abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215719993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Nieuw spel op fok :') Aloa is de eerste of is het 444 tegenwoordig
het tweede denk ik totdat die zn naam verandert :P
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_215719995
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja en als ik een serieuze date had zat het op mijn neus :(
1-2 dagen voor het weekend zo'n grote recht in je gezicht krijgen en dan hopen dat ie net op tijd rijp was. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215719997
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
1-2 dagen voor het weekend zo'n grote recht in je gezicht krijgen en dan hopen dat ie net op tijd rijp was. :D
En het erger maken :') _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215720001
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:51 schreef Soury het volgende:

[..]
En het erger maken :') _O-
Dat je niet aan onrijpe puspunten moest zitten had ik wel vrij snel door :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215720002
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is toch wel wat ik het minste mis van de puberteit: de puspunten.
Mijn rug is een maanlandschap :) Borst en Rug die dikke puspuisten in mijn tienerjaren. Ik weet nog dat (jaja kinderen die meelezen) Ik op mijn 15e 16e in de kroeg zat aan de bar en er een paar voelde knappen en de meuk over de rug en over de borst liep. 2 verschillende dagen ja. Ik droeg in die tijd daarom ook alleen maar zwarte shirts en truien zodat het niet te zien was :+

Heerlijke tijd wel :)
Lach met een schone bips
pi_215720003
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is toch wel wat ik het minste mis van de puberteit: de puspunten.
hahaha. hmmms het gaat je minder boeien denk he :P
Do what you love, love what you do!
pi_215720004
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mijn rug is een maanlandschap :) Borst en Rug die dikke puspuisten in mijn tienerjaren. Ik weet nog dat (jaja kinderen die meelezen) Ik op mijn 15e 16e in de kroeg zat aan de bar en er een paar voelde knappen en de meuk over de rug en over de borst liep. 2 verschillende dagen ja. Ik droeg in die tijd daarom ook alleen maar zwarte shirts en truien zodat het niet te zien was :+

_O-

Schouders en rug waren bij mij toen ook pusvulkanen. Mijn zus had medelijden met me en en depte altijd mijn hele rug met ontsmettingsmiddel nadat ik in bad was gegaan. Eerst die zooi een uur laten weken en dan ontsmetten. _O-

Hielp geen reet natuurlijk maar toch lief van haar dat ze het deed.
pi_215720005
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Jesus zeg :')
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215720007
nou laat ik nog ff laatste liedje opgenomen hebben luisteren omdat ze nog kritiek wilde, ik was er niet om ziek. en werd me verteld dramatisch, maar vond het over algemeen meevallen.
pi_215720012
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:56 schreef kree het volgende:
nou laat ik nog ff laatste liedje opgenomen hebben luisteren omdat ze nog kritiek wilde, ik was er niet om ziek. en werd me verteld dramatisch, maar vond het over algemeen meevallen.
Staat ie op YT
  zaterdag 30 november 2024 @ 00:57:33 #211
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
_O-

Schouders en rug waren bij mij toen ook pusvulkanen. Mijn zus had medelijden met me en en depte altijd mijn hele rug met ontsmettingsmiddel nadat ik in bad was gegaan. Eerst die zooi een uur laten weken en dan ontsmetten. _O-

Beeld :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:57 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Beeld :+
Toen hadden we nog geen telefoons met camera, dat zat niet op de vaste lijn.
pi_215720016
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
_O-

Ja was wel echt een drama toen :D Mijn zusje was te druk om gasten ouder dan ik te neuken ipv lief te zijn en te helpen _O- Maar is nog steeds een kutwijf, dus niet veel veranderd :P
Lach met een schone bips
pi_215720017
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Wees blij
pi_215720019
ik vond het camera werk namelijk wel goed, en ook nog wat ze gekozen hebben uit live opname, maar de montage

wat denken jullie?

ga ff uit niet van je christelijke mening of iets, maar over het algemeen dus montage.

https://drive.google.com/(...)7VMWPGfwxrBOXAF/view
pi_215720024
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef kree het volgende:
ik vond het camera werk namelijk wel goed, en ook nog wat ze gekozen hebben uit live opname, maar de montage

wat denken jullie?

ga ff uit niet van je christelijke mening of iets, maar over het algemeen dus montage.

https://drive.google.com/(...)7VMWPGfwxrBOXAF/view
Waar ben jij dan? Ik zie alleen maar kale kerels
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:01:00 #217
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720025
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Je hebt hier wel het grote pus topic :+
ONZ / We want pus! #4
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:01:17 #218
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720027
Ik kom daar niet :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720028
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja was wel echt een drama toen :D Mijn zusje was te druk om gasten ouder dan ik te neuken ipv lief te zijn en te helpen _O- Maar is nog steeds een kutwijf, dus niet veel veranderd :P
Pics van je zusje! :@ :+

quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Wees blij
Soberso, wat wij allemaal uit hebben gevreten hoeft van mij niet op beeld te staan. Al gaan mijn neefjes daar heel soepel mee om. Die hebben de filosofie:"Er is van iedereen zo veel shit dat niemand het in zijn hoofd haalt om daar een ander mee te naaien." :D
pi_215720029
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:01 schreef Puzzie het volgende:
Ik kom daar niet :')
Ik ga ook niet op die link klikken Puzzert. :@
pi_215720030
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar ben jij dan? Ik zie alleen maar kale kerels
ik was daar niet omdat ziek heb die afgezegd dus dat maakte probleem voor band, maar aangezien key 2. dacht lukt wel.

maar dit hebben ze ervan gemaakt. dit is van vrij net terug trouwens en nog niet gepubliceerd.
pi_215720031
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:01 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je hebt hier wel het grote pus topic :+
ONZ / We want pus! #4
Vreselijk durf en wil dat niet :X
pi_215720032
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef kree het volgende:

[..]
ik was daar niet omdat ziek heb die afgezegd dus dat maakte probleem voor band, maar aangezien key 2. dacht lukt wel.

maar dit hebben ze ervan gemaakt. dit is van vrij net terug trouwens en nog niet gepubliceerd.
ik denk het komt er redelijk uit, maar de montage had wat beter gemogen denk?
pi_215720034
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Lekker niet klikken idd! ^O^
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:03:26 #225
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720036
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ga ook niet op die link klikken Puzzert. :@
Heel verstandig :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720037
quote:

[..]

Zit ik die zooi voor jan lul te bekijken :(
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:04:56 #227
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kan best wel tegen wat , maar dit is echt too much :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720043
quote:

[..]
ik denk het komt er redelijk uit, maar de montage had wat beter gemogen denk?
Ik wil echt niet lullig doen maar ik heb zoiets van:"Wat is dit en hoe krijg ik deze 2 minuten van mijn leven terug?". :@
pi_215720044
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
[..]
Soberso, wat wij allemaal uit hebben gevreten hoeft van mij niet op beeld te staan. Al gaan mijn neefjes daar heel soepel mee om. Die hebben de filosofie:"Er is van iedereen zo veel shit dat niemand het in zijn hoofd haalt om daar een ander mee te naaien." :D
En dan maar hopen dat het niet zo is.
pi_215720047
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik wil echt niet lullig doen maar ik heb zoiets van:"Wat is dit en hoe krijg ik deze 2 minuten van mijn leven terug?". :@
Kree is nog wel aangenaam om naar te kijken
pi_215720054
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:05 schreef Soury het volgende:

[..]
En dan maar hopen dat het niet zo is.
Het gaat blijkbaar goed. Als je niet in 'the inner circle' zit krijg je het niet te zien, of je krijgt het hoogstens te zien maar je krijgt het niet op je eigen telefoon. Wat dat betreft is het niet veel anders dan in het analoge tijdperk. Toen wist je ook precies wat er wel en niet buiten de groep verteld mocht worden.
pi_215720057
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Zit ik die zooi voor jan lul te bekijken :(
niet helemaal, als je andere wik waar ik wel in bij speel zie mijn YouTube.

maar vroeg me ff af. ben ik de enige die denkt montage had beter gekunt?
pi_215720059
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het gaat blijkbaar goed. Als je niet in 'the inner circle' zit krijg je het niet te zien, of je krijgt het hoogstens te zien maar je krijgt het niet op je eigen telefoon. Wat dat betreft is het niet veel anders dan in het analoge tijdperk. Toen wist je ook precies wat er wel en niet buiten de groep verteld mocht worden.
Behalve als je buiten de groep valt en men dingen gaan posten. Dat probleem had ik niet als puber.
pi_215720060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
jaaaaaaa snap. daarom is het dus kut gemonteerd.
pi_215720062
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Behalve als je buiten de groep valt en men dingen gaan posten. Dat probleem had ik puber.
waar wel? uiteindelijk als je je gedachten achterna gaat dan komt het goed, maaaaaaar idd vroeger werd ik gepest omdat ik piano speelde
pi_215720063
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:09 schreef kree het volgende:

[..]
niet helemaal, als je andere wik waar ik wel in bij speel zie mijn YouTube.

maar vroeg me ff af. ben ik de enige die denkt montage had beter gekunt?
Ik ben lid van je YT kanaal en wat montage betreft zal het me worst zijn, of te wel ik heb er geen verstand van
pi_215720067
Ik heb wel montagekit liggen.
pi_215720068
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben lid van je YT kanaal en wat montage betreft zal het me worst zijn, of te wel ik heb er geen verstand van
nopuja maar vraag het ff aan mijn subscriber dan. ?
pi_215720069
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:12 schreef kree het volgende:

[..]
waar wel? uiteindelijk als je je gedachten achterna gaat dan komt het goed, maaaaaaar idd vroeger werd ik gepest omdat ik piano speelde
Oh echt? Maar dat is ook jaloezie he? Zo zijn kinderen
pi_215720070
ik ga langzaamaan naar mijn bed toe schuiven ook al slaap ik nog niet
Uw ADH vitamine Worst
pi_215720071
ik had wel een laatste waarvan ik denk is muzikaal ok, maarja dat is nog een live opname of registratie geweest. dat opnemen kost geld nl heel veel geld en aangezien we van een goed doel uit gaan kan niet altijd.
pi_215720072
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga langzaamaan naar mijn bed toe schuiven ook al slaap ik nog niet
Het beste schuift men naar bed toe vóór dat men slaapt dus ik zeg: goed bezig broeder worst! ^O^
pi_215720073
pi_215720075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je van een wandelend schilderij houdt vanwege alle tattoo's en ook een kort pittig kapsel, dan prima dan kun je die krijgen. Ik vraag het maar eerst. :)
Lach met een schone bips
pi_215720076
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het beste schuift men naar bed toe vóór dat men slaapt dus ik zeg: goed bezig broeder worst! ^O^
af en toe dat ik ergens anders in huis in slaap val na een werkdag
Uw ADH vitamine Worst
pi_215720077
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Buiten wel ja, binnen hier wel lekker warm hoor.
Hier koud i bed
♡♡♡♡
pi_215720078
quote:
Ah ik zie je :D
pi_215720081
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
af en toe dat ik ergens anders in huis in slaap val na een werkdag
Op de pot natuurlijk.
pi_215720082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ah ik zie je :D
jaaaaah en wilde ook weer wat meer doen met instructie achtige filmpjes, maar concurrentie is hevig op YouTube en is best gedoe om 1 filmpje ok op te nemen. enzo. :P
pi_215720083
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als je van een wandelend schilderij houdt vanwege alle tattoo's en ook een kort pittig kapsel, dan prima dan kun je die krijgen. Ik vraag het maar eerst. :)
Genoeg gegadigden voor hoor, ik niet btw
pi_215720084
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Hier koud i bed
Ow goeie wel, zal ff wat verwarming in de slaapkamer ff ook aanzetten :) Hou wel van koud in de slaapkamer, maar stervenskoud hoeft dan ook weer niet.
Lach met een schone bips
pi_215720085
Hoi
♡♡♡♡
pi_215720086
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Op de pot natuurlijk.
dat is dan nog nooit gebeurd gelukkig
Uw ADH vitamine Worst
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:18:24 #254
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720087
quote:
Hi kree oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720088
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ow goeie wel, zal ff wat verwarming in de slaapkamer ff ook aanzetten :) Hou wel van koud in de slaapkamer, maar stervenskoud hoeft dan ook weer niet.
Extra delentjr eroo :9~
♡♡♡♡
pi_215720089
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joh, wie houdt er nou niet van een mooi schilderij? :?
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:19:02 #257
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215720091
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
:Y
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.
pi_215720092
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:17 schreef kree het volgende:

[..]
jaaaaah en wilde ook weer wat meer doen met instructie achtige filmpjes, maar concurrentie is hevig op YouTube en is best gedoe om 1 filmpje ok op te nemen. enzo. :P
Ik vind het spelen op een station altijd wel gaaf
pi_215720093
quote:

[..]
Diegene die de banaan op at..... :N
Lach met een schone bips
pi_215720094
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:18 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hi kree oO<
hi puzzie.

hahaha zou meer willen doen, maar het kost zoveel tijd om een filmpje te maken.
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:19:24 #261
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720095
quote:

[..]
Ik wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:19:40 #262
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720096
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:19 schreef kree het volgende:

[..]
hi puzzie.

hahaha zou meer willen doen, maar het kost zoveel tijd om een filmpje te maken.
Nee leuk man!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720098
:D
♡♡♡♡
pi_215720100
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:18 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dat is dan nog nooit gebeurd gelukkig
Oh! Wat ik nog wilde vertellen, ik heb gewonnen van de wc-bril vorige week! *O* Hij is eindelijk bezweken onder mijn machtige zitsessies! Zo *KRAK* dikke scheur van boven tot onder erin! _O_ _O_

Al moet ik zeggen dat mijn enthousiasme over deze overwinning wat bekoelde toen ik de prijzen van een beetje fatsoenlijke nieuwe bril zag :@ :+
pi_215720101
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bananen zijn wel duur geworden ja. 6 miljoen voor één pisang. :'(
pi_215720102
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:19 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nee leuk man!!
ik probeer altijd, dit is met optreden en registratie, maar vond t ook leuk losse dingetjes te doen. maar YouTube betaald me niet he zolang ik niet genoeg subscribers heb?|

dus algemeen filmpje ff.
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:22:38 #267
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215720103
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
_O-

2 miljoen....

Oh, 6 miljoen zelfs...
Werkplek
(zelfst. naamw.)
pi_215720104
over weekje weer nieuw optreden. weet niet of ze daar video hebben eigenlijk. tis wel weer ver weg.
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:23:25 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215720105
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Oh! Wat ik nog wilde vertellen, ik heb gewonnen van de wc-bril vorige week! *O* Hij is eindelijk bezweken onder mijn machtige zitsessies! Zo *KRAK* dikke scheur van boven tot onder erin! _O_ _O_

Al moet ik zeggen dat mijn enthousiasme over deze overwinning wat bekoelde toen ik de prijzen van een beetje fatsoenlijke nieuwe bril zag :@ :+
Bij de Praxis, een paar tientjes.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
pi_215720106
quote:

[..]

_O-
Uw ADH vitamine Worst
pi_215720107
quote:

[..]

Wat kost dat nou? Of wil je er één met lampjes en verwarming. En weet je wat ik heb ooit mijn wc compleet vernield met een slokkie op. Dat was een duurder grapje :@
pi_215720108
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
_O-

2 miljoen....

Oh, 6 miljoen zelfs...
Ja bizar.... Dit hele verhaal wel. Dan heb je echt geld teveel. En iedereen die het als kunstwerk ziet.... Tja,.....
Lach met een schone bips
pi_215720109
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:23 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Bij de Praxis, een paar tientjes.
Hij wil vast zoiets hebben

https://denck.eu/shop/pro(...)etbril-36#attr=30,66
Uw ADH vitamine Worst
pi_215720112
Dankzij de krachtige en geluidsarme ventilator dat automatisch in werking treedt zodra je plaats neemt op de toiletbril, wordt jouw toiletbezoek vrijwel geurloos voor jezelf en de bezoekers na jou.

De PURE-D zorgt voor een feilloze afzuiging van storende geurtjes waardoor je met opgeheven hoofd het kleinste kamertje kan verlaten.

Alle technologie zit verwerkt in de toiletbril zelf, waardoor hij geïnstalleerd kan worden op (bijna) elk modern toilet
Uw ADH vitamine Worst
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:27:01 #275
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720113
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:21 schreef kree het volgende:

[..]
ik probeer altijd, dit is met optreden en registratie, maar vond t ook leuk losse dingetjes te doen. maar YouTube betaald me niet he zolang ik niet genoeg subscribers heb?|

dus algemeen filmpje ff.
Ik was al lid van je kanaal :P
Sowieso tof dat je muziek maakt met een groep mensen O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720114
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat kost dat nou? Of wil je er één met lampjes en verwarming. En weet je wat ik heb ooit mijn wc compleet vernield met een slokkie op. Dat was een duurder grapje :@
1) Ik wil met je trouwen nu. O+
2) Dit ding was van MDF en als je er eentje van kwaliteitshout wil zit je al snel boven de 100 eu, met prijzen tot in het belachelijke.
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:27:49 #277
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215720115
*O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:29:05 #278
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215720116
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
Dankzij de krachtige en geluidsarme ventilator dat automatisch in werking treedt zodra je plaats neemt op de toiletbril, wordt jouw toiletbezoek vrijwel geurloos voor jezelf en de bezoekers na jou.

De PURE-D zorgt voor een feilloze afzuiging van storende geurtjes waardoor je met opgeheven hoofd het kleinste kamertje kan verlaten.

Alle technologie zit verwerkt in de toiletbril zelf, waardoor hij geïnstalleerd kan worden op (bijna) elk modern toilet
Nu nog iets tegen bijgeluiden...
Werkplek
(zelfst. naamw.)
pi_215720118
quote:
Ik zag zo'n wc bril met ingebouwd bidet en alles, was iets van 350 euro. Verwarmd en ook het water waar je bipsje mee schoongespoeld gaat worden. Die wilde ik dus kopen paar jaar terug en vroeg mijn handyman wat dat ging kosten op de badkamer boven. Nou zegt ie, rond de 12000 euro. Alle leidingen hebben jullie nu hier onder het micro beton liggen, dus moet uitgehakt worden en moet de hele vloer opnieuw gedaan worden. Laat maar.
Lach met een schone bips
pi_215720119
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
2) Dit ding was van MDF en als je er eentje van kwaliteitshout wil zit je al snel boven de 100 eu, met prijzen tot in het belachelijke.
Haha :*
pi_215720120
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:26 schreef hemarookworst het volgende:

Dat is gewoon kut, je wil toch een beetje eer van je werk hebben en er mee op kunnen scheppen? :?

Zoals ik vorige week bij een vriend van me zei toen we daar in de vroege ochtend F1 keken en ik naar de pot moest en hij vroeg:"Stonk het nog?"
-"Nee, niet meer, maar dat heb ik verholpen. :7 "
pi_215720123
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het spelen op een station altijd wel gaaf
vond ik ook mooi, maarja kom er niet zo meer nu, t was wel grappig idd, mooie momenten meegemaakt daar.
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:30:04 #283
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215720124
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Dan toch de vraag hoe je zoiets kapot krijgt. Het was niet een simpel plastic ding dus...
Werkplek
(zelfst. naamw.)
pi_215720125
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:30 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dan toch de vraag hoe je zoiets kapot krijgt. Het was niet een simpel plastic ding dus...
Zitsessie na zitsessie na zitsessie. |:)
pi_215720126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:29 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Nu nog iets tegen bijgeluiden...
Ik ben toch alleen
Uw ADH vitamine Worst
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:31:52 #286
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215720127
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Voortaan toch zoveel mogelijk de zitsessies op kantoor doen dus. :Y
Werkplek
(zelfst. naamw.)
pi_215720128
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Of over de balustrade
Uw ADH vitamine Worst
pi_215720129
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:27 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik was al lid van je kanaal :P
Sowieso tof dat je muziek maakt met een groep mensen O+
dat is waarom ik het doe. niet omdat ik ermee wil verdienen.

YouTube was idee ff maar ze hebben zo strenge regels nu en ik voldoen niet aan het uit betaal niveau. dus in begin wel en heb er echt wat geld van gehad ook, maarja helaas nu niet meer.
pi_215720130
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja maar zoals het potje thuis zit, zit het nergens. :@
pi_215720131
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
En ook eet sessie na eet sessie waarschijnlijk :Y)
pi_215720132
Poe
♡♡♡♡
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:33:08 #292
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720133
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:32 schreef kree het volgende:

[..]
dat is waarom ik het doe. niet omdat ik ermee wil verdienen.

YouTube was idee ff maar ze hebben zo strenge regels nu en ik voldoen niet aan het uit betaal niveau. dus in begin wel en heb er echt wat geld van gehad ook, maarja helaas nu niet meer.
Verdienen is nog wel een dingetje maar je hebt alle tijd :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720134
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:32 schreef Soury het volgende:

[..]
En ook eet sessie na eet sessie waarschijnlijk :Y)
Wat er niet ingaat komt er ook niet uit, dus ja. :T
pi_215720135
cb7b459a3835b3ae999bd7f854d8323db82787f1.jpg?1732926816
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_215720136
Lekker de bolk brengen toch.
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:35:12 #296
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215720139
bolken. :Y
Werkplek
(zelfst. naamw.)
pi_215720140
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:33 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Verdienen is nog wel een dingetje maar je hebt alle tijd :P
nou die tijd niet meer eigenlijk...... toen wel. nu niet meer, en zo'n filmpje maken en bewerken enzo en dat t werkt kost meer tijd als t lijkt. zeg maar dag werk. minimaal, verdien meer met "gewoon" werk.

maar ok vind dat nog steeds leuk en wie weet, subscribers meer en wie weet. doe ff live dan wel.
pi_215720144
👋💤🥱
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:37:18 #299
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215720145
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker de bolk brengen toch.
Bring the bolk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:37:21 #300
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:35 schreef kree het volgende:

[..]
nou die tijd niet meer eigenlijk...... toen wel. nu niet meer, en zo'n filmpje maken en bewerken enzo en dat t werkt kost meer tijd als t lijkt. zeg maar dag werk. minimaal, verdien meer met "gewoon" werk.

maar ok vind dat nog steeds leuk en wie weet, subscribers meer en wie weet. doe ff live dan wel.
Belangrijkste is dat je muziek maakt en er lol in hebt
:P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')