SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de eerste 10 min zijn niet echt hoopgevend.quote:Op zondag 1 december 2024 16:49 schreef Scorpie het volgende:
Dit heeft alles in zich om puntverlies te zijn.
Daar gaat zijn transferwaarde.quote:Op zondag 1 december 2024 17:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Matige bedoeling weer. Branco drama, Berghuis kan het niet belopen. En Rensch stond behoorlijk te slapen, maar tevens nu kapot. Zag er niet best uit.
Die heeft al lang ergens getekend, dik tekengeld, blijft het spelletje spelen tot April ofzo. En dan naar Getafe of iets dergelijks.quote:Op zondag 1 december 2024 18:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daar gaat zijn transferwaarde.
Oh, wacht.
Niks aan de hand inderdaad prima overwinning weer.quote:Op zondag 1 december 2024 18:42 schreef TornadoDK het volgende:
Appeltje eitje weer.
Nec weet ook weer waar ze staan
Weghorsted. Toch bijna al verantwoordelijk voor 6 bonuspunten (Groningen, Heracles, NEC). Vind dat toch wel knap hoor.quote:
Geloof er niks van aangezien het niet tegen zat dat zat het bij Maurice altijd wel.quote:Op zondag 1 december 2024 19:44 schreef GGMM het volgende:
Was Maurice Steijn weer een wedstrijd trainer?
Spits erbij inddquote:Op zondag 1 december 2024 18:46 schreef Bofjijff het volgende:
Winterstop moet er echt wat bij, huren desnoods (zal wel moeten denk). Want spelers als hlynsson en vd boomen kunnen gewoon niet.
@DombohetOlifantje1quote:Op zondag 1 december 2024 20:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geloof er niks van aangezien het niet tegen zat dat zat het bij Maurice altijd wel.
Daar is hij toch voor gehaald, dat hij zou gaan leveren in de eredivisie is geen verrassing.quote:Op zondag 1 december 2024 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Weghorsted. Toch bijna al verantwoordelijk voor 6 bonuspunten (Groningen, Heracles, NEC). Vind dat toch wel knap hoor.
We werden op een teen na wereldkampioen ik bedoel maar te zeggen. We kunnen er lang en breed over lullen maar in alle eerlijkheid het zit Farioli tot op heden ook niet tegen.quote:Op zondag 1 december 2024 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geluk en pech lijkt dan toch een factor in het voetbal.
Ik weet niet aan wie ik een grotere hekel heb Branco of Santiago Gimenez.quote:Op zondag 1 december 2024 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van den Boomen kan ook op het lijstje richting exit. Wat een dramatische wedstrijd.
Nee dan hadden we wel verlorenquote:Op zondag 1 december 2024 19:44 schreef GGMM het volgende:
Nee, we hebben gewonnen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:44 schreef GGMM het volgende:
Er is, door het roulatiesysteem, echt geen speler meer met 0 wedstrijdritme.quote:Op maandag 2 december 2024 09:25 schreef Black-Death het volgende:
Is het trouwens niet wat makkelijk om spelers van Van de Boomen en Hlynnson nu af te zeiken? Nee ze speelden niet goed, maar die gasten hebben ook 0 wedstrijdritme..
Woensdag Ron Jans even definitief het ravijn in duwen.quote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral heerlijk zulke overwinningen. Maar het is wel duidelijk dat er nog wat bij moet in de winterstop. Desondanks sta je vrij simpel 2e met deze groep, genot.
Vrij simpel? Als je uit bij NEC eindigt met bijna de helft van de xG van die ploeg dan kun je toch moeilijk spreken van simpel. Het is voor Ajax vooral hopen dat Feyenoord niet ergens de vorm gaat hervinden, want anders wordt je gewoon 3de natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral heerlijk zulke overwinningen. Maar het is wel duidelijk dat er nog wat bij moet in de winterstop. Desondanks sta je vrij simpel 2e met deze groep, genot.
Een of twee keer prikken en met 8 man voor de goal hangen. Heeft niks met voetbal te maken zeggen ze dan in Holland. Ondertussen is de afstand slechts vier als woensdag gewonnen wordt.quote:Op maandag 2 december 2024 11:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vrij simpel? Als je uit bij NEC eindigt met bijna de helft van de xG van die ploeg dan kun je toch moeilijk spreken van simpel. Het is voor Ajax vooral hopen dat Feyenoord niet ergens de vorm gaat hervinden, want anders wordt je gewoon 3de natuurlijk.
De ondergrens is drastisch verbeterd t.a.v. vorig seizoen; maar dat sloeg ook helemaal nergens op natuurlijk. Ik ben zelf nog niet bepaald onder de indruk van Ajax, maar dat komt ook simpelweg door het (gebrek aan) materiaal wat ze hebben. Als Weghorst keer op keer de meubelen moet redden dan weet je ongeveer hoe de status is.
Feyenoord gaat gewoon lekker wisselvallig blijven.quote:Op maandag 2 december 2024 11:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vrij simpel? Als je uit bij NEC eindigt met bijna de helft van de xG van die ploeg dan kun je toch moeilijk spreken van simpel. Het is voor Ajax vooral hopen dat Feyenoord niet ergens de vorm gaat hervinden, want anders wordt je gewoon 3de natuurlijk.
De ondergrens is drastisch verbeterd t.a.v. vorig seizoen; maar dat sloeg ook helemaal nergens op natuurlijk. Ik ben zelf nog niet bepaald onder de indruk van Ajax, maar dat komt ook simpelweg door het (gebrek aan) materiaal wat ze hebben. Als Weghorst keer op keer de meubelen moet redden dan weet je ongeveer hoe de status is.
Moet toch heerlijk zijn vergeleken met vorig jaar, en boven Feyenoord genot.quote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
grootste verschil behalve een paar spelers die je toen niet had, is dat de verdediging nu wél gecoacht wordt en zich in de baan van gevaarlijke acties gooit alsof het bodyguards zijn die een vip moeten afschermenquote:Op zondag 1 december 2024 19:44 schreef GGMM het volgende:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Woensdag Ron Jans even definitief het ravijn in duwen.
Ja, lekker man!quote:Op maandag 2 december 2024 13:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet toch heerlijk zijn vergeleken met vorig jaar, en boven Feyenoord genot.
@Paul zijn hoop op een kampioenschap definitief vermorzelen.quote:Op maandag 2 december 2024 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2024 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
@:Paul zijn hoop op een kampioenschap definitief vermorzelen.
Was lucky natuurlijk maar de xG wel beïnvloed door die rebound-kansen denk ik?quote:Op maandag 2 december 2024 11:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Scoren uit de kansen die je krijgt is wel een dingetje, dat % ligt bij PSV heel hoog in de eredivisie, maar heb de indruk dat het bij Ajax hoger ligt dan bij Feyenoord bijvoorbeeld, maar het zal vast ergens bijgehouden worden.quote:Op maandag 2 december 2024 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was lucky natuurlijk maar de xG wel beïnvloed door die rebound-kansen denk ik?
Als hij die had dan is hij er net zo aan toe als Korsakov Frans.quote:Op maandag 2 december 2024 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
@:Paul zijn hoop op een kampioenschap definitief vermorzelen.
xG;quote:Op maandag 2 december 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scoren uit de kansen die je krijgt is wel een dingetje, dat % ligt bij PSV heel hoog in de eredivisie, maar heb de indruk dat het bij Ajax hoger ligt dan bij Feyenoord bijvoorbeeld, maar het zal vast ergens bijgehouden worden.
Dat is toch expected goals? Dat gaat om de gecreëerde kansen, ik bedoel dat PSV meer scoort uit de kansen die ze creëren dan Ajax en Feyenoord, daar zal ook vast een statistiek van zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 17:25 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
xG;
PSV: 32.9
Ajax: 25.3
Feyenoord: 24.6
Dan hebben we nog "Big chances" Neem aan dat het gaat om grote kansen gecreëerd.quote:Op maandag 2 december 2024 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch expected goals? Dat gaat om de gecreëerde kansen, ik bedoel dat PSV meer scoort uit de kansen die ze creëren dan Ajax en Feyenoord, daar zal ook vast een statistiek van zijn.
Wel grappig dat dit Ajax zelfs meer creëert dan Feyenoord.
De bal is rond.quote:
Dat is een kwestie van delen door aantal doelpunten. Dan zie je dat ze allemaal overpresteren maar Ajax het minst psv inderdaad het meest.quote:Op maandag 2 december 2024 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch expected goals? Dat gaat om de gecreëerde kansen, ik bedoel dat PSV meer scoort uit de kansen die ze creëren dan Ajax en Feyenoord, daar zal ook vast een statistiek van zijn.
Wel grappig dat dit Ajax zelfs meer creëert dan Feyenoord.
Dat cijfer wordt natuurlijk ernstig vertekend als je 2 spitsen Brobbey en Woutje Weghorst zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scoren uit de kansen die je krijgt is wel een dingetje, dat % ligt bij PSV heel hoog in de eredivisie, maar heb de indruk dat het bij Ajax hoger ligt dan bij Feyenoord bijvoorbeeld, maar het zal vast ergens bijgehouden worden.
Ben je nou zo dom of gewoon Brabander? Het rendement van Weghorst ligt juist heel hoog, hij kan verder niet voetballen maar scoren doet hij wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat cijfer wordt natuurlijk ernstig vertekend als je 2 spitsen Brobbey en Woutje Weghorst zijn.
Jaquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:29 schreef Tarado het volgende:
@Solispolar Ben je nou zo dom of gewoon Brabander?
Waar komt die Ron Jans haat vandaan. Zelfs bij verlies woensdag doen ze het top.quote:Op maandag 2 december 2024 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij zijn tegen racisme.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar komt die Ron Jans haat vandaan. Zelfs bij verlies woensdag doen ze het top.
Ik zeg niet dat het topsteden zijn, maar als je het verschil tussen Tilburg en Eindhoven niet direct ziet dan heb je echt stront in je ogen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:15 schreef Wotte het volgende:
Sowieso dat gedweep van die Brabanders met hun provincie nooit begrepen. Alleen Den Bosch heeft nog wat charme. Voor de rest of je nou in Tilburg of Eindhoven bent maakt geen wezenlijk verschil.
Je had bij wijze van spreken ook net zo goed in Roosendaal kunnen staan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het topsteden zijn, maar als je het verschil tussen Tilburg en Eindhoven niet direct ziet dan heb je echt stront in je ogen.
Normaliter vermakelijk tussendoortje, nu belangrijk potje idd. En meneer Jans heeft meestal wel een plannetje. Maar wij tegenwoordig ook.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat een pot tegen Utrecht in deze fase van het seizoen zo belangrijk zou zijn
Daar lijkt het de laatste wedstrijden anders niet echt op.quote:
Dat roulatiesysteem is ook wel deel van een plan, maar even schrikken als je ineens met oa Rasmussen, vd Boomen en Hlynson staat en meer Kaplan besluit dat ie niet meer kan voetballen; dan wordt het allemaal wel wat lastiger.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar lijkt het de laatste wedstrijden anders niet echt op.
Vandaag weer de sterkste opstelling neem ik aan, onder andere Henderson.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Dat roulatiesysteem is ook wel deel van een plan, maar even schrikken als je ineens met oa Rasmussen, vd Boomen en Hlynson staat en meer Kaplan besluit dat ie niet meer kan voetballen; dan wordt het allemaal wel wat lastiger.
Met dat soort namen ben je gewoon een B elftal dat van iedere ploeg kan verliezen. Tegen Zwolle was het niks, bij Sociedad maak je het in de eerste helft niet af en tegen NEC was het opnieuw niet om aan te gluren. Dan win je wel 2/3 wedstrijden, maar het is duidelijk anders qua gevoel en drive dan in de weken daarvoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Dat roulatiesysteem is ook wel deel van een plan, maar even schrikken als je ineens met oa Rasmussen, vd Boomen en Hlynson staat en meer Kaplan besluit dat ie niet meer kan voetballen; dan wordt het allemaal wel wat lastiger.
Ik zie dat de oorwassing van PSV nog niet bij je binnengekomen is.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:13 schreef Paul het volgende:
AJAX GAAT ERAAN OLE OLEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jonge wacht nou maar af jongequote:Op woensdag 4 december 2024 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat de oorwassing van PSV nog niet bij je binnengekomen is.
4-1quote:Op woensdag 4 december 2024 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Utrecht verloor kansloos thuis van Feyenoord en PSV.
Simpele 2-0 vanavond
Wat heeft dit "Vitesse Arnhem" plaatje met het topic van doen?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:13 schreef Paul het volgende:
AJAX GAAT ERAAN OLE OLEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel zin in een KNOTSGEKKE 2-2.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Simpele 2-0 vanavond
Wat heeft de oorwassing van de wedstrijd tegen PSV nou te maken met het feit dat Ajax vanavond de tegenstander is?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat de oorwassing van PSV nog niet bij je binnengekomen is.
Psychologie voor amateurs is dat. Tegen Ajax is Utrecht altijd gebrand. Tegen PSV houden ze open huis. Daar trek ik weinig conclusies uit.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat heeft de oorwassing van de wedstrijd tegen PSV nou te maken met het feit dat Ajax vanavond de tegenstander is?
Eens! Klein katertje maar niet zo tyfus brak.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:29 schreef Tjacka het volgende:
8 uur is een betere tijd dan 9 uur. Mooi op tijd thuis en nu alleen het eerste uurtje morgen even zwaar.
Even goed ook geen vrije uurtjes hoeven nemen. Lekker dit. Al heb ik ze toch liever op donderdag. Dan moeten we alleen de vrijdag even doorbijten.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eens! Klein katertje maar niet zo tyfus brak.
Nou heb ik helemaal niks met of tegen jans maar ik kan me wel voorstellen dat dat betweterige schoolmeesterhoofd wel irritatie opwekt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar komt die Ron Jans haat vandaan. Zelfs bij verlies woensdag doen ze het top.
Bij wie moet het dan leven? Ik heb er gewoon zin in hoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal niks met of tegen jans maar ik kan me wel voorstellen dat dat betweterige schoolmeesterhoofd wel irritatie opwekt.
Ik was helemaal vergeten dat we vandaag moeten spelen, leeft ook niet echt volgens mij.
present. Ff febootje en dan lekker knallen. Oprollen die gastenquote:Op woensdag 4 december 2024 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij wie moet het dan leven? Ik heb er gewoon zin in hoor.
quote:Op woensdag 4 december 2024 18:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
present. Ff febootje en dan lekker knallen. Oprollen die gasten
Ja klasbak is het.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:21 schreef Wertha het volgende:
Lekker gewerkt Baas. Lekker bal midden in je eigen 16 koppen.
Hij heeft zijn mindere punten maar we moeten ook niet doen alsof dit zijn gebruikelijke niveau isquote:Op woensdag 4 december 2024 21:13 schreef Scorpie het volgende:
Die Baas is toch helemaal niet zo goed ?
De vechtlust en inzet van Berghuis gaat het verschil maken denk ikquote:Op woensdag 4 december 2024 21:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Hopelijk iets meer creativiteit zo met Klaassen en Berghuis
Konden ze tegen NEC/rest van het seizoen ook al niet hoorquote:Op woensdag 4 december 2024 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom kunnen ze ineens niet meer verdedigen
Tegen NEC nee, tot dan wel redelijk. Amper tegentreffers en ook weinig echte kansen tegen in meerdere wedstrijden.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Konden ze tegen NEC/rest van het seizoen ook al niet hoor
Waar meer en meer teams ingespeeld beginnen te raken, is dat proces bij Ajax nu gestopt. En dan kom je vroeg of laat toch echt op het roulatiebeleid. Ooit moet je naar je vaste kern toe...quote:Op woensdag 4 december 2024 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
De magie van de nieuwe trainer is wel een beetje op aan het raken zo. Ze zijn gewoon gestopt met voetballen
Had moet starten in de basis, als je ziet wie er de voorkeur boven hem hebben gekregen snap ik dat hij zo inviel.quote:
Laat hij 30 keer zo op doel schieten en 29 keer gaat de bal het stadion uit en één keer in de kruising. Die ene keer was vandaag, dus hij moet zijn handen dichtknijpen.quote:
Hij scoort wel vaker zulke ballenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat hij 30 keer zo op doel schieten en 29 keer gaat de bal het stadion uit en één keer in de kruising. Die ene keer was vandaag, dus hij moet zijn handen dichtknijpen.
Het resultaat is prima, daar ik vooraf voor tekenen. Maar de manier waarop gespeeld (vooral verdedigd) werd is wel erg triest natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lekker jongens, een punt tegen de nummer twee!
Mwa. Paar weken terug win je nog van Psv en Fey dus ik vind dat wel meevallen. Maar goed, in de basis wel met je eens dat je naar een vaste 13-15 spelers moet. Akpom op links kan bijv echt niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Waar meer en meer teams ingespeeld beginnen te raken, is dat proces bij Ajax nu gestopt. En dan kom je vroeg of laat toch echt op het roulatiebeleid. Ooit moet je naar je vaste kern toe...
Het heeft niet alleen te maken met het resultaat maar ook met hoe er gespeeld wordt. Als die tweede goal van Utrecht via de paal eruit ging en Ajax had gewonnen, zou iedereen Farioli een wereldtrainer vinden die Ronnetje Jans tactisch had overtroefd, etc. maar dan had Ajax natuurlijk net zo een slechte wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:16 schreef De_Pel het volgende:
Oprechte vraag; wanneer zijn jullie aan het einde van het seizoen nu eigenlijk tevreden over Farioli?
De resultaten zijn over het algemeen gewoon voldoende tot goed, met een aantal echt goede en een aantal echt slechte wedstrijden erbij, maar vooral heel veel matige potjes.
Zoals eigenlijk vooraf ook wel bekend, is het spel over het algemeen nou niet per se heel attractief aanvallend. Zolang er gewonnen wordt is dat prima, maar zodra de resultaten tegenvallen is dat snel een ander verhaal…?
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Akpom op links kan bijv echt niet.
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Ajax pakt hier toch knap gelukkig een punt waar ik totaal niet op had gerekend.
En daarna val je weer volledig door de mand tegen Twente en Utrecht inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa. Paar weken terug win je nog van Psv en Fey dus ik vind dat wel meevallen. Maar goed, in de basis wel met je eens dat je naar een vaste 13-15 spelers moet. Akpom op links kan bijv echt niet.
Met de huidige selectie (te weinig kwaliteit in de basiself en in de breedte) telt voor mij alleen resultaat. Hopen dat er in de winter en de zomer wat kwaliteit aangetrokken kan worden. Dan komt goed voetbal wel weer. Nu maximaal voor het resultaat gaan. En dat doet Farioli in mijn ogen prima.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:16 schreef De_Pel het volgende:
Oprechte vraag; wanneer zijn jullie aan het einde van het seizoen nu eigenlijk tevreden over Farioli?
De resultaten zijn over het algemeen gewoon voldoende tot goed, met een aantal echt goede en een aantal echt slechte wedstrijden erbij, maar vooral heel veel matige potjes.
Zoals eigenlijk vooraf ook wel bekend, is het spel over het algemeen nou niet per se heel attractief aanvallend. Zolang er gewonnen wordt is dat prima, maar zodra de resultaten tegenvallen is dat snel een ander verhaal…?
Als Ajax tweede wordt en zich dus plaatst voor de Champions League, steek ik de vlag uit.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:16 schreef De_Pel het volgende:
Dat betekent dus dat Feyenoord, Utrecht, FC Twente en AZ alle vier ver onder hun kunnen moeten gaan presteren de rest van het seizoen. Dat zie ik niet gebeuren, maar er mag altijd hoop zijn natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2024 22:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als Ajax tweede wordt en zich dus plaatst voor de Champions League, steek ik de vlag uit.
we liggen nog steeds op koersquote:Op woensdag 4 december 2024 22:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met de huidige selectie (te weinig kwaliteit in de basiself en in de breedte) telt voor mij alleen resultaat. Hopen dat er in de winter en de zomer wat kwaliteit aangetrokken kan worden. Dan komt goed voetbal wel weer. Nu maximaal voor het resultaat gaan. En dat doet Farioli in mijn ogen prima.
Deels begrijpelijk, deels oneens. Geen topselectie, maar je natuurlijk niet minder dan Utrecht of AZ ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met de huidige selectie (te weinig kwaliteit in de basiself en in de breedte) telt voor mij alleen resultaat.
Ja denk je? Onder deze trainer?quote:Dan komt goed voetbal wel weer.
De huidige tweede plek is een heel knappe prestatie. Maar het spel is slecht genoeg dat een vierde plek ook niet verrassend zou zijn. En dan?quote:En dat doet Farioli in mijn ogen prima.
En als ze naast de (v)CL grijpen?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als Ajax tweede wordt en zich dus plaatst voor de Champions League, steek ik de vlag uit.
Kan.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zolang ohhhbrian in rotterdam blijft weinig te vrezen gelukkig
Vierde met dit zooitje is nog steeds een wereldprestatiequote:Op woensdag 4 december 2024 22:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan.
Ik hoop dat het wat beter wordt als we (o.a.) structureel met onze eerste spits kunnen spelen ipv de vierde. Fysiek speelt wel een serieuze rol helaas. Het staat nu allemaal weer vrij dicht op elkaar iig, en er komen wat spelers terug, dus het kan alle kanten op.
In beginsel zou Feyenoord gewoon 2e moeten worden, maar als we ook naast de derde plek en dus vCL zouden grijpen moet je wmb serieus gaan evalueren of je verder moet met elkaar.
Vraag me af hoe jullie daar naar kijken: is 4e plek exit ravioli?
Niet per se. Maar er moet wel wat opgaande lijn te bespeuren zijn na de winterstop.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan.
Ik hoop dat het wat beter wordt als we (o.a.) structureel met onze eerste spits kunnen spelen ipv de vierde. Fysiek speelt wel een serieuze rol helaas. Het staat nu allemaal weer vrij dicht op elkaar iig, en er komen wat spelers terug, dus het kan alle kanten op.
In beginsel zou Feyenoord gewoon 2e moeten worden, maar als we ook naast de derde plek en dus vCL zouden grijpen moet je wmb serieus gaan evalueren of je verder moet met elkaar.
Vraag me af hoe jullie daar naar kijken: is 4e plek exit ravioli?
Dan zal het lastiger worden om een goed team te bouwen. Niet onmogelijk, maar wel een stuk lastiger.quote:
Dan zeg je eigenlijk dat niet alleen de selecties van PSV en Feyenoord, maar ook die van Utrecht en Twente beter zijn dan die van Ajax?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Vierde met dit zooitje is nog steeds een wereldprestatie
En mag Ravioli dat dan weer doen, of toch maar wat nieuws oppikken?quote:Op woensdag 4 december 2024 23:00 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dan zal het lastiger worden om een goed team te bouwen. Niet onmogelijk, maar wel een stuk lastiger.
Als je onderhand nou nog niet ziet dat dit een prima trainer is.quote:Op woensdag 4 december 2024 23:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En mag Ravioli dat dan weer doen, of toch maar wat nieuws oppikken?
Met momenten gaat het heel aardig, maar het spel is ook met grote regelmaat bijzonder droevig toch?quote:Op donderdag 5 december 2024 00:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je onderhand nou nog niet ziet dat dit een prima trainer is.
Die winterstop kan niet vroeg genoeg komen, dit team moet het vooral van energie hebben en als dat er dan niet (meer) is gaat het hard naar beneden, maar als je het jaar uitgaat als 2e ben je echt spekkoper.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:55 schreef Wotte het volgende:
Maar niet ontevreden met 2-2 vrij dominant gespeeld. Die eerste tegengoal is wat ongelukkig.
Tweede helft heeft ook van doen met zware benen hebben na drie wedstrijden in zes dagen.
Inderdaad Ajax was zeer dominant en verdiende gewoon te winnen. Tegengoals waren ongelukkig en die van Ajax prachtig uitgespeeld!quote:Op donderdag 5 december 2024 00:55 schreef Wotte het volgende:
Maar niet ontevreden met 2-2 vrij dominant gespeeld. Die eerste tegengoal is wat ongelukkig.
Tweede helft heeft ook van doen met zware benen hebben na drie wedstrijden in zes dagen.
nee iets anders dan kut of klote kan je het niet noemen. Wat een walgelijke wedstrijd. Maargoed nog steeds solide 2e, nog ff overleven en dan de winterstop in godzijdank. Duurt allemaal net ff te lang.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:18 schreef Tjacka het volgende:
@:BOFJIJFF @:dimmak
voel mij niet heel best op werk! wat een klote wedstrijd maatjes.
Ajax kwam zeker in de 2e helft goed weg. Kampioenschap is wel verkeken. Tweede worden zou natuurlijk een prima prestatie zijn.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad Ajax was zeer dominant en verdiende gewoon te winnen. Tegengoals waren ongelukkig en die van Ajax prachtig uitgespeeld!
quote:Op donderdag 5 december 2024 01:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met momenten gaat het heel aardig, maar het spel is ook met grote regelmaat bijzonder droevig toch?
Vandaag kom je goed weg, maar ondertussen heeft Utrecht meer schoten, meer schoten op doel, meer grote kansen, hoger xG. Ajax had letterlijk 2 schoten op doel.
Ik zou zeggen dat in de huidige situatie een 3e plek met slecht voetbal of een 4e plek met goed voetbal acceptabel is, maar 4e worden en alsnog een groot deel van de tijd baggerspel lijkt me wel reden om eens achter de oren te krabben.
Ik denk dat we er dik af gaan tegen Azquote:Op donderdag 5 december 2024 08:13 schreef Scorpie het volgende:
AZ overleven en dan herstellen voor de 2e helft van het seizoen
Jij bent een vrouw. Dus wij vinden jouw mening niet zo relevant.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:40 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik denk dat we er dik af gaan tegen Az
quote:Op zondag 1 december 2024 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
Erg leuk dat het wagonnetje van Utrecht het ravijn in aan het donderen is.
quote:Op zondag 1 december 2024 13:52 schreef R-woud93 het volgende:
Het kampioenschap gaat lastig worden voor Utrecht
quote:Op zondag 1 december 2024 13:53 schreef Szura het volgende:
Eindelijk kunnen we genieten van de ineenstorting van het ontzettend lucky Utrecht
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Utrecht kan er geen klote van.
Dit wint Ajax wel simpel.
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:32 schreef Coco het volgende:
Dit is gespeeld.
Utrecht wordt WEER vernederd.
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Simpele 2-0 vanavond
Ajax had toch een ingenieus roulatiesysteem om dat tegen te gaan?quote:Op donderdag 5 december 2024 08:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk wordt dat gebrek aan energie niet een gigantisch (mentaal) ding tot de winterstop
Mag ik hier ook mijn mening over geven?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit trouwens, @:ggmm @:maxi-mus @:coco ?
Natuurlijk vriendquote:Op donderdag 5 december 2024 09:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag ik hier ook mijn mening over geven?
Gewoon een onderling grapje.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[..]quote:Op donderdag 5 december 2024 09:04 schreef Paul het volgende:
18:53[/url] schreef fetX het volgende:[/b]
[..]
Alsof je voor Utrecht bang moet zijn.
Ajax moet best tevreden zijn met een punt na die 2e helft van gisteren m.i. Winterstop komt net te laat voor de Amsterdammers lijkt het.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:46 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd met een punt tegen het Grote Ajax, seizoen moet wel geslaagd zijn nu.
Rugani kwam pas laat binnen, komt terug van een blessure en is nu al wat wedstrijd afwezig ivm gezondheid. Denk dat het meer over Kaplan zegt dan over Rugani.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Sutalo, Hato en Baas de Eredivisie(veld)spelers met de meeste minuten in alle competities. Zegt wel veel over Rugani. En de andere back-up verdedigers maar goed, Rugani werd juist gehaald om zware benen bij de andere verdedigers te voorkomen.
Maar is in de tussentijd wel een poos gewoon fit geweest toch?quote:Op donderdag 5 december 2024 10:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Rugani kwam pas laat binnen, komt terug van een blessure en is nu al wat wedstrijd afwezig ivm gezondheid. Denk dat het meer over Kaplan zegt dan over Rugani.
Volgens mij al vanaf de interland periode afwezig ivm blessure of ziekte iig. Zit niet op de bank.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar is in de tussentijd wel een poos gewoon fit geweest toch?
Over Kaplan zegt het inderdaad ook genoeg.
Klopt, maar daarvoor wel een tijd gewoon inzetbaar en speelde toen één keer negentig en af en toe een kort invalbeurtje.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Volgens mij al vanaf de interland periode afwezig ivm blessure of ziekte iig. Zit niet op de bank.
Ik ga daar ook wel een beetje van uit. Vooral zaak om daarna 6 punten te pakken tegen Almere en Sparta. De concurrentie gaat in de tussentijd gegarandeerd punten laten liggen met o.a. Psv - Twente, Psv - Feyenoord en AZ - Twente nog op het programma.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:15 schreef Black-Death het volgende:
AZ-uit is ook zo'n traditionele bananenschil voor Ajax, dus ik ga ervan uit dat we na dit weekend weer 3e staan.
Inderdaad. Deed dat prima imo. Maar hij was (net als Weghorst) al in juni/juli persoonlijk rond met Ajax, maar er was nog geen geld. Toen ontwikkelde Baas zich goed en die passeert Farioli niet zomaar voor een huurling. Denk dat hij wel toen in juni/juli is benadert met het idee om als sterkhouder te dienen.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvoor wel een tijd gewoon inzetbaar en speelde toen één keer negentig en af en toe een kort invalbeurtje.
Ik zeg dat de eerste goal ongelukkig was toen had Utrecht niet zoveel te vertellen. Dan moet je in de achtervolging dat kost logischerwijs kracht.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad Ajax was zeer dominant en verdiende gewoon te winnen. Tegengoals waren ongelukkig en die van Ajax prachtig uitgespeeld!
Eens.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:18 schreef Tjacka het volgende:
@:BOFJIJFF @:dimmak
voel mij niet heel best op werk! wat een klote wedstrijd maatjes.
Beetje vreemd om te huilen over een Europees programma. Dan had Farioli Top Oss moeten gaan trainenquote:Op donderdag 5 december 2024 11:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg dat de eerste goal ongelukkig was toen had Utrecht niet zoveel te vertellen. Dan moet je in de achtervolging dat kost logischerwijs kracht.
Dat zag je de tweede helft wel dat ze het op het middenveld niet meer konden belopen. Dan krijg je het lastig na drie wedstrijden in amper zes dagen.
Wat mijns inziens gewoon competitievervalsing is maar goed.
Denk dat je hier wel slachtoffer bent van politie stakingen met zo'n achterlijk programma.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vreemd om te huilen over een Europees programma. Dan had Farioli Top Oss moeten gaan trainen
Je hebt daardoor in die periode ook weer meer rust kunnen pakken. Maar die slachtofferrol misstaat je nietquote:Op donderdag 5 december 2024 12:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat je hier wel slachtoffer bent van politie stakingen met zo'n achterlijk programma.
Maar goed dan is het schijnbaar Europees voetbal. Drie potjes in zes dagen en dan weer voor een topper plannen. Plus wedstrijd tegen Feyenoord in dezelfde week douwen als PSV.
Dan word je gewoon genaaid in mijn optiek.
Och het heilige Ajax kan niet tegen midweekse wedstrijden en dat wil CL gaan spelen, stelletje jankerdsquote:Op donderdag 5 december 2024 11:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg dat de eerste goal ongelukkig was toen had Utrecht niet zoveel te vertellen. Dan moet je in de achtervolging dat kost logischerwijs kracht.
Dat zag je de tweede helft wel dat ze het op het middenveld niet meer konden belopen. Dan krijg je het lastig na drie wedstrijden in amper zes dagen.
Wat mijns inziens gewoon competitievervalsing is maar goed.
Ach lul niet als het Feyenoord was had je moord en brand over de KNJB gehad.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt daardoor in die periode ook weer meer rust kunnen pakken. Maar die slachtofferrol misstaat je niet
Feyenoord was net zo goed slachtoffer, moet je maar gewoon mee omgaan. Snap ook niet zo goed wat de politievakbond met de KNJB te maken heeft.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ach lul niet als het Feyenoord was had je moord en brand over de KNJB gehad.
Denk dat het wel een voldongen feit is dat dit voor Ajax de meest slechte oplossing was.
Net doen of het geen enkele impact heeft is ook gewoon gelul.
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die slachtofferrol misstaat je niet
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was net zo goed slachtoffer.
Kwam jullie wel goed uit begreep ik. In ieder geval hoeven we hier niet over te discussiëren. Het is wat het is maar dat het negatieve impact heeft zie je wel in die tweede helft.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was net zo goed slachtoffer, moet je maar gewoon mee omgaan. Snap ook niet zo goed wat de politievakbond met de KNJB te maken heeft.
Ik gok zo dat Farioli vooral tegen de grenzen van deze beperkte selectie aanloopt en de EUROPESE WEKEN een symptoom zijn. Het frame van dit team is natuurlijk niet heel anders dan die won van Feyenoord en PSV.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was net zo goed slachtoffer, moet je maar gewoon mee omgaan. Snap ook niet zo goed wat de politievakbond met de KNJB te maken heeft.
Mwah. Door die staking moesten we in anderhalve week tegen Benfica, Utrecht, Ajax en AZ spelen. Dat kwam niet écht goed uit, maar om het competitievervalsing te noemen is wel ietwat debielquote:Op donderdag 5 december 2024 12:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kwam jullie wel goed uit begreep ik. In ieder geval hoeven we hier niet over te discussiëren. Het is wat het is maar dat het negatieve impact heeft zie je wel in die tweede helft.
Zie niet in dat je dit niet zou kunnen aanstippen zonder in de 'slachtofferrol' te zitten. Dat conclusie dat Ajax door dat geneuzel een extra zwaar programma had is niet zo vreemd als je nu wilt voor doen.
Ach je moet soms ook wat uit de hoek komen he vriend.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Door die staking moesten we in anderhalve week tegen Benfica, Utrecht, Ajax en AZ spelen. Dat kwam niet écht goed uit, maar om het competitievervalsing te noemen is wel ietwat debiel
HAHAHAHA HILARISCHE GRAP MAAT!!!! DAT IS ECHT EEN DIJENKLETSER!! HEP DAT OP FEESBOEK GESTAAN?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:46 schreef Kuhn het volgende:
Pasveer en Brobbey evenveel goals in de Eredivisie
Is het een grap dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HAHAHAHA HILARISCHE GRAP MAAT!!!! DAT IS ECHT EEN DIJENKLETSER!! HEP DAT OP FEESBOEK GESTAAN?
Gewoon de waarheidquote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HAHAHAHA HILARISCHE GRAP MAAT!!!! DAT IS ECHT EEN DIJENKLETSER!! HEP DAT OP FEESBOEK GESTAAN?
Haha ja dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 5 december 2024 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax had toch een ingenieus roulatiesysteem om dat tegen te gaan?
Hans Kraay junior heeft zijn uiterste verbazing uitgesproken over een nogal opvallende statistiek van Ajax. De Amsterdammers kregen in de eerste maanden van het seizoen veel complimenten voor hun defensieve organisatie, die onder leiding van trainer Francesco Farioli een stuk beter stond dan in het afgelopen seizoen. Maar in de laatste negen wedstrijden heeft Ajax evenveel schoten te verwerken gekregen als Almere City, zo blijkt uit een statistiek die Kraay jr. woensdagavond na afloop van het duel met FC Utrecht ter sprake bracht.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je onderhand nou nog niet ziet dat dit een prima trainer is.
Ze hebben toch geroeleerd ? En dan nog. Het zijn professionals met een medische staf die naar zeggen vernieuwend is. Plus het is nog niet eens winterstop.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:55 schreef Wotte het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2024 01:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met momenten gaat het heel aardig, maar het spel is ook met grote regelmaat bijzonder droevig toch?
Vandaag kom je goed weg, maar ondertussen heeft Utrecht meer schoten, meer schoten op doel, meer grote kansen, hoger xG. Ajax had letterlijk 2 schoten op doel.
Ik zou zeggen dat in de huidige situatie een 3e plek met slecht voetbal of een 4e plek met goed voetbal acceptabel is, maar 4e worden en alsnog een groot deel van de tijd baggerspel lijkt me wel reden om eens achter de oren te krabben.
Zo ongeveer hier gestopt met lezen. Je had evengoed een daadwerkelijk kwispelende labrador een microfoon kunnen geven.quote:
Door gezondheid moest ik in de rust naar bed. Dat eerste is kut maar ik treur tegenwoordig niet meer dat ik niet de hele wedstrijd kan kijken.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
Het was gisteren echt uitzitten die 2e helft, want er zat helemaal niks in voor Ajax. Maar wat betreft resultaten is het toch wel echt overpresteren deze weken. Denk dat je als Ajacied met deze omstandigheden (programma, selectie) echt niks te klagen hebt. Hoop wel dat Godts er zondag weer bij is en je met een linksbuiten speelt. Die linksbuiten van Utrecht was trouwens wel een heerlijke speler. Snel, goede dribbel, brutaal en een goed schot. Als er geen geld is deze winterstop, dan hoop ik toch op zijn minst dat ze voor iig voor links (en graag ook voor rechts) een speler huren van een grote club.
Dan past ie prima op FOK!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe oud ben je, 12? Godverdomme niveautje wel weer hoor
Kraaij is een prima analist. Klassen beter dan alles bij ESPN. Samen met Theo Janssen, Kieft, Boskamp en soms vd Vaart. Ik had het soms niet op Boskamp, maar zou hem graag terugzien. Verder heeft Kraaij hetzelfde als Theo Janssen, ze moeten vechten tegen vooroordelen die zijn ontstaan omdat ze "" flierefluiters" waren als voetballers.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo ongeveer hier gestopt met lezen. Je had evengoed een daadwerkelijk kwispelende labrador een microfoon kunnen geven.
Is meer gebaseerd op persoonlijkheid dan denk ik? Ik heb van dat hele lijstje inhoudelijk nooit echt iets opgestoken.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kraaij is een prima analist. Klassen beter dan alles bij ESPN. Samen met Theo Janssen, Kieft, Boskamp en soms vd Vaart. Ik had het soms niet op Boskamp, maar zou hem graag terugzien. Verder heeft Kraaij hetzelfde als Theo Janssen, ze moeten vechten tegen vooroordelen die zijn ontstaan omdat ze "" flierefluiters" waren als voetballers.
Prima rouleren met een goede selectie idd. Die hebben "we" momenteel niet. Sterker, de basis elf is niet eens Ajaxwaardig. En ik was Alex Pastoor vergeten als analist.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:33 schreef Origami94 het volgende:
Je voetbalt elke dag met elkaar op de training en ziet elkaar elke dag. Dan zou je prima kunnen rouleren toch?
Desnoods doe je het positiespel met team 1 en team 2
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die Pastoor is nog wel goed. Akkoord.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prima rouleren met een goede selectie idd. Die hebben "we" momenteel niet. Sterker, de basis elf is niet eens Ajaxwaardig. En ik was Alex Pastoor vergeten als analist.
Alsof je bij de dokter komt met rugproblemen. Je zegt zijdelings dat je ook last hebt van je grote teen. En de arts het daarna alleen maar over je grote teen heeft. Truste.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Pastoor is nog wel goed. Akkoord.
Dit lijkt me een blijvertje.quote:
Creatieve geest hé.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit lijkt me een blijvertje.
Of Frankioli d’r zelf ook is zal blijken.
Beetje gay is okay.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat ook niet zo goed, Ajax doet het boven verwachting goed maar blijkbaar worden wonderen verwacht.quote:
Met een begroting van bijna 200 miljoen moet je 15 punten los staan van de restquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet zo goed, Ajax doet het boven verwachting goed maar blijkbaar worden wonderen verwacht.
Vorige week zei je nog dat we failliet warenquote:Op zondag 8 december 2024 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een begroting van bijna 200 miljoen moet je 15 punten los staan van de rest
quote:Op zondag 8 december 2024 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vorige week zei je nog dat we failliet waren
KLAASSED
ja als je met een begroting van 200 miljoen door blijft voetballen en je haalt geen CL dan ga je inderdaad een keer failliet...quote:Op zondag 8 december 2024 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vorige week zei je nog dat we failliet waren
KLAASSED
Bijzondere redenering weer Klaas.quote:Op zondag 8 december 2024 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een begroting van bijna 200 miljoen moet je 15 punten los staan van de rest
Ja het wordt doorbijten. Nu heb ik me er al bij neergelegd dat PSV toch niets meer gaat verspelen, maar voor plek 2 zou minimaal een punt wel lekker zijn. Ik gok dat Utrecht het toch niet gaat volhouden.quote:
De begroting is 150 miljoen Klaas...quote:Op zondag 8 december 2024 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja als je met een begroting van 200 miljoen door blijft voetballen en je haalt geen CL dan ga je inderdaad een keer failliet...
ja dat psv is een paar stappen te ver dit seizoen. Maar hier een resultaat halen is mooi voor plek 2.quote:Op zondag 8 december 2024 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het wordt doorbijten. Nu heb ik me er al bij neergelegd dat PSV toch niets meer gaat verspelen, maar voor plek 2 zou minimaal een punt wel lekker zijn. Ik gok dat Utrecht het toch niet gaat volhouden.
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.quote:Op zondag 8 december 2024 13:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat psv is een paar stappen te ver dit seizoen. Maar hier een resultaat halen is mooi voor plek 2.
Dit gaat een hele moeilijke middag worden.quote:Op zondag 8 december 2024 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer
Gaaie sutalu baas hato
Klaassen vd boomen taylor
Berghuis weghorst akpom
Hendo brobbey en godts wel op de bank
Het is vooral dat tegenstanders vrij naïef spelen als ze in Eindhoven komenquote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.
quote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.
Ja, dat weet je van te voren he.quote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zorg er nou maar voor dat je überhaupt doorgaat in de CL, praten we daarna verder over hoe goed dit PSV is.quote:
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzelquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zorg er nou maar voor dat je überhaupt doorgaat in de CL, praten we daarna verder over hoe goed dit PSV is.
Want? Iedere tegenstander bevestigt dat iedere wedstrijd in interviews, ik kan daar ook niets aan doen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzel
Helaas, gaat 'm niet worden vandaag.quote:Op zondag 8 december 2024 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer
Gaaie sutalu baas hato
Klaassen vd boomen taylor
Berghuis weghorst akpom
Hendo brobbey en godts wel op de bank
Jij bent het grote bewijsquote:Op zondag 8 december 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzel
en zelf lopen zaniken dat ze zo zielig zijn en daarom niet stijf bovenaan staan in het feyenoord topic. Gelachen welquote:
Waar dan precies?quote:Op zondag 8 december 2024 14:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en zelf lopen zaniken dat ze zo zielig zijn en daarom niet stijf bovenaan staan in het feyenoord topic. Gelachen wel
Dit gaat Ajax makkelijk winnen. 0-3, schrijf maar vast op.quote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Dit gaat weer drama verdedigend worden. Branco snapt het allemaal niet en is mega traag. Gaaei rent veel maar snapt er nog minder van. Berghuis heeft geen zin of conditie om het te belopen. Open huis aan de rechterkant.
Kan ik dat op een briefje krijgen?quote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit gaat Ajax makkelijk winnen. 0-3, schrijf maar vast op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Als je bij Klaassen de goals weghaalt blijft Lex Immers over.quote:Op zondag 8 december 2024 15:20 schreef Themeparktommy het volgende:
Het is wel heel pover aan het worden allemaal
quote:Op zondag 8 december 2024 15:19 schreef Enchanter het volgende:
1 schot op goal al.
Net zoveel als tegen UtrechtEn die was nog buitenspel ook, maar scheids liet doorgaan vanwege voordeelregel. Dus eigenlijk geen enkele kans gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh , ik kan niet kijken (met andere dingen bezig)quote:Op zondag 8 december 2024 15:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
En die was nog buitenspel ook, maar scheids liet doorgaan vanwege voordeelregel. Dus eigenlijk geen enkele kans gehad
Dat ze maar snel mogen komenquote:Op zondag 8 december 2024 15:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Positief is dat het nog 0-0 staat. Misschien zit een zege er zelfs nog in als o.a. Godts, Traoré en Henderson gebracht worden.
quote:Op zondag 8 december 2024 15:19 schreef Enchanter het volgende:
1 schot op goal al.
Net zoveel als tegen UtrechtEerste gooi net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |