SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 04-12-2024 13:21:23 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Is bij ons ook wel een gebeurt. En dan hele discussies omdat ze niet eens weten wie wie isquote:Op woensdag 4 december 2024 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn tantes hebben oude foto's gevonden en die zijn ze aan het delen via WhatsApp.
Wel leuk om die oude foto's te zien en bedenken of je de persoon kan herkennen.
Schijnbaar belangrijk genoeg voor je om er aandacht aan te bestedenquote:Op woensdag 4 december 2024 13:14 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Lekker erg belangrijk om te weten ook "wat luistert je het vaakst?"
Ik geloof dat ze dat wel al weten. Ik herken niet iedereen. Ook trouwfoto van mijn opa en oma. Oma herken ik wel op de foto. Die is weinig veranderd, maar opa herken ik er niet op.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is bij ons ook wel een gebeurt. En dan hele discussies omdat ze niet eens weten wie wie is![]()
Zwart-wit foto's maken het er ook niet makkelijker op.
Oh, leukquote:Op woensdag 4 december 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat bij mij Black Stone Cherry op 1 staat. Die heb ik vooral de laatste maanden heel veel geluisterd
Radio 5? Dat ken ik niet echt, wat draaien ze daar?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh
Ik heb eigenlijk standaard radio 5 aan staan.
Rare afwijking, onschuldig weliswaar maar veelzeggend.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schijnbaar belangrijk genoeg voor je om er aandacht aan te besteden
muziekquote:Op woensdag 4 december 2024 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Radio 5? Dat ken ik niet echt, wat draaien ze daar?
Geinig om te weten toch?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:14 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Lekker erg belangrijk om te weten ook "wat luistert je het vaakst?"
Wat voor merk?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:21 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen wandelingetje maken met de hond van de buren
Ahh, ik had hier nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 december 2024 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
muziek
nostalgie evergreens
dat soort
ik vind die weetjes over je luistergedrag altijd heel leukquote:Op woensdag 4 december 2024 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd welk lied ik het vaakst heb beluisterd
Ik denk dat in de top 5 artiesten zeker Roxy Dekker staat.
Beerquote:
Laatst was de evergreen top 1000quote:Op woensdag 4 december 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ik had hier nog nooit van gehoord
[..]
ik vind die weetjes over je luistergedrag altijd heel leuk
Eens. Dat is het leuke aan de informatiemaatschappij, dat soort feitjes kan tegenwoordig eenvoudig worden opgehaald.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ik had hier nog nooit van gehoord
[..]
ik vind die weetjes over je luistergedrag altijd heel leuk
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de mention niet vast maken aan het ] van /quote
gewoon los werkt het wel @:essnhills
Hoop dat die niet te vaak in de kooi zit.quote:
zit niet bijna iedere top zoveel voornamelijk vol met evergreens?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatst was de evergreen top 1000
Niet per sequote:Op woensdag 4 december 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit niet bijna iedere top zoveel voornamelijk vol met evergreens?![]()
ja eigenlijk welquote:Op woensdag 4 december 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit niet bijna iedere top zoveel voornamelijk vol met evergreens?![]()
das wel waar maar lets face it... de top10 van de top2000 of van de evergreen is eigenlijk best wel een soort van gelijkquote:Op woensdag 4 december 2024 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet per se
Deze is wat minder gevoelig voor recente hits, en heeft ook wat minder 'hardere' muziek bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet per se
Deze is wat minder gevoelig voor recente hits, en heeft ook wat minder 'hardere' muziek bijvoorbeeld
Oke, voornamelijk wel maar niet altijdquote:
Yups. Iets van tien jaar geleden was er een grote ruimtevaarttentoonstelling in Utrecht. Zo'n mercury-capsule is echt een blikje.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat soort dingen irl zien blijft toch altijd een beetje magisch.
Friends op herhaling.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik vraag me af of mensen die van de evergreens zijn ook dezelfde film of serie (veel) vaker kijken?
Als hij dat chill vindt, goed voor hem toch?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vroeger een vriendje en die keek zowat dagelijks dezelfde tekenfilm van de smurfen, nu nog volgens mij, hij werkt in een magazijn, al heel lang.
Heeeeyy daar was ik ook, met die ruimte met die enorme wand met die vierkante cm foto van de Hubble waarop honderdduizenden sterrenstelsels te zien zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Iets van tien jaar geleden was er een grote ruimtevaarttentoonstelling in Utrecht. Zo'n mercury-capsule is echt een blikje.
Hier stond het Dorp op 1quote:Op woensdag 4 december 2024 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel waar maar lets face it... de top10 van de top2000 of van de evergreen is eigenlijk best wel een soort van gelijk
ja en Marco Schuitmaker op 137quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En er stond heel veel Cats in.
Ik vind katten ook heel leuk. Maar heb niks met de muziek.quote:
ik ook niet. heb sowieso weinig met palingquote:Op woensdag 4 december 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind katten ook heel leuk. Maar heb niks met de muziek.
Palingquote:Op woensdag 4 december 2024 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet. heb sowieso weinig met paling
ja als etenswaar wel.... naja niet nu....quote:
Pattie Boyd, verwaarloosd, bedrogen en mishandeld door griezel George Harisson maar die Eric toch net iets te lelijk vond.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat er van mij op 1 zou moeten staan?
Ik denk toch wel Layla van Derek. Is goated lied.
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:42 schreef essnhills het volgende:
One way wind
One way wind
Are you trying to blow my mind
Lekker wijf was datquote:Op woensdag 4 december 2024 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pattie Boyd, verwaarloosd, bedrogen en mishandeld door griezel George Harisson maar die Eric toch net iets te lelijk vond.
Dit stond bij mijn ouders thuis op repeat.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:42 schreef essnhills het volgende:
One way wind
One way wind
Are you trying to blow my mind
dat vond ik nou ookquote:
Dikzak.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Musket kerstkransjes genot beste genot. @:haags
Fixed.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooie vrouwen golddiggers houden van dikke waggies
Die is echt wel bruut ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
2 nieuwe mysteryshirts binnen. FC Loch Ness (@:UitStraling) en 1 van Grasshopper Zurich
Zeer content mee. Dat van Loch Ness is best wel mooi
[ afbeelding ]
Wel een club van niks, maar wel erg blij er meequote:
Terechte nuancequote:
Ik ben al fanquote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel een club van niks, maar wel erg blij er mee
IS IE ERquote:Op woensdag 4 december 2024 14:13 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Elliot smithquote:Op woensdag 4 december 2024 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
1. Elliott Smith
2. Charlie xcx
3. SPRINTS
4. Badly Drawn Boy
5. The Smile
Charlie xcx ken je toch wel?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Elliot smithsmile
![]()
![]()
Rest ken ik niet maar wel interesse om eens te luisteren
Had je een brat summer?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
1. Elliott Smith
2. Charlie xcx
3. SPRINTS
4. Badly Drawn Boy
5. The Smile
quote:
quote:Je hebt dit jaar niet genoeg geluisterd voor een eigen Wrapped, maar je kunt in de app wel zien wat anderen dit jaar hebben geluisterd.
Wou net zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Charlie xcx ken je toch wel?
Oh ik ben dit gedeelte snel doorgegaan want ik vond dat onzin.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Metropopolis? Hmm, yes, I know some of these words.
Omdat het een leuk liedje is?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:34 schreef Crack_ het volgende:
En wtf, wat doet artemas in mijn lijst? @:mcgrath en @:ama![]()
Hmm, naam zegt me zo niks. Het is geen Charlie xx tochquote:Op woensdag 4 december 2024 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Charlie xcx ken je toch wel?
oke?quote:Op woensdag 4 december 2024 14:35 schreef Elvi het volgende:
Ja er is dus no way dat ik m'n Spotify wrapped ga delenik weet niet wat er mis is gegaan maar deze blijft privé
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 december 2024 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, naam zegt me zo niks. Het is geen Charlie xx toch
Zeker! Maar vind het niet echt top vijf waardig, en had niet door dat ik dat nummer zoveel geluisterd zou hebben. Had dan eerder Joost ergens verwachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |