abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215722303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 11:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En ik heb die journalisten ook niet echt kunnen betrappen op het brengen van feiten.
Veel leugens en halve waarheden, soms ook nog eens voorzien van een community note.
Maar laat ze lekker vertrekken naar BlueSky het platform waar je heerlijk met 20 miljoen andere linkse malloten elkaar veren in de hol kan steken.
Hoe meer er vertrekken hoe beter, mensen die zich zelf cancelen van het debat omdat ze de andere kant maar gemeen vinden worden vanzelf irrelevant en daarmee ook hun ideeën die al enorme schade hebben aangericht in de samenleving.
Zoals Alex Jones.

Oh nee, die is niet links :o
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215722312
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:06 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Het was een oprechte vraag. Ik zie je hier gewoon heel veel posten. In de nacht, in de ochtend, op werkdagen, in de weekenden. Komt niet helemaal gezond over, beetje obsessief.

Maar als jij lekker zit te genieten in de Spaanse zon heb ik niks gezegd :)
Leuke is dat ik dit allemaal nog kan doen terwijl ik bovenmodaal verdien en onder werktijd, het is gewoon vermaak voor mij. Net zoals mijn Twitter account Femenientje dat was tijdens corona.

Gewoon oprechte plezier hier, maar diegene die mij haten hebben geen plezier, geen joy.
Daarom kom ik ook terug, ik lach mij kapot om de users die BlueSky lopen te Pushen alsof het Kamala was.

Zie mij als de Nederlandse Elon Musk op "X" Zo voel ik mij ook af en toe. Alleen heb ik geen 350 miljard helaas.

[ Bericht 3% gewijzigd door epicbeardman op 30-11-2024 12:19:20 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215722315
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 11:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar geen links waar je op klikte zodat je je eigen onderzoek kon doen en je eigen mening kon vormen? Een plaatje was voldoende? Of werden die ook gepost en deed je dat wel?
Gezien het gedrag van Schimmelpenninck en andere figuren op X vind ik de screenshots die ik heb gezien geloofwaardig.
Ik zou juist compleet verbaasd zijn als ze ineens waren veranderd in fatsoenlijke mensen die inhoudelijk met kritiek komen.
pi_215722320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 11:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nogmaals het staat een ieder vrij om te vertrekken naar BlueSky. Ik geloof er alleen niet in dat al die “journalisten” vertrekken vanwege haat op X. Overigens zie ik dat diezelfde figuren die zaten te klagen over haat op X weer de meest walgelijke dingen aan het roepen zijn over Wierd Duk maar dan op BlueSky.
Kortom het gaat niet om haat of misinformatie of meer van dat soort prietpraat. Ze balen er gewoon van dat ze niet meer beschermd worden en dat ze niet mee kunnen komen in een vrije omgeving waar een ieder vrij is om te spreken.
Nogmaals als je jezelf niet kan handhaven in zo’n omgeving dan ben je de titel journalist niet waardig en is de samenleving beter af als je verdwijnt in de obscure krochten van het internet waar niemand behalve je extreme sekte je bullshit kan lezen.
Maar meer is het ook niet: een geloof.

Verder is de moderator die jij zo prijst vertrokken naar BkueSky.

Wat zegt dat dan over die persoon?
pi_215722335
Op Bluesky zijn community notes niet nodig omdat het een echochamber is, dat is wel makkelijk.
pi_215722351
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zoals Alex Jones.

Oh nee, die is niet links :o
Zelfs Alex Jones kan zich handhaven, ik volg hem niet maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die hem inhoudelijk van repliek bedienen en hem zelfs verrot schelden.
Ik denk dat Alex Jones zich daar maar weinig van aantrekt.
Wat dat betreft slaat de speech van Bane best wel goed op rechtse journalisten en politieke commentators.

Bekijk deze YouTube-video
pi_215722362
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:17 schreef QAnonn het volgende:
Op Bluesky zijn community notes niet nodig omdat het een echochamber is, dat is wel makkelijk.
Community notes zouden misschien wel handig zijn, maar tot nu gaat bagger gewoon down the drain. Het wordt niet omhoog gepusht zoals op X. Het zal ook best te implementeren zijn in ATproto.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2024 12:23:41 ]
pi_215722371
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar meer is het ook niet: een geloof.

Verder is de moderator die jij zo prijst vertrokken naar BkueSky.

Wat zegt dat dan over die persoon?
Dat zegt helemaal niets, Capricia is zover ik weet geen journalist die zich bezig houd met politiek.
Bovendien lijkt zij mij een fatsoenlijk mens die zich niet bezig houd met ordinair gescheld om dan vervolgens te roepen dat mensen ordinair zitten te schelden en dan maar vertrekken naar BlueSky om daar verder ordinair te schelden.
pi_215722383
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:22 schreef Ulx het volgende:

[..]
Community notes zouden misschien wel handig zijn, maar tot nu gaat bagger gewoon down the drain. Het wordt niet omhoog gepusht zoals op X. Het zal ook best te implementeren zijn in ATproto.
Bagger zoals er zijn maar 2 geslachten? Dat is blijkbaar ban waardig op BlueSky. Het is een platform dat gerund word door gevaarlijke ideologen die een broertje dood hebben aan vvmu.
pi_215722432
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bagger zoals er zijn maar 2 geslachten? Dat is blijkbaar ban waardig op BlueSky. Het is een platform dat gerund word door gevaarlijke ideologen die een broertje dood hebben aan vvmu.
En dus?
pi_215722465
De enige reden dat ik hier veel post en verbaasd ben over het overhypen is trouwens dankzij het feedback topic. (naast dat ik FOK best wel leuk vind en van discussies houdt, is er iets mis met veel posten op dit forum trouwens? @Lichtloper )

Waar mensen Danny bijna aanvielen en met :') smileys bestookten omdat hij riep dat ook TruthSocial en Threads dan geimplementeerd moesten worden.

En dat hij zelfs aangaf dat het een vrijwel linkse echochamber is.

FB / Bsky.app posts embedden, net als nu voor X?

Dit topic is echt een goudmijntje en het begint raar te worden, als ik als een van de meest gehate FOK users daadwerkelijk +1'tjes krijg van Yvonne en Danny.

De rest is vrij extremistisch bezig en de woede en frustraties zijn in dat topic te lezen, het domste is dat we hier de afgelopen dagen gewoon elke dag hetzelfde aan het doen zijn. "Ruziemaken en bekvechten" om helemaal niets. Om stomme platforms, de ene nog irrelevanter dan de andere.

Er is maar 1 kant die aan het doordraven is, en dat zijn diegene die het hardste schreeuwen dat "X" slecht is omdat ze hen zin niet hebben gekregen met de 6 november verkiezingen. Het is een politieke vlucht.

"X" is voor iedereen, de oplossing is niet het platform verlaten, dat doen de prominente democraten ook niet, of populaire HasanAbi.

Zoek maar eens op mijn account en "bluesky" en zie dat mijn eerste posts in dat topic waren.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215722479
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
En dus?
Is elke journalist die dat prefereert boven vvmu de titel journalist niet waardig. Het zijn eerder propagandisten die zich niet kunnen handhaven in een vrije omgeving waar je van repliek bedient kan worden.
Ik vind het ook fascinerend hoe sommigen op links nu ronduit toe geven dat de andere kant niet een stelletje fascisten zijn maar mensen met een andere mening. Die mensen worden geaccepteerd en vaak met respect bejegend. Kijk maar eens naar Ana Kasparian. Hoe bizar zij zich gedroeg in 2015 tot de nadagen van de Biden presidentschap en vergelijk dat eens met nu. Ze is nog steeds erg links maar inhoudelijk commentaar en wat persoonlijke ervaringen hebben er voor gezorgd dat ze uit de ideologische mindset is gestapt.
Journalisten en politiek commentators die dat niet kunnen die zullen zich veel prettiger voelen op BlueSky, weg van het maatschappelijk debat en in tegenstelling tot de centrum rechts en extreem rechtse mensen compleet vrijwillig.
Ik blijf dat bizar vinden.
pi_215722499
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zelfs Alex Jones kan zich handhaven, ik volg hem niet maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die hem inhoudelijk van repliek bedienen en hem zelfs verrot schelden.
Ik denk dat Alex Jones zich daar maar weinig van aantrekt.
Wat dat betreft slaat de speech van Bane best wel goed op rechtse journalisten en politieke commentators.

Bekijk deze YouTube-video
Dat is ook een manier om volledig aan het punt voorbij gaan :7
pi_215722519
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:38 schreef epicbeardman het volgende:
de oplossing is niet het platform verlaten,
Dat bepaal ik zelf wel.

Maar waarom deze opmerking? Wat is het probleem precies?

Zoals ik het zie was er Twitter en was er Musk die riep dat daar de woke hersenziektes werden verspreid of iets in die trant en toen kocht hij het en ontsloeg iedereen en begon zijn eigen blabla en stokpaardjes te promoten. Dat is zijn goed recht, maar men is toch niet verplicht dat te blijven vreten? En met Bluesky is er iets wat de Twittergebruikers die de koers van X onder Musk niet zien/zagen zitten wel prettig/handig/leuk vinden.

Het is gewoon kapitalisme: Voor 23,5 miljoen mensen is het product X van Musk gewoon niet goed genoeg. Dus gebruiken ze wat anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2024 12:51:39 ]
pi_215722532
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:51 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat bepaal ik zelf wel.

Maar waarom deze opmerking? Wat is het probleem precies?

Je gaat met afzondering van realiteit niks bereiken. Je creert alleen een echochamber/feedbackloop en safespace.

Daarnaast zijn uit die 23miljoen gebruikers minstens 7 miljoen inactieve brazilianen die destijds BlueSky gebruikte omdat de Braziliaanse overheid "X" verbande wegens "mean tweets" van Elon.

Groot deel van BlueSky zit om hen persoonlijke sites te promoten en zo meer reach te krijgen.

PS. ik denk ook zo over Truth Social hoor.
Een Trump platform is ook niets voor mij, want daar zit ook alleen maar confirmation bias op en feedback loops.

Elkaar upvoten en dan denken dat dit de realiteit is op "1" geluid platform werkt gewoon niet. Daar kwam Reddit wel achter met Kamala's verkiezingen.
pi_215722535
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is ook een manier om volledig aan het punt voorbij gaan :7
Dan moet je wel eerst een punt maken.
pi_215722590
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je gaat met afzondering van realiteit niks bereiken. Je creert alleen een echochamber/feedbackloop en safespace.

Daarnaast zijn uit die 23miljoen gebruikers minstens 7 miljoen inactieve brazilianen die destijds BlueSky gebruikte omdat de Braziliaanse overheid "X" verbande wegens "mean tweets" van Elon.

Groot deel van BlueSky zit om hen persoonlijke sites te promoten en zo meer reach te krijgen.

PS. ik denk ook zo over Truth Social hoor.
Een Trump platform is ook niets voor mij, want daar zit ook alleen maar confirmation bias op en feedback loops.

Elkaar upvoten en dan denken dat dit de realiteit is op "1" geluid platform werkt gewoon niet. Daar kwam Reddit wel achter met Kamala's verkiezingen.
Hoezo?het is toch niet zo dat iemand alleen maar op Bluesky kan zitten, of alleen maar op X?

Dat Ulx daarnaast ook op Fok zit bewijst al het tegendeel.

Bovendien kan iedereen op beide platformen terecht.
Bluesky is niet uitsluitend voor links bedoeld.

23,526,103
pi_215722600
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Er is niemand die beweert dat andere meningen niet welkom zijn op BSky. En ik zie ook genoeg verschillende meningen. En die mensen reageren vaak netjes op elkaar. Geen probleem.

Ja, lui die alles willen overschreeuwen en de aso willen uithangen, die roepen dat. Maar die willen geen discussie, die willen andere meningen begraven en daarvoor vinden ze alles geoorloofd. Liegen. Off-topic gaan. Dreigen. Schelden. Noem maar op. De hele trukendoos. En dat is op Bluesky niet meer zo makkelijk als op X. Dus dat die figuren gillen en stampvoeten dat BSky een echokamer is is logisch. Dat platform stoppen is in hun belang.

Maar het kan nog wel op X. Dus er is ruimte voor hun mening.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2024 13:03:17 ]
pi_215722604
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan moet je wel eerst een punt maken.
Je hebt het zelf al onderschreven.

Waarvan akte.
pi_215722620
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo?het is toch niet zo dat iemand alleen maar op Bluesky kan zitten, of alleen maar op X?

23,526,103
Natuurlijk is het alleen voor links bedoeld. Je moet de progressieve mantra onderschrijven anders word je van het platform afgetrapt.
Stellen dat er maar 2 geslachten zijn is al reden genoeg om van het platform gegooid te worden.
pi_215722664
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 12:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat zegt helemaal niets, Capricia is zover ik weet geen journalist die zich bezig houd met politiek.
Bovendien lijkt zij mij een fatsoenlijk mens die zich niet bezig houd met ordinair gescheld om dan vervolgens te roepen dat mensen ordinair zitten te schelden en dan maar vertrekken naar BlueSky om daar verder ordinair te schelden.
Dus jouw beeld van de vertrekkende twitteraar klopt niet.
pi_215722678
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Natuurlijk is het alleen voor links bedoeld. Je moet de progressieve mantra onderschrijven anders word je van het platform afgetrapt.
Stellen dat er maar 2 geslachten zijn is al reden genoeg om van het platform gegooid te worden.
Dat wordt beweerd, maar ondertussen zijn er meerdere voorbeelden langsgekomen van Bluesky users die dat gepost hebben en geen van hebben gekregen.
pi_215722680
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus jouw beeld van de vertrekkende twitteraar klopt niet.
Dat beeld klopt wel degelijk, genoeg screenshots gezien van mensen die precies doen wat ik heb beschreven.
pi_215722690
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat wordt beweerd, maar ondertussen zijn er meerdere voorbeelden langsgekomen van Bluesky users die dat gepost hebben en geen van hebben gekregen.
Misschien kunnen de moderators dat niet meer aan. Ze hebben laatst nog een hele zwik aangenomen om het “fatsoenlijk” te houden op BlueSky.
pi_215722691
quote:

[..]
Je wordt niet van het platform gesmeten.

Ze merkten gewoon dat veel mensen geen zin hadden in al dat MAGA gelul en dat veel mensen op Bluesky lmagaui met zulke hashtags in hun bio gingen autoblocken. Dus nu is de rechtse hankycode veranderd naar "two genders". En passen mensen hun filter weer aan. Over een paar weken is het weer wat anders.

Het zou heel veel schelen als ze zouden snappen dat veel mensen niet in hun verongelijkte gejengel geïnteresseerd zijn en dat ze dus beter kunnen kappen met dat gezeur. Niemand heeft nog zin in al die boosrechtse leipo's met hun culturewars.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2024 13:11:51 ]
pi_215722692
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat beeld klopt wel degelijk, genoeg screenshots gezien van mensen die precies doen wat ik heb beschreven.
En de rest negeer je.

23,527,061
pi_215722698
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

23,526,103
Maar er is geen reden voor de "andere" kant om naar BlueSky te gaan, want die zien geen problemen met "X" en hebben al hen platform.
Dus je gaat alleen maar politieke vluchtelingen krijgen, die Elon haten of dan wel Trump.

Mensen zoals Barack Obama en andere prominente liberalen/democraten weten dit ook dondersgoed, die durven echt niet Elon's platform te verlaten. Ze kunnen makkelijk weer de volgende verkiezingen winnen, door met goede standpunten te komen en goede journalistiek.

Maar helaas is het enige doel van Twitter destijds een soort van haatcampagne tegen Trump, elke post van Kamala/Biden/Obama/Clintons/Bushes/Cheneys ging over Trump doet dit, Trump gaat dat doen.
Nooit ging het over henzelf en daarom zijn ze nu helaas compleet uitgespeeld.

Je wint geen verkiezingen door de tegenstander te bashen en zelf met geen standpunten te komen.

Democraten/liberalen verliezen hen kwaliteit, ze verliezen hen doel uit het oog. Ze moeten gewoon eens met goede kandidaten komen en goede argumenten.
De media is compleet ongeloofwaardig geworden, weet je hoeveel mensen dachten dat Kamala ging winnen en ook onder de "journalistieke" experts en lui die al 20+ jaar het vak bedrijven. Dat is toch bijna zielig te noemen? dat de journalisten zelf niet meer doorhadden/doorhebben dat ze een agenda lopen te pushen.

Het moddergooien heeft gewoon niet geholpen en ik ben van mening dat als je een site maakt zoals Truth Social.. dat je hier niets mee opschiet, je komt niet in discussies terecht en zo wordt de mensheid nooit beter. Streven we nooit naar een mooiere wereld.

Het feit alleen al dat mensen een visionair haten, die ons wellicht in ons tijdperk nog naar Mars kan brengen omdat hij een andere mening heeft is gewoonweg absurd. De haat die tegen Elon Musk ontstaan is gewoon triest. Er wordt alleen naar politiek gekeken, terwijl hij zo veel mooie dingen bewerkstelligt heeft.
pi_215722707
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Misschien kunnen de moderators dat niet meer aan. Ze hebben laatst nog een hele zwik aangenomen om het “fatsoenlijk” te houden op BlueSky.
Misschien dit, misschien dat...

Allemaal speculatie in een specifieke richting.

23,527,156
pi_215722724
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:11 schreef epicbeardman het volgende:
Maar er is geen reden voor de "andere" kant om naar BlueSky te gaan, want die zien geen problemen met "X" en hebben al hen platform.
Dus je gaat alleen maar politieke vluchtelingen krijgen, die Elon haten of dan wel Trump.
Of mensen die gewoon geen zin hebben in een constante stroom van politiek geblaat. Mensen die over miuziek willen posten. Over kunst. Boeken. Over wetenschap. Geschiedenis. Kattenfoto's. Wandelingen over de Veluwe. Noem maar op. EN die geen zin hebben in allerlei geneuzel over links/rechts in de reacties.

Heb je daar wel eens aan gedacht?
pi_215722729
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Of mensen die gewoon geen zin hebben in een constante stroom van politiek geblaat. Mensen die over miuziek willen posten. Over kunst. Boeken. Over wetenschap. Geschiedenis. Kattenfoto's. Wandelingen over de Veluwe. Noem maar op. EN die geen zin hebben in allerlei geneuzel over links/rechts in de reacties.

Dat is niet de grondreden en dat weet je zelf ook wel, of je wilt het nog niet erkennen. In mijn Twitter circle zie ik ook alleen maar kattenfilmpjes en nooit rechtse poltieke meningen. Dat heb ik ondertussen meerdere malen bewezen.

Dan volgde je wellicht toch rechtse mensen en politieke activisten op Twitter.

Hier een klein schattig konijntje op mijn For You page.

zaterdag 30 november 2024 @ 13:16:54 #191
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215722736
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Plus mensen die wel over politiek willen praten, maar dan constructief.
pi_215722742
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat is niet de grondreden en dat weet je zelf ook wel, of je wilt het nog niet erkennen. In mijn Twitter circle zie ik ook alleen maar kattenfilmpjes en nooit rechtse poltieke meningen. Dat heb ik ondertussen meerdere malen bewezen.
Dus X is voor jou een echokamer over katten en worden rechtse meningen geweigerd?
pi_215722757
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dus X is voor jou een echokamer over katten en worden rechtse meningen geweigerd?
Zie mijn schattige konijntje hierboven in For You feed, verder zit het vol met haat vanuit.. ja linkse gebruikers?
  zaterdag 30 november 2024 @ 13:20:37 #194
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215722767
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dan volgde je wellicht toch rechtse mensen en politieke activisten op Twitter.
Eerste tweet die ik open als ik X open is van Trump (en ik volg hem niet eens):

quote:
Happy Thanksgiving to all, including to the Radical Left Lunatics who have worked so hard to destroy our Country, but who have miserably failed, and will always fail, because their ideas and policies are so hopelessly bad that the great people of our Nation just gave a landslide victory to those who want to MAKE AMERICA GREAT AGAIN! Don’t worry, our Country will soon be respected, productive, fair, and strong, and you will be, more than ever before, proud to be an American!
pi_215722770
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zie mijn schattige konijntje hierboven in For You feed, verder zit het vol met haat vanuit.. ja linkse gebruikers?
Dus een echokamer.
pi_215722791
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:20 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Eerste tweet die ik open als ik X open is van Trump (en ik volg hem niet eens):
[..]

Kan jij mijn jouw follower list sturen dan? of jouw Twitter account? Je kiest er blijkbaar zelf voor.

Kijk maar naar mijn For You Page van zojuist.

https://i.imgur.com/IX0hGEC.mp4

Heb al zo vaak mijn twitter timeline gepost hier, val in herhaling. Als je rechtse drek ziet, dan ben je er zelf op zoek naar geweest of volg je rechtse mensen. Ik heb nog nooit een Trump of Elon tweet gezien in mijn timeline.
pi_215722804
quote:

[..]
Ik zou niet weten wat "stellen dat er 2 geslachten zijn" met 'links' of met 'rechts' te maken heeft.
Er zijn zat linkse mensen die stellen dat er 2 geslachten zijn. Er is echter een verschil tussen tweeslachtigheid en interseksualiteit. Maar dat is een voornamelijk wetenschappelijke discussie die, nogmaals, niets te maken heeft met politieke voorkeuren. Misschien zijn er zelfs wel interseksuelen en lhbt-mensen die op een rechtse partij stemmen. Wat een schande zou dat zijn. 8)7
Ik doe het ff rustig aan.
pi_215722808
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
quote:
Dus die vinden het niet erg om in een echokamer te zitten...

Is dat hoe je bijvoorbeeld Capricia of Ulx omschrijft.

quote:
Mensen zoals Barack Obama en andere prominente liberalen/democraten weten dit ook dondersgoed, die durven echt niet Elon's platform te verlaten.
Dus als iemand wèl op Twitter blijft, dan is dat omdat ze nog durven weg te gaan.

quote:
Ze kunnen makkelijk weer de volgende verkiezingen winnen, door met goede standpunten te komen en goede journalistiek.
Een politicus die aan journalistiek moet doen?

quote:
Maar helaas is het enige doel van Twitter destijds een soort van haatcampagne tegen Trump, elke post van Kamala/Biden/Obama/Clintons/Bushes/Cheneys ging over Trump doet dit, Trump gaat dat doen.
Jaa, Trump had het natuurlijk nooit over crooked Joe, etc..

Goed dat je dat zegt.

quote:
Nooit ging het over henzelf en daarom zijn ze nu helaas compleet uitgespeeld.

Je wint geen verkiezingen door de tegenstander te bashen en zelf met geen standpunten te komen.
Allemaal leuk en aardig, maar wat heeft dat te maken met de groei van Bluesky?

quote:
Democraten/liberalen verliezen hen kwaliteit, ze verliezen hen doel uit het oog. Ze moeten gewoon eens met goede kandidaten komen en goede argumenten.
De media is compleet ongeloofwaardig geworden, weet je hoeveel mensen dachten dat Kamala ging winnen en ook onder de "journalistieke" experts en lui die al 20+ jaar het vak bedrijven. Dat is toch bijna zielig te noemen? dat de journalisten zelf niet meer doorhadden/doorhebben dat ze een agenda lopen te pushen.

Het moddergooien heeft gewoon niet geholpen en ik ben van mening dat als je een site maakt zoals Truth Social.. dat je hier niets mee opschiet, je komt niet in discussies terecht en zo wordt de mensheid nooit beter. Streven we nooit naar een mooiere wereld.

Het feit alleen al dat mensen een visionair haten, die ons wellicht in ons tijdperk nog naar Mars kan brengen omdat hij een andere mening heeft is gewoonweg absurd. De haat die tegen Elon Musk ontstaan is gewoon triest. Er wordt alleen naar politiek gekeken, terwijl hij zo veel mooie dingen bewerkstelligt heeft.
Allemaal bladiebla.

Het betreft hier X, niet de Democraten vs de Republikeinen.
Daarover loopt een ander topic.
pi_215722819
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:25 schreef Wantie het volgende:

Het betreft hier X, niet de Democraten vs de Republikeinen.
Daarover loopt een ander topic.
Heb je zelf wel eens gezien, dat na 6 november BlueSky "enorm" populair werd? je praat echt jezelf weer tegen helaas.

Wat is hier niet politiek aan? zelfs NL'ers konden de Trump win niet verdragen.
Als Kamala had gewonnen waren jullie allemaal gebleven op "X" en hadden jullie getracht het bloed van de Trumpers onder de nagels vandaan te halen. Maar dat kan nu niet obviously dus ja.. dan maar weg.
pi_215722826
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 13:16 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Plus mensen die wel over politiek willen praten, maar dan constructief.
Of dat. En doe je dat niet is het Talk to the Hand. Simpel.

Die lui die zo tegen BSky zijn zijn vooral daarover bezorgd. Musk had ze een megafoon gegeven en iedereen moest naar ze luisteren en nu....ineens loopt iedereen weg met een 'nou, veel succes verder, tot in in de pruimentijd, pik! Mazzel!'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2024 13:29:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')