welk deel dacht je dat heel geestig bedoelt was?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:50 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vind jij jezelf nou heel geestig ofzo?
Als je dat filmpje vertraagd afspeelt, zie je de details. Dat weten ze bij de RDW ook wel.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wordt kwijtgescholden, spreek uit ervaring![]()
Bleef wel onder de 50km/h overschrijding van de maximale snelheid.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:59 schreef sp3c het volgende:
Hoezo een paar jaar te laat?
Er is geen oorlog en we hebben geen vijanden
Zou ik ook wel willen weten. Al een tijd niet van autonome denkers gehoord.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:50 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vind jij jezelf nou heel geestig ofzo?
Bedoel je Syrië?quote:Op zondag 8 december 2024 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Rusland gaat goed af op het wereldtoneel zo.
Assad is pleite en regering gaat de macht overdragen.quote:
De Russen huren die tent, als het om een machtsoverdracht acht ik de kans groot dat iig de overgangsregering dat verdrag gewoon laten voor wat het isquote:Op zondag 8 december 2024 21:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Assad is pleite en regering gaat de macht overdragen.
Geen idee wat er met de basis gaat gebeuren.
En laat ons niet vergeten wie er (as usual) aan de bakermat ligt van al die ellende van zogezegde arabische lentes.quote:Op zondag 8 december 2024 19:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Bedoel je Syrië?
Dat kan je de Russen toch niet kwalijk nemen?
Ze blijven donderen daar, net zolang tot alles verpest is.quote:Op maandag 9 december 2024 08:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En laat ons niet vergeten wie er (as usual) aan de bakermat ligt van al die ellende van zogezegde arabische lentes.
Het lijstje kan eindelijk verder afgewerkt worden.
Syrie heeft voor serieuze vertraging gezorgd.
Alles loopt terug volgens planquote:Op maandag 9 december 2024 10:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze blijven donderen daar, net zolang tot alles verpest is.
Gaat goed af of gaat goed af? Zo lees ik niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 8 december 2024 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Rusland gaat goed af op het wereldtoneel zo.
Zo'n video waar iedere Europeaan zich een beetje "joods" bij kan voelen, vanwege de shoah. Lijkt wel een aardige Dutch Uncle, en zo bezopen taal spreekt hij ook, in de kroegen waar hij zit.quote:
Met een breiwerkje en een beetje wandelen bereik je meer voor wereldvrede, of werkt dat niet meer?quote:
Dit.quote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef Candymannetje het volgende:
Ja natuurlijk die Assad is zo slecht zeg.
Het zijn toch echt de Amerikanen die overal rotzooi lopen te trappen door de extremistische islam te trainen, bewapenen en helpen bij machtsovername.
Syrie was een redelijk vrij en seculier land, binnen een paar jaar zullen de vrouwen daar ook gesluierd over straat moeten.
En hier in de EU juichen ze het toe, lekker bezig hoor.
Als je nog wat meer info wilt over greater Israel:
https://mepei.com/greater(...)st-and-north-africa/
Totdat je persoonlijke data die je geleverd had aan het internet vermarkt werden aan een leger.quote:Op dinsdag 10 december 2024 02:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zieke zooi.
Sowieso oorlogstuig.
Geen man, geen vrouw, geen cent naar het leger.
Of ze seculier of gesluierd zijn interesseert me eerlijk gezegd niet heel veel, moeten ze zelf maar wetenquote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef Candymannetje het volgende:
Ja natuurlijk die Assad is zo slecht zeg.
Het zijn toch echt de Amerikanen die overal rotzooi lopen te trappen door de extremistische islam te trainen, bewapenen en helpen bij machtsovername.
Syrie was een redelijk vrij en seculier land, binnen een paar jaar zullen de vrouwen daar ook gesluierd over straat moeten.
En hier in de EU juichen ze het toe, lekker bezig hoor.
Als je nog wat meer info wilt over greater Israel:
https://mepei.com/greater(...)st-and-north-africa/
Zo vader zo zoon was het al toen de oude Assad overleed.quote:Op dinsdag 10 december 2024 03:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Of ze seculier of gesluierd zijn interesseert me eerlijk gezegd niet heel veel, moeten ze zelf maar weten
Maar als het onder Assad allemaal zo gezellig was dan zouden er niet zoveel rebellen zijn lijkt me
De man zou het beter gaan doen maar het is gewoon een gevalletje zo vader zo zoon geworden, resultaten zien we de komende weken/maanden/jaren
Vandaar de 'maar'quote:Op dinsdag 10 december 2024 03:55 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Zo vader zo zoon was het al toen de oude Assad overleed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |