SPOILER: Hunters regulier seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere maandagavond vanaf 1 april om 20.30!
= = =
Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!
Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-huntedOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat bedoel ik eigenlijk ook, dat de tip nu bewust vanuit de productie is gelekt. Jullie konden nu al voordat de pintransactie zou gaan plaatsvinden de focus leggen op Oudenbosch. Dat zijn in mijn ogen keuzes die de productie niet mag maken, ook omdat de deelnemers toch al zo in de kijker lopen met die cameraploeg erbij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:26 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het is precies andersom, ik mocht die tip zien (ik had mijn socials overgedragen). Waarschijnlijk omdat we toch de pintransactie zouden doorkrijgen. Ik kreeg dagelijks geldige tips.
Aan de andere kant is het voor iedereen, en zeker toekomstige deelnemers, wel veel eerlijker om te laten zien hoeveel tips wij krijgen. Nu maakte het niets uit (minuten namelijk).quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk ook, dat de tip nu bewust vanuit de productie is gelekt. Jullie konden nu al voordat de pintransactie zou gaan plaatsvinden de focus leggen op Oudenbosch. Dat zijn in mijn ogen keuzes die de productie niet mag maken, ook omdat de deelnemers toch al zo in de kijker lopen met die cameraploeg erbij.
Vond ik ook vrij opvallend lang duren ja en helemaal niet in de "visual" en er op af rennen. Voelde bijna alsof ze ze niet wilden pakkenquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
De arrestatie van die 2 Limburgers kwam trouwens nodeloos ingewikkeld op me over. De Hunters bleven ze maar vanaf een afstandje in de gaten houden. Als ze tijdens het inleveren van de autosleutel gewoon met die dikke Volvo de oprit blokkeerden was het toch veel makkelijker geweest? Nu volgde er nog een hele achtervolging te voet..
We wilden het liever met twee teams doen, en het tweede team was er nog niet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond ik ook vrij opvallend lang duren ja en helemaal niet in de "visual" en er op af rennen. Voelde bijna alsof ze ze niet wilden pakken
Vroeg me nog wel af wat er was gebeurd als die 2 gewoon bij die mensen bij wie ze aan de deur stonden naar binnen waren gevlucht. Dan had je er niet zomaar achteraan gemogen toch? Al is de kans dan klein dat ze nog ergens weten te ontkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
We wilden het liever met twee teams doen, en het tweede team was er nog niet.
Voor en achter dichtzetten. Al staat mij er iets van bij dat achter slecht dicht te zetten was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vroeg me nog wel af wat er was gebeurd als die 2 gewoon bij die mensen bij wie ze aan de deur stonden naar binnen waren gevlucht. Dan had je er niet zomaar achteraan gemogen toch? Al is de kans dan klein dat ze nog ergens weten te ontkomen natuurlijk.
Ja, dit viel mij ook op! Maar later realiseerde ik me dat ik met heel veel mensen in appgroeps zit waar ik bijna nooit persoonlijk mee app, mensen die ik via mijn partner ken of collega's ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat me trouwens ook leek op te vallen bij het zien van de beelden was dat dat appje dat aan Graemie werd verstuurd en dat werd "gekraakt" door de Hunters afkomstig leek te zijn van een telefoonnummer dat niet eens in zijn contacten stond.
Nee hoor, er zo heel af en toe ontkomt er ook wel iemand. Maar fitheid van de voortvluchtigen is iets wat we actief proberen te schatten, en is ook de reden waarom we Graimie en Hicham met twee teams deden. Je ziet ook dat de arrestaties worden gedaan door het tweede team en niet door het oplopende team.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:33 schreef ThijsTH het volgende:
1 ding snap ik nooit aan Hunted: dat 2 fitte jongens van begin 20 (die Limbo's) zich rennend laten pakken door 40-jarigen (die ook wel fit voor hun leeftijd zijn, maar nooit zo snel kunnen rennen als twintigers).
Of is er soms een regel bij Hunted dat ze gevaarlijke achtervolg partijen willen voorkomen over straten, en daarom zeggen van: als de Hunters al rennend binnen 10 meter komen dan moeten jullie je overgeven en dan maken we er alleen voor de TV shots nog een achtervolging van?
Is het ooit uitgezonden dat er een duo al rennend ontkomt?quote:Op vrijdag 6 december 2024 06:24 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee hoor, er zo heel af en toe ontkomt er ook wel iemand. Maar fitheid van de voortvluchtigen is iets wat we actief proberen te schatten, en is ook de reden waarom we Graimie en Hicham met twee teams deden. Je ziet ook dat de arrestaties worden gedaan door het tweede team en niet door het oplopende team.
Je moet ook niet onderschatten hoe getraind onze hunters zijn in tactisch oplopen zodat het niet een kwestie van snelheid is.
Beiden volgens mij nog nooitquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is het ooit uitgezonden dat er een duo al rennend ontkomt?
Ik snap dat tactisch oplopen voordelen biedt, maar in dit geval hield het enkel in dat ze de hunters pas zagen toen ze op zo'n 10 meter stonden. En toen was het een ren-duel met maar 10 meter voorsprong ofzo, maar alsnog kan je dan uitlopen en nooit meer te achterhalen zijn als je daadwerkelijk sneller bent dan de hunters.quote:Op vrijdag 6 december 2024 06:24 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee hoor, er zo heel af en toe ontkomt er ook wel iemand. Maar fitheid van de voortvluchtigen is iets wat we actief proberen te schatten, en is ook de reden waarom we Graimie en Hicham met twee teams deden. Je ziet ook dat de arrestaties worden gedaan door het tweede team en niet door het oplopende team.
Je moet ook niet onderschatten hoe getraind onze hunters zijn in tactisch oplopen zodat het niet een kwestie van snelheid is.
Je Hunter-naamgenoot is nog geen 40, die zat 1 klas hoger op m'n basisschool ik zie 'm nog wel eens heul hard fietsen.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:33 schreef ThijsTH het volgende:
1 ding snap ik nooit aan Hunted: dat 2 fitte jongens van begin 20 (die Limbo's) zich rennend laten pakken door 40-jarigen (die ook wel fit voor hun leeftijd zijn, maar nooit zo snel kunnen rennen als twintigers).
Of is er soms een regel bij Hunted dat ze gevaarlijke achtervolg partijen willen voorkomen over straten, en daarom zeggen van: als de Hunters al rennend binnen 10 meter komen dan moeten jullie je overgeven en dan maken we er alleen voor de TV shots nog een achtervolging van?
Thijs ws niet degene die ging rennen als ik het goed heb....die bleef in de auto zitten. Die vrouw van rond de 40 en man van rond de 40 achtervolgden en pakten die 2 Limbos.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:18 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Je Hunter-naamgenoot is nog geen 40, die zat 1 klas hoger op m'n basisschool ik zie 'm nog wel eens heul hard fietsen.
Maar respect hoe ze ze bijna altijd pakken in de laatste aflevering moest er volgens mij wel een auto in de remmen tijdens de achtervolging.
Het duo Roel en Boyd in seizoen 5 werd opgesplitst in een achtervolging. Roel wist toen alleen te ontkomen. Hij heeft de finale toen gehaald en wist dat hij op Texel moest zijn, maar niet waar precies. Dus extractie heeft hij toen gemist.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is het ooit uitgezonden dat er een duo al rennend ontkomt?
Ze renden Thijs & Co zo ongeveer in de armen toen ze het op een lopen zetten omdat ze het andere team aan zagen komen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:32 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Thijs ws niet degene die ging rennen als ik het goed heb....die bleef in de auto zitten. Die vrouw van rond de 40 en man van rond de 40 achtervolgden en pakten die 2 Limbos.
Ik denk dat het wellicht ook zit in het feit dat het ene duo een heel duidelijk doel heeft (voortvluchtigen pakken), terwijl de huntees in paniek zijn, geen duidelijk plan hebben waar ze heen moeten, tassen dan ook kwijt zouden zijn, elkaar wellicht, waardoor je ook niet 100% alleen maar volle kracht kunt rennen?quote:Op donderdag 5 december 2024 22:33 schreef ThijsTH het volgende:
Er wordt niet in elke aflevering een duo betrapt, en waarschijnlijk heeft de cameradrager inderdaad wel een traceerbare telefoon bij zich, maar de cameradrager wordt actief buiten het spel gehouden. Volgens mij is ook de afspraak dat als ze de camerapersoon wel zien, maar de huntees niet, dat ze niets gezien hebben, dat zal hetzelfde gelden voor de telefoon van de camerapersoonquote:Op vrijdag 6 december 2024 05:42 schreef spapaars het volgende:
Een beetje gemeen omdat ik het niet helemaal volg, maar.
Wordt er in elke aflevering een duo betrapt?
En weten we zeker dat de man of vrouw met de camera geen traceerbare smartphone bij zich heeft?
Ik hoorde ook al eens van die afspraak. Maar het is wel een hele rare afspraak. Je kan moeilijk echt uit je geheugen wissen dat je de cameraman gezien hebt. Je gaat dan toch in een bepaalde richting denken waar je dan toch wel voordeel uit hebt. Tenzij de regel echt is: alleen cameraman gezien, dan verplicht een half uur stil blijven staan op de plek waar je stond.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Er wordt niet in elke aflevering een duo betrapt, en waarschijnlijk heeft de cameradrager inderdaad wel een traceerbare telefoon bij zich, maar de cameradrager wordt actief buiten het spel gehouden. Volgens mij is ook de afspraak dat als ze de camerapersoon wel zien, maar de huntees niet, dat ze niets gezien hebben, dat zal hetzelfde gelden voor de telefoon van de camerapersoon
De camjo heeft een oortje in en zal van productie een seintje krijgen als wij dichtbij zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:32 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik hoorde ook al eens van die afspraak. Maar het is wel een hele rare afspraak. Je kan moeilijk echt uit je geheugen wissen dat je de cameraman gezien hebt. Je gaat dan toch in een bepaalde richting denken waar je dan toch wel voordeel uit hebt. Tenzij de regel echt is: alleen cameraman gezien, dan verplicht een half uur stil blijven staan op de plek waar je stond.
Dus dan komt het in de praktijk eigenlijk nooit voor dat ze alleen de cameraman zien, aangezien hij zich altijd verdekt opstelt?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:17 schreef Selmar het volgende:
[..]
De camjo heeft een oortje in en zal van productie een seintje krijgen als wij dichtbij zijn.
Tenzij je met een NH90 boven ze gaat hangen niet nee 😀quote:Op zaterdag 7 december 2024 01:43 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dus dan komt het in de praktijk eigenlijk nooit voor dat ze alleen de cameraman zien, aangezien hij zich altijd verdekt opstelt?
Is de productie niet bang dat de voortvluchtigen dit opmerken en daar dus voordeel uit halen (weten dat de Hunters dichtbij zijn terwijl ze dit eigenlijk niet konden weten)?
Moet je wel een beetje geografische kennis hebbenquote:Op maandag 9 december 2024 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
Wel grappig dat de jongens ongeveer een uurtje van de Grote Markt stonden
Of Monopoly gespeeld hebbenquote:Op maandag 9 december 2024 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje geografische kennis hebben
Dat wel jaquote:Op maandag 9 december 2024 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje geografische kennis hebben
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2024 20:51 schreef StephanL het volgende:
Dit duurt te lang voor broer en zus. Die worden zo gepakt, die zijn ook zoveel in beeld
Helpster Heleen is wel een toffe hoor. Ze gaat zelfs de kamer uit, zodat ze niets hoort.quote:Op maandag 9 december 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hunted, dan wil ik geen namen weten.
Voordeel dat dat ene team helemaal in het zuiden zit.quote:Op maandag 9 december 2024 20:53 schreef DaMart het volgende:
De hunters hebben zo dus ook de bladmuziek in handen, kunnen alle teams naar Groningen .
Zeker goede.quote:Op maandag 9 december 2024 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Helpster Heleen is wel een toffe hoor. Ze gaat zelfs de kamer uit, zodat ze niets hoort.
Maar niet snel genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |