SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Sinds vandaagquote:Op woensdag 4 december 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer is jam nu weer iets voor bejaarden?
Voor extra smaak.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:20 schreef TaMieke het volgende:
Jam maakt de boterhammen wel lekker zompig, hoeven de oudjes niet zoveel te kauwen.
En waarom zou je jam in de yoghurt doen?
Omdat lekker?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:20 schreef TaMieke het volgende:
Jam maakt de boterhammen wel lekker zompig, hoeven de oudjes niet zoveel te kauwen.
Aardbeienjam FTW dat weet toch iedereenquote:Op woensdag 4 december 2024 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Kersenjam is ook mijn absolute favoriet.
'quote:Op woensdag 4 december 2024 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liever bejaard genoemd worden dan dat ik geen jam op mijn boterham eet in de ochtend.
Echt zo'n smaak die in het bejaardentehuis op nr 1 staatquote:Op woensdag 4 december 2024 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Kersenjam is ook mijn absolute favoriet.
Nu wil ik een pita met kaas, ZONDER jam.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
'
Ik zie jou wel zo'n pita met kaas en jam in de rooster doen.
Andere dingen dan fok bedoel je?quote:Op woensdag 4 december 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom?
Waarvoor?
Ik ga vandaag maar Redbull halen
Gewoon een pita kaas en een pita jam. Meer pita = beter.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu wil ik een pita met kaas, ZONDER jam.
Voor het lichte zoetje tegenover het lichte zuurtje van de jochie.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:20 schreef TaMieke het volgende:
Ik weet het niet meer, wat was de vraag?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere dingen dan fok bedoel je?
Net als je denkt dat het niet viezer kan.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor het lichte zoetje tegenover het lichte zuurtje van de jochie.
Ja verhip, vandaar ook die rode rimpelmondjes die ik daar altijd zie als ik er ben om te dansen.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt zo'n smaak die in het bejaardentehuis op nr 1 staat
Moeten we dan ook meer stapjes?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een pita kaas en een pita jam. Meer pita = beter.
Ik teer nog op die van zaterdag.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we dan ook meer stapjes?
Lemphengenquote:Op woensdag 4 december 2024 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja verhip, vandaar ook die rode rimpelmondjes die ik daar altijd zie als ik er ben om te dansen.
Ik op die van vrijdag en zondag, maar dat was niet buitensporig veelquote:Op woensdag 4 december 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik teer nog op die van zaterdag.
ik maak al genoeg stapjesquote:Op woensdag 4 december 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we dan ook meer stapjes?
27k uiteindelijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik op die van vrijdag en zondag, maar dat was niet buitensporig veel
Ja, dat weet ik toch nietquote:
Lekkerrrrrquote:
Uitbestedenquote:Op woensdag 4 december 2024 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan nog wat zakelijke shit belastingvrij opgeven maar dan ben ik wel een paar uurtjes aan het friemelfrommelen.
daarom zeg ik het ookquote:
Is de weegschaal het daar ook mee eens?quote:
Goed bezigquote:
Confronterende vraag er gelijk achteraanquote:Op woensdag 4 december 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is de weegschaal het daar ook mee eens?
Ongezond eten is hier nooit herkenbaarquote:Op woensdag 4 december 2024 09:42 schreef Crack_ het volgende:
Slecht gelsapen zeg, super onrustig. Nu heb ik zin om ongezond te eten want moeis dat herkenbaar?
neequote:Op woensdag 4 december 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is de weegschaal het daar ook mee eens?
Nog meer stapjes zettenquote:
minder vreten zou beter zijnquote:
quote:
Dit klinkt niet des KSCquote:
Ik zeg dit ook terwijl ik aan het eten benquote:
Mag die suit ook uit?quote:
Niets nieuws onder de zonquote:Op woensdag 4 december 2024 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zeg dit ook terwijl ik aan het eten ben
Waarheid, maar:quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:42 schreef Crack_ het volgende:
Slecht gelsapen zeg, super onrustig. Nu heb ik zin om ongezond te eten want moeis dat herkenbaar?
quote:Op woensdag 4 december 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
En same. Ik was om drie uur wakker en dawast voor m'n slaap.
quote:Op woensdag 4 december 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongezond eten is hier nooit herkenbaar
quote:Op woensdag 4 december 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
En same. Ik was om drie uur wakker en dawast voor m'n slaap.
Weinig apres ski mensjes te vinden hier.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
In de hexenalm bij de apres ski kon je letterlijk in de lampen hangen
Die gekke Kermitquote:Op woensdag 4 december 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik ga kerst vieren met israeli's
Ik ben er ook niet echt bij vandaag. Bijna in Weert al. Later!!quote:Op woensdag 4 december 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, wat was de vraag?
De kunst van het opschieten met mensen die je haat of veracht om bepaalde opvattingen is het nooit aankaarten van die opvattingen en dan blijkt dat er vaak heel normale mensen achter de verschillen verstopt zitten.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik ga kerst vieren met israeli's
oh heb regelmatig discussies met hemquote:Op woensdag 4 december 2024 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst van het opschieten met mensen die je haat of veracht om bepaalde opvattingen is het nooit aankaarten van die opvattingen en dan blijkt dat er vaak heel normale mensen achter de verschillen verstopt zitten.
Zo heb ik hier eventjes wereldvrede op Aarde gebracht.
Geen wintersportliefhebbers hier iddquote:Op woensdag 4 december 2024 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weinig apres ski mensjes te vinden hier.
zeker wel!quote:Op woensdag 4 december 2024 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Geen wintersportliefhebbers hier idd
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Stress is een bitch yo.quote:
Ja dan zijn het normale softies wat dat betreft, misschien bekeer je jezelf wel en lees je straks de Tora en loop je met zo'n berenmuts rond te schuifelen.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh heb regelmatig discussies met hem
Berenmuts?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan zijn het normale softies wat dat betreft, misschien bekeer je jezelf wel en lees je straks de Tora en loop je met zo'n berenmuts rond te schuifelen.
We hebben Miss Wintersport in ons midden.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
* Doet palli sjaaltje omquote:Op woensdag 4 december 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan zijn het normale softies wat dat betreft, misschien bekeer je jezelf wel en lees je straks de Tora en loop je met zo'n berenmuts rond te schuifelen.
Dit zei ik ook steeds dus nu maken we er een jaarlijks iets vanquote:Op woensdag 4 december 2024 10:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeker wel!maar al jaren niet meer geweest
Woon je een beetje in de buurt van (een) piste(s)?quote:
Ik dacht dat die alleen voor kerels was.quote:
Ja is ook maar denk dat die Yentl Ballebal ook wel zal staanquote:Op woensdag 4 december 2024 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die alleen voor kerels was.
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is ook maar denk dat die Yentl Ballebal ook wel zal staan
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beelden bruiloft bitterbal uitgelekt
Bekijk deze YouTube-video
ik koudquote:Op woensdag 4 december 2024 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wintersport.
Bij het zien van mensen die aan het skiën zijn, krijg ik al last van mijn knieën.
1.5u van een aantal grote skigebieden vandaan, dus gaan vaak voor een dagquote:Op woensdag 4 december 2024 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dit zei ik ook steeds dus nu maken we er een jaarlijks iets van
[..]
Woon je een beetje in de buurt van (een) piste(s)?
Ja maar ieuw, bewegen.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar kun je je op kleden, plus als je bezig bent blijf je warm
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 december 2024 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
'
Ik zie jou wel zo'n pita met kaas en jam in de rooster doen.
Hangt een beetje van de linux distro af hoe simpel het gaat.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:25 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat chrome op linux installeren net zo werkt als windows maar blijkbaar niet
quote:
I use Arch btw.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de linux distro af hoe simpel het gaat.
ik weet niet wat ik moet doenquote:Op woensdag 4 december 2024 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de linux distro af hoe simpel het gaat.
Ik vind apres ski muziek welquote:Op woensdag 4 december 2024 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Er mag zoveel, tis allemaal niet zo "" stiekem.
Oke boomerquote:Op woensdag 4 december 2024 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wintersport.
Bij het zien van mensen die aan het skiën zijn, krijg ik al last van mijn knieën.
Ikrquote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind apres ski muziek wel
De fuck is dit voor nachtmerrievoer.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wasda?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ikr
Ook zo lekker goed voor de con-cen-tra-tie
Mensen met zo'n gebit moeten ze eigenlijk preventief vermorzelen tussen twee mammoettankers.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De fuck is dit voor nachtmerrievoer.
Mwah, beugeltje mag ook. Het is meer het totaalplaatje.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met zo'n gebit moeten ze eigenlijk preventief vermorzelen tussen twee mammoettankers.
JONGEEEEEquote:Op woensdag 4 december 2024 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt he.. ik zag het net het raam uitvliegenquote:
Had Hitler ook zo'n gebit?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met zo'n gebit moeten ze eigenlijk preventief vermorzelen tussen twee mammoettankers.
Die zag je niet zitten door zijn Sociaal Linkse Arbeiderssnor.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had Hitler ook zo'n gebit?
Ik kwam na 3 dagen afwezig (1 gepland, 2 ziek) terug bij een bomvolle mailbox. Ik wil niet meer.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he.. ik zag het net het raam uitvliegen
Dus nu zit ik hier
#hacksquote:Op woensdag 4 december 2024 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zag je niet zitten door zijn Sociaal Linkse Arbeiderssnor.
vind je chrome niks? Ik weet niet wat beter is maar heb nu alles op chrome ingesteld staanquote:Op woensdag 4 december 2024 10:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Firefox moeten ze uit m'n koude dode handen rukken.
Vooral qua hoe ze met gebruikersgegevens omgaan vind ik Firefox prettiger.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je chrome niks? Ik weet niet wat beter is maar heb nu alles op chrome ingesteld staan
Die is zwakbegaafd.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:37 schreef Crack_ het volgende:
Ben op iemand aan het wachten in een meeting maar denk dat ie niet gaat komen.
Kreeg vorige week al de reactie 'de meeting staat gepland tot 11.00 maar de volgende meeting begint om 11.00, wat moeten we nu doen?!?!'
het zijn teams meetings he![]()
*spuugt gembershot uitquote:Op woensdag 4 december 2024 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zag je niet zitten door zijn Sociaal Linkse Arbeiderssnor.
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam na 3 dagen afwezig (1 gepland, 2 ziek) terug bij een bomvolle mailbox. Ik wil niet meer.
Iedereen hier op fok ook.quote:
Je verwacht 't niequote:Op woensdag 4 december 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind die echt teveel naar gember smaken
Deze is met gember, kurkuma, sinaasappel, citroen en rode peperquote:Op woensdag 4 december 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind die echt teveel naar gember smaken
Rietje?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze is met gember, kurkuma, sinaasappel, citroen en rode peper
Denk wel dat ik mn glazuur gedag kan zeggen
Nee, echt super verrassendquote:
Voor de volgende keer idd wel handigquote:
Zieke burnquote:
Is dit drankje door Dr. Mengele voorgeschreven?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk wel dat je meteen wakker bentquote:Op woensdag 4 december 2024 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit drankje door Dr. Mengele voorgeschreven?
Ja pak ook wel eens zo'n flesje "als het zo vies en zuur en bleergh is dan zal het heus wel gezond zijn" maar als je zo'n flesje in augustus drinkt proef je er nog wat van terug in je mond tegen kerstmis.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat je meteen wakker bent
Het probleem is meer dat Chrome nu op het zelfde punt van monopoly zit als Explorer op zijn hoogtepunt had. Ze hebben een beetje teveel invloed op webstandaarden.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je chrome niks? Ik weet niet wat beter is maar heb nu alles op chrome ingesteld staan
Ik snap ook niet dat Bal niet juist Firefox wil gebruiken.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allen de stoere naam al, Vuurvos
ja heb er niets tegen maar dacht omdat alles al ingesteld op chrome het makkelijk zou zijn omdat te installerenquote:Op woensdag 4 december 2024 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Bal niet juist Firefox wil gebruiken.
Maar een Firefox is een rode panda!quote:Op woensdag 4 december 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er niets tegen maar dacht omdat alles al ingesteld op chrome het makkelijk zou zijn omdat te installeren
ja okequote:Op woensdag 4 december 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar een Firefox is een rode panda!
Een maandje terug of zo kreeg ik ineens de melding dat er nieuwe wallpapers voor de tabbladen toegevoegd waren. Foto's van vosjes en rode panda's.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Doordat mensen Firefox niet gebruiken sterft de rode panda dus uit.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 4 december 2024 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een maandje terug of zo kreeg ik ineens de melding dat er nieuwe wallpapers voor de tabbladen toegevoegd waren. Foto's van vosjes en rode panda's.
Worth it.
quote:Op woensdag 4 december 2024 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
die 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat staat hier allemaalquote:Op woensdag 4 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stuk beter voor je glazuur iddquote:Op woensdag 4 december 2024 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat staat hier allemaal
Gewoon kruidnootjes peuzelen
Staat er wel bij hoelang de timer duurt of moet je ergens tussen de zes en twaalf uur afwachten of hij weer uit gaat.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:22 schreef essnhills het volgende:
Heb je van die kerstlampjesslinger. Schuifknopje met 3 standen: aan, timer en uit. Maar er staat niet aangegeven welke de timer is en welke gewoon aan
Feestelijke verrassing.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:22 schreef essnhills het volgende:
Heb je van die kerstlampjesslinger. Schuifknopje met 3 standen: aan, timer en uit. Maar er staat niet aangegeven welke de timer is en welke gewoon aan
Oke fatty boom boomquote:Op woensdag 4 december 2024 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat staat hier allemaal
Gewoon kruidnootjes peuzelen
Gisteren was ik chagrijnig vanwege de kouquote:Op woensdag 4 december 2024 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een warmtepleister op m'n rug geplakt. HdP.
Ja, lof itquote:Op woensdag 4 december 2024 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit drankje door Dr. Mengele voorgeschreven?
Bah.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren was ik chagrijnig vanwege de kou![]()
Kom ik de pilatesklas binnen, is het daar ook schijtkoud
Op de doos staat gelukkig wel 6 uurquote:Op woensdag 4 december 2024 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat er wel bij hoelang de timer duurt of moet je ergens tussen de zes en twaalf uur afwachten of hij weer uit gaat.
Gelukkig zijn het ledlampjes, dus geen verassingquote:
Ik heb die ook wel eens opgeplakt, ik slapen, lang slapen -------> nog verder slapen, eindelijk wakker ------> vergeten dat er een warmtepleister op mijn rug zat, er ging zoveel door me heen op dat momentquote:Op woensdag 4 december 2024 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een warmtepleister op m'n rug geplakt. HdP.
Goede samenvattingquote:
Moet je eens op je hoofd plakkenquote:Op woensdag 4 december 2024 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die ook wel eens opgeplakt, ik slapen, lang slapen -------> nog verder slapen, eindelijk wakker ------> vergeten dat er een warmtepleister op mijn rug zat, er ging zoveel door me heen op dat moment
Nou ja dit dacht ik dus letterlijk, er heeft een (warme) alien zich vastgezogen op mijn rug.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je eens op je hoofd plakken
Net een facehugger
Klinkt beter dan die koude aliens die ik steeds hebquote:Op woensdag 4 december 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dit dacht ik dus letterlijk, er heeft een (warme) alien zich vastgezogen op mijn rug.
Ik vind dit geen aanbeveling.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dit dacht ik dus letterlijk, er heeft een (warme) alien zich vastgezogen op mijn rug.
Ohquote:Op woensdag 4 december 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit geen aanbeveling.
Soort space frogs, ruimtekikkers dus?quote:Op woensdag 4 december 2024 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt beter dan die koude aliens die ik steeds heb
*Plakt overal warmtepleisters
Je bent zelf een aanbeveling.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit geen aanbeveling.
Zolang het maar geen koude kikkers zijnquote:Op woensdag 4 december 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort space frogs, ruimtekikkers dus?
Ja.quote:
Of kikkers met veren.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang het maar geen koude kikkers zijn
Deze grap wordt wel een beetje uitgemolkenquote:
Ja dat was de grap iddquote:
Met of zonder veren?quote:Op woensdag 4 december 2024 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze grap wordt wel een beetje uitgemolken
Bedankt voor het uitleggenquote:
Kibbenmelkquote:
Uhuquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 4 december 2024 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen
was echt nodig
Zhe horreurquote:
Ik geloof dit directquote:
Ik ben nou eenmaal uitermate geloofwaardigquote:
Ik had een kwekvers tomatensoepje op willen zetten maar helaas niet aan toegekomen vanmorgen vroeg, nu ga ik in een hoekje zitten huilen van de nijpende honger.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:46 schreef essnhills het volgende:
Straks weer lekker met de lunch
Over lunch gesproken, even broodjes uit de vriezer halen
Dan maar kibbensoepquote:Op woensdag 4 december 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een kwekvers tomatensoepje op willen zetten maar helaas niet aan toegekomen vanmorgen vroeg, nu ga ik in een hoekje zitten huilen van de nijpende honger.
Ik voel me niet aangesprokenquote:
Ja, nou...quote:Op woensdag 4 december 2024 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal uitermate geloofwaardig
En kwekverse eitjesquote:Op woensdag 4 december 2024 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kibbenmelk met veren en een enorme augurk.
Brotha ewwquote:Op woensdag 4 december 2024 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan maar kibbensoep
Scheutje melk erdoor
Zelfquote:
Kikkerdrilquote:
Maar dan wordt de soep koudquote:
Is dat een soort chiapudding?quote:
Beetje havermout erdoorquote:
NS, vertraging, checks out.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
Zou binnen vier weken geld terugkrijgen van de NS maar we zijn een maand later en ik heb nog niks.
Snijd een tandenstoker uit een balpen.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zit wat vast achter m'n spalkje en ik heb geen tandenstokers mee.
Maar waarmee?quote:Op woensdag 4 december 2024 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snijd een tandenstoker uit een balpen.
Kun je er niet even eentje 3D printen?quote:Op woensdag 4 december 2024 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snijd een tandenstoker uit een balpen.
Wat was het?quote:Op woensdag 4 december 2024 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zit wat vast achter m'n spalkje en ik heb geen tandenstokers mee.
Bladeren op de router, een kapotte internetleiding, en ProRail had per ongeluk de wifiverwarming uitgezet de avond voor de eerste nachtvorst.quote:
Een kruimel brood.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat was het?
Een Fiatje 500, wat gehaktballen of een dennenboom?
Ze zeggen dat de pen machtiger is dan het zwaard, maar voor plastic balpennen is dit een leugen. Je kan ze gewoon in stukjes hakken.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waarmee?
Inmiddels is het los.
Technisch gezien.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je er niet even eentje 3D printen?
Ik las dit als een kruimelbrood zoals een kruimeltaart ipv als een broodkruimelquote:
Nee, die spatie hoorde daar.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dit als een kruimelbrood zoals een kruimeltaart ipv als een broodkruimel
Daarom schrijf ik alleen met titaniumdiamand pennenquote:Op woensdag 4 december 2024 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de pen machtiger is dan het zwaard, maar voor plastic balpennen is dit een leugen. Je kan ze gewoon in stukjes hakken.
Hedde gij daar nouw 'n mik in oe bek?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dit als een kruimelbrood zoals een kruimeltaart ipv als een broodkruimel
Ik stond op het punt om kruimelbrood te googelen om te kijken of dat een ding wasquote:
Was het appelkruimel?quote:
Krentenmik?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hedde gij daar nouw 'n mik in oe bek?
Ligt dat aan het snoepen?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar als ik niet snoep, word ik hier weggepest.
https://www.vandergrijn.nl/webshop/kruidbollen-per-6-verpaktquote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krentenmik?
Westfriese Krentenmik
Ja nee dat past niet binnen het thema hierquote:
@gianni61quote:Op woensdag 4 december 2024 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
KARSEH
~iedere willekeurige limbo
Oh dat wk begint bijna hequote:Op woensdag 4 december 2024 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:essnhills is op oorlogspad
Geen DRT-bad @:fetx
quote:Op woensdag 4 december 2024 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.vandergrijn.nl/webshop/kruidbollen-per-6-verpakt
Oh klinkt wel lekkerquote:Onze kruidbollen worden gemaakt van: zoethoutwortel, suiker, nootmuskaat, anijs, kaneel, kruidnagel, foelie, gember en sandelhout, ook wel rommelkruid genoemd. Deze rommelkruiden geven de specifieke smaak aan dit heerlijke zachte broodje. Ze zijn vooral bekend en geliefd in Brabant. Maar worden ook meer en meer ontdekt in Zuid-Holland.
De kruidbollen zijn het lekkerst met roomboter en basterdsuiker.
quote:Op woensdag 4 december 2024 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee dat past niet binnen het thema hier
Wedden dat het een ijskoud bad is als ik me daar laat zien.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Nee het ging over kikkers eerder, niet paddenquote:Op woensdag 4 december 2024 12:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Komt dat door de koude kikkers?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wedden dat het een ijskoud bad is als ik me daar laat zien.
Melk met veren drinken en alles komt goed.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:12 schreef essnhills het volgende:
Dit gaat niet meer goedkomen vandaag denk ik
quote:Op woensdag 4 december 2024 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melk met veren drinken en alles komt goed.
Ik las veren.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
Morgen kan ik beginnen met de planken verven van mijn kast.
kom ik net vanaf...quote:Op woensdag 4 december 2024 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las veren.
Ik ga weer naar bed
Met melk?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las veren.
Ik ga weer naar bed
Je hebt heel wat gemitstquote:Op woensdag 4 december 2024 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom ik net vanaf...
begin net weer tot leven te komen
mag het hopen aangezien ik sinds zondag niet op FOK! ben geweestquote:
gezelligquote:Op woensdag 4 december 2024 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit in de bus en Sinterklaas bestuurt de bus. Piet rijdt mee.
Gezellig.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit in de bus en Sinterklaas bestuurt de bus. Piet rijdt mee.
Nemen wel een stuk minder ruimte in beslag dan modeltreintjesquote:Op woensdag 4 december 2024 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil ook micro lego-treintjes.
Ligt ie niet gewoon ergens onder of achter?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
Nou daar baal ik behoorlijk van maar volgens mij moet ik dat onderdeel ook wel los kunnen bestellen als ik weer keer bij LEGO iets koop.
Nee het kan sowieso de stofzuigen niet in en ik heb de banken al aan de kant gehaald en achter de gordijn gekeken enz.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ligt ie niet gewoon ergens onder of achter?
En anders even de stofzuigerzak uitpluizen voor de zekerheid
Het zal toch echt ergens moeten liggen, tenzij zwart gat en/of teleportatiequote:Op woensdag 4 december 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Nou daar baal ik behoorlijk van maar volgens mij moet ik dat onderdeel ook wel los kunnen bestellen als ik weer keer bij LEGO iets koop.
[..]
Nee het kan sowieso de stofzuigen niet in en ik heb de banken al aan de kant gehaald en achter de gordijn gekeken enz.
Bij die enkele sokken.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zal toch echt ergens moeten liggen, tenzij zwart gat en/of teleportatie
Het theelepeltje dat ik in de vaatwasser liet vallen maanden geleden is ook nog steeds zoekquote:
Ik zie het echt nergens.;(quote:Op woensdag 4 december 2024 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zal toch echt ergens moeten liggen, tenzij zwart gat en/of teleportatie
In de linkerbovenhoek ligt ook nog watquote:Op woensdag 4 december 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
Dit kleine kut ding zag ik net meteen liggen.
[ link | afbeelding ]
tijd voor een kleinere vaatwasserquote:Op woensdag 4 december 2024 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het theelepeltje dat ik in de vaatwasser liet vallen maanden geleden is ook nog steeds zoek
Dat zijn de bomen die bij deze set horen van de foto boven je want die flikkeren zo uit elkaar. Zet ik pas weer in elkaar als ik die planken heb geverfd.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de linkerbovenhoek ligt ook nog wat
quote:Op woensdag 4 december 2024 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nemen wel een stuk minder ruimte in beslag dan modeltreintjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ik heb mn lego nooit verplaatst...quote:Op woensdag 4 december 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
Hoe verplaatsen mensen normaal LEGO zonder alles kwijt te raken.
Heel voorzichtig.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:36 schreef Ama het volgende:
Hoe verplaatsen mensen normaal LEGO zonder alles kwijt te raken.
In zulke situaties is een geroosterd broodje of wat kibbensoep meestal mijn go to.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:35 schreef Nizno het volgende:
ik heb zin in wat maar durf eigenlijk nog niet te eten... en ergens verbaast het me dat ik niet meer trek heb
Beschuitjequote:Op woensdag 4 december 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
In zulke situaties is een geroosterd broodje of wat kibbensoep meestal mijn go to.
Maar soms ook wat tonijn, komkommer of druiven
ik heb van die opties alleen kippensoep in huis....quote:Op woensdag 4 december 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
In zulke situaties is een geroosterd broodje of wat kibbensoep meestal mijn go to.
Maar soms ook wat tonijn, komkommer of druiven
Maar heb je daar ook trek in?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb van die opties alleen kippensoep in huis....
ik geloof van niet...quote:
Dan beter nietquote:
misschien eind van de middagquote:
ook optie idd..quote:
Ben je wat kwijt?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
Nou ik heb eigenlijk weinig zin om uit te zoeken wat ik allemaal kwijt ben dus heb LEGO maar gewoon gevraagd haha. Daar zit vast wel iemand die meteen ziet oh ja dat mist allemaal.
Nee mail ze gewoon voor de gein dat ik onderdelen kwijt ben.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja. Nu ik toch door m'n vakantiefoto's zat te bladeren.
[ afbeelding ]
@:Recce
Oh.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee mail ze gewoon voor de gein dat ik onderdelen kwijt ben.
quote:Op woensdag 4 december 2024 12:59 schreef Crack_ het volgende:
Vandaan komt spotify wrapped uit als het goed is![]()
![]()
![]()
![]()
die van mij zal vrij leeg zijnquote:Op woensdag 4 december 2024 12:59 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Karigquote:
spotify freequote:
staat er al wekenquote:Op woensdag 4 december 2024 13:07 schreef Ama het volgende:
Staat er al wel tussen maar er gaat iets mis met laden.
quote:Op woensdag 4 december 2024 12:59 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
nehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |