Knap herkend!quote:Op maandag 2 december 2024 20:55 schreef Elleska het volgende:
Was dat het 'Grönnens Laid"?
Lol die zoeken ze net op, niet blijkbaar. het komt mij heel bekend voor maar ik weet niet waarvan.
Volgens mij hadden ze het liedje laten afspelen op een computer en dan komt het erg volksliedachtig over.quote:Op maandag 2 december 2024 21:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Even gemist, hoe kwamen die chicks erachter dat het om een volkslied ging?
50 euro was toch ook het maximum wat er gepind mocht worden.quote:
Ja maar dat wisten zij natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 december 2024 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
50 euro was toch ook het maximum wat er gepind mocht worden.
Nee, blijkbaar niet.quote:Op maandag 2 december 2024 21:09 schreef lars91 het volgende:
[..]
Ja maar dat wisten zij natuurlijk niet.
Ohja, heb dat zelf nog aan Selmar gevraagd hierquote:Op maandag 2 december 2024 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
50 euro was toch ook het maximum wat er gepind mocht worden.
Ik hoop echt dat zij gaan winnenquote:
Wel mooi.quote:Op maandag 2 december 2024 21:20 schreef DaMart het volgende:
Dat plan van Luc en Pim houdt de hunters vooralsnog wel lekker op de verkeerde plek aan het werk.
Ditquote:Op maandag 2 december 2024 21:23 schreef DaMart het volgende:
Jezus, je wachtwoord prijsgeven en het je medekandidaten moeilijk maken voor wat gore sushi.
O nee je had de juiste buurman te pakken, so close 😱quote:
Ik heb gelukkig dat laatste seizoen overgeslagen, maar die hebben naast dat ze nog nooit een originele noot hebben uitgebracht wel de gave om elk tv-programma waar ze aan mee hebben gedaan om zeep te helpenquote:Op maandag 2 december 2024 21:35 schreef lars91 het volgende:
Dit is bijna nog dommer dan die Huismanbroertjes bij in to the wild.
Nee hoor, we hebben ze hoogstens wat langer laten zitten tot ze echt honger hadden 😀quote:Op maandag 2 december 2024 21:24 schreef lars91 het volgende:
Hier heeft productie toch gewoon ingegrepen?
Kloptquote:Op maandag 2 december 2024 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat pizza peppi geen info meer levert aan de Hunters, wel jammer dat ze er achter gaan komen dat ze naar Groningen moeten voor de extractie
Yep, dat hadden ze netjes opgezetquote:Op maandag 2 december 2024 21:38 schreef whY... het volgende:
[..]
O nee je had de juiste buurman te pakken, so close 😱
Totaal 8 dacht ikquote:Op maandag 2 december 2024 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel afleveringen krijgen we nog eigenlijk
Jij snapt net zo goed als ik dat daar in geknipt wordt. En dat er bij het opsporingsteam gesimuleerd wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 03:07 schreef MadMaster het volgende:
In Kanaleneiland in Utrecht in het donker aangesproken worden door 2 medelanders met een spraakgebrek en dan nog een slaapplek voor ze regelen ook.
Jo bro, we zijn op de vlucht en zoeken een plek om te overnachten.
Hoezo, plofkraakje in Duitsland gedaan? Geen probleem, kom slapen, bro…
Ja, dat viel me ook op. Heel raar om dat als eerste berichtje van iemand te krijgenquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat me trouwens ook leek op te vallen bij het zien van de beelden was dat dat appje dat aan Graemie werd verstuurd en dat werd "gekraakt" door de Hunters afkomstig leek te zijn van een telefoonnummer dat niet eens in zijn contacten stond.
Ik snap het ergens, maar het houdt wel het beeld van manipulatie door de productie in stand. Ik blijf hetzelfde houden met die tips. Als je als Hunters in een buurtonderzoek vraagt of mensen info hebben en willen delen dan is dat prima, maar als je lukraak van Arie de buschauffeur een tip via de socials krijgt dat je twee mensen met rugzakken en een cameraploeg hebt zien lopen zou je dat als productie moeten tegenhouden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso mogen ze niet zomaar een telefoonnummer op TV tonen, dus ook dat stukje is waarschijnlijk in scene gezet met een bericht dat werkelijk is gestuurd door een ander.
Het is precies andersom, ik mocht die tip zien (ik had mijn socials overgedragen). Waarschijnlijk omdat we toch de pintransactie zouden doorkrijgen. Ik kreeg dagelijks geldige tips.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Ook wel opvallend dat er ineens weer een tip wordt doorgesluisd aan het team, ook net op het moment dat ze daar willen gaan pinnen. Qua productie en spannende tv willen maken is het allemaal wel erg "toevallig"
Wat me trouwens ook leek op te vallen bij het zien van de beelden was dat dat appje dat aan Graemie werd verstuurd en dat werd "gekraakt" door de Hunters afkomstig leek te zijn van een telefoonnummer dat niet eens in zijn contacten stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |