Zal hem zo even aanpassen, niet gezien.quote:
Vrouw en ik allebei ook een strik.quote:Op zondag 1 december 2024 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
Een STRIK![]()
Zijn alle plaatjes veranderd of is er op de 10 kalender altijd een berg?
Vandaag nog even kopenquote:Op zondag 1 december 2024 10:46 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag maar beginnen met krassenHopen dat ik wat win, kan ik daar de 20 euro kalender van kopen
kauf je ze niet gewoon bij de albert heijn danquote:Op maandag 2 december 2024 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ik heb ze nog niet binnenkan ik wel meer open krassen als ze bezorgd worden
Nee dan moet ik naar de andere kant van de stad.. had ik geen zin inquote:Op maandag 2 december 2024 17:09 schreef Paul het volgende:
[..]
kauf je ze niet gewoon bij de albert heijn dan
met welk lotquote:Op donderdag 5 december 2024 08:56 schreef franklop het volgende:
mevrouwlop al 20 euro gewonnen bij eerste spelAl 66% teruggewonnen op totale uitgave van sinterlop
10e. Sinterlop heeft 3 loten geregeld voor zijn gezin.quote:
Ja. En de extra spellen kras ik wanneer IK WIL. Begrepuh?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:07 schreef Arcee het volgende:
Echte bazen hebben een ijzeren decemberkalenderdiscipline en krassen 1 vakje per dag.
Hebben we ook. De extra spellen staan geen datum op hequote:Op zaterdag 7 december 2024 19:07 schreef Arcee het volgende:
Echte bazen hebben een ijzeren decemberkalenderdiscipline en krassen 1 vakje per dag.
Die horen bij de dag waarbij ze in het vak zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben we ook. De extra spellen staan geen datum op he
Jij weet er echt helemaal geen ene klote van Mexi.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die horen bij de dag waarbij ze in het vak zitten.
Dan heb je zeker een speciale decemberkalender voor mensen zonder decemberkalenderdiscipline.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben we ook. De extra spellen staan geen datum op he
Nee gewoon die van een tientje. Missen jullie wat of zo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een speciale decemberkalender voor mensen zonder decemberkalenderdiscipline.
Wie neemt nou die van een tientje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon die van een tientje. Missen jullie wat of zo?
Ik. Ik heb een van 5 en een van 10.quote:
Ja same here. Ik heb 2 van de 4 mutsen richting 5 euro, dat is nog het meest hoopgevende op dit momentquote:Op zondag 8 december 2024 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ok niks op 2 van de 4 exxtra spellen op het 10 euro lot. En met de rest gaat het ook nog maar matig eigenlijk.
Ik vergeet altijd dat ze daar te lam zijn om er nummertjes op te pleuren.quote:
Zijn nu ook minder spellen (4 ipv 6 vorig jaar) en ook allemaal verschillende spellenquote:Op maandag 9 december 2024 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ze daar te lam zijn om er nummertjes op te pleuren.
En nog eentje!quote:
Dacht echt dat die er niet op stondquote:Op woensdag 11 december 2024 15:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Me gek gezocht naar de 11![]()
Nu wel vijf schaatsen
Bas & Nicolette style!quote:Op woensdag 11 december 2024 15:36 schreef TLC het volgende:
Ik hoef nog maar 4 strikken![]()
![]()
Hmm ik ga maar alvast wat dure dingen kopen op afbetaling
Ja, ik ook. Welke randdebiel heeft de lay out gemaakt?quote:Op woensdag 11 december 2024 15:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Me gek gezocht naar de 11![]()
Nu wel vijf schaatsen
Geef!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Welke randdebiel heeft de lay out gemaakt?
En dan ook nog een schaats eronder waar ik niks aan heb.
Hoe zegt u?quote:
Deal!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe zegt u?
Ruilen voor een want.
Zo praat je niet over je vrouw en dochters.quote:
Ruilen tegen de stomme onhaalbare bel die ik vandaag kreeg?quote:
Dat ken nie Gerdaquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ruilen tegen de stomme onhaalbare bel die ik vandaag kreeg?
Muts hoef ik ook nog maar één! By far mijn spannendste kraslot ooit
Maar ik wil hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |