Gewoon een halve maan op hun jas.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze iets op hun mouw naaien. Dan weet je wie je moet monitoren
En een avondklok graagquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
En preventief fouilleren. Want voor je het weet lopen ze met een bomgordel of een kromzwaard rond!1!1quote:
Nou nou, ik ben best voorstander van dat je een bepaalde doelgroep extra in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:56 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik vind dat elke allochtoon gemonitord moet worden. De gebeurtenissen vorige maand in Amsterdam waren de druppel; er is duidelijk destijds een vergissing gemaakt om die lui het Nederlanderschap toe te kennen.
Asielzoekerscentra verder versoberen! Beetje zoals concentratiekampen zeg maar. Dat moet wel afschrikken!quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik wil eigenlijk een door de staat aangestuurde molestatie van winkels van immigranten
Je slaat die stappen zeker niet over. Je kunt ze wel sneller doen. Echter, is er ook sprake van spoed? Er is geen crisis, ook gezien het gebrek aan haast waarmee Faber zelf werkt. Het is inmiddels alweer weken geleden dat van het noodrecht is afgezien en tot een spoedwet is besloten. Dus om nou alles te laten vallen en geen adviezen van de geeigende instanties te willen of debatten hierover lijkt me niet op zijn plek.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja, die stappen sla je over of doe je extra snel. Wat denk je dat een spoedwet inhoudt?
Maar, en dat was dus eigenlijk mijn punt, je gaat zien dat de kamerleden die eerst opriepen tot een spoedwet, nu echt niet meer akkoord zullen gaan met een versnelling. Timmermans en Bontenbal vonden in het voorjaar nog dat een spoedwet de koninklijke route was, maar zullen nu voor zorgvuldigheid gaan. Eigenlijk precies waar Wilders en Faber bang voor waren. Uit datzelfde artikel:
De ‘spoedwetroute’ zou voor NSC’ers wél acceptabel zijn, en daarmee een kabinetscrisis kunnen voorkomen. Maar premier Schoof houdt vooralsnog voet bij stuk, zei hij donderdag. Ook verantwoordelijk asielminister Marjolein Faber voelt niks voor een spoedwet. Ze vreest vertraging als Kamerleden ‘schriftelijke vragen’ gaan stellen of ‘technische briefings’ organiseren.
Is niet nodig want ik slacht geen joden in straten af.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gelukkig worden mensen zoals jij al gemonitord.
Wat is er mis met monitoren?. Het CBS monitort al tientallen jaren bevolkingsgroepen. Sinds Amsterdam 2024 is monitoring van allochtonen ("wie zijn ze, wat willen ze, wat zijn ze van plan"?) een basisvereiste voor de staatsveiligheid en veiligheid van niet-moslims.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Het monitoren voor evt de staatsveiligheid zou voor iedereen zijn veiligheid moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:31 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Wat is er mis met monitoren?. Het CBS monitort al tientallen jaren bevolkingsgroepen. Sinds Amsterdam 2024 is monitoring van allochtonen ("wie zijn ze, wat willen ze, wat zijn ze van plan"?) een basisvereiste voor de staatsveiligheid en veiligheid van niet-moslims.
Heel bijzonder dat je denkt dat CBS of SCP achter beweegredenen gaat komen van de criminelen in het algemeen. Van reltuig tot hooligans tot drugsdealers tot terroristen...quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:31 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Wat is er mis met monitoren?. Het CBS monitort al tientallen jaren bevolkingsgroepen. Sinds Amsterdam 2024 is monitoring van allochtonen ("wie zijn ze, wat willen ze, wat zijn ze van plan"?) een basisvereiste voor de staatsveiligheid en veiligheid van niet-moslims.
Zou het wat uitmaken? Een deel van de samenleving voelt zich geen Nederlander, maar heeft zich dat ook nooit gevoeld.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Denk je dat op basis van etniciteit strenger straffen en dergelijke wel zal helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |