Zeg vladje, hoe vind je zelf dat het gaat?quote:
Wie zegt dat trump er mee stopt dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat doorvechten met slechts EU steun een doodlopend pad is.
Dat denk ik zeker niet ,quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat trump er mee stopt dan?
Van Rusland?quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
En wat als tijdens de onderhandelingen Oekraïne akkoord gaat met een neutrale status? Denk dat dat een veel grotere vraag is voor ons dan NAVO lidmaatschap.
nee , met neutraal ga je het met Putin niet redden , daar heeft ie over 4 jaar schijt aanquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Van Rusland?
Want Oekraïne heeft niets te winnen met een neutrale status.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:57 schreef oheng het volgende:
Ondertussen, op de russsiche staats TV....
"The imperial dream is something that unites our population, regardless of its origin or age. We all very are nostalgic, miss, and want Russia to be the empire it has been for centuries. There is no doubt in anyone's mind that we can't, as much as we'd like to, be a nation state. It is impossible."
[ x ]
Omdat het de toekomst van oorlog lijkt te worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets anders.
Dat aandeel Palantir stijgt als een malle, hoe kan dat?
We weten bij lange na nog niet welke deal er komt, we kunnen er niets zinnigs over zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval wijst alles erop dat het Istanbul akkoord een betere deal was geweest dan de deal die er nu komt.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We weten bij lange na nog niet welke deal er komt, we kunnen er niets zinnigs over zeggen.
Rusland kan de tyfus krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Maar de strategische positie van UA is verzwakt t.o.v. 03-2022. Dat zal Rusland uitbuiten.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Van Rusland?
Want Oekraïne heeft niets te winnen met een neutrale status akkoord met rusland. Het is al door diverse landen als waardeloos ondervonden. Dus waarom zouden ze dat doen?
Mwah, we kunnen ons er wel enigszins een voorstelling bij maken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We weten bij lange na nog niet welke deal er komt, we kunnen er niets zinnigs over zeggen.
Ga dan lekker op de kermis werken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, we kunnen ons er wel enigszins een voorstelling bij maken.
Ik ben benieuwd hoe de russen in Oekraïne de winter gaan overleven.. zouden ze nu wel fatsoenlijke uitrusting hebben of gaan we onvoorstelbare aantallen bevroren lijken zien?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Maar de strategische positie van UA is verzwakt t.o.v. 03-2022. Dat zal Rusland uitbuiten.
Jij lult echt maar wat hè.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval wijst alles erop dat het Istanbul akkoord een betere deal was geweest dan de deal die er nu komt.
en heel mooie zandstranden , die heeft Ruzzia zelf nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is idd best een mooi eiland met een haven
Meer niet
Welnee.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jij lult echt maar wat hè.
De Istanbul deal kwam neer op de facto overgave van Oekraïne. Oekraïne zou gedemilitariseerd worden en gedegradeerd tot een puppet state van Rusland.
Maar dit is vechten tegen de bierkaai want volgens jou is het toch allemaal de schuld van “extreem liberalen” Rutte en Verhofstadt.
Zo, indrukwekkend. En wie ben jij op deze foto? Toch niet degene die helemaal rechts zit hequote:Op zaterdag 30 november 2024 11:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en heel mooie zandstranden , die heeft Ruzzia zelf niet
en het zomerpaleis in YALTA
ben ik zelf geweest
[ afbeelding ]
Welke "internationale kranten"?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welnee.
In veel internationale kranten is ruimschoots bekend dat Verhofstadt, Rutte, Johnsen en meer oppertunisten UA hiervan weerhouden hebben.
Betere voorwaarden dan?quote:Dit soort figuren hebben letterlijk bloed aan hun handen omdat de oorlog veel eerder -tegen betere voorwaarden- beëindigd had kunnen worden.
Drama.
Ik dacht die linkerquote:Op zaterdag 30 november 2024 11:56 schreef oheng het volgende:
[..]
Zo, indrukwekkend. En wie ben jij op deze foto? Toch niet degene die helemaal rechts zit he
Nederlandse bron: https://knipselkrant-cura(...)met-vijftien-punten/quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welke "internationale kranten"?
[..]
Betere voorwaarden dan?
Heb je je uberhaupt verdiept in Palantir?quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.palantir.com/offerings/defense/army/#soldier
Palantir runs the world , palantir herkent ieder hezbollah strijder vanaf 500 km hoog
ze besturen de drones die de man onschadelijk maken
Er is nu geen dreiging meer voor Lviv, Kharkiv, Odessa, Mykolaev.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt.
Knipselkrant curacao?quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nederlandse bron: https://knipselkrant-cura(...)met-vijftien-punten/
Ik ga echtn iet op mijn vrije zaterdag internet afstruinen. Newyork times, politico heeft het ook wel gestaan. Kan ik allemaal opzoeken maar ik vermoed dat het jou niet zal overtuigenquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Knipselkrant curacao?
Maar je had het over "internationale kranten"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |