quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké ik schaam me hiervoor; maar ik eet 90% van de tijd vegan (soms eet ik vegetarische vleesvsrvanger ipv veganistischgoede voornemen is na mijn verjaardag 100% vegan te gaan
)
Hey als ik te gast ben pas ik me aan en zeik niet eroverquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey als ik te gast ben pas ik me aan en zeik niet erover
Ik dring mijn overtuiging niet op aan anderen.
Iewlquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool met spek en worst
Das niks om je voor te schamen joh.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké ik schaam me hiervoor; maar ik eet 90% van de tijd vegan (soms eet ik vegetarische vleesvsrvanger ipv veganistischgoede voornemen is na mijn verjaardag 100% vegan te gaan
)
Naja... veel vegans zijn irritant opdringerig met hun overtuigingen en ik wil niet dat mensen me een zeur vinden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niks om je voor te schamen joh.
Ja maar jij bent raar.quote:
Je bent zelluf, ya daft bunch of poppycockquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent raar.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent zelluf, ya daft bunch of poppycock
Ik ook van jou hoorquote:
quote:
Ik vegetarisch ❤quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
)
Klinkt als HR die hebben altijd sadistische trekjes. En misschien ook wel ontmoedigingsbeleidquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:27 schreef DrMarten het volgende:
Wie plant er nou een kerstborrel op dinsdag. Morgen brak opnkantoor
Was hier ook op dinsdag, in de kroeg.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:27 schreef DrMarten het volgende:
Wie plant er nou een kerstborrel op dinsdag. Morgen brak opnkantoor
Zal je maar niet kietelen dan.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jullie moeten mij vermaken want ik moet plat in bed blijven tot de arts mij belt om te vertellen wat ik moet doen. Ben mega duizelig als ik opsta en misselijk en ijskoud.
Neuh zijn altijd dezelfde teamleiders die het organiseren. En gezien de hoeveelheid drank die er doorheen ging heeft het ook niet als ontmoedigingsbeleid gewerkt.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klinkt als HR die hebben altijd sadistische trekjes. En misschien ook wel ontmoedigingsbeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |