Zoals ik zei: als ze doorslaan, dan maar bij iederéén. Wel zo eerlijkquote:Op zondag 1 december 2024 18:20 schreef greysbones het volgende:
Mij god wat is dit voor een shit show
neu...quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Rnie het volgende:
Nu moet Verstappen Leclerc de overwinning gunnen.
Dat zat eens keer zo'n minidriver filmpje?quote:
Punten! Oh wacht.quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef R-woud93 het volgende:
Norris schuift zo weer een plekje op allen
Nog een paar straffen en Joe gaat winnen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:20 schreef LTVDK het volgende:
Dit gaan straks puntjes voor Sauber worden
quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
En dan dachten we dat de FIA gisteren aan het klooien was
quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik zei: als ze doirslaan, dan maar bij iederéén. Wel zo eerlijk
Dat wordt wel in perspectief geplaatst zo jaquote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ze strooien echt met penalty's, dat ene plekje voor Max stelt uiteindelijk niks voor
Nee iddquote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ze strooien echt met penalty's, dat ene plekje voor Max stelt uiteindelijk niks voor
Tjonge wat een lafbek is het gewordenquote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton wil weer eens gewoon kappen
Domme keus gezien de straf die hij dan meeneemt.quote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton wil stoppen, heeft er geen zin meer in
Sowieso niet, als Max eens traf krijgt rakt die alleen maar meer gemotiveerdquote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
Achter de SC, waarschijnlijk het moment met Norris.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |