Het beste schuift men naar bed toe vóór dat men slaapt dus ik zeg: goed bezig broeder worst!quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga langzaamaan naar mijn bed toe schuiven ook al slaap ik nog niet
Als je van een wandelend schilderij houdt vanwege alle tattoo's en ook een kort pittig kapsel, dan prima dan kun je die krijgen. Ik vraag het maar eerst.quote:
af en toe dat ik ergens anders in huis in slaap val na een werkdagquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het beste schuift men naar bed toe vóór dat men slaapt dus ik zeg: goed bezig broeder worst!
Hier koud i bedquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Buiten wel ja, binnen hier wel lekker warm hoor.
Ah ik zie jequote:
Op de pot natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
af en toe dat ik ergens anders in huis in slaap val na een werkdag
jaaaaah en wilde ook weer wat meer doen met instructie achtige filmpjes, maar concurrentie is hevig op YouTube en is best gedoe om 1 filmpje ok op te nemen. enzo.quote:
Genoeg gegadigden voor hoor, ik niet btwquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je van een wandelend schilderij houdt vanwege alle tattoo's en ook een kort pittig kapsel, dan prima dan kun je die krijgen. Ik vraag het maar eerst.
Ow goeie wel, zal ff wat verwarming in de slaapkamer ff ook aanzettenquote:
Extra delentjr erooquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow goeie wel, zal ff wat verwarming in de slaapkamer ff ook aanzettenHou wel van koud in de slaapkamer, maar stervenskoud hoeft dan ook weer niet.
Joh, wie houdt er nou niet van een mooi schilderij?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je van een wandelend schilderij houdt vanwege alle tattoo's en ook een kort pittig kapsel, dan prima dan kun je die krijgen. Ik vraag het maar eerst.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Joh, wie houdt er nou niet van een mooi schilderij?
Ik vind het spelen op een station altijd wel gaafquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaah en wilde ook weer wat meer doen met instructie achtige filmpjes, maar concurrentie is hevig op YouTube en is best gedoe om 1 filmpje ok op te nemen. enzo.
Diegene die de banaan op at.....quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
hi puzzie.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee leuk man!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
hi puzzie.
hahaha zou meer willen doen, maar het kost zoveel tijd om een filmpje te maken.
Oh! Wat ik nog wilde vertellen, ik heb gewonnen van de wc-bril vorige week!quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is dan nog nooit gebeurd gelukkig
Bananen zijn wel duur geworden ja. 6 miljoen voor één pisang.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Diegene die de banaan op at.....
ik probeer altijd, dit is met optreden en registratie, maar vond t ook leuk losse dingetjes te doen. maar YouTube betaald me niet he zolang ik niet genoeg subscribers heb?|quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Diegene die de banaan op at.....
Bij de Praxis, een paar tientjes.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh! Wat ik nog wilde vertellen, ik heb gewonnen van de wc-bril vorige week!Hij is eindelijk bezweken onder mijn machtige zitsessies! Zo *KRAK* dikke scheur van boven tot onder erin!
![]()
![]()
Al moet ik zeggen dat mijn enthousiasme over deze overwinning wat bekoelde toen ik de prijzen van een beetje fatsoenlijke nieuwe bril zag![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh! Wat ik nog wilde vertellen, ik heb gewonnen van de wc-bril vorige week!Hij is eindelijk bezweken onder mijn machtige zitsessies! Zo *KRAK* dikke scheur van boven tot onder erin!
![]()
![]()
Al moet ik zeggen dat mijn enthousiasme over deze overwinning wat bekoelde toen ik de prijzen van een beetje fatsoenlijke nieuwe bril zag![]()
Wat kost dat nou? Of wil je er één met lampjes en verwarming. En weet je wat ik heb ooit mijn wc compleet vernield met een slokkie op. Dat was een duurder grapjequote:Op zaterdag 30 november 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja bizar.... Dit hele verhaal wel. Dan heb je echt geld teveel. En iedereen die het als kunstwerk ziet.... Tja,.....quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
2 miljoen....
Oh, 6 miljoen zelfs...
Hij wil vast zoiets hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij de Praxis, een paar tientjes.
Ik was al lid van je kanaalquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik probeer altijd, dit is met optreden en registratie, maar vond t ook leuk losse dingetjes te doen. maar YouTube betaald me niet he zolang ik niet genoeg subscribers heb?|
dus algemeen filmpje ff.
1) Ik wil met je trouwen nu.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat kost dat nou? Of wil je er één met lampjes en verwarming. En weet je wat ik heb ooit mijn wc compleet vernield met een slokkie op. Dat was een duurder grapje
Nu nog iets tegen bijgeluiden...quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
Dankzij de krachtige en geluidsarme ventilator dat automatisch in werking treedt zodra je plaats neemt op de toiletbril, wordt jouw toiletbezoek vrijwel geurloos voor jezelf en de bezoekers na jou.
De PURE-D zorgt voor een feilloze afzuiging van storende geurtjes waardoor je met opgeheven hoofd het kleinste kamertje kan verlaten.
Alle technologie zit verwerkt in de toiletbril zelf, waardoor hij geïnstalleerd kan worden op (bijna) elk modern toilet
Ik zag zo'n wc bril met ingebouwd bidet en alles, was iets van 350 euro. Verwarmd en ook het water waar je bipsje mee schoongespoeld gaat worden. Die wilde ik dus kopen paar jaar terug en vroeg mijn handyman wat dat ging kosten op de badkamer boven. Nou zegt ie, rond de 12000 euro. Alle leidingen hebben jullie nu hier onder het micro beton liggen, dus moet uitgehakt worden en moet de hele vloer opnieuw gedaan worden. Laat maar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij wil vast zoiets hebben
https://denck.eu/shop/pro(...)etbril-36#attr=30,66
Hahaquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1) Ik wil met je trouwen nu.![]()
2) Dit ding was van MDF en als je er eentje van kwaliteitshout wil zit je al snel boven de 100 eu, met prijzen tot in het belachelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |