abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215755299
Vanaf donderdag 7 november is het nieuwe programma 'Paradise Hotel' exclusief te zien bij Videoland.

Paradise Hotel is een realityprogramma waarin een groep singles onderling een strategisch liefdesspel gaat spelen. Bij het inchecken in het hotel hebben de kandidaten aangeven of ze komen voor het geld of voor de liefde. Het Videoland-programma wordt gepresenteerd door Valerio Zeno.
Deelnemers:

Joey

Joey maakt meteen duidelijk dat hij voor het geld komt. Met zijn strategisch inzicht en vlotte babbel legt hij makkelijk connecties, maar hij deinst niet terug om harten te breken als dat moet. Joey is vastbesloten om het spel te domineren en met de hoofdprijs naar huis te gaan.

Zee

Deze deelneemster heeft een charmante en mysterieuze persoonlijkheid. Ze is lief en sociaal, maar weet ook precies wanneer ze het spel slim moet spelen om de touwtjes in handen te houden. Voor Zee is het geen probleem om met mannen om te gaan, maar haar ware strategische kracht komt tevoorschijn wanneer ze met andere vrouwen speelt.

Laurel

Laurel is een avontuurlijke powervrouw. Ze is georganiseerd, kan goed praten en heeft een energieke uitstraling. Hoewel ze openstaat voor de liefde, is ze niet bang om het roer om te gooien en het spel tactisch te spelen als de romantiek niet op haar pad komt.

Chris

Deze deelnemer komt naar het hotel met de intentie om de liefde te vinden, maar hij weet ook hoe hij een strategisch spelletje speelt. Zijn vlotte babbel en vriendelijke karakter maken hem geliefd, maar hij komt wel met het doel om te winnen. Liefde of niet, hij aarzelt niet om zijn charme in te zetten als dat voor het spel nodig is.

Cathinca

Volgens haar vrienden is Cathinca lief, eerlijk en makkelijk in de omgang. Ze is op zoek naar een ander type man dan waar ze normaal op valt en hoopt in het hotel haar ware liefde te vinden. Als dat niet lukt is ze niet bang om haar tactische kant te laten zien en voor de overwinning te strijden.

Daan

Daan staat bekend om zijn eerlijkheid en het talent om mensen te lezen. Uitdagingen aangaan is zijn ding, en in Paradise Hotel wil hij die kant volop laten zien. Voor Daan is liefde belangrijker dan geld, maar hij is niet bang om het spel te spelen als de liefde er niet tussen zit.

Estelle

Deze deelneemster heeft twee kanten. Ze is enerzijds rustig, maar kan ook verrassend impulsief en grappig uit de hoek komen. Haar kalmte in stressvolle situaties maakt haar een krachtige speelster in het spel. Vertrouwen in anderen heeft ze niet tijdens het spel. Maar is ze zelf wel te vertrouwen?

Jessel

Jessel is een geboren strateeg. Zijn leven draait om plannen en strategie, en daarom is hij vastbesloten om de hoofdprijs naar huis te gaan. Hij laat duidelijk weten dat liefde niet zijn doel is en dat hij alles op alles zet om te winnen, zelfs als dat betekent dat hij iemand moet versieren die niet zijn type is.

Gijsje

Deze vrouw weet wat ze wil en heeft geen blad voor haar mond. Hoewel ze het hotel binnenkomt met het idee om liefde te vinden, houdt ze haar opties open. Als het moet zal ze een man aan het lijntje houden om zelf in het spel te blijven. Voor Gijsje is het bereiken van haar doel het allerbelangrijkste.

Billy

Deze macho-man is een echte sfeermaker. Hij komt voor de liefde en is erop gebrand om de dames in het hotel beter te leren kennen in de hoop zijn perfecte match te vinden. Met zijn humor en charismatische uitstraling brengt hij de groep tot leven. Hij is niet bang om de leiding te nemen en gebruikt dat ook zeker in het spel om zijn doelen te bereiken.

Charlotte

Charlotte is een zelfverzekerde en uitgesproken deelneemster die confrontaties niet uit de weg gaat. Ze houdt van de aandacht die ze krijgt en speelt het spel strategisch. Hoewel ze sociaal is, maakt ze duidelijk dat het vormen van vriendschappen niet haar prioriteit is. Voor Charlotte draait alles om winnen.

Bron en beeldmateriaal RTL/Videoland

[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 03-12-2024 12:46:38 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_215773311
Ik kijk ook *O*
pi_215773435
Ik ook. Ik ben fan van die sjorleone. Kan erg om hem lachen.
pi_215773437
En wat een afschuwelijke wenkbrauwen heeft Charlotte, mijn hemel.
pi_215774338
ook leuke serie om te volgen
pi_215775895
Sjorleone is een eindbaas, beetje pauper maar wel een grappige pauper en prima voor deze show. Jammer dat Zee er uit is, vond haar wel leuk en een beetje een anti-deelnemer voor dit soort programma's. Ze had wel een leuke vibe over zich en had een mening. Leuk weetje: Emil uit Utopia 1 is trouwens eind redacteur van deze nieuwe show las ik laatst.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215783321
Sjorleone: kwam ongelooflijk dom over toen ie binnenkwam, maar blijkt toch een stuk slimmer dan we dachten. Is nu de smaakmaker. Heerlijk ook dat ie gewoon zegt dat Charlotte dom is.

Ik had wel te doen met Estelle, ik vond het best een slimme zet en had ook niet verwacht dat Joey zo dom was om het niet te snappen. Pas de volgende dag begon ie het een beetje te snappen blijkbaar.

Gijsje vind ik de leukste van de dames. Prachtig haar, leuke uitstraling, en een redelijk stel hersens nog ook.
pi_215784319
Laurel is een vreselijk mokkel maar Estelle idem. Eerst dreigen met vertrekken en dan toch je keutel intrekken, dan ben je gewoon een act; klaar.
Sjorleone was weer eindbaas deze aflevering, pakt het goed aan en lult met iedereen mee en ondertussen yoghurt hij Charlotte elke avond vol terwijl hij haar dom vindt, topshow! _O-
Allemaal cabaretteketet!
pi_215787478
Heerlijke verfrissende show dit! Beetje Temptation Island en Ex on the beach meets Wie is de Mol. Sjorleone wiens echte naam eigenlijk Johan Patrick is is wel echt de smaakmaker van deze show en speelt het spel heel tactisch. Een leuk weetje is ook dat hij voor dit programma in het speciaal onderwijs werkte. Verder heeft deze show 10 afleveringen en of deze show ook nog een reünie uitzending is nog niet zeker volgens deelnemer Matthijs, (ff aan hem gevraagd gisteren).

[ Bericht 6% gewijzigd door rickyszz op 06-12-2024 19:25:03 ]
pi_215787648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 08:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik ook. Ik ben fan van die sjorleone. Kan erg om hem lachen.
Ja eerst vond ik hem verschrikkelijk. Maar nu moet ik om hem lachen _O-

Joey ken ik overigens, maar moest wel lachen toen hij ging janken, zo ken ik hem niet :D
pi_215787664
Gijsje O+
Want Feyenoord _O_
pi_215790906
Sjorleone is Ajacied ga ik vanuit. Weet heel zijn achtergrond niet en waar hij vandaan komt, maar vermoed uit Amsterdam.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215792481
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Sjorleone is Ajacied ga ik vanuit. Weet heel zijn achtergrond niet en waar hij vandaan komt, maar vermoed uit Amsterdam.
Klopt dat is ie.
Des te opmerkelijker dat Sjorleone en Gijsje op Tiktok erg veel met elkaar omgaan, veel samen live gaan enzo. Het suggereert dat ze weleens een relatie zouden kunnen hebben.
pi_215815710
Over Sjorleone, dit verwacht je ook niet :D https://www.shownieuws.nl(...)e-aan-paradise-hotel
Allemaal cabaretteketet!
pi_215857088
Was weer een vermakelijke aflevering, Sjorleone de smaakmaker van deze show. Als die er uit is wordt het in 1 klap toch minder. Hopelijk blijft hij nog lang aanwezig en pakt hij de winst aan het eind.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215915958
Die Rick komt me bekend voor, heeft ie niet eens aan Love Island meegedaan?

Edit: nee laat maar, is niet zo. Hij lijkt alleen enorm op Ruud Feltkamp, dat dan weer wel.

[ Bericht 40% gewijzigd door ThijsTH op 19-12-2024 04:12:38 ]
pi_215917653
Topshow weer hoor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215923348
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Laurel is een vreselijk mokkel maar Estelle idem. Eerst dreigen met vertrekken en dan toch je keutel intrekken, dan ben je gewoon een act; klaar.
Sjorleone was weer eindbaas deze aflevering, pakt het goed aan en lult met iedereen mee en ondertussen yoghurt hij Charlotte elke avond vol terwijl hij haar dom vindt, topshow! _O-
Goeie samenvatting! Sjorleone heeft geweldige uitspraken
pi_215923505
Elke keer hoop ik dat zie die vreselijke Laurel er uit flikkeren. Wordt hoogtijd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215942128
Ik speelde net Call of duty...
Tegen... sjorleone_1908 _O-

Misschien is dat gewoon de sjorleone en is hij gewoon voor feyenoord :P
pi_215945216
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik speelde net Call of duty...
Tegen... sjorleone_1908 _O-

Misschien is dat gewoon de sjorleone en is hij gewoon voor feyenoord :P
Echt niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215950976
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Echt niet.
Kan toch :P
pi_215951004
Ik denk niet dat je nu moet gaan schelden tegen Sjorleone. Bedankt, ook namens hem...
Allemaal cabaretteketet!
pi_215952743
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk niet dat je nu moet gaan schelden tegen Sjorleone. Bedankt, ook namens hem...
Ow je kent hem persoonlijk?
pi_215953597
Nee, maar heb zijn socials even door gekeken, en toen wist ik al genoeg.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215962723
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:39 schreef freaky40 het volgende:
Nee, maar heb zijn socials even door gekeken, en toen wist ik al genoeg.
Ow ik ook.ik zie geen verwijzingen naar een voetbalclub
pi_215963391
Goed kijken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215972618
:')
pi_216007550
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Elke keer hoop ik dat zie die vreselijke Laurel er uit flikkeren. Wordt hoogtijd.
Het is Lo-rel!
pi_216009885
Matthijs en Laurel :r
pi_216010350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 09:53 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Het is Lo-rel!
Nou en.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 26 december 2024 @ 13:46:43 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216010704
Waarom doet iedereen alsof dit nieuw is ?
Op oa tik-tok en Instagram dan. Ik keek rond 2000 al naar de eerste Amerikaanse versie met de legendarische dave en later kwam de Nederlandse versie op veronica waar Melissa van Andy van der meijden bekend mee is geworden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216011738
Leuke aflevering weer!
Estelle vind ik niet leuk en waarom kan ik niet uitleggen. Joey is maar een jankerd, Matthijs ook.

Gijsje lijkt mij een saai persoon, die Billy ook.
Ik hoop dat Sjorleone en Charlotte winnen maar ik zie Sjorleone er nog wel voor aan dat hij Charlotte voor de bus gooit als dat nodig is.

Blij dat Pascha eruit is, vond haar ineens erg arrogant bij de ceremonie.
pi_216013162
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doet iedereen alsof dit nieuw is ?
Op oa tik-tok en Instagram dan. Ik keek rond 2000 al naar de eerste Amerikaanse versie met de legendarische dave en later kwam de Nederlandse versie op veronica waar Melissa van Andy van der meijden bekend mee is geworden.
Tanja Jess heeft dit ook nog wel eens gepresenteerd, vond het zelfs leuker dan Temptation Island.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216013207
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 15:02 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Leuke aflevering weer!
Estelle vind ik niet leuk en waarom kan ik niet uitleggen. Joey is maar een jankerd, Matthijs ook.

Gijsje lijkt mij een saai persoon, die Billy ook.
Ik hoop dat Sjorleone en Charlotte winnen maar ik zie Sjorleone er nog wel voor aan dat hij Charlotte voor de bus gooit als dat nodig is.

Blij dat Pascha eruit is, vond haar ineens erg arrogant bij de ceremonie.
Sjorleone en Charlotte zijn EXIT helaas. En dat vind ik belachelijk want dat had Valerio wel even mogen melden. Bij al die gameshows of het nu ER is of dit wordt verteld wat de consequentie is als je verliest, dan kun je extra je best doen. Wat een fail dit!
Pasha, lieve meid en een beetje een anti-deelnemer voor dit soort reality shows. Ze doet me een beetje aan Billy uit Utopia denken maar dan wat verzorgder. Jammer dat vreselijke Laurel met haar arrogante smoelwerk er nog in zit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216016215
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 17:11 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Sjorleone en Charlotte zijn EXIT helaas. En dat vind ik belachelijk want dat had Valerio wel even mogen melden. Bij al die gameshows of het nu ER is of dit wordt verteld wat de consequentie is als je verliest, dan kun je extra je best doen. Wat een fail dit!
Pasha, lieve meid en een beetje een anti-deelnemer voor dit soort reality shows. Ze doet me een beetje aan Billy uit Utopia denken maar dan wat verzorgder. Jammer dat vreselijke Laurel met haar arrogante smoelwerk er nog in zit.
Pasha doet mij denken aan een jonge Georgina Verbaan. Zelfde stemmetje en koppie.
pi_216017750
Als ze net zo links als een deurkruk als Georgina, laat dan maar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216019801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 17:11 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van dat Sjorleone naar huis moet. De programmamakers hebben ook wel door dat ie een smaakmaker is. Zeker in een programma waar de eliminatieregels niet vooraf duidelijk zijn kunnen ze dan echt wel met de regels spelen. Mijn gok: ze moeten stemmen en omdat ze laatste bij die opdracht zijn geworden krijgen ze alvast 1 extra stem tegen. En daarna mogen ze blijven en gaat ander koppel naar huis.
pi_216022828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 12:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
Matthijs en Laurel :r
Matthijs is een echte jankerd.
pi_216023392
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 02:01 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van dat Sjorleone naar huis moet. De programmamakers hebben ook wel door dat ie een smaakmaker is. Zeker in een programma waar de eliminatieregels niet vooraf duidelijk zijn kunnen ze dan echt wel met de regels spelen. Mijn gok: ze moeten stemmen en omdat ze laatste bij die opdracht zijn geworden krijgen ze alvast 1 extra stem tegen. En daarna mogen ze blijven en gaat ander koppel naar huis.
Zou kunnen, kan me niet voorstellen dat hij met Charlotte moet wieberen. Zou wel een deceptie zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216048784
Oh ik begin er nu aan, leuk een topic :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216062066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 02:01 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ze hebben de race gelopen en zijn gelukkig niet afgehaakt dankzij Sjor. Laurel en die gozer hebben vals gespeeld dus die gaan denk ik het veld ruimen :W
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 29 december 2024 @ 01:14:14 #43
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216062149
Is het programma heel anders als vroeger met Charla en Dave ?

Dat vond ik wel episch Charla en Dave hadden alle badguys naar huis gespeeld en die kwamen in de seizoens finale allemaal weer terug. Keith en Tara deelde de winst nog maar Charla liet Dave achter met niks _O- 2003 maar ik weet het nog als de dag van gisteren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216062526
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 01:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze hebben de race gelopen en zijn gelukkig niet afgehaakt dankzij Sjor. Laurel en die gozer hebben vals gespeeld dus die gaan denk ik het veld ruimen :W
Dat zou top zijn, ook weer opgeruimd dat domme kind.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216063023
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 01:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik herhaal: het is Lo-rel!
pi_216065373
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 03:16 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik herhaal: het is Lo-rel!
Ben je nou aan het trollen of wat?!
Allemaal cabaretteketet!
pi_216067794
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 01:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat vals spelen zwaarder weegt, het had alleen niet veel gescheeld of ze waren afgehaakt omdat Charlotte niet verder wilde. Dan had nog wel eens 4 man exit kunnen zijn.
pi_216143509
Nou eindelijk Laurel eruit *O*
pi_216143911
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 12:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik neem aan dat vals spelen zwaarder weegt, het had alleen niet veel gescheeld of ze waren afgehaakt omdat Charlotte niet verder wilde. Dan had nog wel eens 4 man exit kunnen zijn.
Tuurlijk niet. Het is overduidelijk dat de productie Sjorleone er tot het einde toe in wil hebben dus als ze bij zo'n stom spelletje opgeven tellen ze het gewoon als laatste eindigen, en was er hetzelfde gebeurd als nu.
pi_216147557
Die Joey moet tegen zichzelf beschermd worden. Totaal geen gevoel voor relativering. Wat een jankmuil
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')