Als de mirena eerder wel goed werkte tegen je klachten, zou ik dat zeker doen. Volgens mij is dat ook helemaal niet iets waar je 'toestemming' voor moet hebben, je kan gewoon zeggen dat je het idee hebt dat hij niet meer optimaal werkt omdat je meer klachten hebt, en je dus graag een nieuwe wil laten plaatsen. Ik zou geen enkele goede reden weten waarom een huisarts dat niet zou doen als jij dat wil.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een mirena. Maar ik heb 'm al 6 jaar en ik heb de indruk dat hij niet meer zo'n sterk effect heeft als 5 jaar geleden. Ik overweeg om de huisarts te vragen of hij eerder dan over 2 jaar vervangen kan worden. Eerder vervingen ze 'm na 5 jaar, maar ze hebben ontdekt dat hij 8 jaar lang prima zou werken. Scheelt geld en ellende met het plaatsen. Maar ik heb geld en vond het plaatsen niet super vervelend
Ik had een collega die 'in die week' dacht dat het een leuk idee was om mij met zijn 100kg met mijn tetten tegen de bar te drukken. Ik heb me omgedraaid en hem zo hard in zijn ballen geknepen dat ik één der balletjes zo * floep * tussen mijn duim en middelvinger voelde wegschieten. Ik hoop dat ie dat nog dágen gevoeld heeft.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:38 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon in die week alleen kijken, niet aankomen.
Ik las van de week dat ie voor anticonceptie 8 jaar zou voldoen, maar voor issues met je menstruatie maar 5. Dus dat kon je wel eens goed passend bij de richtlijn voelen.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:08 schreef Tele6 het volgende: [..] Ik heb een mirena. Maar ik heb 'm al 6 jaar en ik heb de indruk dat hij niet meer zo'n sterk effect heeft als 5 jaar geleden. Ik overweeg om de huisarts te vragen of hij eerder dan over 2 jaar vervangen kan worden. Eerder vervingen ze 'm na 5 jaar, maar ze hebben ontdekt dat hij 8 jaar lang prima zou werken. Scheelt geld en ellende met het plaatsen. Maar ik heb geld en vond het plaatsen niet super vervelend
![]()
Oh echt!quote:Op woensdag 4 december 2024 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik las van de week dat ie voor anticonceptie 8 jaar zou voldoen, maar voor issues met je menstruatie maar 5. Dus dat kon je wel eens goed passend bij de richtlijn voelen.
Ja uhm… zo’n pop up winkel die je op elke kerstmarkt vindtquote:Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan gewoon niet zeggen wat de ultieme kerstwinkel is
Wat voor boom hebben jullie dat alleen het neerzetten al uren duurt?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn gisterenavond begonnen met het opzetten van de boom. Anders zou de eerstvolgende optie pas 21 december zijn dat is wat laat. Nu doen we elke avond een uurtje en dan staat bij wel over een paar dagen. Dan kan ik volgende week de ballen er in hangen.
quote:Op woensdag 4 december 2024 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja uhm… zo’n pop up winkel die je op elke kerstmarkt vindt
Enige volledig overdekte winkel op de kerstmarkt waar je in een slang mensen een rondje doorheen schuifelt om alle kerstdingetjes te zien en vervolgens te eindigen bij de kassa.
Fles werd al claustrofobisch toen hij de ingang zag. En was al 2858583 keer in een soortgelijke winkel geweest.
Ik ook. Hield me niet tegen.
Kathe Wohlfahrt.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan gewoon niet zeggen wat de ultieme kerstwinkel is
Jij wel jaquote:Op woensdag 4 december 2024 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kathe Wohlfahrt.
Anyway, dutje gedaan, nu zwemmen
Ik heb de XM3.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:04 schreef Tele6 het volgende:
En volgens mij ging gister dus de koptelefoon uit toen ik 'm van m'n hoofd deed, maar ging hij weer aan omdat ik de uitknop induwde om 'm (dacht ik dan) uit te zetten.
En de uitknop is zo klein dat ik de koptelefoon moest afzetten om 'm te vinden. Maar als ik de koptelefoon afzet, kan ik niet horen of hij aan of uit staat.
Er zit wel een piezelig lampje maar dat knippert met zulke langzame intervallen dat ik niet weet of hij nou aan is of niet meer.
Ik overweeg om het ding terug te sturen. Misschien is hij wel gewoon kapot. Of ben ik kapot.
Nou je mist er weinig aan hoor. Koud water is koud.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij wel ja![]()
Ik volgende week pas weer.
Hij gaat niet vanzelf aan als je 'm uitgezet hebt toch? Of gaat hij ook automatisch aan als je 'm op je hoofd doet?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb de XM3.
Onder op de linkeroorschelp zitten twee knopjes. Een is voor aan/uit. Als je erop drukt hoor je als het goed is ‘power on’ of ‘power off’.
Het andere knopje is voor als je wilt dat de koptelefoon zich opnieuw instelt op het omgevingsgeluid.
Ik zet hem altijd met dat knopje aan en uit. Ik weet niet of jouw nieuwere type meer opties zou moeten hebben, maar ik zag daar zo gauw niks over in de gebruiksaanwijzing van de 4.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij gaat niet vanzelf aan als je 'm uitgezet hebt toch? Of gaat hij ook automatisch aan als je 'm op je hoofd doet?
Wat is instellen op het omgevingsgeluid?
Een grote met allemaal losse takken die een voor een rechtgebogen en in de stam gedaan moeten worden. En dan de 600 lampjes nog. Gisteren hebben we de drie onderste lagen gedaan in 45 minuten. Vanavond en morgen nog een half uurtje denk ik. Het valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat voor boom hebben jullie dat alleen het neerzetten al uren duurt?
Bij mijn kunstboom is het til-klik-schud-wat verdwaalde takjes rechtbuigen en het inhang feest kan beginnen.
Ik denk elke keer dat ik bakken met geld moet overhouden, aangezien ik geen vermogens uitgeeft aan stofzuigrobots, koptelefoons en streamingdiensten, maar helaas, andere hobby'squote:Op woensdag 4 december 2024 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:tele6 geen idee, nooit zo’n ding gehad. En na jouw review denk ik dat ik er niks aan mis
Teringjantjequote:Op woensdag 4 december 2024 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een grote met allemaal losse takken die een voor een rechtgebogen en in de stam gedaan moeten worden. En dan de 600 lampjes nog. Gisteren hebben we de drie onderste lagen gedaan in 45 minuten. Vanavond en morgen nog een half uurtje denk ik. Het valt allemaal wel mee.
Dat dus, maar dan "vrouw met andere hobby´s"quote:Op woensdag 4 december 2024 16:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat ik bakken met geld moet overhouden, aangezien ik geen vermogens uitgeeft aan stofzuigrobots, koptelefoons en streamingdiensten, maar helaas, andere hobby's
Komt goedquote:Op woensdag 4 december 2024 17:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
TeringjantjeDat vraagt uiteraard wel om foto´s als ie af is
Een neppe boom met CUL-gerelateerde versieringquote:Op woensdag 4 december 2024 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komt goedHet is een echte CUL boom.
Dalekquote:Op woensdag 4 december 2024 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komt goedHet is een echte CUL boom.
Best hoor, het geld verdampt waar je bij staatquote:Op woensdag 4 december 2024 18:08 schreef derLudolf het volgende:
Hoe is het in Aachen, Flasche und Katze?
Bij de mijne kan ik in de connect app aangeven of ie het spelen moet pauzeren en of ie wel of niet uit moet gaan na een kwartier van hoofd af.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij gaat niet vanzelf aan als je 'm uitgezet hebt toch? Of gaat hij ook automatisch aan als je 'm op je hoofd doet?
Wat is instellen op het omgevingsgeluid?
Dus we hebben spontaan besloten morgen de kerstgrotten in Valkenburg met een bezoek te vererenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best hoor, het geld verdampt waar je bij staat![]()
Nu ff afpilzen in de hotelbar. Morgen gaat het regenen.
Het zootje stinkt behoorlijk daarquote:Op woensdag 4 december 2024 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb Fles zijn kaas in mijn gleuf meegesleept
Dit is mijn nieuwe favoriete uitspraak.quote:
Als van warmte houd is een bezoekje aan de sauna daar in de stad aan te raden.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou je mist er weinig aan hoor. Koud water is koud.
Zo weer de stad in?
Oh die mag ook mee hoorquote:Op woensdag 4 december 2024 20:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Als van warmte houd is een bezoekje aan de sauna daar in de stad aan te raden.
Krijg je alleen een jaloerse cat.
Die mag nog niet meequote:
Had je de eetclub over de vloer? Wat heb je gemaakt?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Gesloopt. Maar het etentje was lekker en gezellig. Huis is nu ook weer opgeruimd en ik zit. Ook nog een maaltje over voor morgen.
Ja, vooraf mini croissants gevuld met seranoham en camembert (die er helaas uit was gelopen in de airfryer), met wat aardbeienjam (cranberry compote was het idee maar bij de deka waren nog geen cranberry’s te vinden), als hoofdgerecht fusilli uit de multicooker met gehakt en oa Gochujang ui het nieuwe book van flying foodie en een flink gevulde salade. Na was een stuk flammkuchen besmeerd met chocolade pasta (nog geen idee wat ik met de rest van dat potje moet) en banaan uit de oven en ijs erbij.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Had je de eetclub over de vloer? Wat heb je gemaakt?
Het einde nadertquote:Op woensdag 4 december 2024 22:41 schreef Queller het volgende:
Owwwww.... mensuhhh.... Ik stap vanmiddag uit de auto bij een rijtje winkels, toevallig voor de Prenatal. Vrolijke muziek uit de speakers, dus ik maak een vrolijk huppeltje. Zeg een tegemoetkomende mevrouw: "Ach kijk, een blije oma! Daar hou ik van!"
Vaarwel.
Vandaar ook de beginnende voorzichtige opruimdrang?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:42 schreef AnneX het volgende:
Klinkt wel lekker allemaal. En de chocopasta komt vast wel op. En anders binnenkort andere eters en dezelfde toet.
Vond na veel gezoek de cranberry curd toet terug van eerder. En een nieuw recept met lange vingers en dan doe ik i.p.v. chocolade een cranberry tussenlaag.
Voor twee kerstdagen op verschillende adressen de toet maken. 🎄
Een stuk onrust is voorbij. Wij waren best geïnteresseerd in een appartement.
Wij hadden nog niet geboden. De eerste bieder was 2 x afgewezen en een derde verhoogd bod is alsnog geaccepteerd.
Affijn. Dooooorrrr.
Ja...quote:
Misschien moeten we een clubje beginnen, want dit klinkt ook niet bestquote:Op woensdag 4 december 2024 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn rakkert wordt rap sloeriger. Die heeft ook helemaal geen tijd voor sloerigheid.
Da’s een goed te snappen onrust. Je wil dat wel maar aan de andere kant is het ook een enorme stapquote:Op woensdag 4 december 2024 22:42 schreef AnneX het volgende:
Klinkt wel lekker allemaal. En de chocopasta komt vast wel op. En anders binnenkort andere eters en dezelfde toet.
Vond na veel gezoek de cranberry curd toet terug van eerder. En een nieuw recept met lange vingers en dan doe ik i.p.v. chocolade een cranberry tussenlaag.
Voor twee kerstdagen op verschillende adressen de toet maken. 🎄
Een stuk onrust is voorbij. Wij waren best geïnteresseerd in een appartement.
Wij hadden nog niet geboden. De eerste bieder was 2 x afgewezen en een derde verhoogd bod is alsnog geaccepteerd.
Affijn. Dooooorrrr.
Het is dubbel. MnX wil niet echt. Gevoelsmatig en praktisch denken.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vandaar ook de beginnende voorzichtige opruimdrang?
Vinden jullie het jammer?
Goed idee. We steunen elkaar net zo lang tot er 1 over blijftquote:Op woensdag 4 december 2024 22:56 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Misschien moeten we een clubje beginnen, want dit klinkt ook niet best
Dat dus. 👍🏼quote:Op woensdag 4 december 2024 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een goed te snappen onrust. Je wil dat wel maar aan de andere kant is het ook een enorme stap
Slaap lekker!quote:Op woensdag 4 december 2024 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed idee. We steunen elkaar net zo lang tot er 1 over blijft![]()
Ik ga slapen. Ik hoop dat ik het overleef.
Ach snuitje, wij vinden je nog jong en knap hoorquote:Op woensdag 4 december 2024 22:41 schreef Queller het volgende:
Owwwww.... mensuhhh.... Ik stap vanmiddag uit de auto bij een rijtje winkels, toevallig voor de Prenatal. Vrolijke muziek uit de speakers, dus ik maak een vrolijk huppeltje. Zeg een tegemoetkomende mevrouw: "Ach kijk, een blije oma! Daar hou ik van!"
Vaarwel.
Ben je niet in de war met "automatisch stoppen met afspelen" ?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:04 schreef Tele6 het volgende:
En volgens mij ging gister dus de koptelefoon uit toen ik 'm van m'n hoofd deed, maar ging hij weer aan omdat ik de uitknop induwde om 'm (dacht ik dan) uit te zetten.
En de uitknop is zo klein dat ik de koptelefoon moest afzetten om 'm te vinden. Maar als ik de koptelefoon afzet, kan ik niet horen of hij aan of uit staat.
Er zit wel een piezelig lampje maar dat knippert met zulke langzame intervallen dat ik niet weet of hij nou aan is of niet meer.
Ik overweeg om het ding terug te sturen. Misschien is hij wel gewoon kapot. Of ben ik kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afscheid van oude werkplek komt steeds dichterbij. Blijft toch wel moeilijk merk ik. (Niet dat mijn nieuwe werkplek niet leuk is/veel voordelen heeft, maar ik ben er nog niet zo vertrouwd natuurlijk. In Waalwijk was ik inmiddels wel onderdeel van het meubilair. ) Van positievere orde: ik heb deze week mijn eerste epiduraal mogen zetten![]()
@AnneX enerzijds jammer, anderzijds toch een opluchting? Lastig zulke grote stappen, jullie hebben nu natuurlijk ook wel een heel mooi plekje.
@Lucky_Strike ik ben héél benieuwd naar de boomwij doen er vaak ook wel een paar dagen over, maar dat is dan meer omdat ie eerst moet acclimatiseren, er dan rustig lampjes in moeten en dan nog een keer de ballen. (Dat laatste doe ik, vind C. niet zo’n leuk klusje. Maar dat kan ook komen doordat ik er wel kerstmuziek bij eis
)
@Tele6 ik heb geen Sony hoofdtelefoon maar AirPods. Die stoppen -zoals fiets al zei- met afspelen zodra je ze uit doet. Maar ik moet ze wel echt in hun case doen, anders trekken ze zichzelf toch leeg, echt uit gaan ze niet. Is het inderdaad niet zoiets?
Veel plezier nog Fles en Cat!
Nu maar eens uit bed, ik heb één dag vrij en een to-do list waar ik nu al geen zin meer in heb![]()
Hij krijgt er idd wel geld voor. Maar hij moest ook vanochtend om 8:00 weer op werk zijn. Dus ik vind 't alsnog zieligquote:Op donderdag 5 december 2024 08:51 schreef derLudolf het volgende:
Arme B krijgt daar naast de standby vergoeding ook nog een leuke vergoeding voor en het eerste uur mag ie waarschijnlijk helemaal factureren?
Waarschijnlijk ben ik sowieso in de war ja. Koptelefoon en ik moeten nog even aan elkaar wennen. De app heb ik idd. Komt goedquote:Op donderdag 5 december 2024 08:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met "automatisch stoppen met afspelen" ?
Ik heb het ding al heel lang, maar hier gaat ie gewoon aan en uit met t knopje, en de vriendelijke vrouwenstem die meldt dattie aan, of uitgaat.
Sowieso gebruik ik ook enkel dat knopje, je schijnt ook hele gebaren te kunnnen maken over de zijkant voor afspeelfuncties enzo, maar dat heb ik nog nooit willen gebruiken eigenlijk. Daar is het schermpje vsan de telefoon prima voor.
Heb je de Sony app ook op je telefoon gezet zodat je daarin kunt rondneuzen wat er allemaal kan?
Ik bedoelde niet algemeen in de war he ?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik sowieso in de war ja. Koptelefoon en ik moeten nog even aan elkaar wennen. De app heb ik idd. Komt goed
Maarr heb je inmiddels ookquote:Op donderdag 5 december 2024 09:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik sowieso in de war ja. Koptelefoon en ik moeten nog even aan elkaar wennen. De app heb ik idd. Komt goed
Pohhhhhquote:Op donderdag 5 december 2024 10:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maarr heb je inmiddels ook
ingesteld dat ze vanzelf uit moeten gaan als jij dat vergeet?
Ingesteld hoeveel omgevingsgeluid je versterkt wil horen als je de ANC uitzet (dat is dat knopje naast de aanknop)
Aangegeven dat je voor geen goud wil dat ie activiteitsbewust is want anders gaat voor je het weet de noise canceling aan als je zit, uit als je koffie gaat halen, aan als je bij het apparaat stil staat etc etc
Door dat 'allerlei gebaren' niet meer is dan over je rechterschelp voor of achteruit vegen voor volgend/vorig en omhoog omlaag voor harder zachter
Gemerkt dat je alleen maar je hand op je rechteroor hoeft te leggen om je omgeving te horen
En een keus gemaakt over speak-to-... waarmee de anc ook vanzelf uit kan gaan als je begint te praten?
Leek mij tof, al die automagiese opties, maar ik heb ze na een dag allemaal uit gezet en gebruik alleen de oorschelp om alles te bedienen.
Baarmoederboks ouwe!quote:Op woensdag 4 december 2024 12:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh echt!
* Tele6 voelt zich bevestigd in de ellende
Haha dat is nog een redelijk logische reactie. Onze oudste zoon vroeg in zijn slaap: Moet ik een salto maken?quote:Op donderdag 5 december 2024 08:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik was bij B slapen. We gingen vroeg slapen want moe. En alles doet me nog steeds pijn. Wordt hij middenin de nacht uit bed gebeld voor werk (wisten we dat kon, want hij stond stand-by voor als hun programma error deed). Kennelijk heb ik gezegd "is het kapot?", en daarna heb ik me omgedraaid en ben ik verder geslapen. Arme B is een halfuur op moeten blijven omdat er iets glitchte. Ben benieuwd of "is het kapot?" mijn nieuwe motto wordt om in m'n slaap te zeggen.
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha dat is nog een redelijk logische reactie. Onze oudste zoon vroeg in zijn slaap: Moet ik een salto maken?Nou... doe maar ff niet knul.
Soort van leeg, geloof ik.quote:Op donderdag 5 december 2024 06:57 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Slapen in pied-a-terre; dan is het ongeveer 800 meter naar kantoor
Dus mooi vroeg beginnen.
@:annex wat er raar mengsel van opwinding en opluchting geven zulke plannen, vind je niet?
Wat overheerst vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Dr_Flash heeft veel foto’s, volg de snacksquote:Op donderdag 5 december 2024 15:02 schreef gcjoel het volgende:
Heb je foto's van de kerstmarkten?![]()
Ik herinner mij Valkenburg ook als niet leuk en amper kerstsfeer.
Ik ga morgen naar straatsburg
Haha hier in huis een koningsblauw en donkerrood tafeltje. Ergens in een hoekje.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat grappig, die ikea tafeltjes @:annex
Spreekuur was niet al te druk, meneer die ongerust was over een brief blij kunnen maken dat het goed nieuws was, ik kreeg een hand en een brede grijns en dankbare hand op het hard.
Andere meneer kreeg ook een goed bericht en die moest bijna huilen en drukte de teamleider bijna plat in de omhelzing![]()
De regenbui onderweg naar huis was niet echt fijn, en ik moet zo eigenlijk ook boodschappen doen, volgens buienradar is het droog, maar de druppels in de plassen buiten zeggen wat anders.
Nee voor bij de borrel als het WK darts zo gaat beginnenquote:Op donderdag 5 december 2024 17:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooie warme muts👍🏼
En worst voor in de erwtensoep en bij de stamppot
Nou, ik ben benieuwd of het quoten en antwoorden goed is gegaan? 😂quote:Op donderdag 5 december 2024 17:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Mooie buit @:Dr_Flash!
En lekker, sushi, @:Sarabi! Veel plezier vanavond. En vakantie, hoera! Hoe lang ben je vrij? Gaan jullie ergens heen?
Begrijpelijk van je stress bij meten suikerkat. Wel heel vervelendhopelijk gaat het een hele tijd gewoon goed nu, en kan dat weer wat slijten.
@:borisz gefeliciteerd met je vader en veel plezier met uit-eten!
@:Kaatje1 fijn dat je wat goed nieuws kon brengen vandaag!
@:AnneX nu je het zo typt gaat er bij mij een belletje rinkelen over die instelling, maar ik zou er ook niet snel aan denken. Kon diegene je uiteindelijk via andere weg alsnog bereiken? En heb je het inmiddels uit kunnen zetten? En wat een overwegingen, met dat appartement. Kan me de onrust die dat MnX geeft over het opruimen goed voorstellen. Hopelijk nu weer wat meer rust.
Ik heb ook zin in sushimaar at de boerenkool die ik gisteren maakte. Ze hadden alleen nog maar één zo'n kleine magnetronrookworst toen ik gister bij de supermarkt was, dus vandaag zonder rookworst helaas. Vanochtend wel lekker gesport, ondanks nog steeds wat snot in hoofd en twee weken niks gedaan. Nieuw PR op de barbell squat (41kg, was 40kg. Setjes 12x30kg, 10x38kg, 10x41kg). Had al meerdere keren die 40 gedaan, dus wilde er nu maar eens overheen, maar gezien mijn staat en eerste keer weer sporten maar niet meteen naar 45 gegaan. Maar was wel tof.
Goed van je. Vanwege ziek, toen de onrust en diverse afspraken weinig in de sportschool gedaan en ook geen stoel yoga![]()
Smoesjes te over. Sportschoolabo opgeschort. Dat kon om ‘medische reden’.
Niks om ongerust over te zijn. Moest wel een afsprakenkaartje mailen. Nou, die had ik wel. 😉
MnX ging vanmiddag weer eens en er werd naar mij gevraagd! 😎 door de trainer.
Best lief.
En nog maar 6 werkdagen. Morgen van 10-15.30 achter elkaar afspraken/onderwijs op de uni, en zaterdag komt nichtje al rond 9.30-10u en die wordt zondag rond 15u opgehaald. Dus dat is weekendvullend programma, maar wel heel gezellig. Laatste keer was begin oktober (de keer begin november dat ze zou komen was ik ziek), en ze schijnt inmiddels een stuk meer woorden te zeggen, dus ben erg benieuwd!
Tante! of je naam…wat wil je? Hoe noemen de buurkinderen je?
Leuk om te horen uit nichtjes mond.
En wat zijn de plannen nu? Buurthuis of ander goed doel? zoals je van plan was.
Of je helemaal suf daten onder de kerstboom?
Ik weet niet wat je probeerde maar dat ziet er niet echt uit als iets wat de bedoeling had kunnen zijnquote:
Kan gebeuren soms, toch? Ik heb ook periodes dat het gewoon minder lukt. Had nu dus ook sinds donderdag twee weken geleden helemaal niks gedaan behalve wandelen. Fijn dat het opschorten wel kon! Maar ook fijn te horen dat het geen medische redenen zijn waar we ongerust over moeten zijn. En lief van de trainer! Dat vind ik bij mijn PT sportschool ook fijn, als ik dan eigenlijk had gezegd vrij te komen trainen maar ik kom niet dan vraagt hij bij mn volgende afspraak ook of t goed gaat en waarom ik er niet was (op een fijne manier).quote:Op donderdag 5 december 2024 18:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed van je. Vanwege ziek, toen de onrust en diverse afspraken weinig in de sportschool gedaan en ook geen stoel yoga
Smoesjes te over. Sportschoolabo opgeschort. Dat kon om ‘medische reden’.
Niks om ongerust over te zijn. Moest wel een afsprakenkaartje mailen. Nou, die had ik wel. 😉
MnX ging vanmiddag weer eens en er werd naar mij gevraagd! 😎 door de trainer.
Best lief.
Buurmeisje is een beetje wisselend haha. Het was eerst altijd Krien (soort verkorte versie van hoe mn naam klinkt), maar omdat buurvrouwen mn naam meestal op andere manier afkorten ipv hele naam zeggen, gebruikt ze die nu soms ook (da's juist weer ander stukje van mn naam). Andere buurmeisje zegt mn naam eigenlijk nooit, als die hierheen wil of je ziet roept ze altijd poesquote:Tante! of je naam… wat wil je? Hoe noemen de buurkinderen je?
Leuk om te horen uit nichtjes mond.
Ik heb eigenlijk nog geen concrete plannen gemaakt. Ik heb wel wat opties liggen die ik verder kan onderzoeken, maar de afgelopen weken eigenlijk niet echt ruimte gehad om daar mee aan de slag te gaan met het ziek zijn en slecht slapen en algeheel niet zo lekker in vel. Misschien komt dat nog wel komende week of tijdens Centerparcs, en zo niet dan haal ik wat lekkers te eten voor mezelf, zoek ik een leuke film of serie op en vermaak ik me vast ook met mn katten op de bankquote:En wat zijn de plannen nu? Buurthuis of ander goed doel? zoals je van plan was.
Of je helemaal suf daten onder de kerstboom?
Nee, in elk geval dit jaar niet. Enerzijds sowieso geen behoefte aan 12 uur in een vliegtuig, anderzijds trekt het land me ook niet per se. Ik ben nog niet zó eenzaam dat ik echt alleen voor mn ouders even zien, over die dingen heen wil stappen, dus die combi maakt dat voor nu de balans uitslaat naar niet gaan. Het gaat eigenlijk best goed tot nu toe, zelfs ondanks de afgelopen maand met twee keer week ziek en eerste keer sinds zomer weer echt een keer paniek. We zijn al bijna op 1/3e ook van hoe lang ze weg zijn, dus het gaat best snel ook voor mn gevoel dit jaar.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:43 schreef derLudolf het volgende:
Geen zin om met kerst naar je ouders te gaan dan?
Ik heb ze nog wel, maar geen betaalde varianten, en ik ben er ook niet heel actief op nu moet ik zeggen. Na die laatste twee dates met iemand was ik er weer even klaar mee. Ik heb wel laatst laten vallen bij mn personal trainer of ze niet eens een singlesborrel kunnen organiserenquote:Op donderdag 5 december 2024 18:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb al die apps maar verwijderd, levert niks op, kost geld. En als je dan hebt betaald (voor onbeperkt swipen) wordt het een obsessie dat het moet - want ja, anders je het zonde van je abbo.
Ik had bij wijze van ook iemand kunnen betalen voor wat dat abbo had gekost. Dan had ik er nog iets aan gehad![]()
Nee ik sta niet met een karper op de foto
Het was weer een leerzame kerstmarkt. @Cat-astrophe en ik hebben al even vastgesteld: We worden hier langzaamaan steeds beter in. 2 dagen is beter dan 1, doordeweeks is beter dan in het weekend. En van tevoren een plan hebben voor dingen die je wilt gaan kopen, zorgt er in ieder geval voor dat je je geld tenminste enigszins NUTTIG kwijtraakt.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
@:dr_Flash heeft veel foto’s, volg de snacks![]()
Na een aantal kerstmarkten heb ik minder fotomaak behoefte, qua kraampjes lijken ze op elkaar en sfeer en geheel zie je niet via plaatjes.
Sinds wanneer is eten niet nuttig?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef sigme het volgende:
Ik zou echt niks kunnen bedenken dat ik graag zou kopen op een kerstmarkt. Verkopen ze daar... nuttige dingen?
Eten is wel 'nuttig' maar etenswaren geen 'dingen'. Zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eten niet nuttig?
Oh, en meestal combineer ik een Duitslandrit met de krokettenkunst, wat altijd wat afstemming vergt met Robby/Rien omdat ik meestal net buiten hun openingstijden aankom. Gelukkig heb ik wat nummers van zequote:Op donderdag 5 december 2024 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eten niet nuttig?
Ja warme mutsen en thuiswerksokken met antiglijdopjes.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:35 schreef sigme het volgende:
Ik zou echt niks kunnen bedenken dat ik graag zou kopen op een kerstmarkt. Verkopen ze daar... nuttige dingen?
Of lekkernijen die elders niet verkrijgbaar zijn?
Ah, ja die zitten bijna 5 maanden in Zuid Afrikaquote:Op donderdag 5 december 2024 20:36 schreef derLudolf het volgende:
Het was me even ontgaan dat je ouders lange tijd op reis warenWaar zitten ze? 12u vliegen om een konijn naar binnen te schuiven is ook zoiets
![]()
Ik dacht dat de laatste Bumble meneer wat vooruit was geschoven omdat je je niet fit voelde, maar das niets meer dus.
Hebben vrouwen ook een beperkt aantal likes dan met gratis accounts? Er was met Bumble iets waardoor vrouwen 'in het voordeel' waren, toch? Terug zeggen, tja, ik heb nog nooit een berichtje gehadJe kunt als je premium bent wel reageren op vragen/quotes/foto's maar volgens mij ziet de tegenpartij die enkel als die je ook liked.
Oh ja, Reibkuchen, ook een goeie. Ik neem vaak een emmertje Reibkuchenbeslag mee uit Duitsland. Ik zal morgen even een emmertje zoekenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja warme mutsen en thuiswerksokken met antiglijdopjes.
En ja, Reibkuchen.
Volgens mij loop je in het algemeen niet warm voor kerstig in welke vorm dan ook, toch?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:29 schreef Blues het volgende:
En toch loop ik nog niet warm voor een kerstmarkt
Neequote:Op donderdag 5 december 2024 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
Volgens mij loop je in het algemeen niet warm voor kerstig in welke vorm dan ook, toch?
Dit herken ik wel van Osnabruck vs Leer; de kerstmarkt in Osnabruck zijn echt duidelijk groepen mensen te herkennen die er gezamelijk zijn, die in Leer zijn vooral nederlandse gezinnen die even heen en weer lopenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
. Het leukste vind ik het dus als je een stukje dieper Duitsland ingaat en er vooral locals naartoe gaan.
Dan ligt het nogal in de lijn der verwachtingquote:
Haha…dat deden wij in een makkelijk terug te rekenen jaar.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef flipsen het volgende:
Goeie slag geslagen zo te zien, Fles&Cat![]()
En sushi, goed plan, gaan wij vanavond ook doen want alweer 15 jaar getrouwd vandaag. Ik wilde trouwen op een datum die ik niet zou vergeten
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef flipsen het volgende:
Goeie slag geslagen zo te zien, Fles&Cat![]()
En sushi, goed plan, gaan wij vanavond ook doen want alweer 15 jaar getrouwd vandaag. Ik wilde trouwen op een datum die ik niet zou vergeten
Mijn moeder zorgt er voor met kerst hier in het Noorden te zijn; we moeten alleen nog iets versieren dat het daar niet onbewoond lijkt die periode.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:37 schreef Candaasje het volgende:
Vrienden vroegen laatst of we weer bij ons thuis samen kerst kunnen vieren. Even zien of we dat kunnen plannen, is wel weer gezellig.![]()
(Andere dagen zijn bij mijn familie en bij schoonfamilie. Laatste vind ik nooit echt heel kerstig qua sfeer helaas. Maar ik ben ook wel opgegroeid met een moeder die een speciale gave heeft om een huis gezellig te maken, en al helemaal met kerst, dus daar kunnen maar weinig mensen aan tippen)
Alleen nog wel even een boom halen, neerzetten en versieren natuurlijk. Dat hoort er wel bij.
Als je zo jong en lang single bent dan heb je toch ook wel een keer zin om seks te hebben met iemand of gaat dat dan ook vanzelf weg?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:47 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, ja die zitten bijna 5 maanden in Zuid Afrikaals ze in Nederland waren geweest, was ik daar zeker heen gegaan met kerst
![]()
Oh het kan best zijn dat ik ook niet alle updates gegeven had. Ik had de eerste date uitgesteld omdat ik ziek was. Die was daarna wel heel leuk, dus week later hadden we een tweede date. Dat was ook weer gezellig, maar ik twijfelde wel omdat ik er helemaal niks bij voelde. Niet dat ik al vlinders zou verwachten ofzo, maar ook helemaal nul aantrekkingskracht of zoiets. Dat had ik uitgesproken, en hij had hetzelfde. Eerst dachten we nog een keer af te spreken gewoon om te kijken of het nog kon komen, maar we twijfelden beide uiteindelijk zodanig of we dat echt wilden dat we dat hebben gezien als 'zegt misschien ook wel genoeg'. Dus toch daarbij gelaten.
Ehm, ik heb geen idee eigenlijk, ik swipe nooit zo heel veel achter elkaar. Zou best kunnen dat dat onbeperkt is wel voor vrouwen. Ik kan wel zonder premium ook zien als iemand iets op mn foto heeft gestuurd, maar dan moet ik wel op dat tabblad klikken (en omdat geen premium kom ik niet zo vaak op dat tabblad, want daar staan dan degenen die je geliket hebben, maar dan zie ik alleen maar geblurde foto's). Dus kan best zijn dat iemand dat over het hoofd ziet dan (ik kwam er ook vrij laag pas achter).
Huren daar. Hebben eerder wel gekeken naar kopen, maar dat geld schijn je moeilijk weer het land uit te krijgen als ze het op gegeven moment weer zouden willen verkopen. En mijn vader is 75, dus er is een gerede kans dat ze niet over 10 jaar nog steeds elk jaar een paar maanden die kant op gaanquote:Op donderdag 5 december 2024 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben zo moe, maar weet dat wanneer ik nu naar bed ga om 4 uur klaarwakker ben en echt niet meer kan slapen. Daar heb ik ook geen zin in. Dus nog maar even doorbijten
Oh lekker, Zuid Afrika, hebben je ouders daar een huis of huren ze daar?
Ik kan heel goed met, maar ook heel goed zonder. Lijf past zich aan, ofzo. Ik moet ook echt wel die aantrekking met iemand hebben om met iemand seks te willen hebben, dus als ik niemand tegen kom waarmee ik dat heb, dan heb ik ook die behoefte niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als je zo jong en lang single bent dan heb je toch ook wel een keer zin om seks te hebben met iemand of gaat dat dan ook vanzelf weg?
Ik slaap meestal maar zo’n 6 uur. Doezel daarna nog wel even maar 4 uur doezelen is wel veelquote:Op donderdag 5 december 2024 21:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Huren daar. Hebben eerder wel gekeken naar kopen, maar dat geld schijn je moeilijk weer het land uit te krijgen als ze het op gegeven moment weer zouden willen verkopen. En mijn vader is 75, dus er is een gerede kans dat ze niet over 10 jaar nog steeds elk jaar een paar maanden die kant op gaandus daarom liever huren.
Het is nog niet zo heel vroeg om al te gaan slapen toch? Of slaap je sowieso maar kort?
[..]
Ik kan heel goed met, maar ook heel goed zonder. Lijf past zich aan, ofzo. Ik moet ook echt wel die aantrekking met iemand hebben om met iemand seks te willen hebben, dus als ik niemand tegen kom waarmee ik dat heb, dan heb ik ook die behoefte niet.
Ah, ja, dan is het nog wel vroeg. Nog even wordfeuden dan!quote:Op donderdag 5 december 2024 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik slaap meestal maar zo’n 6 uur. Doezel daarna nog wel even maar 4 uur doezelen is wel veel
Is het bij jullie niet afwisselend? Ene jaar kerst werken/oud en nieuw vrij en het jaar erop andersom?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik deed dit jaar poging 2 om met de kerst vrij te zijn. Voor de tweede keer op rij mislukt
Drie keer is scheeprecht, toch?
Naast kerst, is dit wel helemaal ruk. Ook gezien het fijne weer morgen op de ochten thuisreis..quote:Op donderdag 5 december 2024 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en plots vannacht werken. Want redenen
Wat balen als je graag vrij bent.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik deed dit jaar poging 2 om met de kerst vrij te zijn. Voor de tweede keer op rij mislukt
Drie keer is scheeprecht, toch?
Mijn AH XL heeft de rabarberfrisdrank van Fritzkola, mocht je tussen Duitslandbezoekjes door nog wat willen.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:36 schreef fietsie het volgende:
Wij gaan eigenlijk alleen naar een kerstmarkt voor de sfeer, en de snackjes die anders zijn dan in NL.
En combineren dat dan met een supermarktbezoek om die dingen te halen die in NL niet veel te vinden zijn, zoals rabarbersap frisdrank.
Mijn ervaring met Bumble (van inmiddels meer dan een jaar geleden, want nu is het al een hele tijd weer aan met B natuurlijk):quote:Op donderdag 5 december 2024 20:36 schreef derLudolf het volgende:
Het was me even ontgaan dat je ouders lange tijd op reis warenWaar zitten ze? 12u vliegen om een konijn naar binnen te schuiven is ook zoiets
![]()
Ik dacht dat de laatste Bumble meneer wat vooruit was geschoven omdat je je niet fit voelde, maar das niets meer dus.
Hebben vrouwen ook een beperkt aantal likes dan met gratis accounts? Er was met Bumble iets waardoor vrouwen 'in het voordeel' waren, toch? Terug zeggen, tja, ik heb nog nooit een berichtje gehadJe kunt als je premium bent wel reageren op vragen/quotes/foto's maar volgens mij ziet de tegenpartij die enkel als die je ook liked.
Je zat klem?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:flipsen!
Mijn moeder was uitgerekend van mij op 5 december. Ik ben wel blij dat ik toen al snugger genoeg was om te denken, mooi niet.
oke eigenlijk zat ik gewoon vast en was ik er nooit uit mezelf uit gekomen en ben ik uiteindelijk dus ook met een keizersnede gehaald, maargoed
[...]
Ik lag in stuit, met mijn handjes bij mn hoofd, en schijn met mn hoofd vast gezeten te hebben bij mn moeders ribben. Zo is het mij iig altijd verteld. Was niet echt moderne medische wetenschap hoorquote:Op donderdag 5 december 2024 23:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je zat klem?
Lang leve de moderne medische wetenschap maar weer dan.
Ik ben pas de 20e jarigquote:
Whutquote:Op vrijdag 6 december 2024 07:40 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik ben pas de 20e jarigik heb een ruime 2 weken gewacht na Sinterklaas om te verschijnen
. Maar wel lief!
Oeiquote:Op vrijdag 6 december 2024 07:55 schreef Blues het volgende:
Dit ging net bijna fout..op weg naar trein op de fiets met storm en regen dus poncho aan.
Die waait van achter tijdens fietsen over m'n hoofd 😱
Grote vrachtwagen kwam toeterend op me af, ik slingerend gestopt met bijna een hartaanval.
Next time iets hierop verzinnen.
Heb t overleefd
En het is pas volgende week weer vrijdag de 13equote:Op vrijdag 6 december 2024 07:55 schreef Blues het volgende:
Dit ging net bijna fout..op weg naar trein op de fiets met storm en regen dus poncho aan.
Grote vrachtwagen kwam toeterend op me af, ik slingerend gestopt met bijna een hartaanval.
Heb t overleefd
Ik zag tafelkleedgewichtjes bij de opheffingsuitverkoop van Blokker!quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:55 schreef Blues het volgende:
Heb t overleefd
Nja daar moet ik ook nog steeds wat op verzinnen idd. Ik laat het maar gewoon half open staan nu. Dan kan de lucht er langs.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:22 schreef Morgane89 het volgende:
Die had ik vroeger altijd aan m'n douchegordijn in bad hangen om niet aangevallen te worden
Regenpak ipv ponchoquote:Op vrijdag 6 december 2024 07:55 schreef Blues het volgende:
Heb t overleefd
Nah goed, de medische wetenschap in Jakarta was iig ver genoeg om een keizersnede te doenquote:Op vrijdag 6 december 2024 07:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik lag in stuit, met mijn handjes bij mn hoofd, en schijn met mn hoofd vast gezeten te hebben bij mn moeders ribben. Zo is het mij iig altijd verteld. Was niet echt moderne medische wetenschap hoor(in Jakarta). Ze hebben 15 dagen gewacht of ik vanzelf ging komen en hebben me toen maar gehaald, en toen bleek er al niet heel veel vruchtwater meer te zijn ook. Ze hadden geen idee dat ik op die manier lag (stuit wisten ze geloof ik wel, rest niet) of hoeveel vruchtwater er nog was. Tegenwoordig zouden ze sowieso absoluut niet zo lang wachten (zo rond 41 weken gaan ze een inleiding plannen die vóór 42 weken plaatsvindt), en houden ze het vruchtwater en ligging allemaal in de gaten. Ze zijn voor de bevalling van mn broertje anderhalf jaar later ook naar Singapore gevlogen, omdat daar de medische zorg veel beter geregeld was.
@:Lonaa beterschap, en succes met de kerstbomen vandaag! Hopelijk trekt je been een beetje bij..
Ik heb zo’n jas en die is echt warm genoeg. Bij -15 weet ik het niet maar de afgelopen winters voldeed die prima (ook 25 minuten in de vrieskou wind tegen)quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:21 schreef Tele6 het volgende:
De jas die ik bij bonprix besteld had past![]()
Moet alleen nog beslissen of ik 'm warm genoeg vind, want het is softshell met een fleece-achtige voering die dunner uitvalt dan op de foto's leek.
En vandaag meteen een nieuwe trui aanprecies dezelfde tint heldergeel als de muren in mijn huis. Je winterdip zou er spontaan van ophouden
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:24 schreef Tele6 het volgende:
Dit neemt ze overigens mij kwalijk en niet het ziekenhuis
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 5 december 2024 23:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn AH XL heeft de rabarberfrisdrank van Fritzkola, mocht je tussen Duitslandbezoekjes door nog wat willen.
Berghaus deluge, bij Bever. Vind ik echt de allerbeste.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:22 schreef fietsie het volgende:
Ik moet eigenlijk met mijn uk naar een winkel waar ze pasbare echte regenbroeken met een zij-rits hebben.
Ik merk dat ze minder weerstand zou hebben tegen het dragen van een waterdicht laagje als het ook weer uit kan zonder gedoe, en de broek die ze nu heeft moet eigenlijk voor goed fatsoen beide schoenen voor uit...
Een broek met ritsen in de pijpen zie ik online wel, maar passen heeft mijn voorkeur boven terugsturen.
Thnx, we gaan even langs Steenwijk eerdaags.quote:
Deze bedoel ik. Ik vond het een lekker drankje!quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Wij gaan normaal voor "echt sap" (voor zover echt mogelijk is), maar deze ga ik eens bekijken. Dank!
Jou AH XL moet ik dus gaan zoeken.
Laatste keer nam ik bv deze mee:quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze bedoel ik. Ik vond het een lekker drankje!
Ik kan wederom mijn Decathlon regenbroek met voetjes aanbevelen want die heeft klittenband tot aan de knie. En het bovenbeen is wijd genoeg.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:22 schreef fietsie het volgende:
Ik moet eigenlijk met mijn uk naar een winkel waar ze pasbare echte regenbroeken met een zij-rits hebben.
Ik merk dat ze minder weerstand zou hebben tegen het dragen van een waterdicht laagje als het ook weer uit kan zonder gedoe, en de broek die ze nu heeft moet eigenlijk voor goed fatsoen beide schoenen voor uit...
Een broek met ritsen in de pijpen zie ik online wel, maar passen heeft mijn voorkeur boven terugsturen.
Die gaan we ook even kijken, hopen dat Decathlon daar dan grote maten van heeft, want uk is niet zo'n uk meer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan wederom mijn Decathlon regenbroek met voetjes aanbevelen want die heeft klittenband tot aan de knie. En het bovenbeen is wijd genoeg.
Het is neon klittenband dus ook wat extra zichtbaarheid in het verkeer.
¤25 dus als ie gejat wordt, geen enorme aderlating (ik spreek uit ervaring)
Mijn indruk van die met ritsen is dat er modder in de rits komt en dan gaat die stuk. Maar dat zal afhangen van waar je fietst en wat je doet met je regenbroek
Hoe werkt dat dan met die vezels in rabarbersap? Zijn die virtueel? Vormen die zich na het drinken?quote:Rabarber sap
Een lekker en gezond sapje gemaakt van rabarber afkomstig van Boerderij Het Platteland uit Veulen. In het Limburgs ook wel Rebarber sepke genoemd. Lekker koud zetten en u heeft een heerlijk zomers drankje.
Wist u dat
Rabarber ontzettend gezond is. Het is rijk aan vitamine C en ijzer. Ook bevat rabarber veel vezels. Dit bevordert de spijsvertering.
Tele is vlgs mij langerquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die gaan we ook even kijken, hopen dat Decathlon daar dan grote maten van heeft, want uk is niet zo'n uk meer.
Als in: 1.74.
Laatste keer dat ik Tele irl trof zat ze eigenlijk vooral, dus ik heb daar niet echt een beeld vanquote:
Ik denk dat Uk en @Tele6 qua lengte dichter bij elkaar zitten dan @Tele6 en ik (1.60)quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik Tele irl trof zat ze eigenlijk vooral, dus ik heb daar niet echt een beeld van
Fijn van de goede slaap!quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Oef @:blues wat eng en wat fijn dat je het kunt typen. Op de terugweg beter nat worden en en poncho niet gebruiken.
Inderdaad, arme mamavlinder. Volgens mij lieten ze vroeger kinderen langer zitten (ik 14, broer 15 en zus 17 dagen).
Niet fijn @:sigme hopelijk trekt de spierpijn snel weg.
Lekker geslapen vannacht en een stuk minder vermoeid en pijn. Nog maar een rustig dagje aanhouden
Rabarberquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laatste keer nam ik bv deze mee:
[ afbeelding ]
Ik ben 1m80 en draag maat L van die regenbroek. Mijn vorige was M en die was heel iets aan de korte kant (en toen werd hij gestolen)quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die gaan we ook even kijken, hopen dat Decathlon daar dan grote maten van heeft, want uk is niet zo'n uk meer.
Als in: 1.74.
Ik heb die ook. Kan idd prima over laarzen en is mij met mijn 1.70m lang zatquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben 1m80 en draag maat L van die regenbroek. Mijn vorige was M en die was heel iets aan de korte kant (en toen werd hij gestolen)
Zo lang ja ?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben 1m80 en draag maat L van die regenbroek. Mijn vorige was M en die was heel iets aan de korte kant (en toen werd hij gestolen)
Altijd leuk he, van die vragen die passen op meerdere antwoordenquote:
Is @Tele6 net zo lang als een broek?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Altijd leuk he, van die vragen die passen op meerdere antwoorden
Fijne vak!quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Onderweg naar Utrecht om een hapje te gaan eten, vakantie is begonnen
Ja, wel flauw ook hoor, dat je niet gewoon even kon wachten met buitenspelen tot er plek was in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nah goed, de medische wetenschap in Jakarta was iig ver genoeg om een keizersnede te doen![]()
Ik zat ook in stuit maar was wel op eigen initiatief op weg naar buiten, behalve dat het te druk was in het ziekenhuis en m'n moeder in de wachtkamer werd geparkeerd met "hou het nog maar even op". Dit neemt ze overigens mij kwalijk en niet het ziekenhuis
Auwwwquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn van de goede slaap!
Hier drie weken langer, tot we ons vanzelf meldden. Zowel broer als ik. We zijn geen tweeling.
En moeder maar aan de olijfolie en bewegen en wellicht ook extra seks
Leverde haar een 9,5 en 10 ponder op
BluesMet kont op poncho gaan zitten?
Kerstboom staat
Deze vrouwquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:30 schreef Tuindier het volgende:
Ik ga altijd op de achterkant van mijn poncho zitten. Dan is het toch opgelost?
Geen regenquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, dat las ik ook nog. Wat eng @:Blues! Gelukkig ging het goed. Op terugweg dus niet meer gebeurd met de tip van Tuindier?
Nou, dat was idd wel echt naar. Hele nacht best harde regen, maar de piek was uiteraard toen ik buiten moest zijnquote:Op donderdag 5 december 2024 21:59 schreef fietsie het volgende:
Naast kerst, is dit wel helemaal ruk. Ook gezien het fijne weer morgen op de ochten thuisreis..
Echt niet aardig en collegiaal. Al ken ik het wel van vroegere banen, hard roepen werkt wel (of met je ogen knipperen en er een traantje uitpersen) Maar moet jij dus nu én kerst én oud en nieuw werken?quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat was idd wel echt naar. Hele nacht best harde regen, maar de piek was uiteraard toen ik buiten moest zijnEn die wind
Naar huis fietsen was een combinatie van 'ik hoop dat er geen boom op me valt' en 'ik moet ervoor zorgen dat een windvlaag me niet voor een auto duwt'. Maar heelhuids thuis en de regenkleding (decathlon) deed z'n best.
@:Kaatje1 ja, afwisselen is dus ook de bedoeling en daarom was ik niet ingeroosterd voor kerst vorig jaar (want ik deed al oud en nieuw) en helemaal niet voor dit jaar (want ik deed beide feestdagen vorig jaar). Zowel dit jaar als vorig jaar ging het mis omdat iemand er mee is gestopt en mijn andere collega's veel harder dan ik kunnen roepen dat ze absoluut niet kunnen. Ik 'kan' wel, want ik zou naar familie, maar ben niet in Engeland oid. Maar ik vermoed dat dat exact dezelfde reden is dat de anderen niet kunnen, alleen die houden voet bij stuk of zo
Nee, dat feestje was vorig jaar, dat werken met kerst en oud en nieuwquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Echt niet aardig en collegiaal. Al ken ik het wel van vroegere banen, hard roepen werkt wel (of met je ogen knipperen en er een traantje uitpersen) Maar moet jij dus nu én kerst én oud en nieuw werken?
Mijn verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:isabeau wat houdt je tegen om ook harder te roepen?
Jaren geleden wilde ik een keer in de zomer vrij. Niet eens een specifieke twee(!) weken maar de vraag aan iedereen om hun ‘vaste’ drie weken zo te schuiven of te splitsen dat ik die achter elkaar vrij kon nemen en niet de hele zomer door hoefde.
Vond ik niet onredelijk.
Een collega bozig ‘want ik had geen kinderen’.
Ja, en daarom werk ik al jaren door zodat jullie gelijk met het kroost vrij kunnen hebben. Maar geen kinderen hebben staat niet gelijk aan geen zomervakantie willen, dus mag ik ook eens een keertje?
Toen was ze heel snel heel stil.
Fatsoen is datquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Mijn verantwoordelijkheidsgevoel Of zoiets.
Hoezo? Als jij nee blijft zeggen, en je collega’s ook (met of zonder goede reden) leg je het probleem waar het wel hoort: bij het management.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat feestje was vorig jaar, dat werken met kerst en oud en nieuw
Nu alleen kerst. Tenzij de o&n collega ook nog ziek wordt of zo, dan ben ik uiteraard wederom de klos.
Collegialiteit is al 2 jaar ver te zoeken(had ik al gezegd wat een fan-tas-tisch team ik voorheen had? ik mis die mensen zo erg
)
Ach, dat is zo erg, dan ga je ook niet meer met plezier naar je werk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat feestje was vorig jaar, dat werken met kerst en oud en nieuw
Nu alleen kerst. Tenzij de o&n collega ook nog ziek wordt of zo, dan ben ik uiteraard wederom de klos.
Collegialiteit is al 2 jaar ver te zoeken(had ik al gezegd wat een fan-tas-tisch team ik voorheen had? ik mis die mensen zo erg
)
Maar "ik kán ab-so-luut niet!' gaat gewoon niet op bij mij. Kerst zou dit jaar met de familie bij mijn ouders zijn, die wonen vlak bij mij en ik kan nu niet zo lang blijven. Voor mij voelt het niet goed om voet bij stuk te houden. Want ik KAN wel. Ik WIL liever niet. En mijn collega's houden vol dat ze niet kunnen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoezo? Als jij nee blijft zeggen, en je collega’s ook (met of zonder goede reden) leg je het probleem waar het wel hoort: bij het management.
Oplossing kan zijn extra personeel (lastig) of goed gesprek met de weigeraars en maken van meer eerlijke rooster afspraken (minder lastig, maar zolang jij het voor hen blijft oplossen hebben zij geen probleem wat ze aan moeten pakken).
Jij bent NIET in je eentje verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn verantwoordelijkheidsgevoelOf zoiets. Vorig jaar dacht ik nog: oh, dat komt dit jaar wel uit, want dan neem ik gewoon beide feestdagen vrij volgend jaar
(mislukt!). Volgend jaar maar naar Engeland, dan kan ik ècht niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Nee’ is een complete zin. Je bent geen verantwoording schuldig, hoeft geen reden (afspraak) te hebben waarom je niet kan.
En aangezien jij al zoveel feestdagen hebt gewerkt kan niemand jou ervan betichten dat je je steentje niet hebt bijgedragen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zie mijn volgende post.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar "ik kán ab-so-luut niet!' gaat gewoon niet op bij mij. Kerst zou dit jaar met de familie bij mijn ouders zijn, die wonen vlak bij mij en ik kan nu niet zo lang blijven. Voor mij voelt het niet goed om voet bij stuk te houden. Want ik KAN wel. Ik WIL liever niet. En mijn collega's houden vol dat ze niet kunnen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij bent NIET in je eentje verantwoordelijk.Je zou prima tussen mijn collega's passen, die roepen ook gewoon keihard NEE terwijl ze op zich wel kunnen. En uiteindelijk wil je het bij het management leggen. En die gaat dan iemand aanwijzen die verplicht moet komen. Dat is ook leuk voor de sfeer in een team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Nee’ is een complete zin. Je bent geen verantwoording schuldig, hoeft geen reden (afspraak) te hebben waarom je niet kan.
En aangezien jij al zoveel feestdagen hebt gewerkt kan niemand jou ervan betichten dat je je steentje niet hebt bijgedragen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Maar heb jij het nu leuk in je team?quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou prima tussen mijn collega's passen, die roepen ook gewoon keihard NEE terwijl ze op zich wel kunnen. En uiteindelijk wil je het bij het management leggen. En die gaat dan iemand aanwijzen die verplicht moet komen. Dat is ook leuk voor de sfeer in een team.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Oh, mijn icoontje klopt weer(hele jaar niet gewijzigd
)
Notedquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Overigens word ik ook altijd moe van al die mensen die maar tegen mij blijven pushen dat ik toch echt voet bij stuk moet houden. Zo vermoeiend. Dan ken je me niet, want zo ben ik niet.
Mijn moeder wilde de kerst al overslaan omdat haar dochter een paar uur eerder weg gaat. Allemachtig. (er komen nog 10 andere familieleden....)
Jaaaa, kerstcatquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Ik moet mijn kerstcat nog activeren. Mag nu weer
Wil je een kersttrein?quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ik een kersttrein?![]()
Nee geen kersttrein
Ha nee hoor, ik vind het wel prima allemaalquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je een kersttrein?
Moet je een kersttrein?
We zaten helaas wat buiten het centrumquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijne vak!
En Utreg, met de mooie opgeknapte uitgepelde verlichtte dom
De Bierkantinequote:Op vrijdag 6 december 2024 17:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, wel flauw ook hoor, dat je niet gewoon even kon wachten met buitenspelen tot er plek was in het ziekenhuis(
)
Haha, ja, keizersnede kon gelukkig inderdaad wel al
[..]
Eet smakelijk @:Sarabi! Waar gaan jullie heen?
Ik heb dat ook met wat mensen die met pensioen/naar andere poli's/zkh zijn vertrokken en de nieuwe mensen die ervoor in de plaats zijn gekomen. Blijft met sommige nieuwerts ook altijd beetje mehquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:37 schreef Isabeau het volgende:
)
Whutquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:27 schreef Managarm het volgende:
In Portugal, Fundão (landelijk Portugal)
[ afbeelding ]
Dat spul is goed he? Wij hebben twee kaasschaven van dat merk. Hadden we 20 jaar eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh dat Boska kaasmes had ik veel eerder moeten kopen![]()
Allemaal geklooi en geplak en gehannes![]()
![]()
deze gaat van ZWIIIIEEEEEEEP
Hoeveel euro kaas heb je al op?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh dat Boska kaasmes had ik veel eerder moeten kopen![]()
Allemaal geklooi en geplak en gehannes![]()
![]()
deze gaat van ZWIIIIEEEEEEEP
Ik heb bij @Dr_Flash geopperd dat een leuke missie zou zijn zoveel mogelijk kerstmarkten in 1 dag te bezoeken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:03 schreef z80 het volgende:
Mezelf een klaas cadeautje gegeven. Een plasmabol van de action op usb voeding.
Het ding doet het beter dan verwacht voor net geen 4 Euro.
En net terug van een hapje eten in Krefeld. Met een rondje over de "kerst"markt. Ik hoop dat cat en fles een grotere markt zijn tegen gekomen. Zal morgen wel een foto hier dumpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen we beter een driedaagse doen of een week of zo. Anders wordt het zo'n gejakker
EN dan moeten we minstens ook op elke kerstmarkt Glühwein gedronken hebben en een troepje gekocht hebben met de naam van de stad erop
Regel jij een chauffeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat zou wel een winterse variant zijn van mijn Cleversfietstocht. Maar vast veel te ver fietsenquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb bij @:dr_flash geopperd dat een leuke missie zou zijn zoveel mogelijk kerstmarkten in 1 dag te bezoeken.
Helaas is Fles erg streng over het minimale aantal kraampjes wat een ‘geldige’ kerstmarkt voor hem moet bevattenWat een rondje erg ingewikkeld maakt en het eindcijfer bezochte markten vast niet indrukwekkend
Hou op schei uitquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat zou wel een winterse variant zijn van mijn Cleversfietstocht. Maar vast veel te ver fietsen
Gek genoeg heeft niemand mij ooit gevraagd waarom ik niet drink. Ook niet als ik met de fiets ben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:18 schreef derLudolf het volgende:
Rijden is het argument dat de minste vragen oplevert als je niet drinkt
Dhr Fles heeft natuurlijk niks te zeggen over waarheen ik fietsquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
![]()
![]()
Zeker niet met de eisen die heer Fles dus stelt
[..]
Ik moet denken aan Herman Finkersquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:23 schreef Tele6 het volgende:
In ander nieuws, B en ik zijn oom en tante geworden![]()
De vriendin van B z'n broer is vandaag bevallen van een lief jongetje. Ze hebben het zwaar gehad maar nu is alles goed en ze mogen morgen naar huis
Ik ben totaal niet op de hoogte van Herman Finkersquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik moet denken aan Herman Finkers![]()
Gefeliciteerd
Anders kom ik 'm er komende week wel in zetten, we hebben hier vandaag nog besproken dat ik lang zat benquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
De boom staat. De piek krijg ik er niet op (ik ben te klein) maar morgen komt een vriendin en die is zeker 15 cm langer, hopelijk lukt het haar. Moet ook nog verder versieren maar nu geen puf meer.
Was wel makkelijk dat de lichtjes er al in zitten. Heb me (vooral daardoor) met verzoend dat het geen echte boom is. Deze is ook mooi vol en mooi van kleur
Verheug me nu al op de verhalen van de SC kerstmarkten TourDeNoel
quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet op de hoogte van Herman Finkers
quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen we beter een driedaagse doen of een week of zo. Anders wordt het zo'n gejakker
EN dan moeten we minstens ook op elke kerstmarkt Glühwein gedronken hebben en een troepje gekocht hebben met de naam van de stad erop
Laarsje gescoord vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben kapot, wat een hoop kerstmarkt bij elkaar in Straatsburg![]()
Je bent altijd welkom, en nog meer wanneer het morgen niet lukt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Anders kom ik 'm er komende week wel in zetten, we hebben hier vandaag nog besproken dat ik lang zat ben
Fijn toch een plastic boom? Geen naaldenellende, geen kale stukken, geen kromme top met uitsteeksels waardoor er niet eens een piek op past.
Met een hengel?quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
De boom staat. De piek krijg ik er niet op (ik ben te klein) maar morgen komt een vriendin en die is zeker 15 cm langer, hopelijk lukt het haar.
Steenmarters, al werkt het vast ook op muizen. Geen link, het staat er al jaren en ik heb het niet gekocht. Ik weet alleen dat het verschillende frequenties kan geven, wat bijzonder aangenaam is want ik hoor (hoorde?) de laagste 3 ofzo.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:47 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel het staat mij bij, dat je een hoge piep apparaat hebt om muizen te verjagen.
Klopt dat en heb je een linkje? Het werkt toch?
Als jij dat gaat doen sponsor ik een laarsjequote:Op vrijdag 6 december 2024 22:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dhr Fles heeft natuurlijk niks te zeggen over waarheen ik fiets
Laarsjequote:Op vrijdag 6 december 2024 22:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Laarsje gescoord vandaag!![]()
Ik ben kapot, wat een hoop kerstmarkt bij elkaar in Straatsburg
Ik bemoei me nergens meequote:Op vrijdag 6 december 2024 22:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dhr Fles heeft natuurlijk niks te zeggen over waarheen ik fiets
Dat stuk mag nog even liggen. Heb eerst nog andere kaasjes liggen die op moeten. Blauwequote:Op vrijdag 6 december 2024 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoeveel euro kaas heb je al op?
"Dann mache ich also Wheelie nach Hause, kein Problem!"quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:52 schreef derLudolf het volgende:
Update: "wir können im Moment nur 2 finden"
Waarschijnlijk aan iemand anders verkocht. Ze vroegen onderling ook of de banden ook gereserveerd waren of enkel besteld. Ze hadden nog wel 4 banden van een ander merk, maar dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:48 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 veel plezier met nichtje straks!
@:derLudolf hadden ze 2 sets verschillende besteld en was maar 1 set aangekomen of zo?
Hier ook, al zal dat niet lang meer durenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef derLudolf het volgende:
Welk zonnetje @:Tele6 ik had een camera meegenomen zodat ik een rondje kon lopen tijdens het wachten op de banden maar donker en regen.
Het is lekker wisselvallig overal. Ik denk ook niet dat die zon hier lang blijft. Al maakt dat niet uit want ik zit met m'n pakjes in de trein, zometeen pikt broertje me op met de auto en dan gaan we de hele dag binnen zitten en kruidnoten vretenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:28 schreef derLudolf het volgende:
Welk zonnetje @:Tele6 ik had een camera meegenomen zodat ik een rondje kon lopen tijdens het wachten op de banden maar donker en regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |