Haha ik dacht ook in een split second dat het om Nancy zou gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeee ik gooi en twee door elkaar Nancy en Sylvia
Syl zwaait met spullen, misschien heeft ze idd iets te pakken wat ze niet wil delenquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:31 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Morgen een brief ? Waarbij ze personen mogen wisselen ? Floris tegen Annet ?
Leuk scenario YEAH!quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat er ooit een brief wordt gepakt door Floris, hij keihard ''YEAH! YES! HAAIEN KOM, BRIEF! OH YEAH! '' roept. Vervolgens de brief openmaakt onder luid gejuich op de haaienkamer en dan leest: ''degene die deze brief openmaakt en voorleest moet binnen 24 uur vertrekken''.
Oei...quote:Op woensdag 4 december 2024 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Op insta staat een filmpje van Paul die de roast voorleest voor de gieren, geen idee hoe ik dat hier kan posten. Maar hij is leuk
Ja echt he? Je kan iemand niet mogen maar dit is puur treiteren.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het kan best zijn dat Paul niet de leukste is in de loods, maar wat wij te zien krijgen is een volwassen vrouw van 47,zoals ze zelf zegt, als een bitch loopt te stoken in de loods om Paul weg te pesten. Ze wordt zelfs uitgenodigd op een kamer om juice te komen vertellen over Paul. Die vrouw is niet goed in d'r hoofd en de haat van haar ten opzichte van Paul is ziekelijk
Ja nare vrouwquote:Op woensdag 4 december 2024 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het kan best zijn dat Paul niet de leukste is in de loods, maar wat wij te zien krijgen is een volwassen vrouw van 47,zoals ze zelf zegt, als een bitch loopt te stoken in de loods om Paul weg te pesten. Ze wordt zelfs uitgenodigd op een kamer om juice te komen vertellen over Paul. Die vrouw is niet goed in d'r hoofd en de haat van haar ten opzichte van Paul is ziekelijk
Vind haar wel ok, ondanks kakkerlak. Ze maakt wel TV.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? Je kan iemand niet mogen maar dit is puur treiteren.
Het zal je moeder, partner, zus, wat ook zijn. Ik zou me doodschamen voor zo'n pestkop. Je kan wel TV maken, maar er is een tijd dat je weer het normale leven in gaat. Ze zet zichzelf niet echt goed neer, zeg ik het netjes.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind haar wel ok, ondanks kakkerlak. Ze maakt wel TV.
Ze mag van mij ook wel blijven hoor, op de hoop dat ze op TV de verkeerde tegenkomt.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind haar wel ok, ondanks kakkerlak. Ze maakt wel TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |