Ik sta daar inderdaad ook altijd maar vermoed dat het in de middenberm ook geldt.. Begreep ook dat dat gisteren werd omgeroepen maar toen was ik nog niet binnen.quote:Op zondag 1 december 2024 08:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, wat is dat nu voor smerige onzin. Lekker uitmelken. Zou dit ook in de middenberm gelden? Daar zet ik 'm altijd.
Die mensen gaan ook niet allemaal op Beverwaard passen.
Goede goal ook zeg. Maar die gaat wel vlammen richting en na de winterstop denk ik ja. Vond hem ook een periode echt heel goed, ook voetballend prima.quote:Op zondag 1 december 2024 08:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Anderhalf jaar nog wel.
Speelt nu prima. Begin van het seizoen begon hij ook zo dus laat hem dit maar doorzetten. Dan gaat hij ‘gewoon’ voor 30-35 weg.
Tenzij je een matje hebt.quote:Op zondag 1 december 2024 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei word ik hier op het matje geroepen?
Lol Gimenez 9 wedstrijden 6 goals (en 2a). Brubbie 19 wedstrijden 3 goals (en 3a). Met wereldgoals tegen City en PSV.quote:Op zondag 1 december 2024 00:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zal mij echt verbazen als iemand boven de 25 miljoen geeft als hij van de zomer anderhalf jaar als een natte krant loopt te ballen.
Die idioten op Transfermarkt.nl die menen dat hij 40 miljoen euro waard is mogen ze ook laten opnemen.
Als je gisteren hebt zitten kijken kun je toch niet anders zeggen, joh. Alleen al die laatste corner zegt toch echt letterlijk alles. Wat is dat dan? Net niet?quote:Op zondag 1 december 2024 09:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Als het daarbij bleef inderdaad.
Next level triest.![]()
Welke wereldgoal tegen City? Ik zag 'm struikelen na een uitstekende voorzet.quote:Op zondag 1 december 2024 10:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lol Gimenez 9 wedstrijden 6 goals (en 2a). Brubbie 19 wedstrijden 3 goals (en 3a). Met wereldgoals tegen City en PSV.
Heb je de hele wedstrijd gezien?quote:Op zondag 1 december 2024 11:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je gisteren hebt zitten kijken kun je toch niet anders zeggen, joh. Alleen al die laatste corner zegt toch echt letterlijk alles. Wat is dat dan? Net niet?
Weet niet waarom Brobbey altijd het referentiekader is. Die Gimenez zit in de prijsklasse van een Sesko, João Pedro, Gabriel Jesus en Diogo Jota om er maar een paar te noemen.quote:Op zondag 1 december 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
30 minuutjes ingevallen deze week
Net zoveel goals gemaakt als Brubby in het hele seizoen.
Winterstoptransfers gebeuren nooit.quote:Op zondag 1 december 2024 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Gimenez gaat Feyenoord sowieso minimaal 30-35 miljoen opleveren
Ook al presteert hij geen klote meer de man heeft de afgelopen seizoenen een zodanig reputatie opgebouwd daar gaan clubs gewoon voor betalen.
Ik denk een transfer naar AC Milan in de winterstop helaas.......
wel bij clubs die in problemen zijnquote:
Feyenoord gaat echt geen basisspelers verkopen.quote:Op zondag 1 december 2024 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wel bij clubs die in problemen zijn
ik denk dat Feyenoord hem dit keer wel zal laten gaan mocht er een club de prijs willen betalen in de winterstop
Ik denk dat die kans ongeveer 0 is, dan blijf je over met een niet fitte Ueda, Carranza en Redmond die (nog) niet klaar is voor grote mensen voetbal.quote:Op zondag 1 december 2024 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wel bij clubs die in problemen zijn
ik denk dat Feyenoord hem dit keer wel zal laten gaan mocht er een club de prijs willen betalen in de winterstop
@Coco en ik hebben anders een duidelijke visie over Ueda.quote:Op zondag 1 december 2024 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans ongeveer 0 is, dan blijf je over met een niet fitte Ueda, Carranza en Redmond die (nog) niet klaar is voor grote mensen voetbal.
Waarom zouden ze dat in godsnaam doen.
Weet ik niet.....quote:Op zondag 1 december 2024 11:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt geen basisspelers verkopen.
Tja, als dit de mentaliteit is snap ik de positie op de ranglijst wel. Thuis tegen Fortuna op het laatste moment een gelijkspel eruit slepen en dan alles gooien op beetje pech en CL in de benen. Bijzonder.quote:Op zondag 1 december 2024 11:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan overdrijf je gewoon enorm, prima.
Met wat meer geluk, 3x op de paal, had je deze wedstrijd eruit gesleeptquote:Op zondag 1 december 2024 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, als dit de mentaliteit is snap ik de positie op de ranglijst wel. Thuis tegen Fortuna op het laatste moment een gelijkspel eruit slepen en dan alles gooien op beetje pech en CL in de benen. Bijzonder.
Maar zo werkt het niet, Klaas. Zeker niet als Feyenoord thuis tegen Fortuna speelt. En dan die smoesjes naderhand schieten ook niet op.quote:Op zondag 1 december 2024 11:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met wat meer geluk, 3x op de paal, had je deze wedstrijd eruit gesleept
Wat wil je nou zeggen dat fortuna gelijkwaardig was aan feyenoord ofzo???????quote:Op zondag 1 december 2024 11:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet, Klaas. Zeker niet als Feyenoord thuis tegen Fortuna speelt. En dan die smoesjes naderhand schieten ook niet op.
Alsof de mentaliteit in dit topic invloed heeft op de uitslagquote:Op zondag 1 december 2024 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, als dit de mentaliteit is snap ik de positie op de ranglijst wel. Thuis tegen Fortuna op het laatste moment een gelijkspel eruit slepen en dan alles gooien op beetje pech en CL in de benen. Bijzonder.
Zucht, een normale discussie in dit subforum wordt echt steeds zeldzamer. Zoek het uit.quote:Op zondag 1 december 2024 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar het komt wel erg ongelegen.quote:Op zondag 1 december 2024 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen dat fortuna gelijkwaardig was aan feyenoord ofzo???????
dat doelpunt was weer meer mazzel dan kwaliteit van fortuna
[ link | afbeelding ]
photography wallpaper full hd
Barcelona verliest gisteren ook van een middelmatig ploegje thuis......
zulke dingen gebeuren nu eenmaal in voetbal
Maar het gebeurt Feyenoord wel erg vaak dit seizoen.quote:Op zondag 1 december 2024 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen dat fortuna gelijkwaardig was aan feyenoord ofzo???????
dat doelpunt was weer meer mazzel dan kwaliteit van fortuna
[ link | afbeelding ]
photography wallpaper full hd
Barcelona verliest gisteren ook van een middelmatig ploegje thuis......
zulke dingen gebeuren nu eenmaal in voetbal
Ik vond het gisteren wel meer pech dan in de andere wedstrijden dit seizoen tegen de 'kleintjes', en uiteindelijk is het ook kwaliteitsgebrek als je steeds zelf fouten maakt.quote:Op zondag 1 december 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het gebeurt Feyenoord wel erg vaak dit seizoen.
Kan je dan nog steeds spreken van pech?
het enige waar je invloed op hebt is het aantal dreigende situaties en kansen die je creeert. Gisteren had dat rendement best wat hoger moeten zijn, maar als je 3x het houtwerk raakt kan je moeilijk zeggen dat het allemaal erg gelukkig is.quote:Op zondag 1 december 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het is kwaliteitquote:Op zondag 1 december 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt geen invloed op de afronding zelf?quote:Op zondag 1 december 2024 12:02 schreef snabbi het volgende:
[..]
het enige waar je invloed op hebt is het aantal dreigende situaties en kansen die je creeert.
bij de afronding is de factor geluk veel groter dan in de fases ervoorquote:Op zondag 1 december 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt geen invloed op de afronding zelf?
Oneens.quote:Op zondag 1 december 2024 12:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
bij de afronding is de factor geluk veel groter dan in de fases ervoor
Wat een ongekend loos statement als je niks gezien hebt.quote:Op zondag 1 december 2024 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien. Maar als je de Fortuna's van deze wereld niet eenvoudig opzij zet dan kan je alleen maar naar jezelf kijken.
What else is new?quote:Op zondag 1 december 2024 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een ongekend loos statement als je niks gezien hebt.
Aha, ja. Het was zeker allemaal pech en het kwartje dat nét niet goed viel.quote:Op zondag 1 december 2024 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een ongekend loos statement als je niks gezien hebt.
Nee.quote:Op zondag 1 december 2024 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ja. Het was zeker allemaal pech en het kwartje dat nét niet goed viel.
“19 van de 20 keer zou je deze natuurlijk gewoon winnen…”quote:Op zondag 1 december 2024 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ja. Het was zeker allemaal pech en het kwartje dat nét niet goed viel.
Mooi stukje heb je geschrevenquote:Op zondag 1 december 2024 12:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
“19 van de 20 keer zou je deze natuurlijk gewoon winnen…”
“Het seizoen is nog lang…”
“Dit soort wedstrijden hoort er bij, maar het proces…”
“de selectie wordt steeds completer en fitter, dus straks als…”
“Maar Ueda…”
De kinderhand van types als @:dombohetolifantje1 is snel gevuld.
Mwoaaah. Genoeg kansen wel. Was niet per sé heel slecht of zo. Het lijkt er eerder op dat je de wedstrijd niet helemaal hebt gezien.quote:Op zondag 1 december 2024 11:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je gisteren hebt zitten kijken kun je toch niet anders zeggen, joh. Alleen al die laatste corner zegt toch echt letterlijk alles. Wat is dat dan? Net niet?
Hallo makker. Goed je weer te zienquote:Op zondag 1 december 2024 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien. Maar als je de Fortuna's van deze wereld niet eenvoudig opzij zet dan kan je alleen maar naar jezelf kijken.
Het was niet per sé heel slecht… Ik kan me echt niet voorstellen dat je met zó weinig kan stellen dat het allemaal wel meeviel. Het is allemaal zó ontzettend moeizaam, maar door een paar ballen op de paal viel het allemaal wel mee. Ja, prima.quote:Op zondag 1 december 2024 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoaaah. Genoeg kansen wel. Was niet per sé heel slecht of zo. Het lijkt er eerder op dat je de wedstrijd niet helemaal hebt gezien.
Wat niet het feit uitsluit dat het met name aanvallend te weinig is bij ons.
Wat een gelul man.quote:Op zondag 1 december 2024 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was niet per sé heel slecht… Ik kan me echt niet voorstellen dat je met zó weinig kan stellen dat het allemaal wel meeviel. Het is allemaal zó ontzettend moeizaam, maar door een paar ballen op de paal viel het allemaal wel mee. Ja, prima.
Laat gaan, ik heb zitten kijken. Dit soort wedstrijden heb je van tijd tot tijd eens. Maar goed zo word je geen kampioen.quote:
Omdat Brobbey op diezelfde site staat voor een waarde van 35 miljoen.quote:Op zondag 1 december 2024 11:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet waarom Brobbey altijd het referentiekader is. Die Gimenez zit in de prijsklasse van een Sesko, João Pedro, Gabriel Jesus en Diogo Jota om er maar een paar te noemen.
Die gasten daar op dat forum zijn knettergek.
Ik denk dat iedereen hier zich al op plek 2 heeft gericht. Maar dat wordt ook nog heel lastig zo.quote:Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laat gaan, ik heb zitten kijken. Dit soort wedstrijden heb je van tijd tot tijd eens. Maar goed zo word je geen kampioen.
Maar dat had geen enkel weldenkend mens verwacht van te voren.
Als Ajax vandaag wint -en daar ga ik wel vanuit- dan kun je daar voorlopig wel even naar fluiten, ja.quote:Op zondag 1 december 2024 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier zich al op plek 2 heeft gericht. Maar dat wordt ook nog heel lastig zo.
Ligt er ook aan wat ze woensdag doen. 6 punten uit die 2 wedstrijden zou wel dodelijk zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 16:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Ajax vandaag wint -en daar ga ik wel vanuit- dan kun je daar voorlopig wel even naar fluiten, ja.
Dit was nou een van de weinige potjes dit seizoen waarbij ik had: deze hadden we echt moeten winnen ook gezien de kansen.quote:Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laat gaan, ik heb zitten kijken. Dit soort wedstrijden heb je van tijd tot tijd eens. Maar goed zo word je geen kampioen.
Die kans is wel aannemelijk. Dat Utrecht tweede staat is ook tamelijk bizar. Daar gaan wij ook nog wel overheen. Maar het gaat om de tweede plek. Dat niet halen heeft best wel wat negatieve gevolgen.quote:Op zondag 1 december 2024 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat ze woensdag doen. 6 punten uit die 2 wedstrijden zou wel dodelijk zijn.
Met een normale hoeveelheid blessures had je veel vaker met je sterkste 11 kunnen spelen en een stuk meer punten gehaald denk ik. Denk niet dat je dat Te Kloese kan aanrekenen.quote:Op zondag 1 december 2024 16:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit was nou een van de weinige potjes dit seizoen waarbij ik had: deze hadden we echt moeten winnen ook gezien de kansen.
Maar er zijn teveel van dit soort potjes tegen de kleintjes waar je de kansen nauwelijks krijgt. En dat is simpelweg een tekortkoming van dit Feyenoord wat ik met name Te Kloese aanreken eigenlijk.
Aanvallend kwamen we vorig jaar ook al tekort natuurlijk. Onnodig puntverlies en best wat net aan (maar wel verdiende) overwinningen met name door gebrek aan stootkracht voorin. Daar is te weinig aan gedaan of niet goed genoeg ingevuld. Gelukkig dat Paixao dit jaar echt levert.quote:Op zondag 1 december 2024 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een normale hoeveelheid blessures had je veel vaker met je sterkste 11 kunnen spelen en een stuk meer punten gehaald denk ik. Denk niet dat je dat Te Kloese kan aanrekenen.
Als de transfer van Stengs naar Amerika door was gegaan had je een betrouwbare aanvallende middenvelder kunnen halen. Maar zelfs met Milambo ipv Stengs liep het middenveld uitstekend totdat Milambo zelf (en Timber) ook geblesseerd raakte.
Wat een rare en onjuiste frame.quote:Op zondag 1 december 2024 16:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Dombo![]()
Als je die man moet geloven heeft er geen club ter wereld zoveel pech als Feyenoord.
Ongelofelijk dat jullie niet eerste staan. Wel puntje ingelopen op Utrecht mannen.![]()
Plek 3 is nog haalbaar.
Van tijd tot tijd wel eens klopt. Een keer een kutwedstrijd.quote:Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laat gaan, ik heb zitten kijken. Dit soort wedstrijden heb je van tijd tot tijd eens.
Die eerste 4 waren allemaal voordat het begon te draaien. Dat dat zo lang duurde is terechte kritiek, maar vertelt weinig over het verdere verloop van de competitie.quote:Op zondag 1 december 2024 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van tijd tot tijd wel eens klopt. Een keer een kutwedstrijd.
Maar nu heb je die ene kutwedstrijd gehad tegen Groningen. En Sparta. En Willem 2. En NEC. En Fortuna. En dat allemaal nog voor december. Moet je dan niet iets kritischer zijn dan wat ik hier nu lees?
Moussa levert nu ook wel. Vooral dat je drie spitsen hebt die allemaal ziek zwak moe zijn breekt je op met het dubbele programma.quote:Op zondag 1 december 2024 16:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Aanvallend kwamen we vorig jaar ook al tekort natuurlijk. Onnodig puntverlies en best wat net aan (maar wel verdiende) overwinningen met name door gebrek aan stootkracht voorin. Daar is te weinig aan gedaan of niet goed genoeg ingevuld. Gelukkig dat Paixao dit jaar echt levert.
Ach aan het einde van de streep is, als je nu op rapport gaat, het natuurlijk ondermaats en niet goed genoeg in de Eredivisie. Maar het is natuurlijk voor vrijwel geen enkele selectie mogelijk om de hoeveelheid blessures die wij op onze piek hadden fatsoenlijk op te vangen.quote:Op zondag 1 december 2024 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die eerste 4 waren allemaal voordat het begon te draaien. Dat dat zo lang duurde is terechte kritiek, maar vertelt weinig over het verdere verloop van de competitie.
Het is wel duidelijk dat er te weinig kwaliteit in de selectie zit om alle wedstrijden in een dubbel programma te blijven winnen als je te maken krijgt met veel blessures.
Ik vind dat hij gelijk heeft hoor. Altijd maar dat zoeken naar excuses.. 5x puntenverlies in thuiswedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje is gewoon slecht.quote:Op zondag 1 december 2024 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die eerste 4 waren allemaal voordat het begon te draaien. Dat dat zo lang duurde is terechte kritiek, maar vertelt weinig over het verdere verloop van de competitie.
Het is wel duidelijk dat er te weinig kwaliteit in de selectie zit om alle wedstrijden in een dubbel programma te blijven winnen als je te maken krijgt met veel blessures.
Lachwekkende straffen wederom. Eigenlijk bijna een vrijbrief om te doen en laten wat ze willen. Pak ze nou eens aan met forse geldstraffen. Gewoon 50 of 100k aftikken. Kun je niet betalen? 5 jaar de cel in. Schijtsysteem hier.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:04 schreef Zipportal het volgende:
Taakstraffen van 150 uur voor aanvallers scheidsrechter in de Kuip: ‘Hele kwalijke zaak’
https://www.ad.nl/voetbal(...)lijke-zaak~a7c048fd/
Tja, dan moet je bij de TK zijn, die maken de wetten hè, rechters niet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lachwekkende straffen wederom. Eigenlijk bijna een vrijbrief om te doen en laten wat ze willen. Pak ze nou eens aan met forse geldstraffen. Gewoon 50 of 100k aftikken. Kun je niet betalen? 5 jaar de cel in. Schijtsysteem hier.
Voor een simpel vechtpartijtje waar je elk weekend tientallen van hebt op de amateurvelden, doe normaalquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lachwekkende straffen wederom. Eigenlijk bijna een vrijbrief om te doen en laten wat ze willen. Pak ze nou eens aan met forse geldstraffen. Gewoon 50 of 100k aftikken. Kun je niet betalen? 5 jaar de cel in. Schijtsysteem hier.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een simpel vechtpartijtje waar je elk weekend tientallen van hebt op de amateurvelden, doe normaal
Geen enkel letsel op een onderling georganiseerd voetbaltoernooi. Dat je een scheids aanvalt heeft de rechter terecht zwaar meegewogen in dit geval, maar laten we vooral niet doen alsof dit heel veel meer is dan wat je op een gemiddeld amateurveld ziet als het mis gaat.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een simpel vechtpartijtje is gelijkwaardig. 2 dronken gasten uit de kroeg die elkaar op de neus tikken. Dit is gewoon intimidatie, bedreiging en fysieke belaging van een scheidsrechter. Dat je dit een 'simpel vechtpartijtje' noemt zegt alweer genoeg over het niveau.
Maar jij was volgens mij ook degene die lekker ging op agressieve sfeertjes, dus dit zal wel precies jouw ding zijn schat ik zo in.
Je zegt nu dat het terecht zwaar meeweegt en net zeg je dat het een 'gewoon vechtpartijtje' was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen enkel letsel op een onderling georganiseerd voetbaltoernooi. Dat je een scheids aanvalt heeft de rechter terecht zwaar meegewogen in dit geval, maar laten we vooral niet doen alsof dit heel veel meer is dan wat je op een gemiddeld amateurveld ziet als het mis gaat.
Altijd maar opteren voor zware straffen of zelfs geef ze maar een ton boete doet wat PVV-achtig aan.
Qua gevolgen niet meer dan een simpel vechtpartijtje inderdaad. Dat er überhaupt een relatief forse straf uit is gekomen heeft te maken met het feit dat het slachtoffer de scheidsrechter wasquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zegt nu dat het terecht zwaar meeweegt en net zeg je dat het een 'gewoon vechtpartijtje' was.
Dat spreekt elkaar nog al tegen.
Voor dit staat ongeveer 30 uur taakstraf, meerdere klappen uitgedeeld, geen letsel. Dat het een scheidsrechter is en een traumatiserende werking had heeft dus voor een vervijfvoudiging van de straf gezorgd. Niet mild.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua gevolgen niet meer dan een simpel vechtpartijtje inderdaad. Dat er überhaupt een relatief forse straf uit is gekomen heeft te maken met het feit dat het slachtoffer de scheidsrechter was
Iedereen die ooit in een vechtpartijtje beland een ton boete geven of vijf jaar celstraf lijkt me nauwelijks een betere optie inderdaadquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor dit staat ongeveer 30 uur taakstraf, meerdere klappen uitgedeeld, geen letsel. Dat het een scheidsrechter is en een traumatiserende werking had heeft dus voor een vervijfvoudiging van de straf gezorgd. Niet mild.
De maatschappelijke onrust die het met zich voort brengt zal een grote rol spelen in de strafmaat. Richard Nieuwenhuizen en zo..quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua gevolgen niet meer dan een simpel vechtpartijtje inderdaad. Dat er überhaupt een relatief forse straf uit is gekomen heeft te maken met het feit dat het slachtoffer de scheidsrechter was
Ach gos, en de heren waren allebei te ziekies om de consequenties van hun eigen apengedrag onder ogen te zienquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:04 schreef Zipportal het volgende:
Taakstraffen van 150 uur voor aanvallers scheidsrechter in de Kuip: ‘Hele kwalijke zaak’
https://www.ad.nl/voetbal(...)lijke-zaak~a7c048fd/
Welke maatschappelijke onrust, dit is ruim een jaar geleden voorgevallen en jij en ik wisten hier tot een paar dagen geleden precies niks van.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
De maatschappelijke onrust die het met zich voort brengt zal een grote rol spelen in de strafmaat. Richard Nieuwenhuizen en zo..
Uit onderzoek blijkt dat taakstraffen en boetes het gevaar op recidive veel meer verkleinen dan mensen voor korte tijd (vijf jaar valt nog in die categorie) in de bak gooien. Het zou pas een schijtsysteem zijn als we dat expres zouden negeren zodat boze twitteraars zich kunnen aftrekken op autoritaire wraakporno.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
OH ARNE.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke maatschappelijke onrust, dit is ruim een jaar geleden voorgevallen en jij en ik wisten hier tot een paar dagen geleden precies niks van.
Omdat de afloop mals was ja, hadden ze hem doodgetrapt was het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke maatschappelijke onrust, dit is ruim een jaar geleden voorgevallen en jij en ik wisten hier tot een paar dagen geleden precies niks van.
Echt waar johquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat de afloop mals was ja, hadden ze hem doodgetrapt was het een ander verhaal.
Wel bijzonder dat je schijnbaar zo links bent maar wel helemaal geil gaat op geweld op tribunes. En iemand aanvallen om vervolgens 4 weken met een prikkertje te moeten rondlopen vind ik dus helemaal geen zware straf; simpelweg omdat ze dat niet voelen. Financiële gevolgen zijn beter, want daar zijn mensen 'zuiniger' op dan op hun eigen tijd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen enkel letsel op een onderling georganiseerd voetbaltoernooi. Dat je een scheids aanvalt heeft de rechter terecht zwaar meegewogen in dit geval, maar laten we vooral niet doen alsof dit heel veel meer is dan wat je op een gemiddeld amateurveld ziet als het mis gaat.
Altijd maar opteren voor zware straffen of zelfs geef ze maar een ton boete doet wat PVV-achtig aan. Vast goed voor je onderbuik
Er gaan elk jaar wel 40/45 mensen dood tijdens ruzies en vechtpartijen, die halen toch zelden de voorpagina laat staan wekenlang zoals met die overleden grensrechter. Maar voor jou is het blijkbaar een gewoon vechtpartijtje.quote:
Ga ik geil op geweld op tribunes ja? Volgens mij heb je een beetje moeite met lezen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je schijnbaar zo links bent maar wel helemaal geil gaat op geweld op tribunes. En iemand aanvallen om vervolgens 4 weken met een prikkertje te moeten rondlopen vind ik dus helemaal geen zware straf; simpelweg omdat ze dat niet voelen. Financiële gevolgen zijn beter, want daar zijn mensen 'zuiniger' op dan op hun eigen tijd.
Net alsof dat tuig sowieso overdag een baan heeft en die 40 uur per week missen.
Ja ja, die onderzoeken heb ik ook gezien en ik vind het altijd ontzettend makkelijk om met conclusies te gaan gooien wanneer je de inhoud van dergelijke onderzoeken niet kent maar slechts de uitslagen. Want wat zijn de gehanteerde uitkomstmaten in dergelijke onderzoeken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat taakstraffen en boetes het gevaar op recidive veel meer verkleinen dan mensen voor korte tijd (vijf jaar valt nog in die categorie) in de bak gooien. Het zou pas een schijtsysteem zijn als we dat expres zouden negeren zodat boze twitteraars zich kunnen aftrekken op autoritaire wraakporno.
Ja kunt overal de Jochem Myjer gaan uithangen, maar het feit is gewoon dat dit geen normale vechtpartij is en daar ga je gewoon compleet langs. Nogmaals: als jij iemand uitdaagt en die uitdaging wordt aangenomen dan sla je elkaar lekker op de bek; prima. Maar dit is toch eenrichtingsverkeer? Die gasten staan 's ochtends op met de gedachte om weer rotzooi te gaan schoppen, denk je dat die scheidsrechter überhaupt zin heeft in discussies of ruzie?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen die ooit in een vechtpartijtje beland een ton boete geven of vijf jaar celstraf lijkt me nauwelijks een betere optie inderdaad
Gek om er links of rechts bij te betrekken? Volgens mij ben jij het die 3 posts geleden over de PVV begint toch?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga ik geil op geweld op tribunes ja? Volgens mij heb je een beetje moeite met lezen.
Ook erg raar om zelfs hier weer links of rechts bij te willen betrekken. Iemand heeft een duw en een schop gekregen, geen enkel letsel en de daders een forse taakstraf. Iedereen tevreden lijkt me, behalve wat onderbuik law and order roeptoeters.
Dat is het ook niet, daarom hebben de daders een vrij forse taakstraf gekregen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja kunt overal de Jochem Myjer gaan uithangen, maar het feit is gewoon dat dit geen normale vechtpartij is en daar ga je gewoon compleet langs.
Ja, want dit zijn gasten die normaal gesproken maandag om 8.00 op het kantoor zitten denk jij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vier weken moeten papier prikken voel je financieel niet, ja. Probeer eens 160 uur werk in je huidige leven te plakken zonder dat het serieuze consequenties heeft, tenzij je nog twintig vakantiedagen hebt liggen die je zonder moeite opmaakt.
Dat is het echt waard om een paar klappen uit te delen
Dit is niet vrij fors. Dit is gewoon een vrijbrief om bij de volgende wel/niet buitenspelsituatie de scheidsrechter opnieuw op zijn bek te slaan. Voor 160 uur o.i.d. kun je wel een gokje wagen toch. Kost de scheidsrechter even 2 keer zijn gebit maar ach.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, daarom hebben de daders een vrij forse taakstraf gekregen.
Tering wat ben jij dom
160 uur voor een duw en een klap zonder enige vorm van letsel is gewoon vrij fors. Daar mag je onderbuik het dan niet mee eens zijn, maar daar kan ik niet zo gek veel aan doen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit is niet vrij fors. Dit is gewoon een vrijbrief om bij de volgende wel/niet buitenspelsituatie de scheidsrechter opnieuw op zijn bek te slaan. Voor 160 uur o.i.d. kun je wel een gokje wagen toch. Kost de scheidsrechter even 2 keer zijn gebit maar ach.
Als je denkt dat je bij herhaling precies dezelfde straf krijgt opgelegd misschien, maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit is niet vrij fors. Dit is gewoon een vrijbrief om bij de volgende wel/niet buitenspelsituatie de scheidsrechter opnieuw op zijn bek te slaan. Voor 160 uur o.i.d. kun je wel een gokje wagen toch. Kost de scheidsrechter even 2 keer zijn gebit maar ach.
Dit heeft niks met mijn onderbuik te maken. Jij bent gek op het bagatelliseren van geweldsdelicten schijnbaar ('een duw en een klap') maar ik ben gewoon van mening dat dit harder aangepakt moet worden. En nee, 160 uur met een prikkertje wandelen is dan niet genoeg.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
160 uur voor een duw en een klap zonder enige vorm van letsel is gewoon vrij fors. Daar mag je onderbuik het dan niet mee eens zijn, maar daar kan ik niet zo gek veel aan doen.
En als ze dan zitten, dan zitten ze ook nog eens in een hotel, waar ze gewoon goed te eten krijgen. Zo voelen ze het nooit!quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
160 uur voor een duw en een klap zonder enige vorm van letsel is gewoon vrij fors. Daar mag je onderbuik het dan niet mee eens zijn, maar daar kan ik niet zo gek veel aan doen.
Oh dat mag prima, net als dat wij dan smakelijk mogen lachen om je geboden alternatiefquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mijn onderbuik te maken. Jij bent gek op het bagatelliseren van geweldsdelicten schijnbaar ('een duw en een klap') maar ik ben gewoon van mening dat dit harder aangepakt moet worden. En nee, 160 uur met een prikkertje wandelen is dan niet genoeg.
Ordnung muss sein, gewoon zwaarder straffuh dan leeruh ze t wel!!!1quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En als ze dan zitten, dan zitten ze ook nog eens in een hotel, waar ze gewoon goed te eten krijgen. Zo voelen ze het nooit!
Sommige mensen willen dat iemand dan hele dagen gestraft wordt, en daarnaast hardere straffen dan onze wet toestaat, behalve als ze zelf eens vast komen te zitten natuurlijk, ga boeven vangen!
Zelfs in Amerika vinden dat mensen in de gevangenis niet hard genoeg gestraft worden, ondanks dat ze daar al onder erbarmelijke omstandigheden leven. Vaak komt het dan uit op 'zichzelf beter voelen omdat iemand hard gestraft wordt.
Amerika is dan ook een schoolvoorbeeld hoe om te gaan met criminaliteit. Daar kan je als veroordeelde zelfs nog president worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En als ze dan zitten, dan zitten ze ook nog eens in een hotel, waar ze gewoon goed te eten krijgen. Zo voelen ze het nooit!
Sommige mensen willen dat iemand dan hele dagen gestraft wordt, en daarnaast hardere straffen dan onze wet toestaat, behalve als ze zelf eens vast komen te zitten natuurlijk, ga boeven vangen!
Zelfs in Amerika vinden dat mensen in de gevangenis niet hard genoeg gestraft worden, ondanks dat ze daar al onder erbarmelijke omstandigheden leven. Vaak komt het dan uit op 'zichzelf beter voelen omdat iemand hard gestraft wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |