SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 04-12-2024 13:21:23 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Is bij ons ook wel een gebeurt. En dan hele discussies omdat ze niet eens weten wie wie isquote:Op woensdag 4 december 2024 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn tantes hebben oude foto's gevonden en die zijn ze aan het delen via WhatsApp.
Wel leuk om die oude foto's te zien en bedenken of je de persoon kan herkennen.
Schijnbaar belangrijk genoeg voor je om er aandacht aan te bestedenquote:Op woensdag 4 december 2024 13:14 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Lekker erg belangrijk om te weten ook "wat luistert je het vaakst?"
Ik geloof dat ze dat wel al weten. Ik herken niet iedereen. Ook trouwfoto van mijn opa en oma. Oma herken ik wel op de foto. Die is weinig veranderd, maar opa herken ik er niet op.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is bij ons ook wel een gebeurt. En dan hele discussies omdat ze niet eens weten wie wie is![]()
Zwart-wit foto's maken het er ook niet makkelijker op.
Oh, leukquote:Op woensdag 4 december 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat bij mij Black Stone Cherry op 1 staat. Die heb ik vooral de laatste maanden heel veel geluisterd
Radio 5? Dat ken ik niet echt, wat draaien ze daar?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh
Ik heb eigenlijk standaard radio 5 aan staan.
Rare afwijking, onschuldig weliswaar maar veelzeggend.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schijnbaar belangrijk genoeg voor je om er aandacht aan te besteden
muziekquote:Op woensdag 4 december 2024 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Radio 5? Dat ken ik niet echt, wat draaien ze daar?
Geinig om te weten toch?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:14 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Lekker erg belangrijk om te weten ook "wat luistert je het vaakst?"
Wat voor merk?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:21 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen wandelingetje maken met de hond van de buren
Ahh, ik had hier nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 december 2024 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
muziek
nostalgie evergreens
dat soort
ik vind die weetjes over je luistergedrag altijd heel leukquote:Op woensdag 4 december 2024 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd welk lied ik het vaakst heb beluisterd
Ik denk dat in de top 5 artiesten zeker Roxy Dekker staat.
Beerquote:
Laatst was de evergreen top 1000quote:Op woensdag 4 december 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ik had hier nog nooit van gehoord
[..]
ik vind die weetjes over je luistergedrag altijd heel leuk
Eens. Dat is het leuke aan de informatiemaatschappij, dat soort feitjes kan tegenwoordig eenvoudig worden opgehaald.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ik had hier nog nooit van gehoord
[..]
ik vind die weetjes over je luistergedrag altijd heel leuk
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de mention niet vast maken aan het ] van /quote
gewoon los werkt het wel @:essnhills
Hoop dat die niet te vaak in de kooi zit.quote:
zit niet bijna iedere top zoveel voornamelijk vol met evergreens?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatst was de evergreen top 1000
Niet per sequote:Op woensdag 4 december 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit niet bijna iedere top zoveel voornamelijk vol met evergreens?![]()
ja eigenlijk welquote:Op woensdag 4 december 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit niet bijna iedere top zoveel voornamelijk vol met evergreens?![]()
das wel waar maar lets face it... de top10 van de top2000 of van de evergreen is eigenlijk best wel een soort van gelijkquote:Op woensdag 4 december 2024 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet per se
Deze is wat minder gevoelig voor recente hits, en heeft ook wat minder 'hardere' muziek bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet per se
Deze is wat minder gevoelig voor recente hits, en heeft ook wat minder 'hardere' muziek bijvoorbeeld
Oke, voornamelijk wel maar niet altijdquote:
Yups. Iets van tien jaar geleden was er een grote ruimtevaarttentoonstelling in Utrecht. Zo'n mercury-capsule is echt een blikje.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat soort dingen irl zien blijft toch altijd een beetje magisch.
Friends op herhaling.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik vraag me af of mensen die van de evergreens zijn ook dezelfde film of serie (veel) vaker kijken?
Als hij dat chill vindt, goed voor hem toch?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vroeger een vriendje en die keek zowat dagelijks dezelfde tekenfilm van de smurfen, nu nog volgens mij, hij werkt in een magazijn, al heel lang.
Heeeeyy daar was ik ook, met die ruimte met die enorme wand met die vierkante cm foto van de Hubble waarop honderdduizenden sterrenstelsels te zien zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Iets van tien jaar geleden was er een grote ruimtevaarttentoonstelling in Utrecht. Zo'n mercury-capsule is echt een blikje.
Hier stond het Dorp op 1quote:Op woensdag 4 december 2024 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel waar maar lets face it... de top10 van de top2000 of van de evergreen is eigenlijk best wel een soort van gelijk
ja en Marco Schuitmaker op 137quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En er stond heel veel Cats in.
Ik vind katten ook heel leuk. Maar heb niks met de muziek.quote:
ik ook niet. heb sowieso weinig met palingquote:Op woensdag 4 december 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind katten ook heel leuk. Maar heb niks met de muziek.
Palingquote:Op woensdag 4 december 2024 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet. heb sowieso weinig met paling
ja als etenswaar wel.... naja niet nu....quote:
Pattie Boyd, verwaarloosd, bedrogen en mishandeld door griezel George Harisson maar die Eric toch net iets te lelijk vond.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat er van mij op 1 zou moeten staan?
Ik denk toch wel Layla van Derek. Is goated lied.
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:42 schreef essnhills het volgende:
One way wind
One way wind
Are you trying to blow my mind
Lekker wijf was datquote:Op woensdag 4 december 2024 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pattie Boyd, verwaarloosd, bedrogen en mishandeld door griezel George Harisson maar die Eric toch net iets te lelijk vond.
Dit stond bij mijn ouders thuis op repeat.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:42 schreef essnhills het volgende:
One way wind
One way wind
Are you trying to blow my mind
dat vond ik nou ookquote:
Dikzak.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Musket kerstkransjes genot beste genot. @:haags
Fixed.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooie vrouwen golddiggers houden van dikke waggies
Die is echt wel bruut ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
2 nieuwe mysteryshirts binnen. FC Loch Ness (@:UitStraling) en 1 van Grasshopper Zurich
Zeer content mee. Dat van Loch Ness is best wel mooi
[ afbeelding ]
Wel een club van niks, maar wel erg blij er meequote:
Terechte nuancequote:
Ik ben al fanquote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel een club van niks, maar wel erg blij er mee
IS IE ERquote:Op woensdag 4 december 2024 14:13 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Elliot smithquote:Op woensdag 4 december 2024 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
1. Elliott Smith
2. Charlie xcx
3. SPRINTS
4. Badly Drawn Boy
5. The Smile
Charlie xcx ken je toch wel?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Elliot smithsmile
![]()
![]()
Rest ken ik niet maar wel interesse om eens te luisteren
Had je een brat summer?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
1. Elliott Smith
2. Charlie xcx
3. SPRINTS
4. Badly Drawn Boy
5. The Smile
quote:
quote:Je hebt dit jaar niet genoeg geluisterd voor een eigen Wrapped, maar je kunt in de app wel zien wat anderen dit jaar hebben geluisterd.
Wou net zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Charlie xcx ken je toch wel?
Oh ik ben dit gedeelte snel doorgegaan want ik vond dat onzin.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Metropopolis? Hmm, yes, I know some of these words.
Omdat het een leuk liedje is?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:34 schreef Crack_ het volgende:
En wtf, wat doet artemas in mijn lijst? @:mcgrath en @:ama![]()
Hmm, naam zegt me zo niks. Het is geen Charlie xx tochquote:Op woensdag 4 december 2024 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Charlie xcx ken je toch wel?
oke?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:35 schreef Elvi het volgende:
Ja er is dus no way dat ik m'n Spotify wrapped ga delenik weet niet wat er mis is gegaan maar deze blijft privé
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 december 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, naam zegt me zo niks. Het is geen Charlie xx toch
Zeker! Maar vind het niet echt top vijf waardig, en had niet door dat ik dat nummer zoveel geluisterd zou hebben. Had dan eerder Joost ergens verwachtquote:
Denk dat we daar dezelfde bedoelen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Charlotte Emma Aitchison (born 2 August 1992), known professionally as Charli XCX, is an English singer and songwriter.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie CE losgaan in de woonkamerquote:Op woensdag 4 december 2024 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze ken je sowieso wel.
Top 10 artiesten alleen maar erotische hoorspelen?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:35 schreef Elvi het volgende:
Ja er is dus no way dat ik m'n Spotify wrapped ga delenik weet niet wat er mis is gegaan maar deze blijft privé
Beste album van het jaarquote:Op woensdag 4 december 2024 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie CE losgaan in de woonkamer![]()
En ja, deze ken ik inderdaad!
Oh, neequote:Op woensdag 4 december 2024 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we daar dezelfde bedoelen.
quote:Op woensdag 4 december 2024 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Top 10 artiesten alleen maar erotische hoorspelen?
Ik vond het idee wel leuk, maar had liever een doorlopend grafiekje van het hele jaar gezien ipv een paar maanden.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik ben dit gedeelte snel doorgegaan want ik vond dat onzin.
MEER MEER MEEEERquote:Op woensdag 4 december 2024 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het idee wel leuk, maar had liever een doorlopend grafiekje van het hele jaar gezien ipv een paar maanden.
Die top vijf muzieksoorten is eruit dat is wel jammer.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het idee wel leuk, maar had liever een doorlopend grafiekje van het hele jaar gezien ipv een paar maanden.
Oehhh, blijft altijd nice!quote:Op woensdag 4 december 2024 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ga ik volgend jaar naartoe
quote:Op woensdag 4 december 2024 14:41 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht altijd dat Jamie XX en Charlie XCX bij elkaar hoorde en samen The XX waren.
I was wrong![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 december 2024 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Eneen muntje gevonden
![]()
Alle kalendermaanden van dit jaarhet is gelukt
Zeer tevreden over
Zeg gewoon meteen dat het schijtweer isquote:Op woensdag 4 december 2024 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh men, zooo veel shitjes gekocht. Nu op naar het hotel. Even zwemmen en vanavond weer eten in de stad. Hopelijk stopt de regen.
Achievement unlocked. Hoef je niet meer naar buiten de rest van het jaar.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Eneen muntje gevonden
![]()
Zeer tevreden over
ik mag niet steeds grappen maken over losse woordjes van fles dus zei maar nietsquote:Op woensdag 4 december 2024 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeg gewoon meteen dat het schijtweer is
Zal hem even bookmarken voor later.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Doppelganger - Lissom
Dit nummer (staat bij mij op nummer twee maar mag wel op 1 staan) vind ik ZO mooi. Is echt beste ontdekking van 2024![]()
![]()
![]()
Proficiat, u heeft het orale verwenpakket 2024 van Oma gewonnen dit jaar.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Eneen muntje gevonden
![]()
Zeer tevreden over
Na een hoop complexiteit weer uitkomen op iets wat feitelijk hetzelfde is, is wel 80% van wiskunde eigenlijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
XCX kan helemaal niet.
XC = 90
C = 100
CX = 110
XCX = gewoon hetzelfde als C.
excieexquote:Op woensdag 4 december 2024 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
XCX kan helemaal niet.
XC = 90
C = 100
CX = 110
En terecht.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:52 schreef kwiwi het volgende:
De kat van de buren lag in z'n mandje te slapen, en keek me elke keer zo aan wanneer ik binnen kwam![]()
[ afbeelding ]
Omdat Charli C klinkt als een zware crimineel of een drugsverslaafde.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
XCX kan helemaal niet.
XC = 90
C = 100
CX = 110
er zit blauwe verf op zn neus en voorhoofdquote:Op woensdag 4 december 2024 14:52 schreef kwiwi het volgende:
De kat van de buren lag in z'n mandje te slapen, en keek me elke keer zo aan wanneer ik binnen kwam![]()
[ afbeelding ]
en dat is niet zo bij Charli XCX ?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat Charli C klinkt als een zware crimineel of een drugsverslaafde.
Nu maak je mij alleen nog maar nieuwsgieriger.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:55 schreef gianni61 het volgende:
Ik hou wijselijk mijn mond over mijn spotify top 5
quote:Op woensdag 4 december 2024 14:55 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2024 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Top 10 5 artiesten alleen maar erotische hoorspelen?
Susan en Freek?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:55 schreef gianni61 het volgende:
jaaaaaaquote:Op woensdag 4 december 2024 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zal hem even bookmarken voor later.
ik moet zo lachen om deze comments, no you dont!!!quote:Op woensdag 4 december 2024 14:55 schreef gianni61 het volgende:
ja, maar nr 2 is misschien nog ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 4 december 2024 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar nr 2 is misschien nog ergerNu ben ik benieuwd naar de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]
ja, maar nr 2 is misschien nog ergerOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 Froukjequote:
De hymne?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 Froukje
4 Zoë Tauran (die had ik niet verwacht eigenlijk)
5 Sera
topnummers:
Alles op gevoel
Hier mag alles (Shoutout naar @:Puala )
Champions league
Vas-Y
de helft van mij
nee, Flemming en Boefquote:
Vanmiddag bij een cafe gehangen en net was ik uit eten met een vriendinquote:Op woensdag 4 december 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan vandaag?
Wat is er met je been?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vanmiddag bij een cafe gehangen en net was ik uit eten met een vriendinWe zouden ook nog badmintonnen vandaag maar afgezegd vanwege mijn been. ga morgen wel met de duitsers badmintonnen
[..]
ja, maar nr 2 is misschien nog ergerja echt heel erg, beter is iedereen hetzelfde en houdt iedereen van dezelfde muzieksmaak want dat is pas echt .. rete saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
ademloos door de nachtquote:Op woensdag 4 december 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Overigens ken ik Helene Fischer niet dus maar even opgezet
Hoe ken je haar nietquote:Op woensdag 4 december 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
ik ken namen niet van shit die ik zelf nooit op zou zetten want.. ik zet het nooit op?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
alles ist perfekttt (geen idee of dit met een k is maar komt wel duits over)quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat weer de verkeerde kant op
Ik ook niet. Alhoewel, ik ben bang dat ik het helaas wel ken maar gewoon niet weet wie de uitvoerende is.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
1 centquote:Op woensdag 4 december 2024 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
gefeliciteerdwelke munt was het dit keer?
kiek aan, daar is het goed verdienen dusquote:Op woensdag 4 december 2024 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 cent
Drie keer in Duitsland geld gevonden, 3 keer een losse cent
Die Space Shuttle, staat er in DE ergens niet zo'n ding in een museum?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wie dat is.
Ja. Maar het is dus wel de Russische.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Die Space Shuttle, staat er in DE ergens niet zo'n ding in een museum?
Daarna je benen scheren?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:25 schreef Nizno het volgende:
wauw... even hoeslaken van het bed gehaald en schone er op gedaan en nu bekaf... als ik bij gekomen ben maar beginnen met dekbedovertrek
nee daar doe ik niet aan. veel te veel werkquote:
ja maar .... gladde benen en een vers bedquote:Op woensdag 4 december 2024 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee daar doe ik niet aan. veel te veel werk
dit is niet vers bed vanwege lekker, maar vanwege noodzaak, zweten en kotsenquote:Op woensdag 4 december 2024 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar .... gladde benen en een vers bed
oh ben je ziek?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is niet vers bed vanwege lekker, maar vanwege noodzaak, zweten en kotsen
Dat denk ik ook, heb je er ook even naar geluisterd?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alhoewel, ik ben bang dat ik het helaas wel ken maar gewoon niet weet wie de uitvoerende is.
Ja zo'n Buran ding. Next step is natuurlijk een keer naar die hangar in Uzdingesstan om daar binnen te sluipenquote:Op woensdag 4 december 2024 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Maar het is dus wel de Russische.
Nee, ik geloof het welquote:Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, heb je er ook even naar geluisterd?
vachtjesquote:Op woensdag 4 december 2024 15:26 schreef Nizno het volgende:
en in de winter heb ik dat extra vachtje hard nodig
herstellende... althans... sinds gisteravond niet meer overgegeven.quote:
Ach, beterschap.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
herstellende... althans... sinds gisteravond niet meer overgegeven.
jah... 'moest' vanmorgen ook even de PMD zak bij de weg zetten.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ach, beterschap.
En zo bek af van het afhalen van je laken klonk niet zo best nee, maar begrijpelijk
Euhhhhh. Hmm.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zo'n Buran ding. Next step is natuurlijk een keer naar die hangar in Uzdingesstan om daar binnen te sluipen
oh joh. nou hoop dat het zo blijft.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
herstellende... althans... sinds gisteravond niet meer overgegeven.
ik duim meequote:Op woensdag 4 december 2024 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh. nou hoop dat het zo blijft.
Ik kan dat alleen op goede dagen. Anders splits ik het. De ene dag hoeslaken verschonen, volgende dag dekbedovertrekquote:Op woensdag 4 december 2024 15:25 schreef Nizno het volgende:
wauw... even hoeslaken van het bed gehaald en schone er op gedaan en nu bekaf... als ik bij gekomen ben maar beginnen met dekbedovertrek
ik snap dat op een dag als vandaag zeer goedquote:Op woensdag 4 december 2024 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan dat alleen op goede dagen. Anders splits ik het. De ene dag hoeslaken verschonen, volgende dag dekbedovertrek
Misschien zagen ze het verschil toch niet tussen jou en die afvalzakquote:Op woensdag 4 december 2024 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah... 'moest' vanmorgen ook even de PMD zak bij de weg zetten.
zo blij dat ik geen mensen zag daar
Ken je dat niet? Er staan er 2 in een hangar op een basis in Kazachstan in the middle of nowhere https://en.wikipedia.org/wiki/Baikonur_Cosmodromequote:
Ja ik ken het. Ik twijfelde meer over hoe verstandig het is.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Er staan er 2 in een hangar op een basis in Kazachstan in the middle of nowhere https://en.wikipedia.org/wiki/Baikonur_Cosmodrome
1 mockup en 1 die zo goed als af was maar volgens mij nooit gevlogen heeft
Best wel een holy grail voor urban explorers meen ik.
[ afbeelding ]
Goed puntquote:Op woensdag 4 december 2024 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Ik twijfelde meer over hoe verstandig het is.
Dit is goated maat.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Er staan er 2 in een hangar op een basis in Kazachstan in the middle of nowhere https://en.wikipedia.org/wiki/Baikonur_Cosmodrome
1 mockup en 1 die zo goed als af was maar volgens mij nooit gevlogen heeft
Best wel een holy grail voor urban explorers meen ik.
[ afbeelding ]
Watquote:
quote:We kunnen dit pakket niet volgen, maar we gaan ervan uit dat het is bezorgd op 03 december 2024
Jij maakt wat mee!quote:
Oh jee. Een papegaai. Heeft die ook een napraat functie? xDquote:Op woensdag 4 december 2024 16:07 schreef Ama het volgende:
Heb weer wat te bouwen.
[ link | afbeelding ]
Oh wilde ik net doorgeven maar je hebt het al gevonden, lekker bezig.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:40 schreef TaMieke het volgende:
Waar hebben we de andere helft van het dekbed gelaten toen we dat hebben opgeruimd?![]()
Edit; gevonden![]()
Welke lampjes?quote:Op woensdag 4 december 2024 17:31 schreef essnhills het volgende:
Het was de timerfunctie, lampjes zijn uit
Heb er gelukkig geen want ik snij me overal meequote:Op woensdag 4 december 2024 17:32 schreef essnhills het volgende:
Tevens: wisten jullie dat je jezelf best diep kan snijden met een dunschiller?
quote:Op woensdag 4 december 2024 17:32 schreef essnhills het volgende:
Tevens: wisten jullie dat je jezelf best diep kan snijden met een dunschiller?
Ik had een slinger met lampjes gekocht bij de dekamarkt, om bij het raam op te hangen.quote:
Ik dacht nog even 1 wortel schillen, terwijl ik eigenlijk te moe werd en moest gaan rusten.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb er gelukkig geen want ik snij me overal meeMag ook alleen de botte ikea messen gebruiken thuis, niet de goede messen
Oh, handigquote:Op woensdag 4 december 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een slinger met lampjes gekocht bij de dekamarkt, om bij het raam op te hangen.
Knopje is een schuifje en heeft 3 standen, uit, aan en timer. Maar er staat niet bij welke aan en welke de timer is![]()
Dus vanmorgen aangezet op het middelste standje om te kijken of ze vanmiddag rond half 6 uit zouden gaan of niet
Ja ik ben langzaam aan wat aan het ophangenquote:Op woensdag 4 december 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, handigWel gezellie, lampjes in huis
Heb in m'n thuiskantoor ook slingers met lampjes hangen. En in de tuin.
Heidevolk is anders wel goed.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nederlandstalige muziek wordt steeds populairder. En dan nog beweren mensen dat het goed gaat in ons land...
Ik heb het meeste al binnen.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:09 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: bestel kerstcadeau's dit weekend
Ik heb nu nog steeds gezeik met pakketjes die lang onderweg zijn, dus met mijn geluk komen ze vlak voor kerst eens een keertjequote:Op woensdag 4 december 2024 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het meeste al binnen.Geen gezeik straks met pakketjes die lang onderweg zijn.
Ja, maar het gaat vooral over Mart Hoogkamer, Django Wagner, Yves Berendse.. Niet over de kwaliteitsmuziek die jij noemt.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heidevolk is anders wel goed.
Hmm, vandaag een pakketje naar nederland verstuurd, hoop dat het voor kerst aankomt.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu nog steeds gezeik met pakketjes die lang onderweg zijn, dus met mijn geluk komen ze vlak voor kerst eens een keertje
Ik kreeg vandaag een voetbalshirt van een Zwitserse voetbalclub (Grasshopper uit Zurich) .quote:Op woensdag 4 december 2024 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, vandaag een pakketje naar nederland verstuurd, hoop dat het voor kerst aankomt.
Oh ik heb bijna alles wel binnen nu wat ik afgelopen weekend heb besteld.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu nog steeds gezeik met pakketjes die lang onderweg zijn, dus met mijn geluk komen ze vlak voor kerst eens een keertje
Ik moet nog 2 dingen krijgen. 1 ligt als het goed is al in de budbee box. Daar loop ik zo heen. Dat moet het product zijn, waar het vandeweek mis mee ging..quote:Op woensdag 4 december 2024 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb bijna alles wel binnen nu wat ik afgelopen weekend heb besteld.
Hoe vaak zal men zich op haar materiaal afgetrokken hebben? Meer of minder?quote:Op woensdag 4 december 2024 18:22 schreef Ama het volgende:
Er is 26 biljoen keer naar Taylor Swift geluisterd dit jaar volgens Spotify. Koekoek
quote:Op woensdag 4 december 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe vaak zal men zich op haar materiaal afgetrokken hebben? Meer of minder?
Ik denk hier niet over na.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe vaak zal men zich op haar materiaal afgetrokken hebben? Meer of minder?
Oh ja die ken ik welquote:Op woensdag 4 december 2024 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een voetbalshirt van een Zwitserse voetbalclub (Grasshopper uit Zurich) .![]()
Maar wel vanuit een Nederlands bedrijf![]()
Naja als het maar droog is sochtends op de heenweg. Terug kan ik wel droge kleding aan doen thuis.quote:
Mijn schoonvader was gevangenis directeur en zei dit 8 jaar terug al, dat dat moment zou komen. Zijn ook honderden bewaarders ontslagen en omgeschool toendertime.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:43 schreef Koen66 het volgende:
Wat een mooi land zijn we toch, eerst massaal gevangenissen sluiten omdat er geen gevangenen zijn, nu worden gevangenen eerder naar huis gestuurd omdat de gevangenissen vol zitten
Het probleem is niet de fysieke capaciteit, die is er nog, maar een gebrek aan personeel.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:43 schreef Koen66 het volgende:
Wat een mooi land zijn we toch, eerst massaal gevangenissen sluiten omdat er geen gevangenen zijn, nu worden gevangenen eerder naar huis gestuurd omdat de gevangenissen vol zitten
Die was er wel voor 2016, toen zijn al die lui ontslagen.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is niet de fysieke capaciteit, die is er nog, maar een gebrek aan personeel.
nee niet eens! Al had ik wel een spicy luisterboek maar ik haakte af voordat er ook maar iets gebeurdequote:Op woensdag 4 december 2024 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Top 10 artiesten alleen maar erotische hoorspelen?
Hier is de gevangenis ook gesloten, zitten nu asielzoekers geloof ik.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is niet de fysieke capaciteit, die is er nog, maar een gebrek aan personeel.
Bij de GGZ laten zich ook veel bewakers van TBS-klinieken zich omscholen tot woonbegeleider (tenminste dat hoor ik), Hoewel het laatste ook niet het meest geliefde beroep is...quote:Op woensdag 4 december 2024 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier is de gevangenis ook gesloten, zitten nu asielzoekers geloof ik.
Maar inderdaad, dit is geheid niet het meest populaire beroep dus dat ze zich laten omscholen is niet verrassend
Ik heb een pakketje uit Frankrijk dat is afgeleverd bij een creatieve winkel in Budadorp, zit daar geloof ik in dat steegje tussen de AH en Bakker Bart, ken jij die?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat steegje wel, de winkel nietquote:Op woensdag 4 december 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een pakketje uit Frankrijk dat is afgeleverd bij een creatieve winkel in Budadorp, zit daar geloof ik in dat steegje tussen de AH en Bakker Bart, ken jij die?
Hopen dat het niet van een of andere holistische zweefteef isquote:Op woensdag 4 december 2024 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat steegje wel, de winkel niet
Krijg je vast een lekker kopje brandnetelthee aangebodenquote:Op woensdag 4 december 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat het niet van een of andere holistische zweefteef isWel lekkere openingstijden trouwens, van 10 tot 17
Voor 75% van de dagquote:
Met een gluten-, zout-, suiker-, smaakvrij koekje erbijquote:Op woensdag 4 december 2024 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je vast een lekker kopje brandnetelthee aangeboden
Lekker veganquote:Op woensdag 4 december 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een gluten-, zout-, suiker-, smaakvrij koekje erbij
Als ik vrijdag ga kan ik ook nog even langs de Hema lopen om te kijken of ze de chocoladeletters al aan het dumpen zijnquote:
Ja tuurlijk! Gezellig tochquote:
Wat een krappe kut-Hema is dat trouwensquote:Op woensdag 4 december 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik vrijdag ga kan ik ook nog even langs de Hema lopen om te kijken of ze de chocoladeletters al aan het dumpen zijn
Ja als daar meer dan 2 mensen binnen zijn kun je je kont al niet meer kerenquote:Op woensdag 4 december 2024 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een krappe kut-Hema is dat trouwens
*Schuift vers gemberbier naar Budaquote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Die kriebelhoest ben ik nu wel zat
Ja die zijn inderdaad heel irritant. Ik werd zondag verkouden en daardoor heb ik maandag vrijwel de hele dag plat gelegen door migraine, dit samen met verkoudheid is echt geen leuke comboquote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
En wat is er mis met creatieve winkeltjes?
En met kruidenthee?
Zegquote:
Creabeahillsquote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Schuift vers gemberbier naar Buda
Je bent gewoon jaloers op mijn skillsquote:
Mehquote:Op woensdag 4 december 2024 19:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja die zijn inderdaad heel irritant. Ik werd zondag verkouden en daardoor heb ik maandag vrijwel de hele dag plat gelegen door migraine, dit samen met verkoudheid is echt geen leuke combo
die van de lidl is me te pittigquote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Schuift vers gemberbier naar Buda
Heb je het van @Ama overgenomen?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een keer zelfgemaakte gehad van mijn suri buurvrouwquote:
Beetje wel jaquote:Op woensdag 4 december 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn skills
De hele gember hype is niet helemaal aan mij besteedquote:Op woensdag 4 december 2024 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer zelfgemaakte gehad van mijn suri buurvrouw
Dat werkte echt als een tierelier
Gember gebruik ik eigenlijk alleen maar in de saté marinadequote:Op woensdag 4 december 2024 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De hele gember hype is niet helemaal aan mij besteed
Gemberquote:Op woensdag 4 december 2024 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De hele gember hype is niet helemaal aan mij besteed
Awww heb je het gedeeld?quote:
Sharing is caringquote:
@Haags heeft hier een pittige mening overquote:Op woensdag 4 december 2024 19:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja die zijn inderdaad heel irritant. Ik werd zondag verkouden en daardoor heb ik maandag vrijwel de hele dag plat gelegen door migraine, dit samen met verkoudheid is echt geen leuke combo
Kom maar doorquote:Op woensdag 4 december 2024 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags heeft hier een pittige mening over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |