote:Op woensdag 4 december 2024 12:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niemand zegt alle toch? maar gisteren heb ik ook Michiel Vos een journalist en Amerika kenner met best wel referenties en veel talkshow bezoeken aan HumbertoTan/Eva/EenVandaag en andere tafels gezeten.
Die is getrouwd met de dochter van Pelosi kwam ik achter, hoe kan die journalist nog objectief een mening geven?
Hij zat alleen maar Kamala te hypen en Trump te bashen de afgelopen jaren, goh.. en dat zit dan op onze mainstreammedia..
Daarom kijken er ook steeds minder mensen of geloven steeds minder mensen in de media, veel hebben een agenda of biased. Ik zou mij oprecht schamen als journalist als ik politieke voorkeur zou uitspreken, maar blijkbaar is er geen schaamte meer.
Die mensen worden nu wellicht uitgelachen op Twitter, en ja als je dan op je teentjes bent getrapt dan moet je maar een "politieke" vlucht maken naar een platform waar je wel gewaardeerd wordt.
Tja, als de wetenschap extreem links is, kan conservatief rechts natuurlijk geen wetenschappelijke onderbouwing geven.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:37 schreef Basp1 het volgende:
Dus de hypothese dat er alleen linkse en extreem linkse academici zijn kan door de conservatief rechtsen weer eens niet wetenschappelijk onderbouwd worden daarom moet er maar weer een ander bullshitverhaal over media neergezet worden. Erg doorzichtig.
Van een journalist die bekend is van "De Wild in de Middag, VRT, EénVandaag, Goedemorgen Nederland, Pauw, Jinek, Beau, RTL Boulevard, Renze" en een zelfbenoemd Amerika kenner, daar verwacht je toch een meer genuanceerdere berichtgeving? anders maak je jezelf toch ongeloofwaardig als je een grote winst voor Kamala hebt voorspeld?quote:
Dan geven onze conservatieve rechtsen objectief gezien dus een erg subjectieve niet onderbouwde mening.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, als de wetenschap extreem links is, kan conservatief rechts natuurlijk geen wetenschappelijke onderbouwing geven.
Stropop.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:37 schreef Basp1 het volgende:
Dus de hypothese dat er alleen linkse en extreem linkse academici zijn kan door de conservatief rechtsen weer eens niet wetenschappelijk onderbouwd worden daarom moet er maar weer een ander bullshitverhaal over media neergezet worden. Erg doorzichtig.
En ook hier een stropop.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wetenschap is extreem links![]()
Het is niet meer bij te benen.
Nog even en de globe is extreem links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |