Meestal wel ja, want mijn darmen moeten altijd precies na het ontbijtquote:
Honden vinden je lief blijkbaar....quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja!
Honden knuffelen mij vaak. Ik vind het niet prettig als ik ergens wandel en er komt een hond enthousiast op me afgerend
Eerste linksquote:
En dan zijn ze net door de blubber wezen rennen en rollen, en springen ze vervolgens enthousiast tegen je op, tegen je mooie nette kleren... Allemaal afdrukken van hondenpoten erop....quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja!
Honden knuffelen mij vaak. Ik vind het niet prettig als ik ergens wandel en er komt een hond enthousiast op me afgerend
Ik hou er niet van, vooral niet als ze even ervoor hebben gezwommen, of heel erg kwijlen.quote:
Dat springen vind ik ook niet chill, ik denk niemand. Maar een hond die je vrolijk komt begroeten? Jaquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, vooral niet als ze even ervoor hebben gezwommen, of heel erg kwijlen.
Een vriendin van me heeft een grote berghond, die springt ook altijd tegen me op, dan kan ie mn gezicht likken. En die nagels maken gewoon blauwe plekken en schrammen, echt licht is hij namelijk ook niet met zn 60 kilo. Maar het is wel een lieverd en dan ben ik erop voorbereid, maar zo maar als ik rustig aan het wandelen ben, nee, daar word ik niet vrolijk van
Jah ik weet ook wel dat ze het goed bedoelen, tenminste meestal, sommigen vind ik engquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Honden vinden je lief blijkbaar....En ook knuffelbaar.
Dat je ontzettend hard wilde bolken hier.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wou nog iets zeggen maar ik weer niet meer dan wat het zeker niks
quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rondjes lopen.
De hele avond, alleen maar rondjes!
quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rondjes lopen.
De hele avond, alleen maar rondjes!
ik ga ook nog even allerlei mensen mailenquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog meer mensen die mailen op vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |