abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216149027
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:19 schreef Hunter het volgende:
Die Joey moet tegen zichzelf beschermd worden. Totaal geen gevoel voor relativering. Wat een jankmuil
:D

Maar die 2 gaan toch nooit winnen. Zeker als de oude hotelgasten mogen stemmen
pi_216153443
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:19 schreef Hunter het volgende:
Die Joey moet tegen zichzelf beschermd worden. Totaal geen gevoel voor relativering. Wat een jankmuil
Ik erger me kapot aan hem. Met z'n achterlijke Leidse (ik denk dat dat het is tenminste) accent en z'n overdreven rustige praten. En dan dat broekje zo perfect in z'n riem, zo achterlijk netjes. Eng mannetje die zichzelf helemaal geweldig vindt.
pi_216154530
Estelle heeft zich wel aardig in de finale gewurmd. Met haar pruil lippen _O- Ik hoop op Sjormans en aanhang
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216154581
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik erger me kapot aan hem. Met z'n achterlijke Leidse (ik denk dat dat het is tenminste) accent en z'n overdreven rustige praten. En dan dat broekje zo perfect in z'n riem, zo achterlijk netjes. Eng mannetje die zichzelf helemaal geweldig vindt.
Leiden?
Rotterdam...
pi_216156231
Mooie twist zo aan het begin. Sjorleone en Charlotte for the win volgende week! Perfect scenario nu zo voor ze, zeker nu Laurel lekker opgedonderd is. Die Estelle had nooit de finale mogen halen, dus hopelijk gaat die nog voor de uiteindelijke finale in de laatste aflevering er uit volgende week.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216159881
We hebben Billy en Gijsje nog :P Denk dat die gaan winnen :)
Die hebben echt met niemand gezeik gehad toch?
pi_216160557
Nee volgens mij niet maar ik vind ze zo enorm saai. Vooral Billy met zijn “boefje” constant in het begin. Zelden zo’n burgerlijk type gezien als hem.

Gijsje ook maar die word misschien meegesleurd in Billy zijn saaiheid :P

Joey is denk ik enorm gekwetst door vrouwen. Niet dat ik het perse leuk zou vinden wanneer mijn vriend aan iemand zijn voeten lebbert maar hij kan niet veel hebben, snel overstuur.
  vrijdag 3 januari 2025 @ 22:29:30 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216166952
Wij kijken aflevering 2 van deze nieuwe versie tot nu toe valt het tegen die ouwe usa versie uit 2004 met Charla en Dave was beter.

Maar ook de eerste Nederlandse versie ( waar Melissa van Andy voor het eerst opdook op tv)
Gepresenteerd door Tanja Jess lijkt veel gekker geweest te zijn met die enge belg die àlles berekend had.

Vergeleken met die epische programma’s oogt dit allemaal een beetje saai en braaf eigenlijk.

In de usa versie kwamen ooit alle eerder weggestemden terug om de boel een weekend lang op stelten te zetten vlak voor de finale uiteindelijk wonnen Charla Tara Keith en Dave alsnog maar het was wel fantastische televisie om naar te kijken.

Ik vind het wel jammer dat kijkers van nu het oude originele programma niet kennen dat viel mij bij echte meisjes in de jungle ook al op vooral jongeren.

Ik heb zelfs een topic uit die tijd teruggevonden.

SHO / Paradise Hotel 2 Charla is hot, Amy is not
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216168140
Ik heb het allemaal gekeken, maar weet het echt niet meer :@
  woensdag 8 januari 2025 @ 12:59:26 #60
268260 Dr.Mikey
pi_216214026
Inmiddels zijn wij bij.
Qua productie oogt het allemaal wel wat goedkoper en wat minder groots ter vergelijking zeker met de eerste Amerikaanse editie die gewoon een live uitzending had waardoor mensen konden meedoen die de eerste afleveringen thuis hadden gezien. Maar het kijkt wel lekker weg verder jammer dat veel deelnemers vaak bij een veilige keuze gaan staan waardoor er relatief weinig drama ontstaat en die Sjorleone ofzo lijkt mij in het echt geen fijne vent in een relatie zoals hij die Charlotte totaal in zijn macht heeft.
R.I.P DTS.
  woensdag 8 januari 2025 @ 13:14:51 #61
268260 Dr.Mikey
pi_216214170
En een gemiste kans om niet net als bij echte meisjes even snel een montage van de eerste reeks te laten zien met we zijn terug na 20 jaar.
Maar misschien komt dat omdat echte meisjes altijd bij rtl is uitgezonden en paradise hotel (de Nederlandse versie) vroeger bij veronica werd uitgezonden.
R.I.P DTS.
  donderdag 9 januari 2025 @ 02:17:07 #62
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_216223312
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216225614
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216225861
Waarom spoilers?
pi_216226220
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
Waarom spoilers?
Uit netheid, omdat de aflevering net een paar uur online staat. Morgen hoeft dat niet meer.
pi_216226233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:37 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Uit netheid, omdat de aflevering net een paar uur online staat. Morgen hoeft dat niet meer.
De uitzending staat al bijna 12 uur online _O-
pi_216226733
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
De uitzending staat al bijna 12 uur online _O-
Ja, waarvan de meeste uren mensen lagen te slapen....effectief paar uur dus.
pi_216226869
Ik vond het een mooie aflevering! Leuk programma.
pi_216227489
Ik vond het stemmen in die finale nergens op slaan. Het zou anders in elkaar moeten zitten, waarbij elk koppel dit spel met de bal moet spelen om geld. En ja, dan een wat lager bedrag, anders kost het de productie teveel. Maar laat ieder koppel om 10 of 20K spelen, veel leuker.
pi_216229616
Geweldig, droomfinale en droomwinnaar en terecht ook. Alleen vond ik de finale wel een rare plottwist, die je dit seizoen kunt uithalen maar volgend seizoen natuurlijk niet meer want dan gaat iedereen op hun hoede zijn want degene die je wegstuurt kan aan het eind van de rit wel in de jury zitten. En dat Sjors zou winnen tegenover de 2 laatste nieuwe stond ook al vast want daar hadden de 'juryleden' meer mee dan de 2 nieuwe, dus easy clap.
Mooie actie ook van hem om voor het geld te gaan. Hij heeft helemaal niets in die griet gezien, al toen hij binnen was werd het duidelijk 'tussen de regels door' dat hij daar voor het geld kwam en zeker niet voor de liefde. Ondertussen heeft hij haar wel even mogen voljoggeren, pik je toch even mee ouwe _O- ! Het geld toch een beetje waard geweest die Charlotte _O- ^O^
Erg leuk seizoen dus, maar volgend jaar die finale iets anders vormgeven. Er moet overigens veel gebeuren wil je dit seizoen met character Sjorleone overtreffen, denk dat er weinig van deze unieke personen die geweldig TV maken kunt vinden.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 10 januari 2025 @ 00:13:14 #71
268260 Dr.Mikey
pi_216235506
Die afgeraffelde eindes is wel een dingetje bij rtl/videoland he verraders, expeditie Robinson nu weer dit programma na dat de winnaar bekend is gelijk snel einde aflevering en einde reeks de laatste jaren kan er nog geen flashback van af.
R.I.P DTS.
pi_216235624
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die afgeraffelde eindes is wel een dingetje bij rtl/videoland he verraders, expeditie Robinson nu weer dit programma na dat de winnaar bekend is gelijk snel einde aflevering en einde reeks de laatste jaren kan er nog geen flashback van af.
Wat een ongelofelijke hufter die Sjor _O- En die komt er mee weg ook. Had het niet verwacht eigenlijk wat een player. Denk niet dat Charlotte die bal had laten vallen maar oh wat moet die zich kut voelen. En ja dit had wel even iets meer gekund qua uitzending de afterparty >:)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216236169
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 00:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat een ongelofelijke hufter die Sjor _O- En die komt er mee weg ook. Had het niet verwacht eigenlijk wat een player. Denk niet dat Charlotte die bal had laten vallen maar oh wat moet die zich kut voelen. En ja dit had wel even iets meer gekund qua uitzending de afterparty >:)
Hij had het elke keer gezegd dat hij alleen voor het geld ging in zijn beschouwingen voor de camera.

Dus dan klopt het.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_216238314
Jammer dat er geen reünie komt.
pi_216239422
Had hier gelezen, nog niet gekeken maar was al wel benieuwd naar dit seizoen. Vroeger kwam de Amerikaanse versie op tv had die ooit gekeken dus had al verwachtingen.

Leuker dan verwacht met de plotwistsen. En Sjorleone ja geweldig, en hij doet het sneaky spelen maar idd echt een smaakmaker (eens met de rest :P ).
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_216240154
Lees nu idd van 1 van de kandidaten dat er geen reünie uitzending komt, zonde zeg! :'(
pi_216241003
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jammer dat er geen reünie komt.
Edit: laat maar, verkeerde topic.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 10 januari 2025 @ 18:34:32 #78
268260 Dr.Mikey
pi_216243289
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 13:36 schreef rickyszz het volgende:
Lees nu idd van 1 van de kandidaten dat er geen reünie uitzending komt, zonde zeg! :'(
Had ik ook niet verwacht expeditie, de verraders etc krijgen dat ook niet. Bij hbo en MTV doen ze dat wel de verraders Belgie heeft dan wel weer een reünie uitzending. En tot voor kort was de studio finale van expeditie Robinson dat ook een beetje. Laatste wat bij rtl een reünie kreeg was bestemming X vorig jaar volgens mij.
R.I.P DTS.
pi_216250109
Ik vond de finale matig, sowieso dat ze tegen een super nieuw stel stonden. Het was spannender geweest als 2 "original" stellen tegenover elkaar hadden gestaan.

Ik had wel verwacht dat Sjorleone de bal zou laten vallen, maar ik had nog een blokje gewacht, bij 40.000
pi_216325405
Gijsje en Sjorleone een stel?
pi_216456279
Jammer dat niemand hier zich beseft dat Sjorleone bijna 10 jaar ouder dan Charlotte is. En zeker als je jonger bent is bijna 10 jaar verschil best wel echt fors. Dan is het een stuk makkelijker om iemand te manipuleren. Bovendien was Sjorleone (en ik zeg dit echt) “intelligenter” dan Charlotte. In het land der blinden is één oog koning zullen we maar zeggen. Als je dan een dom meisje van 20 zich volledig laat manipuleren door een slimmere kerel van bijna 30, dan krijg je dit resultaat. En dan is die vent nog ongelofelijk dom door niet gewoon tot 50k te hebben gewacht om die bal kapot te gooien, want dat had ook makkelijk nog gekund. Maar wacht op zijn minst in elk geval tot 40k. Maar goed, iemand die zichzelf ”Sjorleone” noemt kan je ook niet te veel van verwachten…

Om niet helemaal negatief te zijn: het was prima wegkijk TV, maar weet niet of ik een nieuw seizoen weer zou kijken. Het was allemaal wel erg standaard verder. Geen gekke plottwists, behalve Sjorleone vreselijk saaie kandidaten, weinig spanning.
pi_219207277
Seizoen 2 vandaag live gegaan op Videoland met de eerste 2 afleveringen. Begint wel weer leuk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219213909
Junior is de nieuwe Sjorleone van dit seizoen, voor dezelfde aanpak wil hij gaan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219218968
Oeh ik had dit helemaal uit mijn hoofd gewist, dankzij de kick ga ik ook weer kijken. Ik vond het wel leuk verleden keer.
Dank je wel Freaky :Y)
pi_219257518
Die nieuwe Jeffrey lijkt eigenlijk achteraf meer op Sjorleone moet ik zeggen, zelfde branie. Beetje een jongere versie van Danny de Munk. Die zorgt nu al voor flink wat reuring. Zitten leuke plottwists in dit seizoen waarmee dit seizoen nu al veel leuker lijkt dan het eerste.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219258348
Sorry maar wat zien die vrouwen en Jackie toch in die Dylano, lekker fout om daarna weer bedrogen te worden :')
pi_219258608
Rare ogen heeft die gast ook.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219261304
Mooie payback van die Kay om Jackie en Dylano naar huis te sturen, en haantje Romain z’n Kipje is ook mooi naar huis, daag :D :W
pi_219265854
Ze zijn wel heel scheutig met mensen naar huis sturen, ik had nog wel meer van die Jackie willen zien eigenlijk.

Overigens snap ik er geen reet van dat Peter van der Vorst dit programma wel wil uitzenden maar Temptation Island niet meer vindt kunnen. Dit gaat er nog veel harder aan toe met elkaar naaien, met het enige verschil dat er hier nog geen officiele relatie is weliswaar, maar toch....
pi_219266056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 17:01 schreef ThijsTH het volgende:
Ze zijn wel heel scheutig met mensen naar huis sturen, ik had nog wel meer van die Jackie willen zien eigenlijk.

Overigens snap ik er geen reet van dat Peter van der Vorst dit programma wel wil uitzenden maar Temptation Island niet meer vindt kunnen. Dit gaat er nog veel harder aan toe met elkaar naaien, met het enige verschil dat er hier nog geen officiele relatie is weliswaar, maar toch....
Bij Temptation Island was de rode draad om relaties kapot te maken, dat vond hij niet meer kunnen.
pi_219266064
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Die nieuwe Jeffrey lijkt eigenlijk achteraf meer op Sjorleone moet ik zeggen, zelfde branie. Beetje een jongere versie van Danny de Munk. Die zorgt nu al voor flink wat reuring. Zitten leuke plottwists in dit seizoen waarmee dit seizoen nu al veel leuker lijkt dan het eerste.
Ja Jeffrey is een prima aanvulling en de haantjes daar staan gelijk op scherp, heerlijk _O-
pi_219266112
Die gast waarvan die meid is weggestuurd gaat woestboos worden op Jeffrey. Die denkt dat hij heel wat is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219266119
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Die gast waarvan die meid is weggestuurd gaat woestboos worden op Jeffrey. Die denkt dat hij heel wat is.
Die was al pissig op hem voordat ze was weggestuurd en zou hem er wel even erop aanspreken :D
pi_219266126
Wat een wijskneus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219306737
Nou, het was even leuk voor zolang het duurde. Jeffrey al weer wieberen, jammer. Vond het wel een smaakmaker, maar die Yasmine was niet te vertrouwen, dat was gelijk al duidelijk. Leuke plottwist op het einde, Brenda is terug dus die gaat weer rommelen in de verhouding met Junior en Chanel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219306973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:56 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het was even leuk voor zolang het duurde. Jeffrey al weer wieberen, jammer. Vond het wel een smaakmaker, maar die Yasmine was niet te vertrouwen, dat was gelijk al duidelijk. Leuke plottwist op het einde, Brenda is terug dus die gaat weer rommelen in de verhouding met Junior en Chanel.
Brenda?

Je bedoelt Zoe
pi_219306994
Zoe ja.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 21 november 2025 @ 04:01:24 #98
268260 Dr.Mikey
pi_219307050
Het zijn teveel snelle wisselingen dit seizoen.
R.I.P DTS.
pi_219309071
Misschien dat Jeffrey nu ook gewoon terug gaat keren, als Zoe dat al kan. Ik vind het wel jammer, juist een leuke gast die echt wel TV kan maken wordt er na 2 aflevering al uitgehaald. Ik denk dat er nog wel wat gebeuren daaromtrent.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219313439
Haha wat een muts, die zegt dat die (donkere gozer) er voor haar is als ze hem nodig heeft. Vraagt Velario om een voorbeeld "Nou met mijn haar stijlen" _O- Godver ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')