Ze wil de paalquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
de vraag van vandaag
Hoi,
Ik heb een vraagje over het volgende. Ik was laatst op stap en ik kwam een vrouw tegen, die was met een groep op stap. Deze vrouw ken ik een beetje.
Na een tijdje kwam ze naar me toe en we praatten even. Toen zei ze, je overhemd zit niet helemaal goed, mag ik het even goed doen? Ja dat is prima.
Toen ging ze vrij uitgebreid mijn overhemd goed doen, waarbij ze ook nog even goed mijn borst aanraakte, zonder dat dat nodig was. Ik vond het niet erg natuurlijk, maar had zo'n actie niet verwacht. Wat zou zoiets kunnen betekenen?
Balen zegquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kwamen mijn nieuwe schoenen gisteravond. En ze zijn leuk en ze passen
@kreequote:Op vrijdag 29 november 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
de vraag van vandaag
Hoi,
Ik heb een vraagje over het volgende. Ik was laatst op stap en ik kwam een vrouw tegen, die was met een groep op stap. Deze vrouw ken ik een beetje.
Na een tijdje kwam ze naar me toe en we praatten even. Toen zei ze, je overhemd zit niet helemaal goed, mag ik het even goed doen? Ja dat is prima.
Toen ging ze vrij uitgebreid mijn overhemd goed doen, waarbij ze ook nog even goed mijn borst aanraakte, zonder dat dat nodig was. Ik vond het niet erg natuurlijk, maar had zo'n actie niet verwacht. Wat zou zoiets kunnen betekenen?
Ik heb een slof en een oude voetbalschoenquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook een paar schoenen
Ik meer dan 1 paarquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook een paar schoenen
Moest ff Google vragen wat dat wasquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
* AardappelSchotel pakt de abacus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |