Jep. Ik startte september '23 met mijn behandeling, dus was in '23, '24 en straks ook weer in '25 mijn volledige eigen risico kwijt eraan. Nou heb ik fantastische hulp waar mijn kwaliteit van leven sinds de start echt absoluut enorm door is verbeterd en heb ik het er dus absoluut voor over, máár dat is ook wel makkelijk praten omdat ik het zonder problemen kan betalen. Al is er geen verschil meer met lichamelijke zorg bij zo'n lang traject, want dan zou je bij lichamelijke zorg ook wel in vervolg-dbc's terecht gekomen zijn in die jaren en dan moet je dus ook wel alsnog weer eigen risico betalen. Maar bij relatief kortdurende behandelingen kun je bij de GGZ dus echt net rot uitkomen als je vlak voor nieuwe jaar kan beginnen en dan is het verschil met lichamelijke zorg wel groot.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:13 schreef exode het volgende:
Ja dat had ik vlindertje, die deed pijn....dubbel eigen risico kwijt. Ik wist dat vooraf dus niet, maar goed het was ook niet bepaald een uitje.
Voordeel is wel dat als ik aanvullend fysio verzeker B ook meer behandelingen vergoed krijgt. Realiseerde ik met net ineens.
Welke HST gebruik je dan?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:50 schreef Tink89 het volgende:
Ik soepeer mijn eigen risico elk jaar op, maar betaal daarnaast voor de HST ook nog ruim 60 euro per doosje. Want die worden niet vergoed. Stom gedoe...
De zoely pil.quote:
Mijne is ook nog steeds niet klaar. Wel bijna inmiddels wa thij deed een spurtje.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo, terug van de ortho. Over een jaar maar eens terug. Op die 8 kiezen/tanden die nog moeten wisselen gaat ze geen beugel plakken. Beetje laat wisselen voor een bijna 13 jarige
We probeerden je te lokkenquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde me even komen melden hier, val ik in een werkgerelateerd topic![]()
Anyway, gaat goed hier, ben weer ( parttime ) aan het werk, lekker verzekeringscheckjes doen
Er zit wel een kies te wiebelen. Maar de oudste had ook op zijn 15e pas zijn laatste kies eruit, dus ik kijk er niet gek van op.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijne is ook nog steeds niet klaar. Wel bijna inmiddels wa thij deed een spurtje.
Ik zou de beelden geblurd op de wijk Facebook of in een groeps App van de wijk zetten. Of de ouders even hun kinderen kunnen opvoeden omdat je de beelden anders met de politie deelt. Weten zij veel dat ze daar niets mee doen. Of je print screenshots uit de video's en hangt die aan bomen/lantaarnpalen in de straat. Mooie tekst erbij. Wel anoniemquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:18 schreef Ynske het volgende:
Boh wat heb ik toch een hekel aan van die opgeschoten jeugd die het tof vind om bewust vuurwerk in tuinen op honden te gooien
En wat zegt handhaving, ja we gaan kijken,maar als we zelf niets zien/horen dan kunnen we niets.
Ik heb alles op camera staan, maar daar mogen ze ook niets mee.
Gek, bij mij staat wel voorraad bij Noordwijk, Noordwijkerhout en Leiden!quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:37 schreef Tink89 het volgende:
Woont er iemand in de buurt van een hema die deze etui nog heeft?
https://www.hema.nl/vrije(...)-koala-14430103.html
Online bestellen gaat niet meer en geen hema in wijde omtrek die m nog heeft.
Edit: da's oa Den Bosch, Rotterdam beursplein, Leiden, den haag, Noordwijk...
Ja dat bedoel ik ook. Ik had het lijstje erbij gezet van hema's waar hij wel nog te krijgen is. Ik woon in de buurt van Roermond, hier is hij nergens meer te vinden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gek, bij mij staat wel voorraad bij Noordwijk, Noordwijkerhout en Leiden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:50 schreef Tink89 het volgende:
Ik soepeer mijn eigen risico elk jaar op, maar betaal daarnaast voor de HST ook nog ruim 60 euro per doosje. Want die worden niet vergoed. Stom gedoe...
Er zouden er nog genoeg moeten zijn, dus als je wilt kijken: heel erg graag!quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:18 schreef Aure het volgende:
Beursplein hiero![]()
Heel misschien kan ik morgen even langs gaan, anders wordt het donderdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |