of in de hand van een ander, komop zeg die Deev heeft inmiddels toch wel eieren voor zijn geld gekozen en haar foto in de fik gestoken??quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Deevie wordt binnenkort ingeruilt.. dat gedrag van Senna is nu wel duidelijk, beter één lul in d'r hand dan een ver weg buitenbeeld

Annetje de snitch zorgt wel dat er gedoe isquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat vraag ik mij telkens af hoe spontaan het is gegaan.

Ik hoopt het voor hem, Senna is al weken bezig om de bevestiging van eeuige trouw los te peuteren uit Floortje zodat Deevie kan oprottenquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
of in de hand van een ander, komop zeg die Deev heeft inmiddels toch wel eieren voor zijn geld gekozen en haar foto in de fik gestoken??

Tja ze moet het wel zeker weten voordat ze Deef aan de kant zet toch?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoopt het voor hem, Senna is al weken bezig om de bevestiging van eeuige trouw los te peuteren uit Floortje zodat Deevie kan oprotten

Ze hebben er tijd zat voor, geen van beide gaat nog ergens heen, de eeuwige middemotersquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja ze moet het wel zeker weten voordat ze Deef aan de kant zet toch?

Het ging om Sylvia.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
huh ojeeee wat heeft die trol (nancy) uitgespookt?

Snap dat niet 50 punten zet geen zoden aan de dijk, gewoon hup vol met 100.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
De slangen voor 50 tegen de gieren.. lafjes

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |