Ja eerst vond ik hem verschrikkelijk. Maar nu moet ik om hem lachenquote:Op donderdag 5 december 2024 08:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik ook. Ik ben fan van die sjorleone. Kan erg om hem lachen.
Klopt dat is ie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Sjorleone is Ajacied ga ik vanuit. Weet heel zijn achtergrond niet en waar hij vandaan komt, maar vermoed uit Amsterdam.
Goeie samenvatting! Sjorleone heeft geweldige uitsprakenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Laurel is een vreselijk mokkel maar Estelle idem. Eerst dreigen met vertrekken en dan toch je keutel intrekken, dan ben je gewoon een act; klaar.
Sjorleone was weer eindbaas deze aflevering, pakt het goed aan en lult met iedereen mee en ondertussen yoghurt hij Charlotte elke avond vol terwijl hij haar dom vindt, topshow!
Echt niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik speelde net Call of duty...
Tegen... sjorleone_1908
Misschien is dat gewoon de sjorleone en is hij gewoon voor feyenoord
Ow je kent hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk niet dat je nu moet gaan schelden tegen Sjorleone. Bedankt, ook namens hem...
Ow ik ook.ik zie geen verwijzingen naar een voetbalclubquote:Op zondag 22 december 2024 10:39 schreef freaky40 het volgende:
Nee, maar heb zijn socials even door gekeken, en toen wist ik al genoeg.
Het is Lo-rel!quote:Op donderdag 19 december 2024 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Elke keer hoop ik dat zie die vreselijke Laurel er uit flikkeren. Wordt hoogtijd.
Tanja Jess heeft dit ook nog wel eens gepresenteerd, vond het zelfs leuker dan Temptation Island.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doet iedereen alsof dit nieuw is ?
Op oa tik-tok en Instagram dan. Ik keek rond 2000 al naar de eerste Amerikaanse versie met de legendarische dave en later kwam de Nederlandse versie op veronica waar Melissa van Andy van der meijden bekend mee is geworden.
Sjorleone en Charlotte zijn EXIT helaas. En dat vind ik belachelijk want dat had Valerio wel even mogen melden. Bij al die gameshows of het nu ER is of dit wordt verteld wat de consequentie is als je verliest, dan kun je extra je best doen. Wat een fail dit!quote:Op donderdag 26 december 2024 15:02 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Leuke aflevering weer!
Estelle vind ik niet leuk en waarom kan ik niet uitleggen. Joey is maar een jankerd, Matthijs ook.
Gijsje lijkt mij een saai persoon, die Billy ook.
Ik hoop dat Sjorleone en Charlotte winnen maar ik zie Sjorleone er nog wel voor aan dat hij Charlotte voor de bus gooit als dat nodig is.
Blij dat Pascha eruit is, vond haar ineens erg arrogant bij de ceremonie.
Pasha doet mij denken aan een jonge Georgina Verbaan. Zelfde stemmetje en koppie.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sjorleone en Charlotte zijn EXIT helaas. En dat vind ik belachelijk want dat had Valerio wel even mogen melden. Bij al die gameshows of het nu ER is of dit wordt verteld wat de consequentie is als je verliest, dan kun je extra je best doen. Wat een fail dit!
Pasha, lieve meid en een beetje een anti-deelnemer voor dit soort reality shows. Ze doet me een beetje aan Billy uit Utopia denken maar dan wat verzorgder. Jammer dat vreselijke Laurel met haar arrogante smoelwerk er nog in zit.
Ik geloof er niks van dat Sjorleone naar huis moet. De programmamakers hebben ook wel door dat ie een smaakmaker is. Zeker in een programma waar de eliminatieregels niet vooraf duidelijk zijn kunnen ze dan echt wel met de regels spelen. Mijn gok: ze moeten stemmen en omdat ze laatste bij die opdracht zijn geworden krijgen ze alvast 1 extra stem tegen. En daarna mogen ze blijven en gaat ander koppel naar huis.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sjorleone en Charlotte zijn EXIT helaas. En dat vind ik belachelijk want dat had Valerio wel even mogen melden. Bij al die gameshows of het nu ER is of dit wordt verteld wat de consequentie is als je verliest, dan kun je extra je best doen. Wat een fail dit!
Pasha, lieve meid en een beetje een anti-deelnemer voor dit soort reality shows. Ze doet me een beetje aan Billy uit Utopia denken maar dan wat verzorgder. Jammer dat vreselijke Laurel met haar arrogante smoelwerk er nog in zit.
Zou kunnen, kan me niet voorstellen dat hij met Charlotte moet wieberen. Zou wel een deceptie zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 02:01 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat Sjorleone naar huis moet. De programmamakers hebben ook wel door dat ie een smaakmaker is. Zeker in een programma waar de eliminatieregels niet vooraf duidelijk zijn kunnen ze dan echt wel met de regels spelen. Mijn gok: ze moeten stemmen en omdat ze laatste bij die opdracht zijn geworden krijgen ze alvast 1 extra stem tegen. En daarna mogen ze blijven en gaat ander koppel naar huis.
Ze hebben de race gelopen en zijn gelukkig niet afgehaakt dankzij Sjor. Laurel en die gozer hebben vals gespeeld dus die gaan denk ik het veld ruimenquote:Op vrijdag 27 december 2024 02:01 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat Sjorleone naar huis moet. De programmamakers hebben ook wel door dat ie een smaakmaker is. Zeker in een programma waar de eliminatieregels niet vooraf duidelijk zijn kunnen ze dan echt wel met de regels spelen. Mijn gok: ze moeten stemmen en omdat ze laatste bij die opdracht zijn geworden krijgen ze alvast 1 extra stem tegen. En daarna mogen ze blijven en gaat ander koppel naar huis.
Dat zou top zijn, ook weer opgeruimd dat domme kind.quote:Op zondag 29 december 2024 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben de race gelopen en zijn gelukkig niet afgehaakt dankzij Sjor. Laurel en die gozer hebben vals gespeeld dus die gaan denk ik het veld ruimen
Ik herhaal: het is Lo-rel!quote:Op zondag 29 december 2024 01:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, ook weer opgeruimd dat domme kind.
Ik neem aan dat vals spelen zwaarder weegt, het had alleen niet veel gescheeld of ze waren afgehaakt omdat Charlotte niet verder wilde. Dan had nog wel eens 4 man exit kunnen zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 01:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, ook weer opgeruimd dat domme kind.
Tuurlijk niet. Het is overduidelijk dat de productie Sjorleone er tot het einde toe in wil hebben dus als ze bij zo'n stom spelletje opgeven tellen ze het gewoon als laatste eindigen, en was er hetzelfde gebeurd als nu.quote:Op zondag 29 december 2024 12:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat vals spelen zwaarder weegt, het had alleen niet veel gescheeld of ze waren afgehaakt omdat Charlotte niet verder wilde. Dan had nog wel eens 4 man exit kunnen zijn.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:19 schreef Hunter het volgende:
Die Joey moet tegen zichzelf beschermd worden. Totaal geen gevoel voor relativering. Wat een jankmuil
Ik erger me kapot aan hem. Met z'n achterlijke Leidse (ik denk dat dat het is tenminste) accent en z'n overdreven rustige praten. En dan dat broekje zo perfect in z'n riem, zo achterlijk netjes. Eng mannetje die zichzelf helemaal geweldig vindt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:19 schreef Hunter het volgende:
Die Joey moet tegen zichzelf beschermd worden. Totaal geen gevoel voor relativering. Wat een jankmuil
Leiden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan hem. Met z'n achterlijke Leidse (ik denk dat dat het is tenminste) accent en z'n overdreven rustige praten. En dan dat broekje zo perfect in z'n riem, zo achterlijk netjes. Eng mannetje die zichzelf helemaal geweldig vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De uitzending staat al bijna 12 uur onlinequote:Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Uit netheid, omdat de aflevering net een paar uur online staat. Morgen hoeft dat niet meer.
Ja, waarvan de meeste uren mensen lagen te slapen....effectief paar uur dus.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De uitzending staat al bijna 12 uur online
Wat een ongelofelijke hufter die Sjorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die afgeraffelde eindes is wel een dingetje bij rtl/videoland he verraders, expeditie Robinson nu weer dit programma na dat de winnaar bekend is gelijk snel einde aflevering en einde reeks de laatste jaren kan er nog geen flashback van af.
Hij had het elke keer gezegd dat hij alleen voor het geld ging in zijn beschouwingen voor de camera.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke hufter die SjorEn die komt er mee weg ook. Had het niet verwacht eigenlijk wat een player. Denk niet dat Charlotte die bal had laten vallen maar oh wat moet die zich kut voelen. En ja dit had wel even iets meer gekund qua uitzending de afterparty
Had ik ook niet verwacht expeditie, de verraders etc krijgen dat ook niet. Bij hbo en MTV doen ze dat wel de verraders Belgie heeft dan wel weer een reünie uitzending. En tot voor kort was de studio finale van expeditie Robinson dat ook een beetje. Laatste wat bij rtl een reünie kreeg was bestemming X vorig jaar volgens mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:36 schreef rickyszz het volgende:
Lees nu idd van 1 van de kandidaten dat er geen reünie uitzending komt, zonde zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |