Zit ik die zooi voor jan lul te bekijkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik was daar niet omdat ziek heb die afgezegd dus dat maakte probleem voor band, maar aangezien key 2. dacht lukt wel.
maar dit hebben ze ervan gemaakt. dit is van vrij net terug trouwens en nog niet gepubliceerd.
Ik kan best wel tegen wat , maar dit is echt too muchquote:
Ik wil echt niet lullig doen maar ik heb zoiets van:"Wat is dit en hoe krijg ik deze 2 minuten van mijn leven terug?".quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk het komt er redelijk uit, maar de montage had wat beter gemogen denk?
En dan maar hopen dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pics van je zusje!![]()
[..]
Soberso, wat wij allemaal uit hebben gevreten hoeft van mij niet op beeld te staan. Al gaan mijn neefjes daar heel soepel mee om. Die hebben de filosofie:"Er is van iedereen zo veel shit dat niemand het in zijn hoofd haalt om daar een ander mee te naaien."
Kree is nog wel aangenaam om naar te kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig doen maar ik heb zoiets van:"Wat is dit en hoe krijg ik deze 2 minuten van mijn leven terug?".
Het gaat blijkbaar goed. Als je niet in 'the inner circle' zit krijg je het niet te zien, of je krijgt het hoogstens te zien maar je krijgt het niet op je eigen telefoon. Wat dat betreft is het niet veel anders dan in het analoge tijdperk. Toen wist je ook precies wat er wel en niet buiten de groep verteld mocht worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het niet zo is.
niet helemaal, als je andere wik waar ik wel in bij speel zie mijn YouTube.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit ik die zooi voor jan lul te bekijken
Behalve als je buiten de groep valt en men dingen gaan posten. Dat probleem had ik niet als puber.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar goed. Als je niet in 'the inner circle' zit krijg je het niet te zien, of je krijgt het hoogstens te zien maar je krijgt het niet op je eigen telefoon. Wat dat betreft is het niet veel anders dan in het analoge tijdperk. Toen wist je ook precies wat er wel en niet buiten de groep verteld mocht worden.
jaaaaaaa snap. daarom is het dus kut gemonteerd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig doen maar ik heb zoiets van:"Wat is dit en hoe krijg ik deze 2 minuten van mijn leven terug?".
waar wel? uiteindelijk als je je gedachten achterna gaat dan komt het goed, maaaaaaar idd vroeger werd ik gepest omdat ik piano speeldequote:Op zaterdag 30 november 2024 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Behalve als je buiten de groep valt en men dingen gaan posten. Dat probleem had ik puber.
Ik ben lid van je YT kanaal en wat montage betreft zal het me worst zijn, of te wel ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal, als je andere wik waar ik wel in bij speel zie mijn YouTube.
maar vroeg me ff af. ben ik de enige die denkt montage had beter gekunt?
nopuja maar vraag het ff aan mijn subscriber dan. ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben lid van je YT kanaal en wat montage betreft zal het me worst zijn, of te wel ik heb er geen verstand van
Oh echt? Maar dat is ook jaloezie he? Zo zijn kinderenquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
waar wel? uiteindelijk als je je gedachten achterna gaat dan komt het goed, maaaaaaar idd vroeger werd ik gepest omdat ik piano speelde
Het beste schuift men naar bed toe vóór dat men slaapt dus ik zeg: goed bezig broeder worst!quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga langzaamaan naar mijn bed toe schuiven ook al slaap ik nog niet
Als je van een wandelend schilderij houdt vanwege alle tattoo's en ook een kort pittig kapsel, dan prima dan kun je die krijgen. Ik vraag het maar eerst.quote:
af en toe dat ik ergens anders in huis in slaap val na een werkdagquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het beste schuift men naar bed toe vóór dat men slaapt dus ik zeg: goed bezig broeder worst!
Hier koud i bedquote:Op zaterdag 30 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Buiten wel ja, binnen hier wel lekker warm hoor.
Ah ik zie jequote:
Op de pot natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
af en toe dat ik ergens anders in huis in slaap val na een werkdag
jaaaaah en wilde ook weer wat meer doen met instructie achtige filmpjes, maar concurrentie is hevig op YouTube en is best gedoe om 1 filmpje ok op te nemen. enzo.quote:
Genoeg gegadigden voor hoor, ik niet btwquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je van een wandelend schilderij houdt vanwege alle tattoo's en ook een kort pittig kapsel, dan prima dan kun je die krijgen. Ik vraag het maar eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |