1) Ik wil met je trouwen nu.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat kost dat nou? Of wil je er één met lampjes en verwarming. En weet je wat ik heb ooit mijn wc compleet vernield met een slokkie op. Dat was een duurder grapje
Nu nog iets tegen bijgeluiden...quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
Dankzij de krachtige en geluidsarme ventilator dat automatisch in werking treedt zodra je plaats neemt op de toiletbril, wordt jouw toiletbezoek vrijwel geurloos voor jezelf en de bezoekers na jou.
De PURE-D zorgt voor een feilloze afzuiging van storende geurtjes waardoor je met opgeheven hoofd het kleinste kamertje kan verlaten.
Alle technologie zit verwerkt in de toiletbril zelf, waardoor hij geïnstalleerd kan worden op (bijna) elk modern toilet
Ik zag zo'n wc bril met ingebouwd bidet en alles, was iets van 350 euro. Verwarmd en ook het water waar je bipsje mee schoongespoeld gaat worden. Die wilde ik dus kopen paar jaar terug en vroeg mijn handyman wat dat ging kosten op de badkamer boven. Nou zegt ie, rond de 12000 euro. Alle leidingen hebben jullie nu hier onder het micro beton liggen, dus moet uitgehakt worden en moet de hele vloer opnieuw gedaan worden. Laat maar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij wil vast zoiets hebben
https://denck.eu/shop/pro(...)etbril-36#attr=30,66
Hahaquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1) Ik wil met je trouwen nu.![]()
2) Dit ding was van MDF en als je er eentje van kwaliteitshout wil zit je al snel boven de 100 eu, met prijzen tot in het belachelijke.
Dat is gewoon kut, je wil toch een beetje eer van je werk hebben en er mee op kunnen scheppen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
Dankzij de krachtige en geluidsarme ventilator dat automatisch in werking treedt zodra je plaats neemt op de toiletbril, wordt jouw toiletbezoek vrijwel geurloos voor jezelf en de bezoekers na jou.
De PURE-D zorgt voor een feilloze afzuiging van storende geurtjes waardoor je met opgeheven hoofd het kleinste kamertje kan verlaten.
Alle technologie zit verwerkt in de toiletbril zelf, waardoor hij geïnstalleerd kan worden op (bijna) elk modern toilet
vond ik ook mooi, maarja kom er niet zo meer nu, t was wel grappig idd, mooie momenten meegemaakt daar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het spelen op een station altijd wel gaaf
Dan toch de vraag hoe je zoiets kapot krijgt. Het was niet een simpel plastic ding dus...quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1) Ik wil met je trouwen nu.![]()
2) Dit ding was van MDF en als je er eentje van kwaliteitshout wil zit je al snel boven de 100 eu, met prijzen tot in het belachelijke.
Zitsessie na zitsessie na zitsessie.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan toch de vraag hoe je zoiets kapot krijgt. Het was niet een simpel plastic ding dus...
Ik ben toch alleenquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu nog iets tegen bijgeluiden...
Voortaan toch zoveel mogelijk de zitsessies op kantoor doen dus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zitsessie na zitsessie na zitsessie.
Of over de balustradequote:Op zaterdag 30 november 2024 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voortaan toch zoveel mogelijk de zitsessies op kantoor doen dus.
dat is waarom ik het doe. niet omdat ik ermee wil verdienen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was al lid van je kanaal![]()
Sowieso tof dat je muziek maakt met een groep mensen
Ja maar zoals het potje thuis zit, zit het nergens.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voortaan toch zoveel mogelijk de zitsessies op kantoor doen dus.
En ook eet sessie na eet sessie waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zitsessie na zitsessie na zitsessie.
Verdienen is nog wel een dingetje maar je hebt alle tijdquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
dat is waarom ik het doe. niet omdat ik ermee wil verdienen.
YouTube was idee ff maar ze hebben zo strenge regels nu en ik voldoen niet aan het uit betaal niveau. dus in begin wel en heb er echt wat geld van gehad ook, maarja helaas nu niet meer.
Wat er niet ingaat komt er ook niet uit, dus ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
En ook eet sessie na eet sessie waarschijnlijk
nou die tijd niet meer eigenlijk...... toen wel. nu niet meer, en zo'n filmpje maken en bewerken enzo en dat t werkt kost meer tijd als t lijkt. zeg maar dag werk. minimaal, verdien meer met "gewoon" werk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verdienen is nog wel een dingetje maar je hebt alle tijd
Bring the bolkquote:
Belangrijkste is dat je muziek maakt en er lol in hebtquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou die tijd niet meer eigenlijk...... toen wel. nu niet meer, en zo'n filmpje maken en bewerken enzo en dat t werkt kost meer tijd als t lijkt. zeg maar dag werk. minimaal, verdien meer met "gewoon" werk.
maar ok vind dat nog steeds leuk en wie weet, subscribers meer en wie weet. doe ff live dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |