Dan moet je wel eerst een punt maken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om volledig aan het punt voorbij gaan
Hoezo?het is toch niet zo dat iemand alleen maar op Bluesky kan zitten, of alleen maar op X?quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je gaat met afzondering van realiteit niks bereiken. Je creert alleen een echochamber/feedbackloop en safespace.
Daarnaast zijn uit die 23miljoen gebruikers minstens 7 miljoen inactieve brazilianen die destijds BlueSky gebruikte omdat de Braziliaanse overheid "X" verbande wegens "mean tweets" van Elon.
Groot deel van BlueSky zit om hen persoonlijke sites te promoten en zo meer reach te krijgen.
PS. ik denk ook zo over Truth Social hoor.
Een Trump platform is ook niets voor mij, want daar zit ook alleen maar confirmation bias op en feedback loops.
Elkaar upvoten en dan denken dat dit de realiteit is op "1" geluid platform werkt gewoon niet. Daar kwam Reddit wel achter met Kamala's verkiezingen.
Er is niemand die beweert dat andere meningen niet welkom zijn op BSky. En ik zie ook genoeg verschillende meningen. En die mensen reageren vaak netjes op elkaar. Geen probleem.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je gaat met afzondering van realiteit niks bereiken. Je creert alleen een echochamber/feedbackloop en safespace.
Je hebt het zelf al onderschreven.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst een punt maken.
Natuurlijk is het alleen voor links bedoeld. Je moet de progressieve mantra onderschrijven anders word je van het platform afgetrapt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo?het is toch niet zo dat iemand alleen maar op Bluesky kan zitten, of alleen maar op X?
Dat Ulx daarnaast ook op Fok zit bewijst al het tegendeel.
Bovendien kan iedereen op beide platformen terecht.
Bluesky is niet uitsluitend voor links bedoeld.
23,526,103
Dus jouw beeld van de vertrekkende twitteraar klopt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets, Capricia is zover ik weet geen journalist die zich bezig houd met politiek.
Bovendien lijkt zij mij een fatsoenlijk mens die zich niet bezig houd met ordinair gescheld om dan vervolgens te roepen dat mensen ordinair zitten te schelden en dan maar vertrekken naar BlueSky om daar verder ordinair te schelden.
Dat wordt beweerd, maar ondertussen zijn er meerdere voorbeelden langsgekomen van Bluesky users die dat gepost hebben en geen van hebben gekregen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Natuurlijk is het alleen voor links bedoeld. Je moet de progressieve mantra onderschrijven anders word je van het platform afgetrapt.
Stellen dat er maar 2 geslachten zijn is al reden genoeg om van het platform gegooid te worden.
Dat beeld klopt wel degelijk, genoeg screenshots gezien van mensen die precies doen wat ik heb beschreven.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus jouw beeld van de vertrekkende twitteraar klopt niet.
Misschien kunnen de moderators dat niet meer aan. Ze hebben laatst nog een hele zwik aangenomen om het “fatsoenlijk” te houden op BlueSky.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat wordt beweerd, maar ondertussen zijn er meerdere voorbeelden langsgekomen van Bluesky users die dat gepost hebben en geen van hebben gekregen.
Je wordt niet van het platform gesmeten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Natuurlijk is het alleen voor links bedoeld. Je moet de progressieve mantra onderschrijven anders word je van het platform afgetrapt.
Stellen dat er maar 2 geslachten zijn is al reden genoeg om van het platform gegooid te worden.
En de rest negeer je.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat beeld klopt wel degelijk, genoeg screenshots gezien van mensen die precies doen wat ik heb beschreven.
Maar er is geen reden voor de "andere" kant om naar BlueSky te gaan, want die zien geen problemen met "X" en hebben al hen platform.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo?het is toch niet zo dat iemand alleen maar op Bluesky kan zitten, of alleen maar op X?
Dat Ulx daarnaast ook op Fok zit bewijst al het tegendeel.
Bovendien kan iedereen op beide platformen terecht.
Bluesky is niet uitsluitend voor links bedoeld.
23,526,103
Misschien dit, misschien dat...quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien kunnen de moderators dat niet meer aan. Ze hebben laatst nog een hele zwik aangenomen om het “fatsoenlijk” te houden op BlueSky.
Of mensen die gewoon geen zin hebben in een constante stroom van politiek geblaat. Mensen die over miuziek willen posten. Over kunst. Boeken. Over wetenschap. Geschiedenis. Kattenfoto's. Wandelingen over de Veluwe. Noem maar op. EN die geen zin hebben in allerlei geneuzel over links/rechts in de reacties.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:11 schreef epicbeardman het volgende:
Maar er is geen reden voor de "andere" kant om naar BlueSky te gaan, want die zien geen problemen met "X" en hebben al hen platform.
Dus je gaat alleen maar politieke vluchtelingen krijgen, die Elon haten of dan wel Trump.
Dat is niet de grondreden en dat weet je zelf ook wel, of je wilt het nog niet erkennen. In mijn Twitter circle zie ik ook alleen maar kattenfilmpjes en nooit rechtse poltieke meningen. Dat heb ik ondertussen meerdere malen bewezen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of mensen die gewoon geen zin hebben in een constante stroom van politiek geblaat. Mensen die over miuziek willen posten. Over kunst. Boeken. Over wetenschap. Geschiedenis. Kattenfoto's. Wandelingen over de Veluwe. Noem maar op. EN die geen zin hebben in allerlei geneuzel over links/rechts in de reacties.
Heb je daar wel eens aan gedacht?
Plus mensen die wel over politiek willen praten, maar dan constructief.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of mensen die gewoon geen zin hebben in een constante stroom van politiek geblaat. Mensen die over miuziek willen posten. Over kunst. Boeken. Over wetenschap. Geschiedenis. Kattenfoto's. Wandelingen over de Veluwe. Noem maar op. EN die geen zin hebben in allerlei geneuzel over links/rechts in de reacties.
Heb je daar wel eens aan gedacht?
Dus X is voor jou een echokamer over katten en worden rechtse meningen geweigerd?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is niet de grondreden en dat weet je zelf ook wel, of je wilt het nog niet erkennen. In mijn Twitter circle zie ik ook alleen maar kattenfilmpjes en nooit rechtse poltieke meningen. Dat heb ik ondertussen meerdere malen bewezen.
Zie mijn schattige konijntje hierboven in For You feed, verder zit het vol met haat vanuit.. ja linkse gebruikers?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus X is voor jou een echokamer over katten en worden rechtse meningen geweigerd?
Eerste tweet die ik open als ik X open is van Trump (en ik volg hem niet eens):quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is niet de grondreden en dat weet je zelf ook wel, of je wilt het nog niet erkennen. In mijn Twitter circle zie ik ook alleen maar kattenfilmpjes en nooit rechtse poltieke meningen. Dat heb ik ondertussen meerdere malen bewezen.
Dan volgde je wellicht toch rechtse mensen en politieke activisten op Twitter.
quote:Happy Thanksgiving to all, including to the Radical Left Lunatics who have worked so hard to destroy our Country, but who have miserably failed, and will always fail, because their ideas and policies are so hopelessly bad that the great people of our Nation just gave a landslide victory to those who want to MAKE AMERICA GREAT AGAIN! Don’t worry, our Country will soon be respected, productive, fair, and strong, and you will be, more than ever before, proud to be an American!
Dus een echokamer.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zie mijn schattige konijntje hierboven in For You feed, verder zit het vol met haat vanuit.. ja linkse gebruikers?
Kan jij mijn jouw follower list sturen dan? of jouw Twitter account? Je kiest er blijkbaar zelf voor.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eerste tweet die ik open als ik X open is van Trump (en ik volg hem niet eens):
[..]
Ik zou niet weten wat "stellen dat er 2 geslachten zijn" met 'links' of met 'rechts' te maken heeft.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is dat hoe je bijvoorbeeld Capricia of Ulx omschrijft.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar er is geen reden voor de "andere" kant om naar BlueSky te gaan, want die zien geen problemen met "X" en hebben al hen platform.Dus je gaat alleen maar politieke vluchtelingen krijgen, die Elon haten of dan wel Trump.quote:Dus die vinden het niet erg om in een echokamer te zitten...
Dus als iemand wèl op Twitter blijft, dan is dat omdat ze nog durven weg te gaan.quote:Mensen zoals Barack Obama en andere prominente liberalen/democraten weten dit ook dondersgoed, die durven echt niet Elon's platform te verlaten.
Een politicus die aan journalistiek moet doen?quote:Ze kunnen makkelijk weer de volgende verkiezingen winnen, door met goede standpunten te komen en goede journalistiek.
Jaa, Trump had het natuurlijk nooit over crooked Joe, etc..quote:Maar helaas is het enige doel van Twitter destijds een soort van haatcampagne tegen Trump, elke post van Kamala/Biden/Obama/Clintons/Bushes/Cheneys ging over Trump doet dit, Trump gaat dat doen.
Allemaal leuk en aardig, maar wat heeft dat te maken met de groei van Bluesky?quote:Nooit ging het over henzelf en daarom zijn ze nu helaas compleet uitgespeeld.
Je wint geen verkiezingen door de tegenstander te bashen en zelf met geen standpunten te komen.
Allemaal bladiebla.quote:Democraten/liberalen verliezen hen kwaliteit, ze verliezen hen doel uit het oog. Ze moeten gewoon eens met goede kandidaten komen en goede argumenten.
De media is compleet ongeloofwaardig geworden, weet je hoeveel mensen dachten dat Kamala ging winnen en ook onder de "journalistieke" experts en lui die al 20+ jaar het vak bedrijven. Dat is toch bijna zielig te noemen? dat de journalisten zelf niet meer doorhadden/doorhebben dat ze een agenda lopen te pushen.
Het moddergooien heeft gewoon niet geholpen en ik ben van mening dat als je een site maakt zoals Truth Social.. dat je hier niets mee opschiet, je komt niet in discussies terecht en zo wordt de mensheid nooit beter. Streven we nooit naar een mooiere wereld.
Het feit alleen al dat mensen een visionair haten, die ons wellicht in ons tijdperk nog naar Mars kan brengen omdat hij een andere mening heeft is gewoonweg absurd. De haat die tegen Elon Musk ontstaan is gewoon triest. Er wordt alleen naar politiek gekeken, terwijl hij zo veel mooie dingen bewerkstelligt heeft.
Heb je zelf wel eens gezien, dat na 6 november BlueSky "enorm" populair werd? je praat echt jezelf weer tegen helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:25 schreef Wantie het volgende:
Het betreft hier X, niet de Democraten vs de Republikeinen.
Daarover loopt een ander topic.
Of dat. En doe je dat niet is het Talk to the Hand. Simpel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Plus mensen die wel over politiek willen praten, maar dan constructief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |