Wat leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks word ik opgehaald voor een Sinterklaas-weekend bij vriendenZo leuk dat zij en haar gezin me er elk jaar erbij vraagt! (elk jaar is vorig jaar en dit jaar btw
) nu hopen dat ze de cadeaus die ik gekocht heb leuk vinden! 'k heb hard mijn best gedaan erop iig
Wat leuk! Veel plezier.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks word ik opgehaald voor een Sinterklaas-weekend bij vriendenZo leuk dat zij en haar gezin me er elk jaar erbij vraagt! (elk jaar is vorig jaar en dit jaar btw
) nu hopen dat ze de cadeaus die ik gekocht heb leuk vinden! 'k heb hard mijn best gedaan erop iig
Idemquote:
Klinkt als een verstandige keuzequote:Op vrijdag 29 november 2024 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eerder gestopt met werken mijn hoofd trok het niet meer
Jaloers.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eerder gestopt met werken mijn hoofd trok het niet meer
Ik ben niet zo judgemental.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh denk dat de werkelijke reden je echt niet jaloers maakt, eerder judgemental
Throat punch geven.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:31 schreef DrMarten het volgende:
Denk je, ah nog 1 klusje, kan nog mooi in een uurtje en dan op tijd weekend.
Oftewel, ik loop vast door fouten van een ander, zit hier al een uur langer dan gepland en mag er volgende week weer mee verder
Nah, is verder een fijne collega die bijna met pensioen gaat.quote:
Je hoeft niet naar Spanje?quote:Op zondag 1 december 2024 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer op weg naar huis
Super gezellig!quote:Op zondag 1 december 2024 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar Spanje?![]()
Hoe was het? En wat heb je cadeau gehad?
Gaat dat passen?quote:Op zondag 1 december 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super gezellig!
Zo lief geweest dit jaar... zit nu in de trein met twee shoppers en een rugzak vol cadeaus
quote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben thuis met alle rijkdommen!
quote:
Klinkt goed! Wat fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehadquote:Op zondag 1 december 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super gezellig!
Zo lief geweest dit jaar... zit nu in de trein met twee shoppers en een rugzak vol cadeaus
quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, een beetjeAlleen niet echt actief.
Hoe is het met mn badjasbuddy dan?quote:
Badjasbuddy?quote:Op zondag 1 december 2024 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met mn badjasbuddy dan?
En? Al een relatie?quote:Op zondag 1 december 2024 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, een beetjeAlleen niet echt actief.
Hahahahahaquote:
Neuh ook geen relatie maar ik ben ook niet actief op de appsquote:Op zondag 1 december 2024 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Nee
Lol, nee ben er totaal niet mee bezig de laatste jaren. Relaties![]()
Ik doe wel eigenhandig (huehue) de panda's redden van uitsterven.
En hoe gaat het daar dan?
Die apps heb ik een jaar of 2 geleden echt volledig opgegevenquote:Op zondag 1 december 2024 19:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neuh ook geen relatie maar ik ben ook niet actief op de apps
Misschien weer doen voor de kerst
quote:Op maandag 2 december 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hey jij
Beetje zin in deze verse week?
Papierwinkels zijn stomquote:Op maandag 2 december 2024 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, hopelijk is de hele papierwinkel in orde voor mijn huis. Voor de rest wel zin in.
Ah komt wel goed. Zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en mijn huis verkocht isquote:Op maandag 2 december 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Papierwinkels zijn stomsucces ermee
En geniet voor de rest
Snap ikquote:Op maandag 2 december 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah komt wel goed. Zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en mijn huis verkocht is
quote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef DrMarten het volgende:
2 keer zeiknat geregend op 1 ochtend. Topdag tot nu toe
Ik moet later vandaag twee keer 8 km fietsen.quote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef DrMarten het volgende:
2 keer zeiknat geregend op 1 ochtend. Topdag tot nu toe
Staat het al te koop? Of heb je al een bod en ga je de koopovereenkomst tekenen?quote:Op maandag 2 december 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah komt wel goed. Zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en mijn huis verkocht is
Eind deze week komt het op funda als het goed isquote:Op maandag 2 december 2024 10:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Staat het al te koop? Of heb je al een bod en ga je de koopovereenkomst tekenen?
Ja welke van de 2?quote:Op maandag 2 december 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eind deze week als het goed is
Zie editquote:Op maandag 2 december 2024 10:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja welke van de 2?Te koop neem ik aan. Leuk
spannend
Moet je vriendin ook nog een huis verkopen?
Hoezo nu al stress? Hebben jullie zelf al iets gevonden? Denk dat dat meer stress gaat zijnquote:Op maandag 2 december 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie edit
Nee, die heeft huur.
Spannend en stress, ik ben blij als het voorbij is
We hebben allang wat gevondenquote:Op maandag 2 december 2024 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo nu al stress? Hebben jullie zelf al iets gevonden? Denk dat dat meer stress gaat zijn
Tof! Proficiatquote:Op maandag 2 december 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben allang wat gevonden
Ik vind dat hele gedoe niets
Alleen schilderwerk en gevelreiniging. En van een muur moet het behang eraf.quote:Op maandag 2 december 2024 12:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tof! ProficiatWat voor iets?
Hhhaha het is veel geregel en gedoe ja, maar krijgt er iets moois voor terug. Zeggen ze
Moet je nog iets verbouwen ofzo?
Waar en voor welke prijs?quote:Op maandag 2 december 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eind deze week komt het op funda als het goed is
Tilburg. 259k.quote:
Nee, hoekhuis. 75m2 woonoppervlak.quote:
Maantjequote:
Ja hoor, met jou ook?quote:
Ahw, knuffel?quote:
Ja graagquote:Op maandag 2 december 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, knuffel?
Gewerkt en verdere stappen gezet met verkoop van mijn huis
*knuffelt maantje platquote:Op maandag 2 december 2024 19:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja graag![]()
Oh hoe staat het daarmee? !
Spannend zeg!quote:Op maandag 2 december 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*knuffelt maantje plat
Eind deze week op funda, vanaf volgende week bezichtigingen.
Is het ookquote:
Maantjequote:
Hey Moonquote:
CotSiequote:Op woensdag 4 december 2024 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Lekker een uurtje getekend en nu haken
Dotjequote:
Hey Stigquote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stigwas een rondje aan het maken, kijk dan eens hier en dan eens daar.
quote:
Zie je toch niet door mijn helmquote:
Je helm gaat ervan gloeienquote:Op woensdag 4 december 2024 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je toch niet door mijn helm
Oepsquote:Op woensdag 4 december 2024 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je helm gaat ervan gloeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |