abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215717377
Heeft Maersheimer toch nog gelijk
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215717401
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tjah, het is onderhandelen of uiteindelijk totale verwoesting.
Ik wist het wel.
Poetin kiest toch voor het laatste.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215717421
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Was grapje.
Als je hier iets post dat het aan UA front niet zo goed gaat is het enige gescheld en grappen wat je ten deel valt.
Ik zie hier soms posts voorbij komen dat RUS op één dag 2k aan soldaten is verloren.
En je voelt je geroepen om daar een tegengeluid tegenover te zetten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215717432
quote:
Was grapje.
Als je hier iets post dat het aan UA front niet zo goed gaat is het enige gescheld en grappen wat je ten deel valt.
Ik zie hier soms posts voorbij komen dat RUS op één dag 2k aan soldaten is verloren.
Oh okee, ik kan natuurlijk niet zien wie de meelezers zijn hier maar ik post wel vaker dingen die niet helemaal in het gewenste narratief passen maar goed, ik trek me over het algemeen niet heel veel van het eventuele commentaar daarop aan.
pi_215717452
quote:

[..]
Bron?

Vanmiddag was er een post van APNews dat netjes geplusd werd. Niemand had commentaar.

Als je hier shit gaat posten van een FvDer of Orban of iets dergelijks, ja dan krijg je terecht shit over je heen.
  Forum Admin vrijdag 29 november 2024 @ 18:45:02 #81
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215717459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:41 schreef AchJa het volgende:

[..]
Oh okee, ik kan natuurlijk niet zien wie de meelezers zijn hier maar ik post wel vaker dingen die niet helemaal in het gewenste narratief passen maar goed, ik trek me over het algemeen niet heel veel van het eventuele commentaar daarop aan.
Grote verschil is hier dat je geen onuitstaanbare kwal bent die het louter post om de boel lekker op te naaien.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 29 november 2024 @ 18:54:05 #82
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215717527
die mag nog drie jaar zitten, van Poetin

quote:
Russische dissident Gorinov krijgt nog eens drie jaar straf

De Russische dissident Aleksej Gorinov is veroordeeld tot nog eens drie jaar extra in een strafkamp voor het "rechtvaardigen van terrorisme". Hij zit al een straf van zeven jaar uit voor het bekritiseren van de Russische inval in Oekraïne. Hij zou in een gevangenisziekenhuis nog eens hetzelfde gedaan hebben.

Aanklagers zeiden tijdens het proces dat Gorinov vorige winter zijn medegedetineerden probeerde te overtuigen van "terroristische ideologie". Hij zou onder meer een aanval op de Krimbrug hebben verdedigd. Daarnaast heeft hij het opgenomen voor het Azovbataljon, dat Rusland heeft aangemerkt als terroristische organisatie, luidde de beschuldiging.

Via Telegram werd Gorinovs slotwoord voor de rechtbank verspreid. "Het derde jaar van deze oorlog loopt op zijn eind, het derde jaar van slachtoffers en verwoesting die we sinds de Tweede Wereldoorlog op Europees grondgebied niet hebben gezien, de ontberingen en het lijden van miljoenen mensen. We mogen hier niet over zwijgen", zei hij. "Laten we een einde maken aan deze bloederige slachting waar niemand wat mee opschiet - wij niet, noch de mensen in Oekraïne."
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 29 november 2024 @ 18:56:56 #83
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_215717543
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:54 schreef michaelmoore het volgende:
die mag nog drie jaar zitten, van Poetin
[..]

Het moet gezegd dat Poetin best hard is en zeer streng met straffen aldaar.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator vrijdag 29 november 2024 @ 18:57:45 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215717546
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:56 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Het moet gezegd dat Poetin best hard is en zeer streng met straffen aldaar.
das vaak met dictators
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 29 november 2024 @ 18:59:53 #85
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_215717570
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:41 schreef AchJa het volgende:

[..]
_O-
  vrijdag 29 november 2024 @ 19:09:40 #87
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_215717640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:03 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat is je punt precies?

Tussen je ergens niet veel van aantrekken en ergens op reageren om het te verduidelijken zit nogal een verschil he?
Klopt.
Maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat , dit topic al een paar jaar volgend, jij je nogal eens op je pik getrapt voelt en dat ook meteen laat merken.
pi_215717670
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:09 schreef kibo het volgende:

Klopt.
Maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat , dit topic al een paar jaar volgend, jij je nogal eens op je pik getrapt voelt en dat ook meteen laat merken.
Verder prima dat je dat denkt hoor maar tegen de tijd dat ik me druk ga maken moet er wel wat meer gebeuren dan posts van mensen die defensie alleen van open dagen kennen...
pi_215717675
Opinie van The Economic
quote:
. The Economist has argued that the best way of protecting Ukraine would be for it to join nato. Membership would help prevent it from becoming unstable, embittered and vulnerable to co-option by Mr Putin in pursuit of his ultimate aim, which is to destabilise and dominate Europe. It would also bring Europe’s largest, most innovative and battle-hardened army and defence industry into the alliance—something that Mr Trump might welcome, because nato would then need fewer American troops.
Membership raises hard questions, because of the alliance’s “Article 5” pledge that an attack on one member is an attack on all. But answers exist. The guarantee need not cover the parts of Ukraine that Russia now occupies—just as it did not cover East Germany when West Germany joined in 1955. Troops from other nato countries may not need to be based in Ukraine in peacetime, as when Norway joined in 1949.
https://www.economist.com(...)/2024&utm_id=2018678

Ik zie helemaal niet zo snel gesprekken over het einde van die oorlog.
Maar we zullen zien wat Trump kan gaan bewerkstelligen.
Vakman pur sang
pi_215717689
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:09 schreef kibo het volgende:

[..]
Klopt.
Dr zijn er wel een paar die direct schuimbekkend reageren hier. Maar daar is Achja er zeker geen een van.
Vakman pur sang
  vrijdag 29 november 2024 @ 19:22:39 #91
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215717728
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Grote verschil is hier dat je geen onuitstaanbare kwal bent die het louter post om de boel lekker op te naaien.
Jij noemt mij een kwal?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Forum Admin vrijdag 29 november 2024 @ 19:28:09 #92
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215717768
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jij noemt mij een kwal?
Dat staat er niet he.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215717791
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:

Ik zie helemaal niet zo snel gesprekken over het einde van die oorlog.
Maar we zullen zien wat Trump kan gaan bewerkstelligen.
Ik ook niet. Poetin lijkt vastberaden om koste wat kost de oorlog te winnen en denkt dat de tijd aan zijn zijde staat (wat waarschijnlijk ook zo is).

Van Trump zal ome Vlad zich ook geen reet aantrekken lijkt me. Tenzij Donald hem (half) Oekraïne op een dienblad presenteert (wat hij indirect gewoon kan doen door de steun af te knijpen). Dan is de oorlog ook (goeddeels) gestopt :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215717795
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lc45e3dbuc2q
Kazakhstan is practically a Russian-speaking country, Putin told Tokayev, president of Kazakhstan.

Tokayev started speaking Kazakh in reply.
Rofl.

Poetinsukkel.
  vrijdag 29 november 2024 @ 19:32:57 #95
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215717825
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat staat er niet he.
Zo komt het wel over.
Het trollen/opnaaien komt hier van beide kanten.
Om te beginnen dat neurotische om de 2 uur posten van de roebel..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215717842
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:32 schreef phpmystyle het volgende:

Om te beginnen dat neurotische om de 2 uur posten van de roebel..
Dat is nou juist iets dat je live wil volgen. Als die duikt heeft dat consequenties. Bovendien is de koers niet subjectief.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2024 19:36:46 ]
pi_215717847
Het zinnetje” ja maar Rusland valt een soeverein land binnen en kan direct de oorlog stoppen door zich terug te trekken”
Het zal wel maar na 1000ste keer heb ik dat ook weleens gehoord. :')
Alsof wij de Nederlandse Antillen nog terug gaan geven.

[ Bericht 16% gewijzigd door Lospedrosa op 29-11-2024 19:41:00 ]
Vakman pur sang
  vrijdag 29 november 2024 @ 19:40:22 #98
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215717872
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Het zinnetje” ja maar Rusland valt een soeverein land binnen en kan direct de oorlog stoppen door zich terug te trekken”
Het zal wel maar na 1000ste keer heb ik dat ook weleens gehoord.
Alsof wij de Nederlandse Antillen nog terug gaan geven.
Graag, zou een boel geld schelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215717882
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 19:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Graag, zou een boel geld schelen.
Niemand wil ze. :'(

Nederland had ooit een boel invloed in de wereld en zaten ook overal. Dat ze dan alleen die armoedzalige eilanden hebben overgehouden. :')
Vakman pur sang
pi_215717885
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lc47smip7k2j

Ah, Zelenskyy zegt dat het niet bezette gedeelte dan bij NAVO moet komen èn dat NAVO landen de grenzen van 1991 moeten erkennen als de echte grenzen. Dan wil hij best onderhandelen.

Op zich is dat met het Amerikaanse voorstel te combineren. Omdat er dan een wapenstilstand is (en geen vrede) worden de sancties iets verlicht, waardoor Rusland de schade kan betalen. Dat heeft Trumpgod tenslotte geregeld. In combinatie met het verder bewapenen van Oekraïne en het houden van Koersk geeft dat mogelijkheden voor de toekomst.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2024 19:48:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')