SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
https://www.nu.nl/dieren/(...)jft-een-raadsel.htmlquote:Orka's dragen na veertig jaar weer zalmhoedjes, maar waarom blijft een raadsel
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als ze maar geen muizenhoedjes gaan dragenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Draag jij ook een dode zalm op je hoofd?![]()
![]()
![]()
Hoer CThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ugh er zijn mensen die mailen op vrijdagTrotste mama van Ambar
Wel leuke ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Van Gerrit?quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij stoort je dus niet aan dode vis geur?![]()
![]()
Dan moet Gerrit zijn benen bij elkaar houdenTrotste mama van Ambar
OpgezwolleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij stoort je dus niet aan dode vis geur?![]()
![]()
Geen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel black friday spam hebben jullie al gehad?![]()
X-23They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naar mij dan?quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een hele verre wandeling![]()
![]()
dan kom je hier taart etenquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een hele verre wandeling
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
de vraag van vandaag
Hoi,
Ik heb een vraagje over het volgende. Ik was laatst op stap en ik kwam een vrouw tegen, die was met een groep op stap. Deze vrouw ken ik een beetje.
Na een tijdje kwam ze naar me toe en we praatten even. Toen zei ze, je overhemd zit niet helemaal goed, mag ik het even goed doen? Ja dat is prima.
Toen ging ze vrij uitgebreid mijn overhemd goed doen, waarbij ze ook nog even goed mijn borst aanraakte, zonder dat dat nodig was. Ik vond het niet erg natuurlijk, maar had zo'n actie niet verwacht. Wat zou zoiets kunnen betekenen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
de vraag van vandaag
Hoi,
Ik heb een vraagje over het volgende. Ik was laatst op stap en ik kwam een vrouw tegen, die was met een groep op stap. Deze vrouw ken ik een beetje.
Na een tijdje kwam ze naar me toe en we praatten even. Toen zei ze, je overhemd zit niet helemaal goed, mag ik het even goed doen? Ja dat is prima.
Toen ging ze vrij uitgebreid mijn overhemd goed doen, waarbij ze ook nog even goed mijn borst aanraakte, zonder dat dat nodig was. Ik vond het niet erg natuurlijk, maar had zo'n actie niet verwacht. Wat zou zoiets kunnen betekenen?![]()
![]()
Lastig om te kiezen welkequote:Op vrijdag 29 november 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
kwart taart
mon chou taart
of arretjescake
username toch een gemiste kansquote:
ik had er Will.i.am van gemaaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Overigens kwamen mijn nieuwe schoenen gisteravond. En ze zijn leuk en ze passen
Trotste mama van Ambar
Ze wil de paalquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
de vraag van vandaag
Hoi,
Toen ging ze vrij uitgebreid mijn overhemd goed doen, waarbij ze ook nog even goed mijn borst aanraakte, zonder dat dat nodig was. Ik vond het niet erg natuurlijk, maar had zo'n actie niet verwacht. Wat zou zoiets kunnen betekenen?![]()
Balen zegquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kwamen mijn nieuwe schoenen gisteravond. En ze zijn leuk en ze passen![]()
![]()
@kreequote:Op vrijdag 29 november 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
de vraag van vandaag
Hoi,
Toen ging ze vrij uitgebreid mijn overhemd goed doen, waarbij ze ook nog even goed mijn borst aanraakte, zonder dat dat nodig was. Ik vond het niet erg natuurlijk, maar had zo'n actie niet verwacht. Wat zou zoiets kunnen betekenen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een slof en een oude voetbalschoenquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook een paar schoenen![]()
Ik meer dan 1 paarquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook een paar schoenen
Moest ff Google vragen wat dat wasquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
* AardappelSchotel pakt de abacus
Maar ze noemen het ook wel een telraam
Ik had zongedroogde tomaatjes gekocht, maar man wat vies zijn dezeTrotste mama van Ambar
Ik heb ze wel eens in een kant en klaar salade ofzo en dan zijn ze primaTrotste mama van Ambar
Ik had ze uit een potje en de geur die ervanaf kwam was natte hondenvoer lucht en ze smaken ook niet lekkerTrotste mama van Ambar
Ik vond nat kattenvoer vroeger altijd heel lekker ruiken.
Inmiddels al heel lang niet meer geroken.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Had ik al gezegd dat ik een hond had geknuffeld?Trotste mama van Ambar
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hond had geknuffeld?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja!quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hond had geknuffeld?
Honden knuffelen mij vaak. Ik vind het niet prettig als ik ergens wandel en er komt een hond enthousiast op me afgerend
Ik vind dat ontzettend leukquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja!
Honden knuffelen mij vaak. Ik vind het niet prettig als ik ergens wandel en er komt een hond enthousiast op me afgerend
Trotste mama van Ambar
Ik wel.
Dan ben je soort van uitverkoreneTrotste mama van Ambar
Meestal wel ja, want mijn darmen moeten altijd precies na het ontbijtquote:Trotste mama van Ambar
Honden vinden je lief blijkbaar....quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja!
Honden knuffelen mij vaak. Ik vind het niet prettig als ik ergens wandel en er komt een hond enthousiast op me afgerendEn ook knuffelbaar.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerste linksquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dan zijn ze net door de blubber wezen rennen en rollen, en springen ze vervolgens enthousiast tegen je op, tegen je mooie nette kleren... Allemaal afdrukken van hondenpoten erop....quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik hou er niet van, vooral niet als ze even ervoor hebben gezwommen, of heel erg kwijlen.quote:
Een vriendin van me heeft een grote berghond, die springt ook altijd tegen me op, dan kan ie mn gezicht likken. En die nagels maken gewoon blauwe plekken en schrammen, echt licht is hij namelijk ook niet met zn 60 kilo. Maar het is wel een lieverd en dan ben ik erop voorbereid, maar zo maar als ik rustig aan het wandelen ben, nee, daar word ik niet vrolijk van
Dat springen vind ik ook niet chill, ik denk niemand. Maar een hond die je vrolijk komt begroeten? Jaquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, vooral niet als ze even ervoor hebben gezwommen, of heel erg kwijlen.
Een vriendin van me heeft een grote berghond, die springt ook altijd tegen me op, dan kan ie mn gezicht likken. En die nagels maken gewoon blauwe plekken en schrammen, echt licht is hij namelijk ook niet met zn 60 kilo. Maar het is wel een lieverd en dan ben ik erop voorbereid, maar zo maar als ik rustig aan het wandelen ben, nee, daar word ik niet vrolijk van
Trotste mama van Ambar
Jah ik weet ook wel dat ze het goed bedoelen, tenminste meestal, sommigen vind ik engquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Honden vinden je lief blijkbaar....En ook knuffelbaar.
Hé ik heb geen probleem, ik heb alles gefixtTrotste mama van Ambar
Ik wou nog iets zeggen maar ik weer niet meer dan wat het zeker niksTrotste mama van Ambar
Dat je ontzettend hard wilde bolken hier.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wou nog iets zeggen maar ik weer niet meer dan wat het zeker niksAutocorrect
(zelfst. naamw.)
TotterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rondjes lopen.
De hele avond, alleen maar rondjes!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rondjes lopen.
De hele avond, alleen maar rondjes!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ik ga ook nog even allerlei mensen mailenquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog meer mensen die mailen op vrijdag
Uw ADH vitamine Worst
MailzeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I'm moving in with Santa Claus this year
Trotste mama van Ambar
Wij mailen jou niet, wij bolken jou!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat magquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij mailen jou niet, wij bolken jou!![]()
![]()
Erger nog, we doen dat gewoon.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb helaas geen actuele stand anders had ik die even gepost.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen actuele standen genotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Genoteerdquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Erger nog, we doen dat gewoon.![]()
![]()
Iig heb ik lekkere spaghetti bij de mama gegeten.
Straks naar Colruyt. Daar hebben ze de originele Bicky Burgers in de vriezer.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
* gebrokenglas had deze niet zien aankomen en kijkt verbouwereerd naar het scherm.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas had deze niet zien aankomen en kijkt verbouwereerd naar het scherm.ooopsss
![]()
De Bicky Burger is een schijf gemaakt van geperst en gekruid separatorkippenvlees en paardenvlees. Met een broodje of tortilla wordt hij als frituursnack geserveerd in veel Belgische frietkotten en sommige Nederlandse snackbars.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas bolkt moon toch maar weer opnieuw.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
De Bicky Burger is een schijf gemaakt van geperst en gekruid separatorkippenvlees en paardenvlees. Met een broodje of tortilla wordt hij als frituursnack geserveerd in veel Belgische frietkotten en sommige Nederlandse snackbars.
Crunchy Chicken heeft de voorkeur.Werewolf
Gelieve Moon niet te bolkenquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas bolkt moon toch maar weer opnieuw.![]()
O maar het is heel simpel: ik ga elke maand winnen nu.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:47 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik ga de fok stats echt missen @:Monitor @:bondage God![]()
![]()
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee neequote:Op vrijdag 29 november 2024 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar het is heel simpel: ik ga elke maand winnen nu.![]()
Jazeker welquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan niet, want ikquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar het is heel simpel: ik ga elke maand winnen nu.![]()
![]()
Ik raak de liefde van mijn leven kwijt en jullie zijn het vechten over wie er gaat winnen
Trotste mama van Ambar
Ja dit is even belangrijker hoorquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raak de liefde van mijn leven kwijt en jullie zijn het vechten over wie er gaat winnen![]()
Dat ookquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier wel lekker naar binnenWerewolf
Rock your body don’t walk away.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hee ja, er is zonAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dance with meThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Door u naam kom ik op dat liedjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Owquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door u naam kom ik op dat liedje![]()
![]()
Ik zat met iets teveel spanning naar een wasmachine te kijken
Trotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4407 / +161 / +83 / 9597 / 10795
2. Dr.Mikey / 1395 / +33 / +6 / 1366 / 1938
3. KillemWieft / 1198 / +61 / +0 / 466 / 860
4. Rob / 1018 / +72 / +162 / 909 / 1135
5. ToT / 906 / +50 / +15 / 3868 / 4397
6. AardappelSchotel / 854 / +31 / +16 / 2666 / 3156
7. Lovely / 792 / +9 / +37 / 3521 / 4080
8. mario390 / 777 / +38 / +41 / 422 / 687
9. kree / 725 / +56 / +0 / 1176 / 1537
10. Pinnenmutske / 688 / +27 / +61 / 1515 / 1995
11. hemarookworst / 579 / +23 / +8 / 1184 / 1542
12. gebrokenglas / 567 / +46 / +31 / 2414 / 2840
13. HappyCharly / 495 / +16 / +26 / 1259 / 1503
14. mascara-klodder / 454 / +0 / +49 / 791 / 1015
15. loveyoulongtime / 414 / +0 / +0 / 1678 / 1952
16. greysbones / 408 / +0 / +0 / 2325 / 2536
17. MizzezAmy / 361 / +6 / +5 / 1988 / 2292
18. Bally-b / 340 / +0 / +0 / 74 / 128
19. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
20. devzero / 323 / +1 / +0 / 521 / 667SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik zag de beelden van de dts pieten bingo
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
daar heeft dts toch niks mee te maken?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://altijdescaleren.n(...)-gaat-helemaal-fout/
Uw ADH vitamine Worst
Denk dat sommige zo een bingo wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar heeft dts toch niks mee te maken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: