Ik vond het gisteren wel meer pech dan in de andere wedstrijden dit seizoen tegen de 'kleintjes', en uiteindelijk is het ook kwaliteitsgebrek als je steeds zelf fouten maakt.quote:Op zondag 1 december 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het gebeurt Feyenoord wel erg vaak dit seizoen.
Kan je dan nog steeds spreken van pech?
het enige waar je invloed op hebt is het aantal dreigende situaties en kansen die je creeert. Gisteren had dat rendement best wat hoger moeten zijn, maar als je 3x het houtwerk raakt kan je moeilijk zeggen dat het allemaal erg gelukkig is.quote:Op zondag 1 december 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het is kwaliteitquote:Op zondag 1 december 2024 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt geen invloed op de afronding zelf?quote:Op zondag 1 december 2024 12:02 schreef snabbi het volgende:
[..]
het enige waar je invloed op hebt is het aantal dreigende situaties en kansen die je creeert.
bij de afronding is de factor geluk veel groter dan in de fases ervoorquote:Op zondag 1 december 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt geen invloed op de afronding zelf?
Oneens.quote:Op zondag 1 december 2024 12:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
bij de afronding is de factor geluk veel groter dan in de fases ervoor
Wat een ongekend loos statement als je niks gezien hebt.quote:Op zondag 1 december 2024 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien. Maar als je de Fortuna's van deze wereld niet eenvoudig opzij zet dan kan je alleen maar naar jezelf kijken.
What else is new?quote:Op zondag 1 december 2024 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een ongekend loos statement als je niks gezien hebt.
Aha, ja. Het was zeker allemaal pech en het kwartje dat nét niet goed viel.quote:Op zondag 1 december 2024 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een ongekend loos statement als je niks gezien hebt.
Nee.quote:Op zondag 1 december 2024 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ja. Het was zeker allemaal pech en het kwartje dat nét niet goed viel.
“19 van de 20 keer zou je deze natuurlijk gewoon winnen…”quote:Op zondag 1 december 2024 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, ja. Het was zeker allemaal pech en het kwartje dat nét niet goed viel.
Mooi stukje heb je geschrevenquote:Op zondag 1 december 2024 12:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
“19 van de 20 keer zou je deze natuurlijk gewoon winnen…”
“Het seizoen is nog lang…”
“Dit soort wedstrijden hoort er bij, maar het proces…”
“de selectie wordt steeds completer en fitter, dus straks als…”
“Maar Ueda…”
De kinderhand van types als @:dombohetolifantje1 is snel gevuld.
Mwoaaah. Genoeg kansen wel. Was niet per sé heel slecht of zo. Het lijkt er eerder op dat je de wedstrijd niet helemaal hebt gezien.quote:Op zondag 1 december 2024 11:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je gisteren hebt zitten kijken kun je toch niet anders zeggen, joh. Alleen al die laatste corner zegt toch echt letterlijk alles. Wat is dat dan? Net niet?
Hallo makker. Goed je weer te zienquote:Op zondag 1 december 2024 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien. Maar als je de Fortuna's van deze wereld niet eenvoudig opzij zet dan kan je alleen maar naar jezelf kijken.
Het was niet per sé heel slecht… Ik kan me echt niet voorstellen dat je met zó weinig kan stellen dat het allemaal wel meeviel. Het is allemaal zó ontzettend moeizaam, maar door een paar ballen op de paal viel het allemaal wel mee. Ja, prima.quote:Op zondag 1 december 2024 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoaaah. Genoeg kansen wel. Was niet per sé heel slecht of zo. Het lijkt er eerder op dat je de wedstrijd niet helemaal hebt gezien.
Wat niet het feit uitsluit dat het met name aanvallend te weinig is bij ons.
Wat een gelul man.quote:Op zondag 1 december 2024 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was niet per sé heel slecht… Ik kan me echt niet voorstellen dat je met zó weinig kan stellen dat het allemaal wel meeviel. Het is allemaal zó ontzettend moeizaam, maar door een paar ballen op de paal viel het allemaal wel mee. Ja, prima.
Laat gaan, ik heb zitten kijken. Dit soort wedstrijden heb je van tijd tot tijd eens. Maar goed zo word je geen kampioen.quote:
Omdat Brobbey op diezelfde site staat voor een waarde van 35 miljoen.quote:Op zondag 1 december 2024 11:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet waarom Brobbey altijd het referentiekader is. Die Gimenez zit in de prijsklasse van een Sesko, João Pedro, Gabriel Jesus en Diogo Jota om er maar een paar te noemen.
Die gasten daar op dat forum zijn knettergek.
Ik denk dat iedereen hier zich al op plek 2 heeft gericht. Maar dat wordt ook nog heel lastig zo.quote:Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laat gaan, ik heb zitten kijken. Dit soort wedstrijden heb je van tijd tot tijd eens. Maar goed zo word je geen kampioen.
Maar dat had geen enkel weldenkend mens verwacht van te voren.
Als Ajax vandaag wint -en daar ga ik wel vanuit- dan kun je daar voorlopig wel even naar fluiten, ja.quote:Op zondag 1 december 2024 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier zich al op plek 2 heeft gericht. Maar dat wordt ook nog heel lastig zo.
Ligt er ook aan wat ze woensdag doen. 6 punten uit die 2 wedstrijden zou wel dodelijk zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 16:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Ajax vandaag wint -en daar ga ik wel vanuit- dan kun je daar voorlopig wel even naar fluiten, ja.
Dit was nou een van de weinige potjes dit seizoen waarbij ik had: deze hadden we echt moeten winnen ook gezien de kansen.quote:Op zondag 1 december 2024 14:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laat gaan, ik heb zitten kijken. Dit soort wedstrijden heb je van tijd tot tijd eens. Maar goed zo word je geen kampioen.
Die kans is wel aannemelijk. Dat Utrecht tweede staat is ook tamelijk bizar. Daar gaan wij ook nog wel overheen. Maar het gaat om de tweede plek. Dat niet halen heeft best wel wat negatieve gevolgen.quote:Op zondag 1 december 2024 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat ze woensdag doen. 6 punten uit die 2 wedstrijden zou wel dodelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |