Wat leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks word ik opgehaald voor een Sinterklaas-weekend bij vriendenZo leuk dat zij en haar gezin me er elk jaar erbij vraagt! (elk jaar is vorig jaar en dit jaar btw
) nu hopen dat ze de cadeaus die ik gekocht heb leuk vinden! 'k heb hard mijn best gedaan erop iig
Wat leuk! Veel plezier.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks word ik opgehaald voor een Sinterklaas-weekend bij vriendenZo leuk dat zij en haar gezin me er elk jaar erbij vraagt! (elk jaar is vorig jaar en dit jaar btw
) nu hopen dat ze de cadeaus die ik gekocht heb leuk vinden! 'k heb hard mijn best gedaan erop iig
Idemquote:
Klinkt als een verstandige keuzequote:Op vrijdag 29 november 2024 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eerder gestopt met werken mijn hoofd trok het niet meer
Jaloers.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eerder gestopt met werken mijn hoofd trok het niet meer
Ik ben niet zo judgemental.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh denk dat de werkelijke reden je echt niet jaloers maakt, eerder judgemental
Throat punch geven.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:31 schreef DrMarten het volgende:
Denk je, ah nog 1 klusje, kan nog mooi in een uurtje en dan op tijd weekend.
Oftewel, ik loop vast door fouten van een ander, zit hier al een uur langer dan gepland en mag er volgende week weer mee verder
Nah, is verder een fijne collega die bijna met pensioen gaat.quote:
Je hoeft niet naar Spanje?quote:Op zondag 1 december 2024 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer op weg naar huis
Super gezellig!quote:Op zondag 1 december 2024 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar Spanje?![]()
Hoe was het? En wat heb je cadeau gehad?
Gaat dat passen?quote:Op zondag 1 december 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super gezellig!
Zo lief geweest dit jaar... zit nu in de trein met twee shoppers en een rugzak vol cadeaus
quote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben thuis met alle rijkdommen!
quote:
Klinkt goed! Wat fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehadquote:Op zondag 1 december 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super gezellig!
Zo lief geweest dit jaar... zit nu in de trein met twee shoppers en een rugzak vol cadeaus
quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, een beetjeAlleen niet echt actief.
Badjasbuddy?quote:Op zondag 1 december 2024 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met mn badjasbuddy dan?
En? Al een relatie?quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, een beetjeAlleen niet echt actief.
Hahahahahaquote:
Neuh ook geen relatie maar ik ben ook niet actief op de appsquote:Op zondag 1 december 2024 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Nee
Lol, nee ben er totaal niet mee bezig de laatste jaren. Relaties![]()
Ik doe wel eigenhandig (huehue) de panda's redden van uitsterven.
En hoe gaat het daar dan?
Die apps heb ik een jaar of 2 geleden echt volledig opgegevenquote:Op zondag 1 december 2024 19:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neuh ook geen relatie maar ik ben ook niet actief op de apps
Misschien weer doen voor de kerst
quote:Op maandag 2 december 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hey jij
Beetje zin in deze verse week?
Papierwinkels zijn stomquote:Op maandag 2 december 2024 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, hopelijk is de hele papierwinkel in orde voor mijn huis. Voor de rest wel zin in.
Ah komt wel goed. Zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en mijn huis verkocht isquote:Op maandag 2 december 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Papierwinkels zijn stomsucces ermee
En geniet voor de rest
Snap ikquote:Op maandag 2 december 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah komt wel goed. Zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en mijn huis verkocht is
quote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef DrMarten het volgende:
2 keer zeiknat geregend op 1 ochtend. Topdag tot nu toe
Ik moet later vandaag twee keer 8 km fietsen.quote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef DrMarten het volgende:
2 keer zeiknat geregend op 1 ochtend. Topdag tot nu toe
Staat het al te koop? Of heb je al een bod en ga je de koopovereenkomst tekenen?quote:Op maandag 2 december 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah komt wel goed. Zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en mijn huis verkocht is
Eind deze week komt het op funda als het goed isquote:Op maandag 2 december 2024 10:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Staat het al te koop? Of heb je al een bod en ga je de koopovereenkomst tekenen?
Ja welke van de 2?quote:Op maandag 2 december 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eind deze week als het goed is
Zie editquote:Op maandag 2 december 2024 10:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja welke van de 2?Te koop neem ik aan. Leuk
spannend
Moet je vriendin ook nog een huis verkopen?
Hoezo nu al stress? Hebben jullie zelf al iets gevonden? Denk dat dat meer stress gaat zijnquote:Op maandag 2 december 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie edit
Nee, die heeft huur.
Spannend en stress, ik ben blij als het voorbij is
We hebben allang wat gevondenquote:Op maandag 2 december 2024 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo nu al stress? Hebben jullie zelf al iets gevonden? Denk dat dat meer stress gaat zijn
Tof! Proficiatquote:Op maandag 2 december 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben allang wat gevonden
Ik vind dat hele gedoe niets
Alleen schilderwerk en gevelreiniging. En van een muur moet het behang eraf.quote:Op maandag 2 december 2024 12:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tof! ProficiatWat voor iets?
Hhhaha het is veel geregel en gedoe ja, maar krijgt er iets moois voor terug. Zeggen ze
Moet je nog iets verbouwen ofzo?
Waar en voor welke prijs?quote:Op maandag 2 december 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eind deze week komt het op funda als het goed is
Tilburg. 259k.quote:
Nee, hoekhuis. 75m2 woonoppervlak.quote:
Maantjequote:
Ja hoor, met jou ook?quote:
Ahw, knuffel?quote:
Ja graagquote:Op maandag 2 december 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, knuffel?
Gewerkt en verdere stappen gezet met verkoop van mijn huis
*knuffelt maantje platquote:Op maandag 2 december 2024 19:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja graag![]()
Oh hoe staat het daarmee? !
Spannend zeg!quote:Op maandag 2 december 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*knuffelt maantje plat
Eind deze week op funda, vanaf volgende week bezichtigingen.
Is het ookquote:
Maantjequote:
Hey Moonquote:
CotSiequote:Op woensdag 4 december 2024 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Lekker een uurtje getekend en nu haken
Dotjequote:
Hey Stigquote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stigwas een rondje aan het maken, kijk dan eens hier en dan eens daar.
quote:
Zie je toch niet door mijn helmquote:
Je helm gaat ervan gloeienquote:Op woensdag 4 december 2024 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je toch niet door mijn helm
Oepsquote:Op woensdag 4 december 2024 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je helm gaat ervan gloeien
Zal jou eens laten blozenquote:
Oh ...quote:Op woensdag 4 december 2024 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens laten blozen
Ahwquote:
CotSquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Beetje veel zorgen aan mijn bol
Maar goed... afleiding zoeken maar
* TheStigsDutchCousin knuffelt CotSquote:
* TheStigsDutchCousin bloost onder helmquote:
Gloeihelmpjequote:Op zondag 8 december 2024 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin bloost onder helm
quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Godgloeiende.....
Vanochtend in de kou en kabaal gezeten voor een nieuwe meterkast, aansluiting nieuwe kookplaat en nieuwe radiator in de badkamer. Zie ik nu dat die radiator een beschadiging heeft
Ow en de elektricien zag dat de waterleiding lekt, dus morgen mag ik weer thuisblijven voor Vitens.
quote:Op maandag 9 december 2024 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Godgloeiende.....
Vanochtend in de kou en kabaal gezeten voor een nieuwe meterkast, aansluiting nieuwe kookplaat en nieuwe radiator in de badkamer. Zie ik nu dat die radiator een beschadiging heeft
Ow en de elektricien zag dat de waterleiding lekt, dus morgen mag ik weer thuisblijven voor Vitens.
X2quote:
CotSquote:
quote:
Energie ook laag hierquote:Op woensdag 11 december 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben te laat naar bed gegaan
Vind mijn ritme niet fijn
Gewoon nooit meer slapen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben te laat naar bed gegaan
Vind mijn ritme niet fijn
Waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 11 december 2024 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer slapen. Probleem opgelost.
Hier niet.quote:
Omdat ik heel heet benquote:
Fuck dat. Slapen is een hobby van me.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer slapen. Probleem opgelost.
Hoe is het met je radiator enz afgelopen?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fuck dat. Slapen is een hobby van me.
Al gaat het de laatste tijd wel lastig.
Vitens heeft gister de lekkage verholpen en de radiator komt ie bijwerken met een lakstiftje.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe is het met je radiator enz afgelopen?
Twee.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nog maar twee dagen tot het weekend
Oh?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja hallo, waarom heeft whatsapp storing
Je bedoelt nog een vrije dag en dan twee drukke dagenquote:Op woensdag 11 december 2024 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nog maar twee dagen tot het weekend
Ja appjes werden een uur ofzo niet verstuurd, maar hij doet het weerquote:
Oh ben niet populair genoeg om dat op te merkenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja appjes werden een uur ofzo niet verstuurd, maar hij doet het weer
Ik eigenlijk ook niet. Maar toevallig nu welquote:Op woensdag 11 december 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ben niet populair genoeg om dat op te merken
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Maar toevallig nu wel
Achja, wat is teveel en wie bepaald datquote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... zit wel teveel op mijn telefoon
Alleen zat net te lezen
Voor mij? Ikquote:Op woensdag 11 december 2024 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Achja, wat is teveel en wie bepaald dat
Ja, oke.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor mij? Ik
Wil minderen
Vader de detox app aan en hem op niet stoten
Vrijdag even een plan voor maken met de psych
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar niet te streng voor jezelf zijn hoor. Het leven is al moeilijk genoeg zonder dat we het onszelf moeilijk maken.Nee zeker niet te streng zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wil leren dat het prima is om niet altijd direct te reageren en checken
Vooral als ik lekker bezig ben
Ja dat is wel een goedequote:Op woensdag 11 december 2024 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee zeker niet te streng zijn
Alleen wil leren dat het prima is om niet altijd direct te reageren en checken
Vooral als ik lekker bezig ben
Zoals nu op de bankquote:
Die van mij ook weer niet. Stom.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh nu worden mijn appjes niet verzonden
Och... we overleven het wel, denk ikquote:Op woensdag 11 december 2024 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij ook weer niet. Stom.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 11 december 2024 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och... we overleven het wel, denk ik
Inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is het komen en gaan met die storing
Oh no, waarom had/heb je de crisisdienst nodig?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fuck... bel ik eens de crisisdienst
Komt de psychiater zo op huisbezoek...
Volgende keer even beter nadenken voordat ik bel
Was een beetje downquote:Op woensdag 11 december 2024 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh no, waarom had/heb je de crisisdienst nodig?
Wat leuk voor jequote:Op vrijdag 13 december 2024 18:24 schreef Barbusse het volgende:
Er is een nieuwe platenzaak geopend om de hoek van m'n werk 😳 Of beter gezegd; een platenzaak/boekenzaak/art gallery 😳
#HELEHARDEPLASSERNU
Blow me, you uncultured wobblycockquote:
Merciquote:
Ergens voor sparen is veel leuker joh! Dan ben je veel dankbaarder met je aanschafquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blow me, you uncultured wobblycock
[..]
Merci
Waarom ben ik arm
Ik spaar mijn hele leven al voor een motor die ik heel graag wil hebben en ik ben er bijnaquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ergens voor sparen is veel leuker joh! Dan ben je veel dankbaarder met je aanschaf
Oooh wat ontzettend tof!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik spaar mijn hele leven al voor een motor die ik heel graag wil hebben en ik ben er bijna
Hele leven is misschien wat te veel gezegd maar al wel best langquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat ontzettend tof!
Hier op het moment geen grote spaardoelen
Alsnog tof toch?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hele leven is misschien wat te veel gezegd maar al wel best lang
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Ik denk nog een jaar of twee. Dan heb ik hem hopelijk
Zal jou eens plagen!quote:
Zou je willenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blow me, you uncultured wobblycock
[..]
Merci
Waarom ben ik arm
Bod waarop?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
Mijn huisquote:
Bezichtigingen gaan goed dus? Goed vooruitzichtquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
We gaan het zien vanmiddagquote:Op maandag 16 december 2024 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bezichtigingen gaan goed dus? Goed vooruitzicht
Men heeft tot einde van de week om te bieden toch? of zit ik nu helemaal fout?quote:Op maandag 16 december 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan het zien vanmiddag
Nee, tot 12 uur vandaag. Hoewel er een keuze gemaakt is wil ik nog even niets zeggen omdat het onder voorbehoud is e.d. Maar er is wel flink overbodenquote:Op maandag 16 december 2024 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Men heeft tot einde van de week om te bieden toch? of zit ik nu helemaal fout?
Dan was ik niet op aan het letten. Proficiatquote:Op maandag 16 december 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tot 12 uur vandaag. Hoewel er een keuze gemaakt is wil ik nog even niets zeggen omdat het onder voorbehoud is e.d. Maar er is wel flink overboden
Oké, geen verstand van dit soort zaken, maar dit klinkt toch positief?quote:Op maandag 16 december 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tot 12 uur vandaag. Hoewel er een keuze gemaakt is wil ik nog even niets zeggen omdat het onder voorbehoud is e.d. Maar er is wel flink overboden
Zekerquote:Op maandag 16 december 2024 14:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan was ik niet op aan het letten. Proficiat![]()
Klinkt goed
Heel positief, alleen moet het dus nog officieel worden. Wat gebeurd wanneer de kopers tekenenquote:Op maandag 16 december 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, geen verstand van dit soort zaken, maar dit klinkt toch positief?
Geen saaie weekquote:Op maandag 16 december 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]nee... alle hulpverlening willen nog even voor de feestdagen mij zien... bleh
Super fijn !quote:Op maandag 16 december 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Heel positief, alleen moet het dus nog officieel worden. Wat gebeurd wanneer de kopers tekenen
nee... dat niet...quote:
* TheStigsDutchCousin danst meequote:Op maandag 16 december 2024 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super fijn !Doe ik even een blij dansje voor je
[..]
nee... dat niet...
Zelf slingers ophangen FTW!quote:Op maandag 16 december 2024 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Q
Ja als je het zelf niet doet. Ben helemaal in de war.
Noicequote:Op maandag 16 december 2024 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Mijn huis
Je bent ambtenaar, je doet toch al niets anders.quote:Op maandag 16 december 2024 15:22 schreef DrMarten het volgende:
De zin is wel weer op deze week.
Na vandaag nog 2.5 dag en dan 2 weken uitslapen
Heerlijk voor jequote:Op maandag 16 december 2024 15:22 schreef DrMarten het volgende:
De zin is wel weer op deze week.
Na vandaag nog 2.5 dag en dan 2 weken uitslapen
Daar heb je op zich een punt. Al slaap ik niet op werk. Kijk vooral veel naar buiten en overpeins of ik een uurtje vrij zal nemenquote:Op maandag 16 december 2024 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent ambtenaar, je doet toch al niets anders.
M'n moeders d'r cribquote:
Bad girl jijquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste therapie van het jaar. Even vrij hierna
Als ik me tenminste gedraag
Fijn!quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste therapie van het jaar. Even vrij hierna
Als ik me tenminste gedraag
Altijdquote:
Ach ja wat zal ik erop zeggen... doe mijn bestquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Hoe is het nu met je?
Meer dan je best kan je niet doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Ach ja wat zal ik erop zeggen... doe mijn best
Daar dan?
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meer dan je best kan je niet doen![]()
Laten we het maar even op hetzelfde houden dan
Hee jij!quote:
quote:
quote:
Sorry, ik vind Lissabon leukerquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry, ik vind Lissabon leuker
Malle CotS.quote:
Ja maar jij bent raar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry, ik vind Lissabon leuker
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent raar.
Kom danquote:
Nee. Te ver en ik ben lui en espresso met Liquor Beirão aan het drinken. Geen tijd voor Hollandsche shenanigansquote:
Boerenkool is de enige groente die ik niet lustquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:51 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik ben niet zo gek op stamppot boerenkool. Fight me.
Boerenkool met spek en worstquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boerenkool is de enige groente die ik niet lust
Oké ik schaam me hiervoor; maar ik eet 90% van de tijd vegan (soms eet ik vegetarische vleesvsrvanger ipv veganistischquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool met spek en worst
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké ik schaam me hiervoor; maar ik eet 90% van de tijd vegan (soms eet ik vegetarische vleesvsrvanger ipv veganistischgoede voornemen is na mijn verjaardag 100% vegan te gaan
)
Hey als ik te gast ben pas ik me aan en zeik niet eroverquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey als ik te gast ben pas ik me aan en zeik niet erover
Ik dring mijn overtuiging niet op aan anderen.
Iewlquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool met spek en worst
Das niks om je voor te schamen joh.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké ik schaam me hiervoor; maar ik eet 90% van de tijd vegan (soms eet ik vegetarische vleesvsrvanger ipv veganistischgoede voornemen is na mijn verjaardag 100% vegan te gaan
)
Naja... veel vegans zijn irritant opdringerig met hun overtuigingen en ik wil niet dat mensen me een zeur vinden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niks om je voor te schamen joh.
Ja maar jij bent raar.quote:
Je bent zelluf, ya daft bunch of poppycockquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent raar.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent zelluf, ya daft bunch of poppycock
Ik ook van jou hoorquote:
quote:
Ik vegetarisch ❤quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
)
Klinkt als HR die hebben altijd sadistische trekjes. En misschien ook wel ontmoedigingsbeleidquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:27 schreef DrMarten het volgende:
Wie plant er nou een kerstborrel op dinsdag. Morgen brak opnkantoor
Was hier ook op dinsdag, in de kroeg.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:27 schreef DrMarten het volgende:
Wie plant er nou een kerstborrel op dinsdag. Morgen brak opnkantoor
Zal je maar niet kietelen dan.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jullie moeten mij vermaken want ik moet plat in bed blijven tot de arts mij belt om te vertellen wat ik moet doen. Ben mega duizelig als ik opsta en misselijk en ijskoud.
Neuh zijn altijd dezelfde teamleiders die het organiseren. En gezien de hoeveelheid drank die er doorheen ging heeft het ook niet als ontmoedigingsbeleid gewerkt.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klinkt als HR die hebben altijd sadistische trekjes. En misschien ook wel ontmoedigingsbeleid
Misschien sadistisch om de volgende dag iedereen te zien nagenieten met een kater dan.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh zijn altijd dezelfde teamleiders die het organiseren. En gezien de hoeveelheid drank die er doorheen ging heeft het ook niet als ontmoedigingsbeleid gewerkt.
Zou tot 18.30 duren, ik ben om 20.15 weggegaan en toen werd er nog volop getapt.
Heb geen manager gezien vandaagquote:Op woensdag 18 december 2024 15:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien sadistisch om de volgende dag iedereen te zien nagenieten met een kater dan.
Lol gaat er bij jullie wilder aantoe dan bij onsquote:Op woensdag 18 december 2024 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb geen manager gezien vandaag
Hoorde wel dat een aantal collega's om rond 1 uur naar huis gingen vannacht. 1 ervan klonk aardig slecht aan de telefoon
Zal een leuk gesprek zijn geweest!quote:Op woensdag 18 december 2024 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb geen manager gezien vandaag
Hoorde wel dat een aantal collega's om rond 1 uur naar huis gingen vannacht. 1 ervan klonk aardig slecht aan de telefoon
Hoi jijquote:
Thanksquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn en tof voor je![]()
Thanksquote:
quote:
CotSiequote:
Maantjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |