SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Finale is gewoon volgende week. Dat zag je in de outro. Volgende week komt de bal in het spel. Ik dacht ook even dat de intrede van nog 1 laatste nieuwe bewoner deze week zou betekenen dat het spel nog weken langer duurt maar nee, ze kiezen er blijkbaar voor om met veel bewoners de laatste aflevering in te gaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:35 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige actie van Jeffrey, die zag de bui al hangen met die nieuwe. Strategische keuze en geweldig geslaagd mag ik wel zeggen.En weer een nieuwe meid er bij naast 2 nieuwe gozers. Benieuwd wanneer de finale is want het gaat maar door.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net als dat mokkel met dat vreselijke Amsterdamse accent best redelijk koppie om te zien maar een vrouw die elke keer praat over zweet dat in der naat staat en andere vergelijkbare platte opmerkingen daar kruipt de penis terug van de buik in.
Echt hoe dom kun je zijn, heb je vorig seizoen niet gekeken..quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:37 schreef ThijsTH het volgende:
Dit scenario zag ik van mijlen ver aankomen. Het enige wat ik niet had verwacht is dat Mert zo dom was om al op 20K te gooien. Ik dacht dat ie 100% tot 50K ging wachten. Heel dom van hem want als je een beetje mensenkennis hebt dan weet je dat Chinouk echt nooit zou gooien.
Chinoukje ging wel huilen zoals voorspeld maar ik had het heftiger verwacht.
Sjorleone gooide de bal bij 30.000 euro kapot.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Jezus man, wat een langdradige finale. Liever had ik Junior en Channel in de finale gehad. Onsympathieke brabo die Mert met dito domme dingen, beetje narcistisch zelfs. Maar had dan ook gewoon een vent geweest en gewoon op 50k die bal gedropt zoals Sjorleone deed vorig seizoen, dan ben je een baas. Nu gewoon een kneus.
Die Zoe met dat aangeleerde ordinaire Amsterdamse accentje en die Maria met haar rare maniertjes van praten, 2 meest vermoeiende meiden daar dit seizoen.
Dat verhaal van Mert daarvan snap ik niet dat we daar niets van in de afleveringen hebben mee gekregen! Dit seizoen was beter dan het eerste maar dan moet je wel betere keuzes maken in de storytelling want dit komt nu over bij de kijker als wat hebben wij gemist? Is dat echt gebeurd of loopt Mert uit zijn arrogante nekje te lullen.
Reünie? Staat dat al ergens aangekondigd dan wanneer die op Videoland staat? Tijdens de finale was dat nog niet duidelijk.
zie mijn post boven jequote:Op vrijdag 9 januari 2026 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Jezus man, wat een langdradige finale. Liever had ik Junior en Channel in de finale gehad. Onsympathieke brabo die Mert met dito domme dingen, beetje narcistisch zelfs. Maar had dan ook gewoon een vent geweest en gewoon op 50k die bal gedropt zoals Sjorleone deed vorig seizoen, dan ben je een baas. Nu gewoon een kneus.
Die Zoe met dat aangeleerde ordinaire Amsterdamse accentje en die Maria met haar rare maniertjes van praten, 2 meest vermoeiende meiden daar dit seizoen.
Dat verhaal van Mert daarvan snap ik niet dat we daar niets van in de afleveringen hebben mee gekregen! Dit seizoen was beter dan het eerste maar dan moet je wel betere keuzes maken in de storytelling want dit komt nu over bij de kijker als wat hebben wij gemist? Is dat echt gebeurd of loopt Mert uit zijn arrogante nekje te lullen.
Reünie? Staat dat al ergens aangekondigd dan wanneer die op Videoland staat? Tijdens de finale was dat nog niet duidelijk.
Constant aan dat nep haar plukken. Vreselijk wijfquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zeg het niet snel maar wat is die Maria een domme geit zeg. Vreselijk vermoeiend type.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |