het tweede denk ik totdat die zn naam verandertquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nieuw spel op fokAloa is de eerste of is het 444 tegenwoordig
1-2 dagen voor het weekend zo'n grote recht in je gezicht krijgen en dan hopen dat ie net op tijd rijp was.quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en als ik een serieuze date had zat het op mijn neus
En het erger makenquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1-2 dagen voor het weekend zo'n grote recht in je gezicht krijgen en dan hopen dat ie net op tijd rijp was.
Dat je niet aan onrijpe puspunten moest zitten had ik wel vrij snel doorquote:
Mijn rug is een maanlandschapquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is toch wel wat ik het minste mis van de puberteit: de puspunten.
hahaha. hmmms het gaat je minder boeien denk hequote:Op zaterdag 30 november 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is toch wel wat ik het minste mis van de puberteit: de puspunten.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn rug is een maanlandschapBorst en Rug die dikke puspuisten in mijn tienerjaren. Ik weet nog dat (jaja kinderen die meelezen) Ik op mijn 15e 16e in de kroeg zat aan de bar en er een paar voelde knappen en de meuk over de rug en over de borst liep. 2 verschillende dagen ja. Ik droeg in die tijd daarom ook alleen maar zwarte shirts en truien zodat het niet te zien was
![]()
Heerlijke tijd wel
Jesus zegquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn rug is een maanlandschapBorst en Rug die dikke puspuisten in mijn tienerjaren. Ik weet nog dat (jaja kinderen die meelezen) Ik op mijn 15e 16e in de kroeg zat aan de bar en er een paar voelde knappen en de meuk over de rug en over de borst liep. 2 verschillende dagen ja. Ik droeg in die tijd daarom ook alleen maar zwarte shirts en truien zodat het niet te zien was
![]()
Heerlijke tijd wel
Staat ie op YTquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:56 schreef kree het volgende:
nou laat ik nog ff laatste liedje opgenomen hebben luisteren omdat ze nog kritiek wilde, ik was er niet om ziek. en werd me verteld dramatisch, maar vond het over algemeen meevallen.
Beeldquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Schouders en rug waren bij mij toen ook pusvulkanen. Mijn zus had medelijden met me en en depte altijd mijn hele rug met ontsmettingsmiddel nadat ik in bad was gegaan. Eerst die zooi een uur laten weken en dan ontsmetten.![]()
Hielp geen reet natuurlijk maar toch lief van haar dat ze het deed.
Toen hadden we nog geen telefoons met camera, dat zat niet op de vaste lijn.quote:
Ja was wel echt een drama toenquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Schouders en rug waren bij mij toen ook pusvulkanen. Mijn zus had medelijden met me en en depte altijd mijn hele rug met ontsmettingsmiddel nadat ik in bad was gegaan. Eerst die zooi een uur laten weken en dan ontsmetten.![]()
Hielp geen reet natuurlijk maar toch lief van haar dat ze het deed.
Wees blijquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen hadden we nog geen telefoons met camera, dat zat niet op de vaste lijn.
Waar ben jij dan? Ik zie alleen maar kale kerelsquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef kree het volgende:
ik vond het camera werk namelijk wel goed, en ook nog wat ze gekozen hebben uit live opname, maar de montage
wat denken jullie?
ga ff uit niet van je christelijke mening of iets, maar over het algemeen dus montage.
https://drive.google.com/(...)7VMWPGfwxrBOXAF/view
Je hebt hier wel het grote pus topicquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen hadden we nog geen telefoons met camera, dat zat niet op de vaste lijn.
Pics van je zusje!quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja was wel echt een drama toenMijn zusje was te druk om gasten ouder dan ik te neuken ipv lief te zijn en te helpen
Maar is nog steeds een kutwijf, dus niet veel veranderd
Soberso, wat wij allemaal uit hebben gevreten hoeft van mij niet op beeld te staan. Al gaan mijn neefjes daar heel soepel mee om. Die hebben de filosofie:"Er is van iedereen zo veel shit dat niemand het in zijn hoofd haalt om daar een ander mee te naaien."quote:
Ik ga ook niet op die link klikken Puzzert.quote:
ik was daar niet omdat ziek heb die afgezegd dus dat maakte probleem voor band, maar aangezien key 2. dacht lukt wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ben jij dan? Ik zie alleen maar kale kerels
Vreselijk durf en wil dat nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt hier wel het grote pus topic![]()
ONZ / We want pus! #4
ik denk het komt er redelijk uit, maar de montage had wat beter gemogen denk?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik was daar niet omdat ziek heb die afgezegd dus dat maakte probleem voor band, maar aangezien key 2. dacht lukt wel.
maar dit hebben ze ervan gemaakt. dit is van vrij net terug trouwens en nog niet gepubliceerd.
Lekker niet klikken idd!quote:
Heel verstandigquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op die link klikken Puzzert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |