Cautions breeding..quote:Op zondag 1 december 2024 18:10 schreef Sabata het volgende:
safetycars still continuing to breed safetycars
quote:Op zondag 1 december 2024 18:10 schreef Tijn het volgende:
Hier kan Perez voor de verandering eens niks aan doen. Althans, daar ga ik vanuit.
quote:Op zondag 1 december 2024 18:10 schreef Mano_ het volgende:
Perez schrok er ook even van dat hij in de punten reed. Heeft het gelijk rechtgezet.
Jaquote:Op zondag 1 december 2024 18:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
Indycar? Ik luister altijd naar BTCC
wow dan zal Max zo ook wel een straf krijgen om het te balancerenquote:Op zondag 1 december 2024 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) NOTED - FAILING TO SLOW UNDER YELLOW FLAGS
RB moet half uur zeuren om ze uberhaupt te laten kijkenquote:Op zondag 1 december 2024 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wow dan zal Max zo ook wel een straf krijgen om het te balanceren
Ik ook. Laat Lawson maar lekker "rijpen" bij Vcarbquote:
Hier kan Perez niks aan doen, die smileys doen me denken dat je er anders over nadenkt?quote:
Wat? Hij deed het zelf hoorquote:
Lasagnettes hierquote:
Hij deed het zelf hoor..quote:Op zondag 1 december 2024 18:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hier kan Perez niks aan doen, die smileys doen me denken dat je er anders over nadenkt?
quote:
Viel mee...ff banden opwarmenquote:Op zondag 1 december 2024 18:10 schreef Netsplitter het volgende:
Max gleed alle kanten op tijdens de herstart
Misschien het gevolg van de spin en niet de oorzaak?quote:Op zondag 1 december 2024 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom kon die niet meer verder. Tuurlijk.
Ze moeten toch even kijken welke straf 'passend' is, maar met die SC's is het lastig te bepalen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:14 schreef Nober het volgende:
Waarom moet dat zolang duren voordat Norris under investigation is?
Ook bij die valse start van Lewis duurde 9 rondes.
Stewards moeten eerst even een paspoort check doenquote:Op zondag 1 december 2024 18:14 schreef Nober het volgende:
Waarom moet dat zolang duren voordat Norris under investigation is?
Ook bij die valse start van Lewis duurde 9 rondes.
After the race...quote:Op zondag 1 december 2024 18:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze moeten toch even kijken welke straf 'passend' is, maar met die SC's is het lastig te bepalen.
Die maakt ook nog veel te veel domme fouten om WDC te worden.quote:Op zondag 1 december 2024 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Ach, Norris
Godzijdank is het kampioenschap al dood
We zijn in Qatarquote:
Kampioenschap is al beslistquote:
dat iddquote:Op zondag 1 december 2024 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind dit echt overdreven, maar goed
Ik ook wel, hoor. Maar ja, karma.quote:Op zondag 1 december 2024 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Is ook om Abu Dhabi spannend te maken voor WCC.quote:Op zondag 1 december 2024 18:18 schreef wdn het volgende:
Die stewards hebben echt een schroef los.
Ze vliegen echt alle kanten op
OH en deze straf alleen omdat RB het bij ze aangaf. ZELF hadden ze niks gedaan.
Exact, nu de rijderstitel is vergeven.quote:Op zondag 1 december 2024 18:18 schreef 3rr0r het volgende:
Krampachtige actie om te doen lijken alsof ze niet partijdig zijn geweest het hele seizoen
Dan maar bij iederéén doorslaan, wel zo eerlijkquote:Op zondag 1 december 2024 18:18 schreef LTVDK het volgende:
De FIA is nu opeens wel aan het doorslaan
Veiligheid natuurlijk het argument maar dit is erg zwaar gestraftquote:Op zondag 1 december 2024 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Hamiltop.quote:
quote:Op zondag 1 december 2024 18:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Veiligheid natuurlijk het argument maar dit is erg zwaar gestraft
quote:Op zondag 1 december 2024 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan maar bij iederéén doorslaan, wel zo eerlijk
Die heb ik gemist. Wat was er met Hamilton?quote:
Nee hoor, te hard rijden onder geel kan gevaarlijke situaties oplevern dus dat moet streng bestrafd wordenquote:
Daarvoor moet Piastri nog uitvallenquote:Op zondag 1 december 2024 18:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Is ook om Abu Dhabi spannend te maken voor WCC.
quote:Op zondag 1 december 2024 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Dit gaan straks puntjes voor Sauber worden
Echt he.quote:Op zondag 1 december 2024 18:20 schreef Evenstar het volgende:
Eerlijke reactie: Beetje zwaar
Reactie, wetende wat voor rotzooi F1 er van maakt op dit moment: Terecht
Zeldzaam veel zeldzame foutjes vandaag. Speeding in the pitlane.quote:Op zondag 1 december 2024 18:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Wat was er met Hamilton?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2024 18:20 schreef Zwoerd het volgende:
Een signaal afgeven dat ze heus geen anti-Max bias hebben. Ze maken er al tijden lang een potje van.
Ja, deze had hij ook in Brazilie moeten krijgen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind die straf logisch. Het is niet aan de coureurs om te beoordelen of het onder geel wel nodig is om langzamer te gaan rijden.
Het kan gevaarlijk zijn, maar zelfs als het dat niet is pakt Norris een oneerlijk voordeel ten opzichte van de rest die wel inhoudt.
Die snappen het zelf niet meer.quote:
Zoals ik zei: als ze doorslaan, dan maar bij iederéén. Wel zo eerlijkquote:Op zondag 1 december 2024 18:20 schreef greysbones het volgende:
Mij god wat is dit voor een shit show
neu...quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Rnie het volgende:
Nu moet Verstappen Leclerc de overwinning gunnen.
Dat zat eens keer zo'n minidriver filmpje?quote:
Punten! Oh wacht.quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef R-woud93 het volgende:
Norris schuift zo weer een plekje op allen
Nog een paar straffen en Joe gaat winnen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Dit gaan straks puntjes voor Sauber worden
quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
En dan dachten we dat de FIA gisteren aan het klooien was
quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik zei: als ze doirslaan, dan maar bij iederéén. Wel zo eerlijk
Dat wordt wel in perspectief geplaatst zo jaquote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ze strooien echt met penalty's, dat ene plekje voor Max stelt uiteindelijk niks voor
Nee iddquote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ze strooien echt met penalty's, dat ene plekje voor Max stelt uiteindelijk niks voor
Tjonge wat een lafbek is het gewordenquote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton wil weer eens gewoon kappen
Domme keus gezien de straf die hij dan meeneemt.quote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton wil stoppen, heeft er geen zin meer in
Sowieso niet, als Max eens traf krijgt rakt die alleen maar meer gemotiveerdquote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
Achter de SC, waarschijnlijk het moment met Norris.quote:
Streep af van de f1 bingokaartquote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton wil weer eens gewoon kappen
HIj mag het ook niet van het team.quote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Domme keus gezien de straf die hij dan meeneemt.
quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
de negative sloeg op dat Ham wilde stoppenquote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Hamilton Okay, we've got a drive through penalty for speeding in the pit lane, so it looks like you forgot to press the button on that first time behind the safety car. Negative.
Buiten dat om, hij is al WK dus voor hem maakt het niks meer uit.quote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sowieso niet, als Max eens traf krijgt rakt die alleen maar meer gemotiveerd
Jaaquote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Rnie het volgende:
Dan hebben we oorlog met Engeland.
Ojaquote:Op zondag 1 december 2024 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd wat Max vanmiddag tegen Ben Sulayem heeft gezegd dat de FIA ineens helemaal los gaat
quote:Op zondag 1 december 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Ferrari de stewards heeft omgekocht
Flinke prijs. Grote prijs?quote:Op zondag 1 december 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Ferrari de stewards heeft omgekocht
Nee. Gewoon de winst pakken.quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Rnie het volgende:
Dan hebben we oorlog met Engeland.
Of laten zien aan compromitterend materiaalquote:
Netflixisering.quote:Op zondag 1 december 2024 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is wel goede entertainment maar dit zootje heeft niets met sport te maken.
Maxflixiseringquote:
Is nog niet zo verquote:Op zondag 1 december 2024 18:26 schreef _UserName_ het volgende:
Maar, 2 saubers in de punten, hoe lang is dat geleden?
Geworden?quote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Tjonge wat een lafbek is het geworden
Ik vind het ergens ook wel wat hebben dat Sauber met 0 punten eindigt en dan toch nog ¤60 miljoen prijzengeld krijgtquote:Op zondag 1 december 2024 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Hoewel ik Albon de punten ook gun, zou het ook wel tof zijn als Bottas nog in de punten rijdt, beide Saubers in de punten
Was altijd al mentaal zwak en wilde vroeger ook soms race opgeven.quote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Tjonge wat een lafbek is het geworden
Kut, nu heb ik het gejinxtquote:
Ja en reken maar dat hij overal op gaat letten.quote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sowieso niet, als Max eens traf krijgt rakt die alleen maar meer gemotiveerd
En als Norris erlangs gaat?quote:Op zondag 1 december 2024 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bottas gaat boven Sargeant eindigen in de wk-stand na deze race
Daar legt hij MateFlix wel even voor wegquote:Op zondag 1 december 2024 18:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en reken maar dat hij overal op gaat letten.
Als hij aan het cruisen is gaat hij echt overal op letten
Haas heeft dit al eens keer voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel wat hebben dat Sauber met 0 punten eindigt en dan toch nog ¤60 miljoen prijzengeld krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |