Als de mirena eerder wel goed werkte tegen je klachten, zou ik dat zeker doen. Volgens mij is dat ook helemaal niet iets waar je 'toestemming' voor moet hebben, je kan gewoon zeggen dat je het idee hebt dat hij niet meer optimaal werkt omdat je meer klachten hebt, en je dus graag een nieuwe wil laten plaatsen. Ik zou geen enkele goede reden weten waarom een huisarts dat niet zou doen als jij dat wil.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een mirena. Maar ik heb 'm al 6 jaar en ik heb de indruk dat hij niet meer zo'n sterk effect heeft als 5 jaar geleden. Ik overweeg om de huisarts te vragen of hij eerder dan over 2 jaar vervangen kan worden. Eerder vervingen ze 'm na 5 jaar, maar ze hebben ontdekt dat hij 8 jaar lang prima zou werken. Scheelt geld en ellende met het plaatsen. Maar ik heb geld en vond het plaatsen niet super vervelend
Ik had een collega die 'in die week' dacht dat het een leuk idee was om mij met zijn 100kg met mijn tetten tegen de bar te drukken. Ik heb me omgedraaid en hem zo hard in zijn ballen geknepen dat ik één der balletjes zo * floep * tussen mijn duim en middelvinger voelde wegschieten. Ik hoop dat ie dat nog dágen gevoeld heeft.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:38 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon in die week alleen kijken, niet aankomen.
Ik las van de week dat ie voor anticonceptie 8 jaar zou voldoen, maar voor issues met je menstruatie maar 5. Dus dat kon je wel eens goed passend bij de richtlijn voelen.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:08 schreef Tele6 het volgende: [..] Ik heb een mirena. Maar ik heb 'm al 6 jaar en ik heb de indruk dat hij niet meer zo'n sterk effect heeft als 5 jaar geleden. Ik overweeg om de huisarts te vragen of hij eerder dan over 2 jaar vervangen kan worden. Eerder vervingen ze 'm na 5 jaar, maar ze hebben ontdekt dat hij 8 jaar lang prima zou werken. Scheelt geld en ellende met het plaatsen. Maar ik heb geld en vond het plaatsen niet super vervelend
![]()
Oh echt!quote:Op woensdag 4 december 2024 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik las van de week dat ie voor anticonceptie 8 jaar zou voldoen, maar voor issues met je menstruatie maar 5. Dus dat kon je wel eens goed passend bij de richtlijn voelen.
Ja uhm… zo’n pop up winkel die je op elke kerstmarkt vindtquote:Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan gewoon niet zeggen wat de ultieme kerstwinkel is
Wat voor boom hebben jullie dat alleen het neerzetten al uren duurt?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn gisterenavond begonnen met het opzetten van de boom. Anders zou de eerstvolgende optie pas 21 december zijn dat is wat laat. Nu doen we elke avond een uurtje en dan staat bij wel over een paar dagen. Dan kan ik volgende week de ballen er in hangen.
quote:Op woensdag 4 december 2024 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja uhm… zo’n pop up winkel die je op elke kerstmarkt vindt
Enige volledig overdekte winkel op de kerstmarkt waar je in een slang mensen een rondje doorheen schuifelt om alle kerstdingetjes te zien en vervolgens te eindigen bij de kassa.
Fles werd al claustrofobisch toen hij de ingang zag. En was al 2858583 keer in een soortgelijke winkel geweest.
Ik ook. Hield me niet tegen.
Kathe Wohlfahrt.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan gewoon niet zeggen wat de ultieme kerstwinkel is
Jij wel jaquote:Op woensdag 4 december 2024 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kathe Wohlfahrt.
Anyway, dutje gedaan, nu zwemmen
Ik heb de XM3.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:04 schreef Tele6 het volgende:
En volgens mij ging gister dus de koptelefoon uit toen ik 'm van m'n hoofd deed, maar ging hij weer aan omdat ik de uitknop induwde om 'm (dacht ik dan) uit te zetten.
En de uitknop is zo klein dat ik de koptelefoon moest afzetten om 'm te vinden. Maar als ik de koptelefoon afzet, kan ik niet horen of hij aan of uit staat.
Er zit wel een piezelig lampje maar dat knippert met zulke langzame intervallen dat ik niet weet of hij nou aan is of niet meer.
Ik overweeg om het ding terug te sturen. Misschien is hij wel gewoon kapot. Of ben ik kapot.
Nou je mist er weinig aan hoor. Koud water is koud.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij wel ja![]()
Ik volgende week pas weer.
Hij gaat niet vanzelf aan als je 'm uitgezet hebt toch? Of gaat hij ook automatisch aan als je 'm op je hoofd doet?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb de XM3.
Onder op de linkeroorschelp zitten twee knopjes. Een is voor aan/uit. Als je erop drukt hoor je als het goed is ‘power on’ of ‘power off’.
Het andere knopje is voor als je wilt dat de koptelefoon zich opnieuw instelt op het omgevingsgeluid.
Ik zet hem altijd met dat knopje aan en uit. Ik weet niet of jouw nieuwere type meer opties zou moeten hebben, maar ik zag daar zo gauw niks over in de gebruiksaanwijzing van de 4.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij gaat niet vanzelf aan als je 'm uitgezet hebt toch? Of gaat hij ook automatisch aan als je 'm op je hoofd doet?
Wat is instellen op het omgevingsgeluid?
Een grote met allemaal losse takken die een voor een rechtgebogen en in de stam gedaan moeten worden. En dan de 600 lampjes nog. Gisteren hebben we de drie onderste lagen gedaan in 45 minuten. Vanavond en morgen nog een half uurtje denk ik. Het valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat voor boom hebben jullie dat alleen het neerzetten al uren duurt?
Bij mijn kunstboom is het til-klik-schud-wat verdwaalde takjes rechtbuigen en het inhang feest kan beginnen.
Ik denk elke keer dat ik bakken met geld moet overhouden, aangezien ik geen vermogens uitgeeft aan stofzuigrobots, koptelefoons en streamingdiensten, maar helaas, andere hobby'squote:Op woensdag 4 december 2024 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:tele6 geen idee, nooit zo’n ding gehad. En na jouw review denk ik dat ik er niks aan mis
Teringjantjequote:Op woensdag 4 december 2024 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een grote met allemaal losse takken die een voor een rechtgebogen en in de stam gedaan moeten worden. En dan de 600 lampjes nog. Gisteren hebben we de drie onderste lagen gedaan in 45 minuten. Vanavond en morgen nog een half uurtje denk ik. Het valt allemaal wel mee.
Dat dus, maar dan "vrouw met andere hobby´s"quote:Op woensdag 4 december 2024 16:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat ik bakken met geld moet overhouden, aangezien ik geen vermogens uitgeeft aan stofzuigrobots, koptelefoons en streamingdiensten, maar helaas, andere hobby's
Komt goedquote:Op woensdag 4 december 2024 17:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
TeringjantjeDat vraagt uiteraard wel om foto´s als ie af is
Een neppe boom met CUL-gerelateerde versieringquote:Op woensdag 4 december 2024 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komt goedHet is een echte CUL boom.
Dalekquote:Op woensdag 4 december 2024 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komt goedHet is een echte CUL boom.
Best hoor, het geld verdampt waar je bij staatquote:Op woensdag 4 december 2024 18:08 schreef derLudolf het volgende:
Hoe is het in Aachen, Flasche und Katze?
Bij de mijne kan ik in de connect app aangeven of ie het spelen moet pauzeren en of ie wel of niet uit moet gaan na een kwartier van hoofd af.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij gaat niet vanzelf aan als je 'm uitgezet hebt toch? Of gaat hij ook automatisch aan als je 'm op je hoofd doet?
Wat is instellen op het omgevingsgeluid?
Dus we hebben spontaan besloten morgen de kerstgrotten in Valkenburg met een bezoek te vererenquote:Op woensdag 4 december 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best hoor, het geld verdampt waar je bij staat![]()
Nu ff afpilzen in de hotelbar. Morgen gaat het regenen.
Het zootje stinkt behoorlijk daarquote:Op woensdag 4 december 2024 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb Fles zijn kaas in mijn gleuf meegesleept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |