Cautions breeding..quote:Op zondag 1 december 2024 18:10 schreef Sabata het volgende:
safetycars still continuing to breed safetycars
quote:Op zondag 1 december 2024 18:10 schreef Tijn het volgende:
Hier kan Perez voor de verandering eens niks aan doen. Althans, daar ga ik vanuit.
quote:Op zondag 1 december 2024 18:10 schreef Mano_ het volgende:
Perez schrok er ook even van dat hij in de punten reed. Heeft het gelijk rechtgezet.
Jaquote:Op zondag 1 december 2024 18:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
Indycar? Ik luister altijd naar BTCC
wow dan zal Max zo ook wel een straf krijgen om het te balancerenquote:Op zondag 1 december 2024 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) NOTED - FAILING TO SLOW UNDER YELLOW FLAGS
RB moet half uur zeuren om ze uberhaupt te laten kijkenquote:Op zondag 1 december 2024 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wow dan zal Max zo ook wel een straf krijgen om het te balanceren
Ik ook. Laat Lawson maar lekker "rijpen" bij Vcarbquote:
Hier kan Perez niks aan doen, die smileys doen me denken dat je er anders over nadenkt?quote:
Wat? Hij deed het zelf hoorquote:
Lasagnettes hierquote:
Hij deed het zelf hoor..quote:Op zondag 1 december 2024 18:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hier kan Perez niks aan doen, die smileys doen me denken dat je er anders over nadenkt?
quote:
Viel mee...ff banden opwarmenquote:Op zondag 1 december 2024 18:10 schreef Netsplitter het volgende:
Max gleed alle kanten op tijdens de herstart
Misschien het gevolg van de spin en niet de oorzaak?quote:Op zondag 1 december 2024 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom kon die niet meer verder. Tuurlijk.
Ze moeten toch even kijken welke straf 'passend' is, maar met die SC's is het lastig te bepalen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:14 schreef Nober het volgende:
Waarom moet dat zolang duren voordat Norris under investigation is?
Ook bij die valse start van Lewis duurde 9 rondes.
Stewards moeten eerst even een paspoort check doenquote:Op zondag 1 december 2024 18:14 schreef Nober het volgende:
Waarom moet dat zolang duren voordat Norris under investigation is?
Ook bij die valse start van Lewis duurde 9 rondes.
After the race...quote:Op zondag 1 december 2024 18:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze moeten toch even kijken welke straf 'passend' is, maar met die SC's is het lastig te bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |