Das ook kut zegquote:Op maandag 30 december 2024 16:43 schreef ZarB het volgende:
Tegenwoordig scannen ze die dingen aan de hand van de qr code (die je eerst open moet krassen) ipv de streepjescode, zoals ze dat eerst deden. Blijkbaar is bij het krassen een deel van de code beschadigd waardoor die nu niet meer gescand kan worden. Moet ik 1 of andere nummer bellen om de prijs te innen![]()
Gaat vast heel smooth. Wel slim van ze, zullen meer mensen laten zitten verwacht ik.
Ik kras hem helemaal open zodra ik er 1 ontvangquote:Op maandag 30 december 2024 17:36 schreef Kanaroe het volgende:
31 december stiekem toch al opengekrast........ik win NOPPES![]()
Nu al zin in volgend jaar december
Ik hoop zo graag dat jij het wint.quote:Op maandag 30 december 2024 18:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik kras hem helemaal open zodra ik er 1 ontvangheb er 4 gekrast. 1 x 5 euro en 1 x 10 (die ik dus niet kan innen). Heb 25 bijgelegd voor een heel staatslot. Op naar de 30 miljoen
Sneeuwpop. Je hoorde het hier het eerstquote:Op maandag 30 december 2024 12:30 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog maar 1 ster nodig voor de 200.000 Euro met nog 1 vakje te gaan, dus mijn kans op een luxe vakantie is 1 op 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lekkere moneymaker die muts van jouquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Idem.
Na een week in spanning te hebben gezeten…
Heb ik mijn geld terugMuts leverde me 5 euro op
Dit was vroeger ook zo, alleen toen zat die niet onder een apart vakje, maar aan de 31e vast. Die raakte toen ook vaak genoeg beschadigd en de procedure was toen hetzelfde. Toen ik in een supermarkt werkte zag ik het vaak gebeuren, ik vroeg mij toen ook wel eens af hoe mensen dat ding zo konden slopenquote:Op maandag 30 december 2024 16:43 schreef ZarB het volgende:
Tegenwoordig scannen ze die dingen aan de hand van de qr code (die je eerst open moet krassen) ipv de streepjescode, zoals ze dat eerst deden. Blijkbaar is bij het krassen een deel van de code beschadigd waardoor die nu niet meer gescand kan worden. Moet ik 1 of andere nummer bellen om de prijs te innen![]()
Gaat vast heel smooth. Wel slim van ze, zullen meer mensen laten zitten verwacht ik.
Ik snap het ook niet. Heb gewoon gekrast en de qr code is voor t blote oog helemaal zichtbaar. Ze fucken gewoon met die loten zodat de mensen die iets winnen uiteindelijk niks krijgequote:Op dinsdag 31 december 2024 10:35 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dit was vroeger ook zo, alleen toen zat die niet onder een apart vakje, maar aan de 31e vast. Die raakte toen ook vaak genoeg beschadigd en de procedure was toen hetzelfde. Toen ik in een supermarkt werkte zag ik het vaak gebeuren, ik vroeg mij toen ook wel eens af hoe mensen dat ding zo konden slopen
Al een andere winkel geprobeerd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Heb gewoon gekrast en de qr code is voor t blote oog helemaal zichtbaar. Ze fucken gewoon met die loten zodat de mensen die iets winnen uiteindelijk niks krijge
Kan je hem wel met je telefoon scannen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Heb gewoon gekrast en de qr code is voor t blote oog helemaal zichtbaar. Ze fucken gewoon met die loten zodat de mensen die iets winnen uiteindelijk niks krijge
Yeschquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere moneymaker die muts van jou
Heb ik geprobeerd, maar daar komt niks uit. Een code die dan gezocht wordt op google of in mijn note-app opentquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan je hem wel met je telefoon scannen?
Nou lekker danquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar daar komt niks uit. Een code die dan gezocht wordt op google of in mijn note-app opent
https://krasloten.nederlandseloterij.nl/krasloten-scannerquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar daar komt niks uit. Een code die dan gezocht wordt op google of in mijn note-app opent
Nou, je bent de 1e die dit schijnt te weten hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://krasloten.nederlandseloterij.nl/krasloten-scanner
Daar moet je scannen Hans, die QR-code is gewoon nummer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |