abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219356934
Nou, Zoe terug en Chanel pleite dus. Leek er nog even op dat Junior haar zou volgen maar nee, gelukkig niet. Dat is tenminste nog 1 smaakmaker. Ze maken het programma nu wel een beetje kapot met zoveel plottwist want Jeffrey had er zeker niet uit gemoeten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219412370
Wat leuk, alle afgevallen deelnemers weer in 1x terug waar een keuze uit gemaakt mocht worden wie van de 2 mannen en 2 vrouwen mochten blijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219468087
Heerlijk sensatie weer hoor! Maar ligt het nou aan mij of is die Zoë nou een beetje labiel?
pi_219470285
Niet zo'n beetje ook, en die ruzie tussen Jeffrey en haar was een beetje gestaged. Zat gewoon te lachen toen hij niet uit zijn woorden kon komen. Jeffrey is wel de smaakmaker dit seizoen, de Sjorleone van het spel met Junior als een goede 2e maar wat rustiger. En er blijven maar nieuwe komen, hoeveel afleveringen duurt dit seizoen eigenlijk?
Allemaal cabaretteketet!
pi_219470401
Als het goed is zijn het er weer 10 afleveringen
  vrijdag 12 december 2025 @ 01:18:53 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219470755
Ze gooien er teveel random mensen snel uit zeker in het begin dan ken je die mensen niet als kijker. van sommige deelnemers wist ik de naam nog niet of ze waren alweer weg in het Charla Dave Keith seizoen in de usa en die op Veronica later met Melissa was dat niet.

Sowieso lijkt dat seizoen met Melissa van Andy, en die psycobelg Erik wel spoorloos. Die Erik was zijn tijd ver vooruit met dit soort programma’s die had toen al een kladblokje met namen van alle andere deelnemers met pro, en cont’s dat seizoen van vroeger zou ik graag nog wel eens terug willen zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_219470903
Bekijk deze YouTube-video

Ik vind die Bart extreem veel lijken, in zowel doen en laten als uiterlijk als naam, op de voetballer (en deelnemer aan Slimste Mens) Bart Vriends. Vonden jullie dat ook?
pi_219470957
Overigens ik zie het vrij duidelijk aankomen op een finale met Mert en Chinouk waarbij Mert 100% zeker de bal gaat droppen en Chinouk in huilen uit gaat barsten.
pi_219530135
Mega saaie aflevering vandaag.....
pi_219532166
Ja geen uitcheck ceremonie helaas vandaag. Dat nieuwe chicky weet ook niet wat ze wil, dan weer Jeffrey, dan weer die zouteloze Brabo. TeamJef.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219584309
Geweldige actie van Jeffrey, die zag de bui al hangen met die nieuwe. Strategische keuze en geweldig geslaagd mag ik wel zeggen. _O_ En weer een nieuwe meid er bij naast 2 nieuwe gozers. Benieuwd wanneer de finale is want het gaat maar door.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219584979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 02:35 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige actie van Jeffrey, die zag de bui al hangen met die nieuwe. Strategische keuze en geweldig geslaagd mag ik wel zeggen. _O_ En weer een nieuwe meid er bij naast 2 nieuwe gozers. Benieuwd wanneer de finale is want het gaat maar door.
Finale is gewoon volgende week. Dat zag je in de outro. Volgende week komt de bal in het spel. Ik dacht ook even dat de intrede van nog 1 laatste nieuwe bewoner deze week zou betekenen dat het spel nog weken langer duurt maar nee, ze kiezen er blijkbaar voor om met veel bewoners de laatste aflevering in te gaan.
Ik vind het wel saai allemaal zo de laatste weken eigenlijk. Het enige wat het nog goed kan maken is als Mert de bal keihard op de grond gooit en Chinouk in tranen uitbarst. Of een ander koppel met hetzelfde scenario.
pi_219711235
Toch nog geen finale vandaag dus. Wel een zilveren bal geintroduceerd. Wel geinig maar ik wacht nog steeds op een huilend Chinoukje volgende week....
pi_219713222
Jeffrey eruit met Yazmine helaas. Ik had het hem zelf wel de finale gegund. Nu mag Junior hem pakken wat mij betreft maar ik vrees dat het die vreselijke Mert gaat worden en/of Chinouk. Je ziet dat dat helemaal aan de storytelling.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219718548
Uiteindelijk toch Darren die die zilveren bal pakte, zou Zoë leuk hebben gevonden :D

Weet iemand wat voor bedrag erop stond?
pi_219719214
Nee maar zo hoog waren die bedragen niet.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')