Zal hem zo even aanpassen, niet gezien.quote:
Vrouw en ik allebei ook een strik.quote:Op zondag 1 december 2024 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
Een STRIK![]()
Zijn alle plaatjes veranderd of is er op de 10 kalender altijd een berg?
Vandaag nog even kopenquote:Op zondag 1 december 2024 10:46 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag maar beginnen met krassenHopen dat ik wat win, kan ik daar de 20 euro kalender van kopen
kauf je ze niet gewoon bij de albert heijn danquote:Op maandag 2 december 2024 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ik heb ze nog niet binnenkan ik wel meer open krassen als ze bezorgd worden
Nee dan moet ik naar de andere kant van de stad.. had ik geen zin inquote:Op maandag 2 december 2024 17:09 schreef Paul het volgende:
[..]
kauf je ze niet gewoon bij de albert heijn dan
met welk lotquote:Op donderdag 5 december 2024 08:56 schreef franklop het volgende:
mevrouwlop al 20 euro gewonnen bij eerste spelAl 66% teruggewonnen op totale uitgave van sinterlop
10e. Sinterlop heeft 3 loten geregeld voor zijn gezin.quote:
Ja. En de extra spellen kras ik wanneer IK WIL. Begrepuh?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:07 schreef Arcee het volgende:
Echte bazen hebben een ijzeren decemberkalenderdiscipline en krassen 1 vakje per dag.
Hebben we ook. De extra spellen staan geen datum op hequote:Op zaterdag 7 december 2024 19:07 schreef Arcee het volgende:
Echte bazen hebben een ijzeren decemberkalenderdiscipline en krassen 1 vakje per dag.
Die horen bij de dag waarbij ze in het vak zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben we ook. De extra spellen staan geen datum op he
Jij weet er echt helemaal geen ene klote van Mexi.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die horen bij de dag waarbij ze in het vak zitten.
Dan heb je zeker een speciale decemberkalender voor mensen zonder decemberkalenderdiscipline.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben we ook. De extra spellen staan geen datum op he
Nee gewoon die van een tientje. Missen jullie wat of zo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een speciale decemberkalender voor mensen zonder decemberkalenderdiscipline.
Wie neemt nou die van een tientje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon die van een tientje. Missen jullie wat of zo?
Ik. Ik heb een van 5 en een van 10.quote:
Ja same here. Ik heb 2 van de 4 mutsen richting 5 euro, dat is nog het meest hoopgevende op dit momentquote:Op zondag 8 december 2024 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ok niks op 2 van de 4 exxtra spellen op het 10 euro lot. En met de rest gaat het ook nog maar matig eigenlijk.
Ik vergeet altijd dat ze daar te lam zijn om er nummertjes op te pleuren.quote:
Zijn nu ook minder spellen (4 ipv 6 vorig jaar) en ook allemaal verschillende spellenquote:Op maandag 9 december 2024 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ze daar te lam zijn om er nummertjes op te pleuren.
En nog eentje!quote:
Dacht echt dat die er niet op stondquote:Op woensdag 11 december 2024 15:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Me gek gezocht naar de 11![]()
Nu wel vijf schaatsen
Bas & Nicolette style!quote:Op woensdag 11 december 2024 15:36 schreef TLC het volgende:
Ik hoef nog maar 4 strikken![]()
![]()
Hmm ik ga maar alvast wat dure dingen kopen op afbetaling
Ja, ik ook. Welke randdebiel heeft de lay out gemaakt?quote:Op woensdag 11 december 2024 15:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Me gek gezocht naar de 11![]()
Nu wel vijf schaatsen
Geef!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Welke randdebiel heeft de lay out gemaakt?
En dan ook nog een schaats eronder waar ik niks aan heb.
Hoe zegt u?quote:
Deal!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe zegt u?
Ruilen voor een want.
Zo praat je niet over je vrouw en dochters.quote:
Ruilen tegen de stomme onhaalbare bel die ik vandaag kreeg?quote:
Dat ken nie Gerdaquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ruilen tegen de stomme onhaalbare bel die ik vandaag kreeg?
Muts hoef ik ook nog maar één! By far mijn spannendste kraslot ooit
Maar ik wil hetquote:
Dit. Laatste dagen alleen maar sterrenquote:Op zondag 22 december 2024 10:53 schreef franklop het volgende:
Nog 1x open haard voor 100 euro
Of 1x sneeuw voor 10
En heb nog geen ster, dus die komt er nu 9x in 10 dagen aan
quote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit. Laatste dagen alleen maar sterren }:
Stom spelVolgend jaar weer kopen want dan gaat het vast anders
Niet met deze. In Zweden wel een keer ongeveer 25.000 euro gekrast (200.000sek)quote:Op donderdag 26 december 2024 22:55 schreef summer2bird het volgende:
En zijn jullie al miljonairs?
Is er wel eens een groot bedrag door iemand hier gewonnen door dit kraslot?
Ik nog 1 strik voor 10.000.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog maar één ster nodig voor de 100.000 Euro
Bijna week later; nog steeds 1x open haard en 1x sneeuw te gaanquote:Op zondag 22 december 2024 10:53 schreef franklop het volgende:
Nog 1x open haard voor 100 euro
Of 1x sneeuw voor 10
En heb nog geen ster, dus die komt er nu 9x in 10 dagen aan
Tijd voor een poll POLLquote:Op maandag 30 december 2024 12:30 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog maar 1 ster nodig voor de 200.000 Euro met nog 1 vakje te gaan, dus mijn kans op een luxe vakantie is 1 op 9
Auwquote:Op maandag 30 december 2024 13:12 schreef JopieKlaassen het volgende:
M’n zoontje heeft het grootste gedeelte van de kalender opengekrast en de kruisjes gezet. Vandaag kraste ik mn laatste ster.
Totdat ik ging tellen en er achter kwam dat er een kruisje teveel stond bij de sterren
Das ook kut zegquote:Op maandag 30 december 2024 16:43 schreef ZarB het volgende:
Tegenwoordig scannen ze die dingen aan de hand van de qr code (die je eerst open moet krassen) ipv de streepjescode, zoals ze dat eerst deden. Blijkbaar is bij het krassen een deel van de code beschadigd waardoor die nu niet meer gescand kan worden. Moet ik 1 of andere nummer bellen om de prijs te innen![]()
Gaat vast heel smooth. Wel slim van ze, zullen meer mensen laten zitten verwacht ik.
Ik kras hem helemaal open zodra ik er 1 ontvangquote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef Kanaroe het volgende:
31 december stiekem toch al opengekrast........ik win NOPPES![]()
Nu al zin in volgend jaar december
Ik hoop zo graag dat jij het wint.quote:Op maandag 30 december 2024 18:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik kras hem helemaal open zodra ik er 1 ontvangheb er 4 gekrast. 1 x 5 euro en 1 x 10 (die ik dus niet kan innen). Heb 25 bijgelegd voor een heel staatslot. Op naar de 30 miljoen
Sneeuwpop. Je hoorde het hier het eerstquote:Op maandag 30 december 2024 12:30 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog maar 1 ster nodig voor de 200.000 Euro met nog 1 vakje te gaan, dus mijn kans op een luxe vakantie is 1 op 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lekkere moneymaker die muts van jouquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Idem.
Na een week in spanning te hebben gezeten…
Heb ik mijn geld terugMuts leverde me 5 euro op
Dit was vroeger ook zo, alleen toen zat die niet onder een apart vakje, maar aan de 31e vast. Die raakte toen ook vaak genoeg beschadigd en de procedure was toen hetzelfde. Toen ik in een supermarkt werkte zag ik het vaak gebeuren, ik vroeg mij toen ook wel eens af hoe mensen dat ding zo konden slopenquote:Op maandag 30 december 2024 16:43 schreef ZarB het volgende:
Tegenwoordig scannen ze die dingen aan de hand van de qr code (die je eerst open moet krassen) ipv de streepjescode, zoals ze dat eerst deden. Blijkbaar is bij het krassen een deel van de code beschadigd waardoor die nu niet meer gescand kan worden. Moet ik 1 of andere nummer bellen om de prijs te innen![]()
Gaat vast heel smooth. Wel slim van ze, zullen meer mensen laten zitten verwacht ik.
Ik snap het ook niet. Heb gewoon gekrast en de qr code is voor t blote oog helemaal zichtbaar. Ze fucken gewoon met die loten zodat de mensen die iets winnen uiteindelijk niks krijgequote:Op dinsdag 31 december 2024 10:35 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dit was vroeger ook zo, alleen toen zat die niet onder een apart vakje, maar aan de 31e vast. Die raakte toen ook vaak genoeg beschadigd en de procedure was toen hetzelfde. Toen ik in een supermarkt werkte zag ik het vaak gebeuren, ik vroeg mij toen ook wel eens af hoe mensen dat ding zo konden slopen
Al een andere winkel geprobeerd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Heb gewoon gekrast en de qr code is voor t blote oog helemaal zichtbaar. Ze fucken gewoon met die loten zodat de mensen die iets winnen uiteindelijk niks krijge
Kan je hem wel met je telefoon scannen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Heb gewoon gekrast en de qr code is voor t blote oog helemaal zichtbaar. Ze fucken gewoon met die loten zodat de mensen die iets winnen uiteindelijk niks krijge
Yeschquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere moneymaker die muts van jou
Heb ik geprobeerd, maar daar komt niks uit. Een code die dan gezocht wordt op google of in mijn note-app opentquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan je hem wel met je telefoon scannen?
Nou lekker danquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar daar komt niks uit. Een code die dan gezocht wordt op google of in mijn note-app opent
https://krasloten.nederlandseloterij.nl/krasloten-scannerquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar daar komt niks uit. Een code die dan gezocht wordt op google of in mijn note-app opent
Nou, je bent de 1e die dit schijnt te weten hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://krasloten.nederlandseloterij.nl/krasloten-scanner
Daar moet je scannen Hans, die QR-code is gewoon nummer.
Als ie bij jou scant, dan zou de winkel er toch ook geen moeite mee moeten hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou, je bent de 1e die dit schijnt te weten hooren idd, hij geeft 10 euro aan. Dus bij mij doet ie t gewoon! Heb ik er helemaal een account voor moeten aanmaken, maar nu moet ik m alsnog in een winkel inleveren of opsturen man man man
Precies, een maand vermaeck. Zo zie ik het ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:05 schreef Legoblokje het volgende:
Twee loten van ¤5. Op een lot gister & vandaag de laatste twee mutsen gekrast, dus nog ¤5. Op het andere lot niets, alleen 9 bellen en 10 sterren![]()
Eén van de twee loten gekregen dus toch een maand gratis vermaak.
Ik ga van de week wel een keertjequote:Op dinsdag 31 december 2024 14:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meteen ingewisseld voor cold hard cash. Ik was niet de enige. De vijfjes bij de Bruna waren bijna op
Ik was toch in de stad. In mijn eentje naar de film geweest #notdesperatequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga van de week wel een keertje
Ik eindigde met sneeuw en dus 15 euro in totaal!quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:40 schreef franklop het volgende:
Mini-franklop verloor de interesse om elke dag te krassen. Dus straks nog even de laatste 3 of 4 dagen doen
welkom bij de club hahaquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, geen kut dit jaar. Niet eens een gratis kraslot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Ik heb daarmee 5 hele Euro's gewonnen, ik probeer om het niet allemaal in 1 keer uit te gevenquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:02 schreef AgnesGru het volgende:
Helaas de uitslag van de oudejaarstrekking nog niet kunnen checken, kom er niet doorheen.
Dus nog even geduld
Ja vreemd, maar ze zei echt dat ie t niet deed.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Als ie bij jou scant, dan zou de winkel er toch ook geen moeite mee moeten hebben.
Hier ook 5 euries,quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb daarmee 5 hele Euro's gewonnen, ik probeer om het niet allemaal in 1 keer uit te geven
Iemand in de rij voor me had op die QR code lopen krassenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://krasloten.nederlandseloterij.nl/krasloten-scanner
Daar moet je scannen Hans, die QR-code is gewoon nummer.
Heb ook vijf euro gewonnenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb daarmee 5 hele Euro's gewonnen, ik probeer om het niet allemaal in 1 keer uit te geven
Volgens jouw wat?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:00 schreef Paul het volgende:
volgens mijn heb ik 0 euro gewonnen, ik ga alles nalopen
Ja, ¤5 gewonnen!quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef Donna het volgende:
10 euro lot, moesten we nog 1 sneeuwbol, 20K.
M'n vriend was te nieuwsgierig, maar helaas helemaal geen prijs.
Het lot van ¤5 hebben we morgen nog wel 3 kansen op een kleine prijs. Dus ben benieuwd.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:23 schreef TLC het volgende:
JAAAAAAAA 200.000 Euro gewonnen !!![]()
Voor de poll...wat heb je opengekrast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De goede oplossing stond niet in de poll, namelijk de sneeuwbolquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor de poll...wat heb je opengekrast?
Dat zei dus die meid waar ik als eerste was ook tegen mij. Ik kon 'm zelf wel scannen en ben vandaag naar een andere zaak gegaan die 'm wel gewoon kon lezen. Kaching 10 euro in de pokkieeezzzzquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iemand in de rij voor me had op die QR code lopen krassen
Nee mevrouw, we kunnen het lot nu niet meer lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |