abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215719993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Nieuw spel op fok :') Aloa is de eerste of is het 444 tegenwoordig
het tweede denk ik totdat die zn naam verandert :P
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_215719995
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja en als ik een serieuze date had zat het op mijn neus :(
1-2 dagen voor het weekend zo'n grote recht in je gezicht krijgen en dan hopen dat ie net op tijd rijp was. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215719997
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
1-2 dagen voor het weekend zo'n grote recht in je gezicht krijgen en dan hopen dat ie net op tijd rijp was. :D
En het erger maken :') _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215720001
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:51 schreef Soury het volgende:

[..]
En het erger maken :') _O-
Dat je niet aan onrijpe puspunten moest zitten had ik wel vrij snel door :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215720002
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is toch wel wat ik het minste mis van de puberteit: de puspunten.
Mijn rug is een maanlandschap :) Borst en Rug die dikke puspuisten in mijn tienerjaren. Ik weet nog dat (jaja kinderen die meelezen) Ik op mijn 15e 16e in de kroeg zat aan de bar en er een paar voelde knappen en de meuk over de rug en over de borst liep. 2 verschillende dagen ja. Ik droeg in die tijd daarom ook alleen maar zwarte shirts en truien zodat het niet te zien was :+

Heerlijke tijd wel :)
Lach met een schone bips
pi_215720003
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is toch wel wat ik het minste mis van de puberteit: de puspunten.
hahaha. hmmms het gaat je minder boeien denk he :P
Do what you love, love what you do!
pi_215720004
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mijn rug is een maanlandschap :) Borst en Rug die dikke puspuisten in mijn tienerjaren. Ik weet nog dat (jaja kinderen die meelezen) Ik op mijn 15e 16e in de kroeg zat aan de bar en er een paar voelde knappen en de meuk over de rug en over de borst liep. 2 verschillende dagen ja. Ik droeg in die tijd daarom ook alleen maar zwarte shirts en truien zodat het niet te zien was :+

_O-

Schouders en rug waren bij mij toen ook pusvulkanen. Mijn zus had medelijden met me en en depte altijd mijn hele rug met ontsmettingsmiddel nadat ik in bad was gegaan. Eerst die zooi een uur laten weken en dan ontsmetten. _O-

Hielp geen reet natuurlijk maar toch lief van haar dat ze het deed.
pi_215720005
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Jesus zeg :')
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215720007
nou laat ik nog ff laatste liedje opgenomen hebben luisteren omdat ze nog kritiek wilde, ik was er niet om ziek. en werd me verteld dramatisch, maar vond het over algemeen meevallen.
pi_215720012
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:56 schreef kree het volgende:
nou laat ik nog ff laatste liedje opgenomen hebben luisteren omdat ze nog kritiek wilde, ik was er niet om ziek. en werd me verteld dramatisch, maar vond het over algemeen meevallen.
Staat ie op YT
  zaterdag 30 november 2024 @ 00:57:33 #211
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
_O-

Schouders en rug waren bij mij toen ook pusvulkanen. Mijn zus had medelijden met me en en depte altijd mijn hele rug met ontsmettingsmiddel nadat ik in bad was gegaan. Eerst die zooi een uur laten weken en dan ontsmetten. _O-

Beeld :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:57 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Beeld :+
Toen hadden we nog geen telefoons met camera, dat zat niet op de vaste lijn.
pi_215720016
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
_O-

Ja was wel echt een drama toen :D Mijn zusje was te druk om gasten ouder dan ik te neuken ipv lief te zijn en te helpen _O- Maar is nog steeds een kutwijf, dus niet veel veranderd :P
Lach met een schone bips
pi_215720017
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Wees blij
pi_215720019
ik vond het camera werk namelijk wel goed, en ook nog wat ze gekozen hebben uit live opname, maar de montage

wat denken jullie?

ga ff uit niet van je christelijke mening of iets, maar over het algemeen dus montage.

https://drive.google.com/(...)7VMWPGfwxrBOXAF/view
pi_215720024
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef kree het volgende:
ik vond het camera werk namelijk wel goed, en ook nog wat ze gekozen hebben uit live opname, maar de montage

wat denken jullie?

ga ff uit niet van je christelijke mening of iets, maar over het algemeen dus montage.

https://drive.google.com/(...)7VMWPGfwxrBOXAF/view
Waar ben jij dan? Ik zie alleen maar kale kerels
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:01:00 #217
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720025
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Je hebt hier wel het grote pus topic :+
ONZ / We want pus! #4
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:01:17 #218
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720027
Ik kom daar niet :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720028
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja was wel echt een drama toen :D Mijn zusje was te druk om gasten ouder dan ik te neuken ipv lief te zijn en te helpen _O- Maar is nog steeds een kutwijf, dus niet veel veranderd :P
Pics van je zusje! :@ :+

quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Wees blij
Soberso, wat wij allemaal uit hebben gevreten hoeft van mij niet op beeld te staan. Al gaan mijn neefjes daar heel soepel mee om. Die hebben de filosofie:"Er is van iedereen zo veel shit dat niemand het in zijn hoofd haalt om daar een ander mee te naaien." :D
pi_215720029
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:01 schreef Puzzie het volgende:
Ik kom daar niet :')
Ik ga ook niet op die link klikken Puzzert. :@
pi_215720030
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar ben jij dan? Ik zie alleen maar kale kerels
ik was daar niet omdat ziek heb die afgezegd dus dat maakte probleem voor band, maar aangezien key 2. dacht lukt wel.

maar dit hebben ze ervan gemaakt. dit is van vrij net terug trouwens en nog niet gepubliceerd.
pi_215720031
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:01 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je hebt hier wel het grote pus topic :+
ONZ / We want pus! #4
Vreselijk durf en wil dat niet :X
pi_215720032
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef kree het volgende:

[..]
ik was daar niet omdat ziek heb die afgezegd dus dat maakte probleem voor band, maar aangezien key 2. dacht lukt wel.

maar dit hebben ze ervan gemaakt. dit is van vrij net terug trouwens en nog niet gepubliceerd.
ik denk het komt er redelijk uit, maar de montage had wat beter gemogen denk?
pi_215720034
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Vreselijk durf en wil dat niet :X
Lekker niet klikken idd! ^O^
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:03:26 #225
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720036
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ga ook niet op die link klikken Puzzert. :@
Heel verstandig :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior