of in de hand van een ander, komop zeg die Deev heeft inmiddels toch wel eieren voor zijn geld gekozen en haar foto in de fik gestoken??quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Deevie wordt binnenkort ingeruilt.. dat gedrag van Senna is nu wel duidelijk, beter één lul in d'r hand dan een ver weg buitenbeeld
Annetje de snitch zorgt wel dat er gedoe isquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat vraag ik mij telkens af hoe spontaan het is gegaan.
Ik hoopt het voor hem, Senna is al weken bezig om de bevestiging van eeuige trouw los te peuteren uit Floortje zodat Deevie kan oprottenquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
of in de hand van een ander, komop zeg die Deev heeft inmiddels toch wel eieren voor zijn geld gekozen en haar foto in de fik gestoken??
Tja ze moet het wel zeker weten voordat ze Deef aan de kant zet toch?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoopt het voor hem, Senna is al weken bezig om de bevestiging van eeuige trouw los te peuteren uit Floortje zodat Deevie kan oprotten
Ze hebben er tijd zat voor, geen van beide gaat nog ergens heen, de eeuwige middemotersquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja ze moet het wel zeker weten voordat ze Deef aan de kant zet toch?
Het ging om Sylvia.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
huh ojeeee wat heeft die trol (nancy) uitgespookt?
Snap dat niet 50 punten zet geen zoden aan de dijk, gewoon hup vol met 100.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
De slangen voor 50 tegen de gieren.. lafjes
Haha ik dacht ook in een split second dat het om Nancy zou gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeee ik gooi en twee door elkaar Nancy en Sylvia
Syl zwaait met spullen, misschien heeft ze idd iets te pakken wat ze niet wil delenquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:31 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Morgen een brief ? Waarbij ze personen mogen wisselen ? Floris tegen Annet ?
Leuk scenario YEAH!quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat er ooit een brief wordt gepakt door Floris, hij keihard ''YEAH! YES! HAAIEN KOM, BRIEF! OH YEAH! '' roept. Vervolgens de brief openmaakt onder luid gejuich op de haaienkamer en dan leest: ''degene die deze brief openmaakt en voorleest moet binnen 24 uur vertrekken''.
Oei...quote:Op woensdag 4 december 2024 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Op insta staat een filmpje van Paul die de roast voorleest voor de gieren, geen idee hoe ik dat hier kan posten. Maar hij is leuk
Ja echt he? Je kan iemand niet mogen maar dit is puur treiteren.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het kan best zijn dat Paul niet de leukste is in de loods, maar wat wij te zien krijgen is een volwassen vrouw van 47,zoals ze zelf zegt, als een bitch loopt te stoken in de loods om Paul weg te pesten. Ze wordt zelfs uitgenodigd op een kamer om juice te komen vertellen over Paul. Die vrouw is niet goed in d'r hoofd en de haat van haar ten opzichte van Paul is ziekelijk
Ja nare vrouwquote:Op woensdag 4 december 2024 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het kan best zijn dat Paul niet de leukste is in de loods, maar wat wij te zien krijgen is een volwassen vrouw van 47,zoals ze zelf zegt, als een bitch loopt te stoken in de loods om Paul weg te pesten. Ze wordt zelfs uitgenodigd op een kamer om juice te komen vertellen over Paul. Die vrouw is niet goed in d'r hoofd en de haat van haar ten opzichte van Paul is ziekelijk
Vind haar wel ok, ondanks kakkerlak. Ze maakt wel TV.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? Je kan iemand niet mogen maar dit is puur treiteren.
Het zal je moeder, partner, zus, wat ook zijn. Ik zou me doodschamen voor zo'n pestkop. Je kan wel TV maken, maar er is een tijd dat je weer het normale leven in gaat. Ze zet zichzelf niet echt goed neer, zeg ik het netjes.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind haar wel ok, ondanks kakkerlak. Ze maakt wel TV.
Ze mag van mij ook wel blijven hoor, op de hoop dat ze op TV de verkeerde tegenkomt.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind haar wel ok, ondanks kakkerlak. Ze maakt wel TV.
zo erg he, alsof je niet mee doetquote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef spapaars het volgende:
Macho's hadden al iets afgesproken waar de andere van die groepen niets wisten.
blauw en rood hebben ook verloren en zouden elkaar de punten geven. Blauw geeft de punten aann rood en rood geeft ze aan groen, idee van Syl.quote:
En wel 2 keer een nadeel op die rooie gooien. Karma is a bitch OH YEAH !!!quote:
Precies, mooie actie van Sylvia! Floris vindt het feit dat zij 2x de Vossen hebben benadeeld ineens een heel ander verhaal. Ja, net hoe het in zijn straatje past. Huiliequote:Op woensdag 4 december 2024 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
En wel 2 keer een nadeel op die rooie gooien. Karma is a bitch OH YEAH !!!
Rami en Flo maakten snel die afspraak maar je hoorde al iemand mopperen van ja hè ik ben er ook nog oidquote:
Best leuk dat die wat arrogante snotneus Floris voor schut is gezet.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Precies, mooie actie van Sylvia! Floris vindt het feit dat zij 2x de Vossen hebben benadeeld ineens een heel ander verhaal. Ja, net hoe het in zijn straatje past. Huilie
dat soort beslissingen doe je met je eigen bondjequote:Op woensdag 4 december 2024 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rami en Flo maakten snel die afspraak maar je hoorde al iemand mopperen van ja hè ik ben er ook nog oid
En idd ze moeten niet denken dat ze beslissingen voor anderen kunnen maken, de 2 baasjes.
Rechts om de hoek is een doorgang, daar kwamen we hier achter tijden EJVJL.quote:
Het is een spel om een ton.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:06 schreef spapaars het volgende:
Gaat om een ton, dus "Het is een spel" is ook onzin.
Het gaat met sprongen vooruit en dan zo ook die gedichten nogquote:Op woensdag 4 december 2024 19:54 schreef spapaars het volgende:
Zo wordt het allemaal nog leuker.
Denk bijna dat er een nieuwe bedenker bij die febo/kamer5 zit.
terwijl ze zelf zo goed is om hem te verpesten.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Nancy wordt er verdrietig van als 'zo die sfeer is' ...
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:24 schreef King_Merc het volgende:
Floris harder genaaid door Sylvia dan Senna
Floortje zou maar al te graag genaait worden door Sennaquote:Op woensdag 4 december 2024 20:24 schreef King_Merc het volgende:
Floris harder genaaid door Sylvia dan Senna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |