abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215720037
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef kree het volgende:

[..]
ik was daar niet omdat ziek heb die afgezegd dus dat maakte probleem voor band, maar aangezien key 2. dacht lukt wel.

maar dit hebben ze ervan gemaakt. dit is van vrij net terug trouwens en nog niet gepubliceerd.
Zit ik die zooi voor jan lul te bekijken :(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 november 2024 @ 01:04:56 #227
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215720042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Vreselijk durf en wil dat niet :X
Ik kan best wel tegen wat , maar dit is echt too much :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215720043
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef kree het volgende:

[..]
ik denk het komt er redelijk uit, maar de montage had wat beter gemogen denk?
Ik wil echt niet lullig doen maar ik heb zoiets van:"Wat is dit en hoe krijg ik deze 2 minuten van mijn leven terug?". :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215720044
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Pics van je zusje! :@ :+
[..]
Soberso, wat wij allemaal uit hebben gevreten hoeft van mij niet op beeld te staan. Al gaan mijn neefjes daar heel soepel mee om. Die hebben de filosofie:"Er is van iedereen zo veel shit dat niemand het in zijn hoofd haalt om daar een ander mee te naaien." :D
En dan maar hopen dat het niet zo is.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215720047
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik wil echt niet lullig doen maar ik heb zoiets van:"Wat is dit en hoe krijg ik deze 2 minuten van mijn leven terug?". :@
Kree is nog wel aangenaam om naar te kijken
pi_215720054
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:05 schreef Soury het volgende:

[..]
En dan maar hopen dat het niet zo is.
Het gaat blijkbaar goed. Als je niet in 'the inner circle' zit krijg je het niet te zien, of je krijgt het hoogstens te zien maar je krijgt het niet op je eigen telefoon. Wat dat betreft is het niet veel anders dan in het analoge tijdperk. Toen wist je ook precies wat er wel en niet buiten de groep verteld mocht worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215720057
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Zit ik die zooi voor jan lul te bekijken :(
niet helemaal, als je andere wik waar ik wel in bij speel zie mijn YouTube.

maar vroeg me ff af. ben ik de enige die denkt montage had beter gekunt?
Do what you love, love what you do!
pi_215720059
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het gaat blijkbaar goed. Als je niet in 'the inner circle' zit krijg je het niet te zien, of je krijgt het hoogstens te zien maar je krijgt het niet op je eigen telefoon. Wat dat betreft is het niet veel anders dan in het analoge tijdperk. Toen wist je ook precies wat er wel en niet buiten de groep verteld mocht worden.
Behalve als je buiten de groep valt en men dingen gaan posten. Dat probleem had ik niet als puber.
pi_215720060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
jaaaaaaa snap. daarom is het dus kut gemonteerd.
pi_215720062
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Behalve als je buiten de groep valt en men dingen gaan posten. Dat probleem had ik puber.
waar wel? uiteindelijk als je je gedachten achterna gaat dan komt het goed, maaaaaaar idd vroeger werd ik gepest omdat ik piano speelde
pi_215720063
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:09 schreef kree het volgende:

[..]
niet helemaal, als je andere wik waar ik wel in bij speel zie mijn YouTube.

maar vroeg me ff af. ben ik de enige die denkt montage had beter gekunt?
Ik ben lid van je YT kanaal en wat montage betreft zal het me worst zijn, of te wel ik heb er geen verstand van
pi_215720067
Ik heb wel montagekit liggen.
pi_215720068
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben lid van je YT kanaal en wat montage betreft zal het me worst zijn, of te wel ik heb er geen verstand van
nopuja maar vraag het ff aan mijn subscriber dan. ?
pi_215720069
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:12 schreef kree het volgende:

[..]
waar wel? uiteindelijk als je je gedachten achterna gaat dan komt het goed, maaaaaaar idd vroeger werd ik gepest omdat ik piano speelde
Oh echt? Maar dat is ook jaloezie he? Zo zijn kinderen
pi_215720070
ik ga langzaamaan naar mijn bed toe schuiven ook al slaap ik nog niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_215720071
ik had wel een laatste waarvan ik denk is muzikaal ok, maarja dat is nog een live opname of registratie geweest. dat opnemen kost geld nl heel veel geld en aangezien we van een goed doel uit gaan kan niet altijd.
pi_215720072
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga langzaamaan naar mijn bed toe schuiven ook al slaap ik nog niet
Het beste schuift men naar bed toe vóór dat men slaapt dus ik zeg: goed bezig broeder worst! ^O^
pi_215720073
pi_215720075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pics van je zusje! :@ :+
Als je van een wandelend schilderij houdt vanwege alle tattoo's en ook een kort pittig kapsel, dan prima dan kun je die krijgen. Ik vraag het maar eerst. :)
Lach met een schone bips
pi_215720076
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het beste schuift men naar bed toe vóór dat men slaapt dus ik zeg: goed bezig broeder worst! ^O^
af en toe dat ik ergens anders in huis in slaap val na een werkdag
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_215720077
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Buiten wel ja, binnen hier wel lekker warm hoor.
Hier koud i bed
♡♡♡♡
pi_215720078
quote:
Ah ik zie je :D
pi_215720081
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
af en toe dat ik ergens anders in huis in slaap val na een werkdag
Op de pot natuurlijk.
pi_215720082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ah ik zie je :D
jaaaaah en wilde ook weer wat meer doen met instructie achtige filmpjes, maar concurrentie is hevig op YouTube en is best gedoe om 1 filmpje ok op te nemen. enzo. :P
pi_215720083
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als je van een wandelend schilderij houdt vanwege alle tattoo's en ook een kort pittig kapsel, dan prima dan kun je die krijgen. Ik vraag het maar eerst. :)
Genoeg gegadigden voor hoor, ik niet btw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')