Wij mailen jou niet, wij bolken jou!quote:
Dat magquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij mailen jou niet, wij bolken jou!
Erger nog, we doen dat gewoon.quote:
Genoteerdquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Erger nog, we doen dat gewoon.
* gebrokenglas had deze niet zien aankomen en kijkt verbouwereerd naar het scherm.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas had deze niet zien aankomen en kijkt verbouwereerd naar het scherm.
Dat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
De Bicky Burger is een schijf gemaakt van geperst en gekruid separatorkippenvlees en paardenvlees. Met een broodje of tortilla wordt hij als frituursnack geserveerd in veel Belgische frietkotten en sommige Nederlandse snackbars.
Gelieve Moon niet te bolkenquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas bolkt moon toch maar weer opnieuw.
O maar het is heel simpel: ik ga elke maand winnen nu.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:47 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik ga de fok stats echt missen @:Monitor @:bondage God![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee neequote:Op vrijdag 29 november 2024 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar het is heel simpel: ik ga elke maand winnen nu.
Jazeker welquote:
Kan niet, want ikquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar het is heel simpel: ik ga elke maand winnen nu.
Ja dit is even belangrijker hoorquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik raak de liefde van mijn leven kwijt en jullie zijn het vechten over wie er gaat winnen
Dat ookquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt hier wel lekker naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |